Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Чорній, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-37 
1.


    Шманько, В. В.
    Стан перекисного окиснення ліпідів та антиоксидантної системи організму у хворих на хронічний панкреатит із патологією тканин пародонта [Текст] / В. В. Шманько, Н. В. Чорній // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 1. - С. 31-33

Рубрики: Периодонта болезни--метаб--патолог

   Панкреатит--метаб--патолог


   Перекисное окисление липидов


   Антиоксиданты--метаб


Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Особливості клінічного перебігу захворювань пародонта у хворих із різною супутньою патологією [Текст] = Peculiarities of clinical course of periodontal diseases in patients with various comorbidities / С. І. Бойцанюк [и др.] // Клінічна стоматологія. - 2016. - № 2. - С. 14-19


MeSH-головна:
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ОЖОГИ -- BURNS
ОСТЕОАРТРИТ -- OSTEOARTHRITIS
КОЛИТ -- COLITIS
ПАНКРЕАТИТ -- PANCREATITIS
Дод.точки доступу:
Бойцанюк, С. І.
Залізняк, М. С.
Чорній, Н. В.
Манащук, Н. В.
Чорній, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бойцанюк, С. І.
    Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога [Текст] = Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів — невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів — фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання — найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Манащук, Н. В.
    Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи [Текст] = State certification of graduates-dentists in the conditions of credit-transfer system / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній // Медична освіта. - 2016. - № 1. - С. 82-85

Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.
Чорній, A. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Нагірний, Я. П.
    Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання [Текст] / Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 111-115


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Гасюк, Н. В.
Чорній, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Чорній, Н. В.
    Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня [Текст] / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук // Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 149-150


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Чорній, Н. В.
    Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання [Текст] / Н. В. Чорній // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 132-134


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

8.


   
    Досвід використання інтерактивного методу навчання на занятті "Зміни слизової оболонки ротової порожнини при дерматозах з аутоімунним компонентом" [Текст] / М. С. Залізняк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 33-36


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ БОЛЕЗНИ -- MOUTH DISEASES (этиология)
ДЕРМАТИТ -- DERMATITIS (патофизиология)
АУТОИММУННЫЕ БОЛЕЗНИ -- AUTOIMMUNE DISEASES (патофизиология)
Анотація: Для майбутніх лікарів важливі горизонтальна міждисциплінарна інтеграція та набуття практичних навичок, розвиток клінічного мислення та формування професійних умінь, які є необхідними для спеціаліста під час роботи з нестандартними хворими відповідно до особливостей перебігу, наявної супутньої патології та можливих ускладнень. Перевагою інтерактивних технологій є змога співпрацювати та закріплювати навички групою, виховувати здатність до професійної взаємодії, комунікації та міждисциплінарної співпраці. Розроблено й упроваджено інтерактивний метод навчання у навчальний процес студентів. Групу студентів розподіляємо на три підгрупи, кожна з яких отримує конкретне завдання щодо захворювань слизової оболонки ротової порожнини відповідно до теми заняття. Суть завдання полягає в тому, що відповідно до вказаного діагнозу студентам необхідно відібрати патогномонічні ознаки, що стосуються лише визначеного для їх підгрупи захворювання: загальні симптоми, суб’єктивні відчуття в ділянці ураження слизової оболонки ротової порожнини й детально зазначити об’єктивні дані
Підсумковий етап передбачає оцінювання роботи студентів за такими критеріями: теоретична підготовка, клінічне мислення, участь у дискусії, взаємодія в групі, компетентнісний підхід до розв’язання завдання, уміння прийняти правильне рішення. Інтерактивні методи навчання розвивають у студентів клінічне мислення, навчають їх аналізу та синтезу під час роботи з інформацією, виховують здатність до професійної взаємодії та колегіального підходу в розв’язанні задач, забезпечують краще засвоєння теоретичних знань
Дод.точки доступу:
Залізняк, М. С.
Гасюк, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Манащук, Н. В.
    Викладання розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини" в умовах дистанційного навчання / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, С. І. Бойцанюк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 2. - С. 11-13


