Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Шінкарук-Диковицька, М. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-59 
1.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Показники відсутності зубів у соматично здорових чоловіків із різних етно-територіальних регіонів України [Текст] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник наукових досліджень. - 2014. - № 4. - С. 62-66


Рубрики: мужской

MeSH-головна:
АДЕНТИЯ -- ANODONTIA (эпидемиология)
УКРАИНА -- UKRAINE (эпидемиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Впровадження інтерактивних методів навчання у підготовці лікарів-стоматологів [Текст] = Introduction of interactive teaching methods in the doctors–dentists training / О. В. Мунтян [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 691-695. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (психология, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ -- GROUP PRACTICE, DENTAL (использование, тенденции)
Анотація: Метою роботи є оцінка ефективності методу “Ділової гри” в формуванні професійних навичок майбутнього лікаря-стоматолога у студентів 5 курсу стоматологічного факультету. У статті наведений досвід використання методу “Ділової гри” на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ ім. М. І. Пирогова, що сприяло формуванню професійних навичок та вмінь майбутнього лікаря-стоматолога в умовах, наближених до сучасної стоматологічної діяльності. У процесі гри в студентів розвивається логічне мислення, здатність до пошуку відповідей на поставленні запитання, вміння спілкуватись під час дискусії, а також долаються стереотипи, коректується самооцінка. Моделювання професійної ситуації за допомогою методу “Ділової гри” дозволяє студентам інтерпретувати отримані результати, відпрацювати тактику поведінки в ситуаціях, з якими їм доведеться зустрітися в практичній діяльності. Таким чином, застосування інтерактивних методів у навчально-виховному процесі розкриває творчі здібності студентів, навчає відстоювати власну думку, проводити дискусію з колегами. Використання рольових ігор під час проведення практичних занять дає можливість студентам отримати впевненість у своїх діях та підвищує їх зацікавленість до майбутньої професії. Проведені дослідження довели, що залучення в навчальний процес методу “Ділової гри” підвищило засвоєння матеріалу на 11,2% порівняно з групою контролю, сприяло відпрацюванню вмінь та практичних навичок в умовах, наближених до сучасної стоматологічної діяльності, стимулювало розвиток клінічного мислення
The aim of the work is to evaluate the effectiveness of the “Business Game” method in shaping the skills of a future dentist among students of the 5th year of the dental faculty. The main part of the article includes the experience of using the method of “Business Game” at the Department of Therapeutic Dentistry at National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, which facilitates the formation of professional skills and abilities of the future dentist in conditions that are as close as possible to practical health care, stimulates active participation of students in collective collaboration, promotes the introduction of interdisciplinary integration into the educational process. Modelling the professional situation using the “Business Game” method allows students not only to solve the problem, but also to develop tactics of behaviour in conditions that are most closely related to the actual clinical situation that they will encounter during practical activities. They learn to work in a team, defend their own opinion, hold discussions with their opponents. Educational games allow you to improve practical skills and teach students to solve complex clinical problems in the absence of a patient. Using role-playing games during practical classes can increase the interest of students in future professional activities. So, Application of interactive methods in the educational process allowed to reveal the creative abilities of students, promoted the development of clinical thought, the practice of practical skills and skills in conditions that are as close as possible to practical health care. The study showed that the use of the “Business Game” method has increased material absorption by 11.2% compared to the control group. “Business games” stimulates active participation of all students in collective cooperation, promotes the introduction of interdisciplinary integration into the educational process. The usage of the “Business Game” improves the quality of clinical training of the future dentist in the context of reforming the modern health system
Дод.точки доступу:
Мунтян, О. В.
Горай, М. А.
Мунтян, В. Л.
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Тепла, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Частота хронічного періодонтиту, кістогранулем або кист різців та іклів у соматично здорових чоловіків із різних регіонів України [Текст] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 1. - С. 47-50


Рубрики: ВНМУ

   мужской


MeSH-головна:
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ПЕРИОДОНТАЛЬНАЯ КИСТА -- PERIODONTAL CYST
ПЕРИАПИКАЛЬНАЯ ГРАНУЛЕМА -- PERIAPICAL GRANULOMA
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Оцінка стану різців та іклів після терапевтичного лікування у соматично здорових чоловіків із різних регіонів України [Текст] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2015. - № 1. - С. 46-51. - Бібліогр.: с. 50-51


