Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Чергінець, А. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.


   
    Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання [Текст] = Methodology of teaching internship doctors on the subject “hiv infection” based on interactive teaching methods / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (методы)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS
Анотація: Запропонована нами модель інтерактивного навчання розроблена відповідно до типової програми підготовки лікарів-інтернів з інфекційних хвороб та включає в методологію проведення такі інтерактивні методи проведення занять, як і робота в малих групах; дискусія; проведення інтерв’ю; тренінг із використанням ділової та рольової гри; самостійне складання студентами опитувальника; екскурсія та робота в лабораторії; case-навчання. Модель складена на прикладі вивчення інтернами тем розділу навчальної типової програми, що стосуються ВІЛ-інфекції, яка є одною з найбільш актуальних проблем сучасної інфектології. Методологія включає лекції, практичні заняття, семінари та самостійну підготовку інтерна. Кількість годин у моделі розрахована для спеціальності “Інфекційні хвороби”. Запропоновані два етапи підготовки інтернів: вхідний та головний етап – виконання міжпрофесійного проекту. Вхідний етап виконання міжпрофесійного проекту включає лекції, проведення практичних занять з різними видами участі лікарів-інтернів (роботу в малих групах; дискусію в групі; тренінг із використанням рольової та ділової гри; підготовку інтернами запитань (опитувальник, підготовлений у групі) та проведення інтерв’ю з пацієнтами Центру боротьби та профілактики зі СНІД, аналіз отриманих відповідей; рольову та ділову гру: “лікар–пацієнт”; екскурсію в лабораторію; роботу в малих групах, “case studies”), самостійну роботу з нормативними документами з організації та проведення добровільного консультування і тестування. До головного етапу виконання завдань міжпрофесійного проекту залучені такі спеціалісти: фахівці соціальної медицини, СНІД-центру, медичний психолог, фтизіатр, невролог, онколог, дерматовенеролог, а також представник суспільного фонду “Дорога життя” – один із пацієнтів центру СНІД. Лікар-інтерн є активним учасником проекту та входить до складу команди. На цьому етапі вирішується ряд завдань, головним із яких є сумісна робота команди фахівців у наданні кваліфікованої допомоги пацієнтам з ВІЛ. Висновок. Інтерактивна методика навчання є найбільш актуальною в сучасних умовах викладання, які передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Литвин, К. Ю.
Шевельова, О. В.
Суременко, М. С.
Волікова, О. О.
Дядик, В. П.
Чикаренко, З. О.
Чергінець, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти [Текст] / Л. Р. Шостакович-Корецька, В. В. Маврутенков, А. В. Чергінець // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 43-46

Рубрики: Образования технология

Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України [Текст] / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 157-159

Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.
Будаєва, І. В.
Якуніна, О. М.
Чикаренко, З. О.
Ніколайчук, М. А.
Ахмад Аль-Дірані

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шостакович-Корецька, Л. Р.
    Аналітичний огляд дисертаційних робіт, захищених за спеціальністю 14.01.10 — «педіатрія» у спеціалізованій вченій раді Д 08.601.02 [Текст] / Л. Р. Шостакович-Корецька, В. В. Маврутенков, А. В. Чергінець // Здоровье ребенка. - 2014. - № 5. - С. 151-157


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИССЕРТАЦИИ -- ACADEMIC DISSERTATIONS
Дод.точки доступу:
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Структурно-системний моніторинг інформованості різних верств населення щодо діагностики, профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу [Текст] / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] // Актуальная инфектология. - 2016. - № 1. - С. 19-22. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ВИЧ ИНФЕКЦИИ -- HIV INFECTIONS (эпидемиология)
НАСЕЛЕНИЯ ГРУППЫ -- POPULATION GROUPS (психология)
МЕДИЦИНСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH LITERACY
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Чергінець, А. В.
Шостакович, Г. В.
Якуніна, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Порівняльна характеристика ефективності різних схем хіміопрофілактики вертикальної трансмісії ВІЛ [Текст] / Л. P. Шостакович-Корецька [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2009. - № 2. - С. 12-15

