Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ярема, Н. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-14 
1.


    Федорців, О. Є.
    Вплив Омега-3-поліненасичених жирних кислот на імунний статус у дітей із ювенільним ревматоїдним артритом [Текст] / О. Є. Федорців, Η. Μ. Ярема, О. Б. Чубата // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 4. - С. 92-94

Рубрики: Артрит ревматоидный ювенильный--дети--иммунол--этиол

   Жирные кислоты, омега-3--дети--иммунол--этиол


Дод.точки доступу:
Ярема, Н. М.
Чубата, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: ВУ9/2012/4
   Журнал

Вісник наукових досліджень . - Виходить кожного кварталу
2012р. № 4
Зміст:
Верещагіна, К. В. Клініко-патогенетичні аспекти подагри / К. В. Верещагіна, Η. Α. Бількевич, Η. Α. Бількевич. - С.4-7
Васюта, В. А. Атрофії зорових нервів – нові підходи до класифікації / В. А. Васюта. - С.8-9
Зарудна, О. І. Лейкоцит та його роль у розвитку синдрому системної запальної відповіді / О. І. Зарудна. - С.10-12
Марценюк, В. П. Обґрунтування об’єктивності комплексного семестрового тестового та об’єктивного структурованого клінічного іспитів із нервових хвороб як важливого етапу підготовки висококваліфікованого лікаря / В. П. Марценюк, П. Р. Сельський. - С.13-15
Буртняк, А. М. Декомпенсація серцевої діяльності, фактори, що впливають на віддалені результати / А. М. Буртняк, О. І. Іркін. - С.16-20
Корнага, С. І. Стан серцево-судинної системи хворих похилого віку в процесі хіміотерапії туберкульозу легень / С. І. Корнага. - С.21-23
Суслик, Г. І. Концентрація лептину та показники інсулінової резистентності у хворих на цукровий діабет 2 типу з ожирінням / Г. І. Суслик, В. О. Сергієнко, А. М. Урбанович. - С.24-26
Копча, В. С. Досвід використання екстралакту у хворих на гострі кишкові інфекції вірусно-бактерійної етіології і хронічні захворювання травного каналу, асоційовані з дисбіозом кишечнику / В. С. Копча. - С.27-30
Кавуля, Е. В. Особливості показників коагуляційного гемостазу хворих на дисциркуляторну енцефалопатію з фібриляцією передсердь / Е. В. Кавуля. - С.31-33
Лепявко, А. А. Особливості клінічного перебігу хронічного обструктивного захворювання легень залежно від статі пацієнтів / А. А. Лепявко. - С.34-35
Олійник, Н. М. Аналіз показників якості життя при терапії цирозу печінки / Η. Μ. Олійник. - С.36-38
Рега, Н. І. Ефективність лікування тіотропіум бромідом хворих на резистентну до терапії бронхіальну астму / Η. І. Рега. - С.39-40
Юзвишина, О. В. Ураження коронарних судин у пацієнтів із гіпертонічною хворобою і аортальним стенозом, спричиненим кальцинозом клапанів серця / О. В. Юзвишина, В. П. Іванов, Л. Л. Головко. - С.41-45
Пінкевич, О. Я. Застосування L-аргініну аспартату в комплексному лікуванні хворих на хронічний панкреатит у поєднанні з гіпертонічною хворобою / О. Я. Пінкевич. - С.46-48
Угляр, Т. Ю. Ендотеліальна дисфункція та ендогенна інтоксикація як критерії вибору методу хірургічного лікування хворих з обтураційною кишковою непрохідністю / Т. Ю. Угляр. - С.49-53
Цимбалюк, А. В. Пластика опікових ран подрібненим субстратом кріоконсервованої аутологічної шкіри / А. В. Цимбалюк. - С.54-55
Дуда, К. М. Стоматологічний прийом як фактор стресу для дітей дошкільного віку / К. М. Дуда. - С.56-57
Булик, Р. Є. Характеристика ефектів мелатоніну на стан гена ранньої функціональної активності c-fos у суб’ядрах паравентрикулярних ядер гіпоталамуса стресованих світлом щурів / Р. Є. Булик. - С.58-60
Герасимюк, І. Є. Макромікроскопічні та морфометричні особливості будови язика щурів у нормі / І. Є. Герасимюк, О. А. Федорович. - С.61-65
Підручна, С. Р. Дослідження активності кардіоспецифічних маркерів за умов тяжкої та комбінованої травми / С. Р. Підручна. - С.66-68