MeSH-головна:
КЛЫК -- CUSPID
РЕЗЕЦ -- INCISOR
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (терапия)
МУЖЧИНЫ -- MEN
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Частота ураження карієсом різців та іклів у соматично здорових чоловіків із різних етно-територіальних регіонів України за даними стоматологічного обстеження та конусно-променевої комп’ютерної томографі [Текст] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 477-484


Рубрики: ВНМУ

   мужской


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ОБСЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL HEALTH SURVEYS
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагноз)
ТОМОГРАФИЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ КОНИЧЕСКАЯ -- CONE-BEAM COMPUTED TOMOGRAPHY (использование, методы)
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Інтерактивні технології навчання та формування клінічного мислення у студентів молодших курсів медичного вишу [Текст] / Л. М. Булат [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2014. - Т. 18, № 1. Ч.2. - С. 222-225


Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL (психология)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Булат, Л. М.
Лисунець, О. В.
Дідик, Н. В.
Шінкарук-Диковицька, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Мотивація навчальної діяльності, як основний важіль впливу на підвищення рівня академічної успішності студентів стоматологічного профілю з дисципліни "Терапевтична стоматологія" [Текст] = Motivation of educational activity as the main trigger of the improvement of dental students’ academic success in the discipline of “Therapeutic stomatology” / Т. О. Тепла [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 702-706. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, психология, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
Анотація: Особливої уваги заслуговує мотивація навчальної діяльності, тому що саме мотиви безпосередньо впливають на якість професійної підготовки та формування особистості професіонала. Мета — дослідити структуру мотивації навчальної діяльності студентів стоматологічного профілю та її взаємозв’язок з академічною успішністю з дисципліни “Терапевтична стоматологія”. Вивчено структуру мотивації до навчальної діяльності 161 студента ІV курсу стоматологічного профілю за методикою І. Т. Ільїної, яка передбачає дослідження мотивації за трьома шкалами: “Придбання знань”, “Оволодіння професією” та “Отримання диплому”. Досліджено взаємозв’язок різних типів мотивації з академічною успішністю опитаних студентів. Встановлено, що в структурі мотивації навчальної діяльності студентів стоматологічного профілю у 2,4 рази переважають позитивні мотиви над негативними, що вказує на якісно високий рівень мотивації цих студентів. Досить високий рівень мотивації опитаних студентів ймовірно пов’язаний з престижністю обраної професії, її суспільною значимістю та достатньою матеріальною забезпеченістю. У студентів з високим та середнім рівнем академічної успішності переважають пізнавальні та професійні мотиви навчальної діяльності, що свідчить про їх орієнтованість на отримання міцних професійних знань та практичних навиків. Студенти з низьким рівнем успішності мають домінантні прагматичні мотиви навчання, що вказує на їхню поверхневу мотивацію заради досягнення основної цілі — отримання диплому. Дані результати свідчать про сприятливий вплив позитивної мотивації на академічну успішність студентів стоматологічного профілю і, як наслідок, на рівень професійної підготовки лікарів-стоматологів за спеціальністю “Стоматологія”. Перспективою подальших досліджень є впровадження в навчальний процес кафедри терапевтичної стоматології ВНМУ ім. М. І. Пирогова інноваційних педагогічних методів, що мотивують до навчальної діяльності та вивчення їх впливу на рівень академічної успішності студентів-стоматологів
Special attention should be paid to the motivation of educational process, because, the motives themselves, directly affect the quality of professional training and the formation of a professional personality. The aim of the article is to investigate the motivational structure of the students’ educational activity in the dental community and its relationship with academic achievement in the discipline “Therapeutic dentistry”. The structure of motivation for the educational activity of 161 fourth year dental students was studied by the methodology of I. T. Ilyina, which involves the study of motivation according to three scales: “Acquisition of knowledge”, “Mastering the profession” and “Obtaining a diploma”. The interrelation between different types of motivation and the academic success of the interviewed students is studied. It was established that in the structure of motivation of educational activity of dental students positive motives prevail over negative ones in 2.4 times, which indicates the qualitatively high level of motivation of these students. The rather high level of motivation of the interviewed students is probably related to the prestige of the chosen profession, its social significance and sufficient material security. With students who have high and average index of academic achievement cognitive and professional motives