Рубрики: Болезни передача вертикальная--методы--проф

   ВИЧ инфекции--патолог--проф


Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Чикаренко, З. О.
Чергінець, А. В.
Якуніна, О. М.
Шерстюк, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Шостакович-Корецька, Л. Р.
    Блокування бронхообструкції фізичного навантаження у дітей з бронхіальною астмою за допомогою інгаляцій фуросеміду [Текст] / Л. Р. Шостакович-Корецька, А. В. Чергінець // Український медичний часопис. - 2000. - № 6. - С. 85-88


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ, СПРОВОЦИРОВАННАЯ ФИЗИЧЕСКОЙ НАГРУЗКОЙ -- ASTHMA, EXERCISE-INDUCED (лекарственная терапия, осложнения)
РЕСПИРАТОРНАЯ ТЕРАПИЯ -- RESPIRATORY THERAPY (использование, методы)
ВВЕДЕНИЕ ЛЕКАРСТВ ИНГАЛЯЦИОННОЕ -- ADMINISTRATION, INHALATION
ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE (терапевтическое применение)
Дод.точки доступу:
Чергінець, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад [Текст] = Innovative teaching methods for the training of professionally oriented olympiad participants / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – представити власний досвід застосування різних варіантів імітаційної технології при підготовці учасників студентських олімпіад з професійного циклу “інфекційні хвороби”. Основна частина. Розглянуто інноваційні методики викладання курсу інфекційних хвороб у вищій медичній школі, впроваджені авторами з метою підвищення ефективності навчання. Докладно висвітлені питання проведення медичних студентських олімпіад з навчальних дисциплін професійного циклу. Проаналізовано власний досвід застосування варіантів імітаційної технології: методів case-study, рольових ігор, “мозкової атаки”. За останні 5 років на базі студентського наукового гуртка кафедри інфекційних хвороб ДЗ “Дніпропетровська медична академя МОЗ України” пройшла підготовка 53 студентів-бакалаврів. З них 14 студентів брали безпосередню участь у змаганнях на щорічних всеукраїнських олімпіадах з інфекційних хвороб. Результатом плідної підготовки стало здобуття 6 призових місць в індивідуальних змаганнях і 8 призових місць у командних змаганнях. Висновки. На відміну від традиційних форм навчання, впровадження активних методів, на прикладі підготовки до олімпіади, дозволяє формувати професійні вміння і діяльну реалізацію набутих знань, моделювати цілісний зміст самостійної роботи, при цьому зміщується центр значущості з процесу передачі, переробки і засвоєння інформації на самостійну творчу діяльність. Саме такий підхід може дозволити студенту набути високих результатів як під час змагання на студентській олімпіаді, так і надалі у практичній діяльності при формуванні особистості конкурентоспроможного фахівця
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Маврутенков, В. В.
Чергінець, А. В.
Будаєва, І. В.
Литвин, К. Ю.
Суременко, М. С.
Гайдук, Т. А.
Якуніна, О. М.
Дядик, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Чергінець, А. В.
    Вплив інгаляцій фуросеміду на індуковану гістаміном обструкцію бронхів у морських свинок [Текст] / А. В. Чергінець, Л. Р. Шостакович-Корецька, В. Й. Мамчур // Одеський медичний журнал. - 2000. - № 1. - С. 24-26


MeSH-головна:
ФУРОСЕМИД -- FUROSEMIDE (фармакология)
БРОНХИ -- BRONCHI (действие лекарственных препаратов)
МОРСКИЕ СВИНКИ -- GUINEA PIGS
Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Мамчур, В. Й.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Моніторинг високоактивної антиретровірусної терапії у хворих на ВІЛ-інфекцію: значення вимірів рівнів неоптерину та ?2-мікроглобуліну у сироватці крові [Текст] / Л. Р. Шостакович-Корецька, А. В. Чергінець, М. О. Турчин // Український медичний часопис. - 2008. - № 4. - С. 136-141

Рубрики: ВИЧ инфекции--диагн--кровь--тер

   Биологические маркеры--диагн прим


   Лечения результаты, анализ--методы


Дод.точки доступу:
Шостакович-Корецька, Л. Р.
Чергінець, А. В.
Турчин, М. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)