Мисула, І. Р. Імунологічні порушення та зміни пероксидного окиснення ліпідів у патогенезі пародонтиту при нормоергічному типі запалення / І. P. Мисула, І. Я. Цвинтарна. - С.69-71
Криницька, І. Я. Зміни газового складу артеріальної крові у щурів з модельованим гепатопульмональним синдромом / І. Я. Криницька, І. М. Кліщ. - С.72-75
Рецензія на сучасний національний підручник "Пульмонологія та фтизіатрія" за редакцією Ю. І. Фещенка, В. В. Мельника, І. Г. Ільницького. - С.76-77
Матеріали науково-практичної конференції "Медико-соціальні проблеми педіатрії, акушерства та гінекології" 20-2І вересня 20І2 року м. Тернопіль. - С.78-121
Павлишин, Г. А. Особливості нітроксидергічних процесів при позагоспітальній пневмонії у дітей раннього віку / Γ. Α. Павлишин, І. М. Сарапук. - С.78-80
Кінаш, М. І. Застосування препарату "Креон" в комплексній терапії ацетонемічного синдрому у дітей / М. І. Кінаш, В. Ф. Лобода, О. М. Шульгай. - С.81-83
Кузьміна, І. Ю. Гістологічні й гормональні особливості яєчників в експерименті при використанні в їжу ГМО-сої / І. Ю. Кузьміна, О. О. Кузьміна, Η. Μ. Пасієшвілі. - С.84-86
Лобода, В. Ф. Актуальність паразитарних захворювань у дітей з патологією органів травлення / В. Ф. Лобода, К. Т. Глушко, Л. І. Добровольська. - С.87-89
Синицька, В. О. Супровідна терапія ювенільного ревматоїдного артриту / В. О. Синицька, О. Б. Чубата, І. Е. Юрик. - С.90-91
Федорців, О. Є. Вплив Омега-3-поліненасичених жирних кислот на імунний статус у дітей із ювенільним ревматоїдним артритом / О. Є. Федорців, Η. Μ. Ярема, О. Б. Чубата. - С.92-94
Волинська, Л. А. Стан мікробіотопу ротоглотки у дітей, які хворіють на бронхіальну астму / Л. Α. Волинська, Л. Б. Романюк, Ε. Ι. Бурбела. - С.95-97
Косовська, Т. М. Клініко-психологічний статус у дітей з цукровим діабетом / Т. М. Косовська. - С.98-99
Мазорчук, Б. Ф. Стан гідратації тканин у жінок із безпліддям при гіпотиреозі / Б. Ф. Мазорчук, В. М. Оксюта. - С.100-102
Антонян, М. І. Профілактика та корекція ускладнень вагітності після використання допоміжних репродуктивних технологій / М. І. Антонян, І. М. Щербіна, Μ. Γ. Грищенко. - С.103-104
Іщак, О. М. Профілактика акушерських та перинатальних ускладнень у жінок із варикозною хворобою нижніх кінцівок на тлі дисплазії сполучної тканини / О. М. Іщак. - С.105-107
Лазуренко, В. В. Оцінка ризику трансформації клітинного пулу при неатиповій гіперплазії ендометрія / В. В. Лазуренко, І. Ю. Муризіна, Е. В. Горбатовська. - С.108-110
Крицький, І. О. Сучасні підходи при лікуванні хірургічної патології новонароджених на базі кутор "Тернопільська обласна комунальна дитяча клінічна лікарня" / І. О. Крицький, П. В. Гощинський, В. Л. Боднарчук. - С.111-113
Левенець, С. С. Показники фізичного розвитку в дітей з бронхолегеневою патологією / С. С. Левенець. - С.114-116
Павлишин, Г. А. Епідеміологічна ситуація щодо надмірної маси тіла, ожиріння та артеріальної гіпертензії у дітей м. Тернополя / Γ. Α. Павлишин, К. В. Левандовська. - С.117-119
Федорців, О. Є. Клінічні та соціальні особливості захворювання на бронхіальну астму в дітей / О. Є. Федорців, С. С. Левенець, Т. М. Косовська. - С.120-121
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Паласюк, Г. Б.
    Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії [Текст] = Application of cooperative learning technologies in the professional training of nurses in Austria / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема // Медична освіта. - 2017. - N 4. - С. 90-94


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
Дод.точки доступу:
Паласюк, Б. М.
Ярема, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Паласюк, Г. Б.
    Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії [Текст] = Application of cooperative learning technologies in the professional training of nurses in Austria / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – аналіз використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці австрійських медичних сестер.
Основна частина. Кооперативне навчання широко використовується на різних рівнях австрійської освіти. Перевагами кооперативного навчання є підвищення академічних результатів студентів; розвиток здатності критично мислити і нестереотипно сприймати інших людей; позитивний психологічний клімат у групі; прагнення студентів до співробітництва та конструктивної соціалізації; наявність емпатійної реакції, взаємопідтримки, симпатії та дружніх стосунків у колективі; позитивне ставлення студентів до навчання, викладачів та навчального закладу; особистісне зростання; високий рівень самоповаги та психічного здоров’я, яке виявляється в емоційній врівноваженості, усвідомленні особистісної індивідуальності, прояві довіри, оптимістичному сприйнятті світу й оточення. Педагоги розробили п’ять базових принципів кооперативного навчання, які відрізняють його від традиційних групових форм роботи на занятті: позитивної взаємозалежності; індивідуальної відповідальності; тісної міжособистісної взаємодії; здійснення успішної комунікації; груповий аналіз результатів, який проводиться з метою оцінки успішності досягнення спільної мети навчальної діяльності та продуктивності кооперації. Важливе значення застосування технології кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер полягає у тому, що, на відміну від традиційних форм і методів навчальної діяльності, кооперативне навчання допомагає досягнути не лише когнітивної, а також мотиваційної та емоційної мети, розвиває здатність взяти на себе відповідальність за власне навчання, тобто вміння самостійно організувати навчальний процес. При цьому важливу роль відіграє здатність до саморефлексії, тобто вміння самостійно оцінювати власні результати та досягнення
Висновок. Використання технологій кооперативного навчання дозволяє не тільки вдосконалити практичні навички, а й розвинути клінічне мислення майбутніх фахівців з медсестринства, адаптувати їх до нестандартних ситуацій, відпрацювати всі необхідні етапи діяльності майбутньої медсестри
Дод.точки доступу:
Паласюк, Б. М.
Ярема, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 4 . - 86.41, р.
Зміст:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики [Текст] = Ways to optimize the practical training of future doctors during the summer production practice / Я. В. Рогальська [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність та якість навчання студентів шляхом оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики. Основна частина. Перед вищою медичною освітою стоїть завдання – забезпечити високу професійну підготовку фахівців. Виробнича практика студентів є однією з форм навчального процесу і його суттєвою складовою частиною. Велику роль у становленні особистості майбутнього лікаря відіграє формування ціннісного ставлення до людського життя. Працюючи зі студентами, доцільно акцентувати увагу на тому, що специфіка їх майбутньої професійної діяльності потребує пріоритетного прояву таких моральних якостей, як гуманність, емпатійність, толерантність, чесність, а надто в роботі з такими категоріями, як діти, люди з особливими потребами, безнадійно хворі тощо. В процесі професійної освіти студентів-медиків підготовка різноманітних заходів волонтерських загонів сприяє формуванню людяності, співчуття, навиків психологічної підтримки та спілкування з особливою категорією пацієнтів. Як приклад, наш досвід роботи студентів-медиків у Тернопільському обласному спеціалізованому будинку дитини та соціальному центрі ТБФ “Карітас” під час проходження літньої виробничої практики. Висновок. Формування моральних якостей студентів вищих медичних навчальних закладів – основа особистісного становлення і потребує розробки конкретної моделі та залучення до навчально-виховної роботи різноманітних методик та підходів, рекомендуємо долучати студентів у період літньої виробничої практики до різноманітних заходів волонтерських загонів (відвідування дитячих будинків, онкологічних лікарень для дітей, соціальних організацій тощо) в рамках конструктивного співробітництва
Дод.точки доступу:
Рогальська, Я. В.
Кубей, І. В.
Воронцова, Т. О.
Волянська, Л. А.
Мудрик, У. М.
Ярема, Н. М.
Глушко, К. Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВУ14/2020/3
   Журнал

Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 3
Зміст:
Прокопів, М. М. Напрями і форми діяльності системи громадського здоров’я в боротьбі із цереброваскулярними хворобами у мегаполісі / М. М. Прокопів, Г. О. Слабкий. - С.5-9
Паламар, Б. І. Проблема стресу в студентському середовищі / Б. І. Паламар, Т. С. Грузєва. - С.10-14
Боярчук, О. Р. Неонатальний скринінг Т- і В-лімфопеній / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.15-18
Інші автори: Ярема Н. М., Кінаш М. І., Гаріян Т. В., Волянська Л. А., Шульгай О. М., Чорномидз І. Б., Мудрик У. М., Макух Г. В.