are uppermost, which indicates their orientation to obtain strong professional knowledge and practical skills. Students with a low index of academic achievement have a dominant pragmatic motivation for learning, which indicates their superficial motivation in order to achieve the main goal — obtaining a diploma. The given results testify to the favorable influence of positive motivation on academic achievement of students of the dental profile and, as a consequence, on the level of professional training of doctors in the field of “Dentistry”. The prospect of further research is the introduction into the educational processes of the Department of Therapeutical Stomatology in National Pirogov Memorial Medical University innovative pedagogical methods that motivate for educational activity, and research of their influence on the level of academic achievement of dental students
Дод.точки доступу:
Тепла, Т. О.
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Дмитренко, С. В.
Повшенюк, А. В.
Мунтян, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Погоріла, А. В.
    Клініко-експериментальне обгрунтування доцільності використання нейропротекторної терапії при лікуванні ятрогенного компресійно-токсичного ураження нижнього альвеолярного нерва пломбувальними матеріалами [Текст] / А. В. Погоріла, М. М. Шінкарук-Диковицька, О. В. Мунтян // Сучасна стоматологія. - 2019. - N 2. - С. 14-18. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОЙ НЕРВ -- MANDIBULAR NERVE (патология)
ЧЕРЕПНО-МОЗГОВЫХ НЕРВОВ БОЛЕЗНИ -- CRANIAL NERVE DISEASES (лекарственная терапия, этиология)
ЯТРОГЕННЫЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ -- IATROGENIC DISEASE
ПЛОМБИРОВОЧНЫЕ МАТЕРИАЛЫ ДЛЯ КОРНЕВОГО КАНАЛА -- ROOT CANAL FILLING MATERIALS (вредные воздействия)
НЕЙРОЗАЩИТНЫЕ СРЕДСТВА -- NEUROPROTECTIVE AGENTS (терапевтическое применение)
АМАНТАДИН -- AMANTADINE (терапевтическое применение)
Анотація: Пошкодження періапікальних тканин і нижнього альвеолярного нерва під час ендодонтичних маніпуляцій є поширеним ускладненням серед практикуючих лікарів-стоматологів. Тому доцільність розробки та впровадження нових методів лікування ятрогенного компресійно-токсичного ураження нижнього альвеолярного нерва шляхом призначення комплексної терапії нейропротекторів, які мають за мету підвищити толерантність нервової тканини до дії патогенетичних акторів, є доречним та актуальним
У результаті клініко-експериментальних досліджень на базі результатів імуноферментного визначення в сироватці крові змін активності та титрів нейромаркерів (NSE та білок S100) у динаміці ятрогенного компресійно-токсичного ураження нижнього альвеолярного нерва пломбувальними матеріалами можна оцінити наявність і глибину деструктивно- дегенеративних змін в його волокнах, а звідси його можна використовувати для експрес діагностики, ефективності терапії та можливого прогнозування захворювання. При виведенні пломбувального матеріалу за апекс у нижній альвеолярний нерв необхідно якнайшвидше (до 14-ї доби включно) провести раціональне лікування для попередження виникнення незворотних процесів у нерві. Залучення в комплексну терапію препарату на основі гідрохлориду амантадину (100 мг два рази на день) дозволяє покращити протікання регенеративних процесів в ушкоджених ділянках нерва поряд з покращенням клінічних показників хворих (ослаблення болі, відчуття оніміння)
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Мунтян, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Погоріла, А. В.
    Вплив амантадину гідрохлориду на інтенсифікацію проліферативних процесів у нижньому альвеолярному нерві при його експериментальному ятрогенному компресійно-токсичному ураженні за зміною титрів нейромаркера білка SІ00 [Текст] = Effect of amantadine hydrochloride for the intensification of proliferative processes in the inferior alveolar nerve in its experimental compression-toxic iatrogenic lesions at changing titers neuromarker protein SІ00 / А. В. Погоріла, М. М. Шінкарук-Диковицька, О. А. Ходаківський // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 363-366. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОЙ НЕРВ -- MANDIBULAR NERVE (действие лекарственных препаратов, иммунология, метаболизм)
АМАНТАДИН -- AMANTADINE (иммунология, метаболизм, фармакология)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
ЯТРОГЕННЫЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ -- IATROGENIC DISEASE
БИОЛОГИЧЕСКИЕ МАРКЕРЫ -- BIOLOGICAL MARKERS (кровь, метаболизм, химия)
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Ходаківський, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Погоріла, А. В.
    Динаміка активності нейрон- специфічної енолази та титрів білка S100 у сироватці крові хворих на ятрогенно-компресійно-токсичне ураження нижнього альвеолярного нерву за різної лікувальної тактики [Текст] = Dynamic of activity of neuron- specific enolase and titres of protein S100 in blood serum of patients with iatrogenic-compression-toxic lesions of the lower alveolar nerve for different therapeutic ! tactics / А. В. Погоріла, О. А. Ходаківський, М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 1. - С. 112-119. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Неомидантан--тер прим