MeSH-головна:
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ БОЛЕЗНИ -- MOUTH DISEASES
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
Анотація: Пандемія в усьому світі внесла корективи не лише в наше життя, а й у освітній процес зокрема. Тривалий карантин, спричинений COVID-19, здебільшого змусив викладачів закладів вищої освіти перейти до навчання в режимі онлайн. Якщо інші вищі навчальні заклади могли проводити змішані форми навчання, то специфіка медичних вузів, де заняття переважно проходять на лікувальних базах лікарень і поліклінік, вибору не залишила й зосередилася винятково на дистанційній освіті. Дуже важливо, щоб виконання навчального навантаження кафедри за дистанційною формою навчання повністю відповідало запланованому навантаженню кафедр, усім вимогам освітнього процесу та якісній підготовці студентів п’ятого курсу до ліцензійного іспиту КРОК 2 та атестації випускників. Відповідні зміни торкнулися й викладання розділу «Захворювання слизової оболонки ротової порожнини» на стоматологічному факультеті. Відповідно до робочого навчального плану та положення про освітній процес заняття проходять за методикою єдиного дня і тривають 6 год. Для проведення практичних занять і лекцій адміністрацією університету було запропоновано для розгляду систему Microsoft Teems. Окрім спілкування онлайн, ця система передбачала багато різних можливостей. Відповідно до рішення засідання кафедри було затверджено таку часову схему заняття. Розпочинається заняття з розгляду та обговорення нової теми. Після цього передбачена практична робота й перерва. Оскільки цей курс є випускним, то велику увагу слід зосередити й на підготовці до ліцензійного іспиту. Завершується заняття тестуванням у системі «Moodle» та обговоренням тих чи інших спірних питань. На кожне заняття передбачено 24 тести, які в майбутньому формують базу завдань для підсумкового тестового контролю, який складається в університетському центрі тестування. Окрім цього, під час циклу студенти двічі пишуть контрольні роботи, так звані «Прекроки» у системі «Moodle» для перевірки підготовки до КРОКу. Після завершення дисципліни студенти захищають історію хвороби. Фото паперового варіанта надсилають викладачеві для перевірки на університетську поштову скриньку. Власне, сам захист історії відбувається в режимі онлайн із короткою презентацією робіт
Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Організація самостійної роботи студентів-медиків [Текст] / С. І. Бойцанюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У сучасних умовах стає очевидним, що суспільству потрібні висококваліфіковані фахівці з активною професійною і життєвою позицією, здатні не лише адаптуватися в глобальному світі, але й займати в ньому лідируючі позиції. Тому перед вищою освітою стоять особливі завдання, пов’язані з формуванням майбутніх фахівців, які мають як професійні, так і культурні компетенції, а також прагнення до саморозвитку та самовдосконалення. Самостійна робота студентів є одним із найважливіших елементів навчання у вузі. Ефективність самостійної роботи студента зумовлена трьома основними чинниками — організацією, забезпеченням і контролем. Водночас ефективність самостійної роботи залежить від мотивації студентів; їх розуміння і здатність вчитися самостійно, доповнювати свої знання. Самостійна робота студента є важливою складовою навчального процесу, спрямованою на підвищення якості, глибини та сили одержуваних знань при вивченні конкретних предметів навчальної програми, формуванні у студента потреби в самоосвіті, саморозвитку та вдосконалення
Дод.точки доступу:
Бойцанюк, С. І.
Залізняк, М. С.
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу з циклу "Хвороби пародонта" [Текст] / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 17-19


