Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шаргородский, А. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Провизор - 2009г.,N 23 (Введено оглавление)
2.

Шаргородский А. П. Практикум оптимизации аптечных интернет-продаж/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 21.-С.20-22
3.

Провизор - 2009г.,N 21 (Введено оглавление)
4.

Шаргородский А. П. Организация работы с ключевыми клиентами, или Титаны фармацевтического бизнеса/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 24.-С.13-15
5.

Провизор - 2009г.,N 24 (Введено оглавление)
6.

Шаргородский А. П. Инновационный маркетинг -успех современного бизнеса/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 23.-С.12-14
7.

Провизор - 2009г.,N 19 (Введено оглавление)
8.

Шаргородский А. П. Продвижение рецептурных препаратов в Украине/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 18.-С.8-12
9.

Провизор - 2009г.,N 18 (Введено оглавление)
10.

Шаргородский А. П. Как создать аптечный бренд/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 20.-С.5-7
11.

Провизор - 2009г.,N 20 (Введено оглавление)
12.

Шаргородский А. П. Стратегия продвижения лекарственных препаратов в Украине/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 19.-С.12-13
13.

Провизор - 2010г.,N 10 (Введено оглавление)
14.

Шаргородский А. П. Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 6.-С.10-11
15.

Провизор - 2010г.,N 6 (Введено оглавление)
16.

Шаргородский А. П. Аспекты ценообразования в аптечном бизнесе/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 14.-С.5-7
17.

Провизор - 2010г.,N 14 (Введено оглавление)
18.

Шаргородский А. П. Первые шаги в открытии апте бизнеса, или «Аптека доктора Шаргородского»/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 10.-С.18-20
19.

Провизор - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
20.

Шаргородский А. П. Антикризисный менеджмент в сфере PR-технологий фармацевтической компании/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 1.-С.21-23
 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)