MeSH-головна:
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОЙ НЕРВ -- MANDIBULAR NERVE (действие лекарственных препаратов, метаболизм, ультраструктура, хирургия)
ЯТРОГЕННЫЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ -- IATROGENIC DISEASE
ЭНДОТЕЛИАЛЬНЫЕ ФАКТОРЫ РОСТА -- ENDOTHELIAL GROWTH FACTORS (кровь, метаболизм)
ЕНОЛАЗА -- PHOSPHOPYRUVATE HYDRATASE (кровь, метаболизм)
НЕЙРОНЫ -- NEURONS (действие лекарственных препаратов)
Анотація: Оптимізація тактики ведення пацієнтів із ятрогенно-компресійно-токсичним ураженням нижнього альвеолярного нерву (ЯКТНАН), є актуальною задачею сучасною медицини та, с тома тологічноїслужби зокрема. Вирішення окресленої задачі може бути здійснено, шляхом залучення до терапевтичної тактики нейропротекторних засобів із блокувальною дією на надмірну активність НМДА- рецепторів. Це може запобігти подальшому ураженню нерву та нейронів трійчастого вузла і відновити діяльність тих клітин, що внаслідок ішемічно-гіпоксичного процесу знаходяться в стані гібернації. Мета - провести порівняльну динамічну (упродовж 30-ти діб) оцінку активності та рівня нейромаркерів (нейрон-специфічної енола- зи та білка S100) в сироватці крові пацієнтів із ятрогенно-компресійно-токсичним ураженням нижнього альвеолярного нерву за різної лікувальної тактики, у т. ч. із залученням до терапії амантадину гідрохлориду. У дослідженні брали участь пацієнти чоловічої с та ті, віком від 20 до 60 років, без супутньої с тома тологічної па тології з ЯКТ НА Н, яке виникло на тлі потрапляння в нижньощелепний канал пломбувального матеріалу Foredent або AH-Plus. На 7-му, 14-ту та 30-ту добу патології в сироватці крові таких хворих здійснювали ізоферментне визначення активності енолази та зміни титрів білку S100 на тлі різної лікувальної тактики, у т. ч. при поєднанні стандартних видів терапії з нейропротектором Неомідантаном. Порівнюючи нейромаркерну динаміку у групах без нейропротекторної підтримки (ІІ- га та НІ- тя) та в умовах призначення Неомідантану, можна зробити висновок, що саме останній препарат спричиняє максимально потужну деескалацію, і активності NSE, і титрів білку S100. Отже, Неомідантан проявляє нейропротекторну дію на систему нижній альвеолярний нерв/нейрони трійчастого вузла і його призначення хворим із ЯКТ НАН сприяє збереженню морфо- функціональної цілісності в цій системі, що особливо проявилось на 30- ту добу терапії. Підводячи підсумок нейромаркерних змін при ЯКТ НАН на 30- ту добу спостереження, в залежності від лікувальної тактики можна побудувати наступний варіаційний ряд: ЯКТ НАН + протокольна терапія (ІІ-га група) ЯКТ НАН + протокольне хірургічне та терапевтичне лікування (НІ- тя група) ЯКТНАН + протокольна терапія+Неомідантан (ІУ та група) ЯКТ НАН + протокольне хірургічне та терапевтичне лікування + Неомідантан (V- та група)
Optimization of the tactics for the patients with iatrogenic-compression-toxic lesions of the lower alveolar nerve (lCT LAN) - is an urgent task of modern medicine and dental service in particular. The solution of the above problem can be achieved by involving neuroprotective agents with a blocking effect on the excessive activity of NMDA receptors in the therapeutic tactics. This can prevent further nerve damage and trigeminal neurons site and restore the activity of the cells due to ischemic-hypoxic process in a state of hibernation. Objective - to conduct a comparative, dynamic (within 30 days) evaluation of the activity and level of neuromarkers (neuron-specific enolase and protein S100) in blood serum of patients with iatrogenic-compression-toxic lesions of the lower alveolar nerve for different therapeutic tactics, including with the addition of amantadine hydrochloride to therapy. The study involved male patients, aged 20 to 60 years, without concomitant dental pathology lCT LAN, which came with overfilling into the mandibular canal fillings material Foredent or AH-Plus. On the 7th, 14th and 30th days of the pathology in the blood serum of such patients, the isozyme determination of the enolase activity and the titration of the S100 protein were performed on the background of different therapeutic tactics, including when combining standard therapy with neuroprotector Neomidantan. Comparing neuromarker dynamics in groups without neuroprotective support (ll and HI) and in the conditions of appointment of Neomidantan, one can conclude that the last drug causes the most powerful de-escalation and activity of NSE and titers of the S100 protein. Therefore, Neomidantan shows neuroprotective effect on system inferior alveolar nerve/trigeminal neurons site and its function in patients with lCT LAN helps preserve morphological and functional integrity of this system, which is particularly manifested in the 30th day of therapy. Summing up the neuromarkers changes in the lCT LAN on the 30th day of observation, depending on the therapeutic tactic, the following variation series can be constructed: lCT LAN+ protocol therapy (ll group) lCT LAN+ protocol surgical and therapeutic treatment (HI group) lCT LAN + protocol therapy + Neomidantan (lV) lCT LAN + protocol surgical and therapeutic treatment + Neomidantan (V group)
Дод.точки доступу:
Ходаківський, О. А.
Шінкарук-Диковицька, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Закалата, Т. Р.
    Ортодонтичне лікування пацієнтів із захворюваннями пародонту [Текст] / Т. Р. Закалата, Н. М. Ісакова, М. М. Шінкарук-Диковицька // Современная стоматология. - 2017. - N 4. - С. 62-64. - Бібліогр.: с. 64