MeSH-головна:
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
Анотація: Реформування системи охорони здоров’я викликало зміни у вимогах, критеріях і підходах до підготовки майбутніх медиків і, відповідно, навчально-методичного забезпечення освітнього процесу. Запорукою досягнення якісної освіти є поєднання сучасних технологій та традиційних форм навчання і нових методів організації навчання. Підготовка молодого лікаря-стоматолога у вищих навчальних закладах передбачає необхідність запровадження в процес навчання нових наукових розробок і комп’ютерне забезпечення навчального процесу для швидкісного обміну інформацією
Сучасний фахівець має відповідати конкурентним умовам сьогодення. Колективом кафедри створений і щороку оновлюється комплекс навчально-методичного забезпечення самостійної та аудиторної роботи, набори тестових завдань, ситуаційні задачі. На Web-сторінці університету подано матеріали для підготовки до практичних занять, презентації та конспекти лекцій, у яких із різних джерел вибрано найважливішу інформацію для студентів із конкретних тем. Це значно полегшує та спрощує студентам процес підготовки до занять. Окрім цього, кожна тема доповнена відповідними відеороликами або навчальними фільмами. Видано навчально-методичний посібник, присвячений алгоритмам виконання всіх практичних навичок, які виносяться на цикл. Розроблено та видано друкований робочий зошит для практичних занять, який складено відповідно до нової робочої програми. Необхідність описати виконану роботу сприяє закріпленню практичних умінь та навичок, а також допомагає засвоїти навчальний матеріал. Оскільки на кафедрі навчаються іноземні студенти, то всі матеріали в повному обсязі подано англійською мовою
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання [Текст] = The experience of periodontics lecturing in conditions of change to credit-transfer education system / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Висвітлено досвід проведення лекцій із пародонтології для студентів 4 курсу стоматологічного факультету в умовах переходу на кредитно-трансферну систему. Описано та обґрунтовано переваги застосування інформаційних технологій під час підготовки лекційного матеріалу. Лекція у формі мультимедійної презентації дає змогу значно поліпшити якість освітнього процесу та розвиває в студентів творчий підхід до застосування знань у практичній діяльності лікаря-стоматолога
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Сучасний погляд на застосування ополіскувачів для ротової порожнини [Текст] = A modern look at the use of rinses for the oral cavity / Н. В. Манащук [та ін.] // Клінічна стоматологія. - 2019. - N 2. - С. 11-18


MeSH-головна:
РОТОВАЯ ПОЛОСТЬ, ЖИДКОСТЬ ДЛЯ ПОЛОСКАНИЯ -- MOUTHWASHES
Анотація: Полоскання ротової порожнини є ефективним профілактичним заходом, який необхідно проводити після кожного прийому їжі. У процесі полоскання відбувається механічне очищення поверхні зубів від залишків їжі, нальоту, з ясен і зубоясенних кишень. У результаті регулярного полоскання попереджається розвиток патологічних процесів і покращується кровообіг у тканинах ротової порожнини. Існують спеціальні рідини для полоскання рота, а саме ополіскувачі та зубні еліксири, які є додатковими засобами індивідуальної гігієни порожнини рота. Мета дослідження – провести огляд основних ополіскувачів, представлених на ринку, проаналізувати їх позитивні на негативні характеристики та ососбливості їх призначення, залежно від клінічного випадку. Матеріали і методи. Проведено огляд та аналіз науково-медичної літератури за 2008–2018 рр., звітних матеріалів методично-наукових організацій, діючих нормативно-правових документів. Зосере­джено увагу на особливостях застосування зубних еліксирів та ополіскувачів для ротової порожнини. Результати досліджень та їх обговорення. У статті подано огляд літератури стосовно застосування зубних еліксирів та ополіскувачів для ротової порожнини. Розглянуто їх класифікацію відповідно до призначення. Наведено короткі характеристики, показання та особливості застосування в різних клінічних випадках. Висновки. Незважаючи на всю користь від використання ополіскувачів, потрібно пам’ятати, що полоскання ротової порожнини ефективне лише в комплексі процедур з догляду за зубами та яснами. Для повноцінної гігієни стоматологи рекомендують використовувати зубну щітку, зубну пасту, ополіскувач та зубну нитку
Mouth rinse is an effective preventive measure that should be taken after each meal. In the process of rinsing is a mechanical cleaning of the surface of the teeth from food residues, plaque, gums and tooth-pockets. As a result of regular rinsing, the development of pathological processes is prevented and blood circulation improves in the tissues of the oral cavity. There are special mouthwashes, namely rinses and dental elixirs, which are additional means of personal hygiene of the oral cavity. The aim of the study – to review the main rinses presented on the market, to analyze their positive for the negative characteristics and peculiarities for their prescribing, depending on the clinical case. Materials and Methods. A review and analysis of scientific and medical literature for 2008–2018, reporting materials of methodological and scientific organizations, and current normative and legal documents were conducted. The focus is on the use of dental elixirs and oral rinses. Results and Discussion. The article gives an overview of the literature on the use of oral dentifrices and mouthwashes. Their classification according to the purpose is considered. The brief characteristics, indications and application features in different clinical cases are given. Conclusions. Despite all the benefits of using rinsers, it should be remembered that mouthwash is effective only in the complex of procedures for the care of the teeth and gums. For full hygiene, dentists recommend using a toothbrush, toothpaste, mouthwash and dental floss
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Залізняк, М. С.
Чорній, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу [Текст] / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - С. 11-13