Лотоцька, О. В. Гігієнічні аспекти профілактики синдрому емоційного вигорання у середнього медичного персоналу різнопрофільних відділень лікарні / О. В. Лотоцька [та ін.]. - С.19-23
Інші автори: Литвинюк В. В., Сопель О. М., Крицька Г. А., Кучер С. В.
Костерева, Н. В. Використання засобів індивідуального захисту (масок) у закладах вищої освіти: від теорії до практики / Н. В. Костерева, Н. Є. Рудакова. - С.24-27
Даниленко, Г. М. Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям учнів базової школи за умов обмеженої фізичної та соціальної активності / Г. М. Даниленко [та ін.]. - С.28-33
Інші автори: Сотнікова-Мелешкіна Ж. В., Шкурапет Н. І., Міхановська Н. Г.
Антипкин, Ю. Г. Родина – вагомий чинник впливу на формування психоемоційного становлення підлітка / Ю. Г. Антипкин [та ін.]. - С.34-43
Інші автори: Шкіряк-Нижник З. А., Горбань Н. Є., Слободченко Л. М., Лапікура О. В., Слєпакурова І. В.
Децик, О. З. Соціально-економічна характеристика осіб з інвалідністю після травм опорно-рухового апарату / О. З. Децик, Г. Я. Юкіш. - С.44-50
Ohniev, V. A. Definition of measures to reduce the obesity level in children based on research results of prevalence and risk factors / V. A. Ohniev, K. G. Pomohaibo. - С.51-55
Венгер, О. П. Можливості адаптаційних ресурсів емігрантів та реемігрантів відповідно до їх особистісних особливостей / О. П. Венгер [та ін.]. - С.56-61
Інші автори: Сас Л. М., Мисула Ю. І., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Гусєва Т. П., Коваль М. Є., Пастушак В. О.
Слабкий, Г. О. Методологія впровадження системи громадського здоров’я на рівні об’єднаних територіальних громад / Г. О. Слабкий [та ін.]. - С.62-66
Інші автори: Миронюк І. С., Брич В. В., Білак-Лук’янчук В. Й.
Михальчук, В. М. Концептуальні засади логістики нового часу в сучасній українській медицині / В. М. Михальчук [та ін.]. - С.67-73
Інші автори: Коломоєць А. В., Толстанов О. К., Гбур З. В.
Стовбан, М. П. Дослідження ефективності взаємодії медичних закладів у межах одного госпітального округу в різних регіонах України / М. П. Стовбан [та ін.]. - С.74-81
Інші автори: Стовбан І. В., Васильєв А. Г., Гбур З. В.
Грузєва, Т. С. Інструментарій з вивчення думки фахівців дерматовенерологічного профілю з питань професійної діяльності за умов реформування охорони здоров’я / Т. С. Грузєва, В. В. Короленко. - С.82-88
Власик, Л. Й. Досвід пацієнта та його роль у медичній активності на прикладі економічно активного населення / Л. Й. Власик. - С.89-96
Смірнова, В. Л. Місце та роль медичного забезпечення в системі державної служби України з надзвичайних ситуацій / В. Л. Смірнова, В. В. Репута. - С.97-102
Смірнова, В. Л. Аналіз моделей медичного страхування / В. Л. Смірнова, Н. Я. Климук, Д. В. Вакуленко. - С.103-105
Грузєва, Т. С. Наукове обґрунтування освітньо-професійних програм підготовки бакалаврів та магістрів громадського здоров’я / Т. С. Грузєва [та ін.]. - С.106-113
Інші автори: Гречишкіна Н. В., Пельо І. М., Дуфинець В. А.