MeSH-головна:
ПЕРИОДОНТИТ -- PERIODONTITIS (терапия)
ОРТОДОНТИЧЕСКИЕ УСТРОЙСТВА -- ORTHODONTIC APPLIANCES
Анотація: Досліджено ефективність і проведено порівняльну оцінку впливу ортодонтичного лікування на тлі використання гелю й ополіскувача "Курасепт" на стан мікрофлори пародонтальних кишень, тканин пародонту та профілактику рецидивів запальних процесів в якості підготовки до ортодонтичного лікування. Мета роботи - покращення оклюзії, підготовка до протезування, покращення трофіки ясен, стабілізація кровообігу, досягнення довготривалої ремісії. Лікування 30-ти пацієнтів обох статей 25 - 40 років проводилося за допомогою незнімної ортодонтичної апаратури, у 15 пацієнтів з основної групи перед ортодонтичним лікуванням у місцевій терапії генералізованого пародонтиту застосовували гель і ополіскувач "Курасепт", у 15 пацієнтів з контрольної групи - гель "Метрогіл-дента". Установлено, що гель та ополіскувач "Курасепт" володіють більш вираженими протизапальними, протимікробними властивостями порівняно з іншими засобами місцевої терапії генералізованого пародонтиту. За даними клінічних і мікробіологічних досліджень установлено, що їх використання вже на 11-у добу призводить до зменшення кількості пародонтопатогенних мікроорганізмів, усуває симптоми запалення й позитивно впливає на перебіг генералізованого пародонтиту в пацієнтів, яким проводилось ортодонтичне лікування
Дод.точки доступу:
Ісакова, Н.М.
Шінкарук-Диковицька, М.М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів [Текст] = Competence approach and formation of key competencies in preparation of students of higher educational medical institutions / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2017. - Т. 21, № 1. Ч.2. - С. 319-323. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММИРОВАННОЕ ОБУЧЕНИЕ КАК ТЕМА -- PROGRAMMED INSTRUCTION AS TOPIC (использование, тенденции, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: Базуючись на даних наукових публікацій, у статті проаналізовані поняття "компетентність", "професійна компетентність", "педагогічна компетентність" визначено сутність понять "компетентніснийпідхід", "компетенція". Розглянуті основні ключові та базові компетенції, які повинні набути випускники вищих медичних учбових закладів. Зазна чена актуальність і необхідність впровадження компетентнісного підходу в роботі вищих навчальних медичних закладів
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Побережна, Г. М.
Федик, Т. В.
Ковальчук, Л. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Борисенко, А. В.
    Частота ураження карієсом молярів у соматично здорових чоловіків із різних регіонів України за даними стоматологічного обстеження та конусно-променевої комп’ютерної томографії [Текст] / А. В. Борисенко, М. М. Шінкарук-Диковицька // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2014. - № 23. - С. 80-86