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Анотація: Показано доцільність використання студентами робочого зошита на практичних заняттях за методикою «єдиного дня». Виконання практичного завдання на занятті вимагає грамотного оформлення та запису своєї роботи
Друкований робочий зошит складається з 15 занять, кожне з яких містить тему, запитання для підготовки, власне практичну роботу і висновки. Завдання, які виносяться на практичну роботу, відповідають тим, які є у методичних вказівках до практичних завдань для студентів. Основними перевагами робочого зошита є краще засвоєння певних знань, умінь, навичок, закріплення та систематизація теоретичних знань, отриманих у процесі навчання; націлювання студентів на самостійне критичне мислення та пошукову діяльність. Зручний формат зошита надає можливість значно підвищити продуктивність заняття, розв’язати більшу кількість завдань за один і той же час
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Авдеев, О. В.
    Концепція викладання клінічних дисциплін на кафедрі терапевтичної і дитячої стоматології за методикою єдиного дня [Текст] / О. В. Авдеев, М. М. Якимець, Н. В. Чорній // Медична освіта. - 2008. - № 3. - С. 15-17

Рубрики: Стоматология детская--обуч

   Стоматология терапевтическая--обуч


   Образования технология


Дод.точки доступу:
Якимець, М. М.
Чорній, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Чорній, Н. В.
    розповсюдженність та особливості клінічних проявів захворювань тканин пародонта у хворих на хронічний панкреатит [Текст] / Н. В. Чорній // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 116-119

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Чорній, Н. В.
    Бактеріологічний спектр вмісту ясенних борозен та пародонтальних кишень у хворих на хронічний панкреатит [Текст] / Н. В. Чорній // Буковинський медичний вісник. - 2012. - Т. 16, № 1. - С. 97-100

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Манащук, Н. В.
    організація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології [Текст] / Н. В. Манащук, Н. В. Чорній // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 67-68


MeSH-головна:
ПАРОДОНТОЛОГИЯ -- PERIODONTICS (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Нагірний, Я. П.
    Вплив ендокринної системи на показники мінерального обміну у хворих з травматичними переломами нижньої щелепи [Текст] / Я. П. Нагірний, Н. В. Чорній // Вісник наукових досліджень : Наук.- практ. журн. - 2008. - № 2. - С. 35-39

Рубрики: Челюсти нижней переломы--хир

   Эндокринная система


   Фосфор--кровь


   Кальций--кровь


   Минералы--метаб


Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Європейські індикатори стоматологічного здоров’я дітей шкільного віку міста Тернополя [Текст] / П. А. Леус [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2014. - № 2. - С. 91


Рубрики: Подростки

MeSH-головна:
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагноз)
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES (диагноз)
ДЕСЕН ГЕМОРРАГИЯ -- GINGIVAL HEMORRHAGE (диагноз)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
РОТОВОЙ ПОЛОСТИ ГИГИЕНИЧЕСКИЙ ИНДЕКС -- ORAL HYGIENE INDEX
Дод.точки доступу:
Леус, П. А.
Лучинський, М. А.
Чорній, Н. В.
Манащук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-37 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)