Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шаргородский, А. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Шаргородский А. П. Что делать маленьким аптекам, или маркетинг высококонкурентного аптечного бизнеса/А. П. Шаргородский // Провизор, 2011,N № 4.-С.34-36
2.

Шаргородский А. П. Стратегия продвижения лекарственных препаратов в Украине/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 19.-С.12-13
3.

Шаргородский А. П. Продвижение рецептурных препаратов в Украине/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 18.-С.8-12
4.

Шаргородский А. П. Практикум оптимизации аптечных интернет-продаж/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 21.-С.20-22
5.

Шаргородский А. П. Планирование рекламной кампании, или Успех в бизнесе от А до Я/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 5.-С.12-14
6.

Шаргородский А. П. Первые шаги в открытии апте бизнеса, или «Аптека доктора Шаргородского»/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 10.-С.18-20
7.

Шаргородский А. П. Организация работы с ключевыми клиентами, или Титаны фармацевтического бизнеса/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 24.-С.13-15
8.

Шаргородский А. П. Надлежащая аптечная практика в Украине: «Быть или не быть?»/А. П. Шаргородский // Провизор, 2011,N № 5.-С.16-17
9.

Шаргородский А. П. Как создать аптечный бренд/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 20.-С.5-7
10.

Шаргородский А. П. Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 6.-С.10-11
11.

Шаргородский А. П. Инновационный маркетинг -успех современного бизнеса/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 23.-С.12-14
12.

Шаргородский А. П. Здоровое питание: мнение эксперта/А. П. Шаргородский // Провизор, 2011,N № 13.-С.28-33
13.

Шаргородский А. П. Аспекты ценообразования в аптечном бизнесе/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 14.-С.5-7
14.

Шаргородский А. П. Аспекты логистики в фармацевтическом и аптечном бизнесе/А. П. Шаргородский // Провизор, 2011,N № 16.-С.22-24
15.

Шаргородский А. П. Антикризисный менеджмент в сфере PR-технологий фармацевтической компании/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 1.-С.21-23
16.

Провизор - 2011г.,N 5 (Введено оглавление)
17.

Провизор - 2011г.,N 4 (Введено оглавление)
18.

Провизор - 2011г.,N 16 (Введено оглавление)
19.

Провизор - 2011г.,N 13 (Введено оглавление)
20.

Провизор - 2010г.,N 6 (Введено оглавление)
 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)