Рубрики: ВНМУ

   мужской


MeSH-головна:
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагноз, патофизиология)
ЗУБ КОРЕННОЙ БОЛЬШОЙ -- MOLAR (патофизиология)
ТОМОГРАФИЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ КОНИЧЕСКАЯ -- CONE-BEAM COMPUTED TOMOGRAPHY
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ОБСЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL HEALTH SURVEYS
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Педагогічне оцінювання результатів навчання студентів- стоматологів на профільній кафедрі в контексті компетентісного підходу: проблеми та перспективи [Текст] = Educational assessment of student-dentist’s learning outcomes at specialized department in the context of competence approach: problems and prospects / М. М. Шінкарук-Диковицька [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 205-208. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ КАДРЫ ЛЕЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- DENTAL STAFF (обучение, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции)
ИНТЕЛЛЕКТА ОЦЕНКИ ТЕСТЫ -- INTELLIGENCE TESTS (стандарты, статистика)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, стандарты, тенденции)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, стандарты, статистика)
Анотація: Робота аналізує досвід педагогічного оцінювання результатів навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології на засадах компетентісного підходу. Приведені критерії та методичні прийоми оцінювання досягнень майбутніх стоматологів. Розглянуті проблеми оптимізації оцінювання знань та перспективи їх вирішення
The work analyzes the experience of educational assessment of learning outcomes of students at the department of therapeutic dentistry on the basis of competence approach. Brought criteria and methodological techniques for measuring of achievement of future dentists. The problems of evaluation of the knowledge and perspectives of their solution were examined
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Федик, Т. В.
Побережна, Г. М.
Гаджула, Н. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Орловський, В. О.
    Моделювання за допомогою регресійного аналізу індивідуальних лінійних розмірів малих кутних зубів залежно від кефалометричних показників практично здорових чоловіків із різних регіонів України [Текст] = Modeling using regression analysis of individual linear dimensions of premolars depending on cephalometric indicators of practically healthy men from different regions of Ukraine / В. О. Орловський, М. М. Шінкарук-Диковицька, І. В. Гунас // Вісник наукових досліджень. - 2018. - N 1. - С. 90-95