Запорожан, Л. П. Формування інноваційної основи системи соціальних програм у громадському здоров’ї / Л. П. Запорожан, Н. О. Кравець, Д. В. Вакуленко. - С.114-118
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Неонатальний скринінг Т- і В-лімфопеній [Текст] = Newborn screening for T and B cell lymphopenia / О. Р. Боярчук [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 3. - С. 15-18


MeSH-головна:
НОВОРОЖДЕННЫХ СКРИНИНГ -- NEONATAL SCREENING
ЛИМФОПЕНИЯ -- LYMPHOPENIA
Анотація: Аналіз літературних даних вказує на доцільність проведення пілотного дослідження з неонатального скринінгу первинних імунодефіцитів методом TRECs і KRECs визначення Т- і В-лімфопеній, який дозволить обрати найоптимальніший метод, визначити межі TRECs і KRECs для діагностики лімфопеній і ТКІД, а також економічну доцільність впровадження методу в Україні
The analysis of literature data indicates the feasibility of conducting a pilot study on newborn screening of primary immunodeficiency by using TRECs and KRECs assay for T- and B-lymphopenia, which will allow to choose the best method, determine the cutoff value of TRECs and KRECs levels for the diagnosis of lymphopenia and SCID in Ukraine
Дод.точки доступу:
Боярчук, О. Р.
Ярема, Н. М.
Кінаш, М. І.
Гаріян, Т. В.
Волянська, Л. А.
Шульгай, О. М.
Чорномидз, І. Б.
Мудрик, У. М.
Макух, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Неонатальний скринінг в Україні: нові виклики [Текст] / Т. В. Гаріян [та ін.] // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2020. - Т. 10, № 3. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
НОВОРОЖДЕННЫХ СКРИНИНГ -- NEONATAL SCREENING
Анотація: Пріоритетним завданням сучасної педіатрії та неонатології є удосконалення організаційних форм та способів надання медичної допомоги дітям, зменшення захворюваності, смертності та профілактика інвалідності. Тяжкий комбінований імунодефіцит (ТКІД) – група первинних імунодефіцитних станів з особливо тяжким порушенням функції або відсутністю T- і B-клітин, а іноді й NK-лімфоцитів. Пізня діагностика первинних імунодефіцитів, а саме ТКІД призводить до розвитку важких інфекційних ускладнень, значно ускладнює подальше лікування, знижує виживання пацієнтів, нерідко призводить до летальних наслідків, починаючи з періоду новонародженості. На сьогоднішній день у світі існують позитивні результати лікування ТКІД - при ранній діагностиці ефективність терапії та виживання дітей становить більше 90%. Ряд країн світу для ранньої діагностики ТКІД проводять неонатальний скринінг на державному рівні. Сучасний неонатальний скринінг в Україні передбачено для 4 нозологій, тоді як в інших країнах він охоплює від 8 до 60 генетичних патологій. Метою дослідження є раннє виявлення та діагностика тяжких первинних імунодефіцитів шляхом неонатального скринінгу, запобігання розвитку тяжких інфекцій і ускладнень у даної групи хворих, вчасне проведення радикального лікування, покращення виживання та якості життя дітей з тяжкими первинними імунодефіцитами. Матеріали та методи дослідження. Вперше в Україні планується проведення пілотного дослідження - скринінгу новонароджених дітей для виявлення тяжких первинних імунодефіцитів, який буде базуватися на визначенні Т- і В-лімфопеній методом TRECs і KRECs. Буде визначено поширеність Т- і В-лімфопеній серед новонароджених, їх значення у діагностиці тяжких комбінованих імунодефіцитів та тяжких порушень антитілоутворення. На основі результатів дослідження буде розроблено протокол виявлення первинних імунодефіцитів методом TRECs і KRECs і подальша тактика попередження розвитку інфекцій, лікування та спостереження за такими дітьми. Вперше буде обгрунтовано клінічну та економічну доцільність впровадження неонатального скринінгу тяжких імунодефіцитів в Україні. Очікувані результати. Після дослідження поширеності Т- і В-лімфопеній у дітей періоду новонародженості буде сформульовано їх значення у діагностиці ТКІД та тяжких порушень антитілоутворення. Висновки. Рання діагностика первинних імунодефіцитів є надзвичайно важливою для покращення якості життя пацієнта, оскільки затримка в діагностиці призводить до відсутності адекватної терапії та, відповідно, до подальших серйозних інфекцій, які заважають щоденному життю, збільшують ризик різноманітних неінфекційних ускладнень. Відомо, що ці порушення негативно впливають на стан здоров’я пацієнта, якість життя його сім’ї та людей, що доглядають за ним. Окрім цього, існуючі в Світі дослідження доводять, що рання діагностика та трансплантація кісткового мозку є ефективним засобом для зниження захворюваності та летальності пацієнтів із ТКІД та лімфопеніями.
Дод.точки доступу:
Гаріян, Т. В.
Боярчук, О. Р.
Ярема, Н. М.
Волянська, Л. А.
Кінаш, М. І.
Шульгай, Л. М.
Чорномидз, І. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)