MeSH-головна:
ЗУБ КОРЕННОЙ МАЛЫЙ -- BICUSPID
МУЖЧИНЫ -- MEN
ЗУБНЫЕ МОДЕЛИ -- DENTAL MODELS
Анотація: На основі особливостей кефалометричних показників та типу голови й обличчя у практично здорових чоловіків із різних адміністративно-територіальних регіонів України розроблені достовірні регресійні моделі індивідуальних лінійних розмірів малих кутніх зубів верхньої і нижньої щелеп
Дод.точки доступу:
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Гунас, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Вплив амантадину гідрохлориду на активність апоптотичних та проліферативних процесів у нижньому альвеолярному нерві кролів із його ятрогенним компресійно-токсичним ураженням при диференційованому пломбуванні матеріалами "Foredent" та "AH- plus" [Текст] = Influence of amantadine hydrochloride on the activity of apoptotic and proliferative processes in the lower alveolar nerve of rabbits with its iatrogenic compression-toxic lesion with differentiated filling of the materials "Foredent" and "AH-plus" / А. В. Погоріла [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2017. - № 29. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРОЙНИЧНОГО НЕРВА ГАНГЛИЙ -- TRIGEMINAL GANGLION (действие лекарственных препаратов, повреждения, цитология)
АМАНТАДИН -- AMANTADINE (анализ, вредные воздействия, токсичность)
ЦИТОФОТОМЕТРИЯ -- CYTOPHOTOMETRY (использование, методы, статистика)
МОДЕЛИ НА ЖИВОТНЫХ -- MODELS, ANIMAL
ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- DENTAL MATERIALS (анализ, вредные воздействия, токсичность)
ЯТРОГЕННЫЕ ЗАБОЛЕВАНИЯ -- IATROGENIC DISEASE (профилактика и контроль)
НИЖНЕЧЕЛЮСТНОЙ НЕРВ -- MANDIBULAR NERVE (патофизиология, цитология)
Анотація: Використовуючи метод протоково-цитометричного аналізу встановлено факт активації апоптозу та проліферації серед клітин Гасерового вузла при попередній 30-ти денній взаємодії паст «Foredent» або «AH-Plus» з нижньощелепним нервом. Такі деструктивно-дегенеративні зміни верифікувались наростанням пулу клітин, ядерна ДНК яких перебувала у періоді відповідно Sub-G0G1 (апоптоз) та синтетичній фазі S (проліферація). Найбільшою мірою описані феномени відмічались при внесенні у трепанаційний отвір пломбувальної суміші «Foredent», р0,05. Відсутність нейрональної компресії та токсичного впливу кожної із досліджуваних паст при проведенні кістково-пластичної трепанації нижнього щелепного нерву, жодним чином, вірогідно (р0,05) не змінило співвідношення клітин у різних фазах клітинного циклу у цитометричній суспензії із Гасерового вузла. Терапевтичне внутрішньошлункове щоденне упродовж 30-ти діб ятрогенного компресійно-токсичного ураження нижнього альвеолярного нерву кролів застосування препарату амантадину сульфату дозою 10 мг/кг проявляє нейроцитопротекторну дію на клітини трійчастого вузла
Using the method of protocol-cytometric analysis, the fact of activation of apoptosis and proliferation among the cells of the Gasserum node was established with a preliminary 30-day interaction of the Foredent or AH-Plus pastes with the mandibular nerve. Such destructive-degenerative changes were verified by the growth of a pool of cells whose nuclear DNA was in the period of Sub-G0G1 (apoptosis) and the synthetic phase S (proliferation). The most described phenomena were noted when inserting a Foredent filling solution into the trepanation hole, p 0.05. The absence of neuronal compression and toxic effects, of each of the pastes undergoing bone-plastic trepanation of the mandibular nerve, in no way changed the ratio of cells in different phases of the cell cycle in the cytometric suspension from the Gasser node, p 0.05. Therapeutic intragastric daily, during 30 days of iatrogenic compression-toxic affection of the lower alveolar nerve of rabbits using the drug amantadine sulfate at a dose of 10 mg/kg exhibits neurocytoprotective effect on the cells of the trigeminal node
Дод.точки доступу:
Погоріла, А. В.
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Ходаківський, О. А.
Черешнюк, І. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Медико-соціальні фактори умов життя соматично здорових чоловіків із різних природних та адміністративних регіонів України [Текст] / М. М. Шінкарук-Диковицька // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2012. - № 19. - С. 248-254

Рубрики: Кариес зубов, подверженность

   Качество жизни--мужск


   Украина


   ВНМУ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Волков, К. С.
    Моделювання нормативних параметрів кардіоінтервалограм у дівчаток із гіперкінетичним типом гемодинаміки в залежності від особливостей будови тіла [Текст] / К. С. Волков, І. В. Сергета, М. М. Шінкарук-Диковицька // Вісник морфології. - 2008. - Т. 14, № 1. - С. 206-208

Рубрики: Телосложения типы--женск--подрост--генет

   Гемодинамика--женск--подрост--генет


   Антропометрия--женск--подрост--генет


   Модели биологические--женск--подрост


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Шінкарук-Диковицька, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Мнемотехніки в медицині: досвід використання стоматологічних мнемонік під час викладання терапевтичної стоматології іноземним студентам [Текст] = Mnemonic techniques in medicine: experience of dental mnemonics usage in teaching of therapeutic dentistry for foreign students / Н. Г. Гаджула [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 623-627. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY (методы)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Анотація: Вміння запам’ятовувати новий та великий за обсягом матеріал є необхідним складником успішності студентів. Мнемотехніка – це різноманітні стратегії, які допомагають зберігати складну інформацію, її велику кількість в довготривалій пам’яті. Більшість дослідників вважають, що мнемотехніка покращує пам’ять завдяки використанню природних процесів запам’ятовування, зокрема візуальних образів, організації та детального кодування. Мнемонічні прийоми сприяють тривалому збереженню інформації та можуть працювати зі складними матеріалами в комбінації з іншими техніками за відповідних умов. Метою дослідження стало впровадження стоматологічних мнемонік під час викладання терапевтичної стоматології іноземним студентам для полегшення запам’ятовування, відтворення та аналізу значного обсягу інформації. Проведено огляд літератури, результати синтезовано у формі розповіді. У статті наведено стоматологічні мнемоніки та мнемотехніки, які застосовуються в інтеграції з іншими методами навчання в англомовних студентів для полегшення засвоєння матеріалу з метою покращення їхніх знань, умінь і навичок. Ми використали вербальні, візуальні та лінгвістичні стоматологічні мнемоніки. Встановлено, що іноземні студенти віддають перевагу альтернативним стратегіям навчання, а з-поміж різноманітних мнемонічних прийомів – простим методикам. Найбільш широко використовуваною мнемонікою серед здобувачів є техніка перших літер (або акронімів), за нею йдуть методи римування та ключових слів. Комплексні техніки, такі як метод локусів, техніка прив’язок і фонетична система, є найменш популярними. Мнемоніки полегшують вивчення, закріплення та пригадування інформації, що значно покращує продуктивність навчання. Мнемотехніка не може замінити стандартні методи викладання для засвоєння матеріалу, але в поєднанні з іншими стратегіями є ефективним освітнім інструментом. Надалі будуть розроблені нові мнемоніки для подання оновленої інформації в більш систематичному та організованому форматі, які можна використовувати як сходинку для створення нової мнемотехніки
The ability to memorize new and vast material is a necessary component of students’ success. Mnemonic techniques are a variety of strategies that help to store complex and extensive information in long-term memory. Most researchers consider that mnemonics improve memory by using natural memory processes such as visual imagery, organization, and detailed encoding. Mnemonic techniques can lead to long-term storage of information and can work with complex materials in combination with other techniques when the appropriate conditions are created. The purpose of the study was the implementation of dental mnemonics when teaching of therapeutic dentistry for foreign students to facilitate memorization, reproduction and analysis of vast amounts of information. A review of the literature was performed and the results were synthesized in the form of a narrative. The manuscript presents dental mnemonics and mnemonic techniques, which are used in integration with other teaching methods for English-speaking students to facilitate mastering of the material in order to improve their knowledge, skills and abilities. We used verbal, visual and linguistic dental mnemonics. It was established that foreign students prefer alternative learning strategies, among various mnemonic techniques choose the simple methods. The most widely used mnemonic among students is the technique of first letters (or acronyms), followed by rhyming and keyword methods. Complex techniques such as the methods of loci, binding and phonetic system are the least popular. Mnemonics facilitate learning, consolidation and recall of information, that significantly improves training productivity. Mnemonic techniques cannot replace standard teaching methods, but in conjunction with other strategies, it is an effective educational tool. In the future, new mnemonics will be developed to present fresh information in a more systematic and organized format, which can be used as a step for creation updated mnemonic technique
Дод.точки доступу:
Гаджула, Н. Г.
Шінкарук-Диковицька, М. М.
Курдиш, Л. Ф.
Мунтян, О. В.
Повшенюк, А. В.
Побережна, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Шінкарук-Диковицька, М. М.
    Зв’язки показників кардіоінтервалографії з антропометричними і соматотипологічними показниками у хлопчиків Подільського регіону України з різними типами гемодинаміки [Текст] / М. М. Шінкарук-Диковицька, І. В. Сергета, К. С. Волков // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2008. - № 11. - С. 69-72

Рубрики: Антропометрия--мужск--подрост

   Телосложения типы--мужск--подрост


   Вес тела--мужск--подрост


   Гемодинамика--мужск--подрост


   Сердечных сокращений частота--мужск--подрост


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Волков, К. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)