Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (18)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ястремська, С. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.


   
    Сучасні моделі міжпредметної інтеграції [Текст] / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Н. Б. Галіяш // Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 72-74.

Рубрики: Образование медицинское--тенденции

Дод.точки доступу:
Господарський, І. Я.
Ястремська, С. О.
Галіяш, Н. Б.

Примірників всього: 1
ВС (1)
Вільні: ВС (1)

Знайти схожі

2.


   
    Роль оксидативного стресу в реалізації токсичного ефекту карбонових наночастинок [Текст] / С. О. Ястремська [та ін.] // Медична хімія. - 2014. - Т. 16, № 3. - С. 50-54


MeSH-головна:
НАНОЧАСТИЦЫ -- NANOPARTICLES (токсичность)
НАНОТРУБОЧКИ УГЛЕРОДНЫЕ -- NANOTUBES, CARBON (токсичность)
ОКСИДАТИВНЫЙ СТРЕСС -- OXIDATIVE STRESS
Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.
Палиця, Л. М.
Ястремська, І. М.
Коробчук, В. М.
Корда, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Мельничук, І. М.
    Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я [Текст] = Distance learning in public health: current stage and perspectives of implementation / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: У статті розглянуто можливість і доцільність впровадження дистанційного навчання в медичну освіту. Представлені дані щодо тлумачення змісту, особливостей, переваг та недоліків використання дистанційної форми навчання в медичних навчальних закладах. Відображено сучасний погляд на впровадження дистанційного навчання в медицину та систему медичної освіти. Показано, що сучасні дистанційні технології навчання дають змогу проектувати і створювати інформаційні інструменти, які сприяють засвоєнню теоретичних знань медичної науки для опанування практичної частини зі спеціальності
Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Мельничук, І. М.
    Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання [Текст] = The advantages of self-educational activities for the future masters of nursing within the distance learning / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 96-101


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Анотація: Мета роботи – виявлення переваг, що сприяють формуванню самоосвітньої компетенції у майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Основна частина. Аналіз наукових інтерпретацій поняття “самоосвіта” дозволив нам визначити самоосвітню компетентність як інтегровану характеристику особистості, що поєднує знання, вміння, способи і досвід самоосвіти і виявляється в потребі, здатності й готовності до реалізації такого виду діяльності, спрямованої на досягнення особистісної, професійної, соціальної самореалізації особистості. У статті відображено основні теоретичні підходи до визначення поняття “самоосвітня компетентність майбутніх магістрів медсестринства”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення. В результаті наукової розвідки ми виокремили чотири компоненти в структурі самоосвітньої компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Наголошено на необхідності нових підходів до організації навчального процесу в магістратурі медсестринського спрямування, і, передусім, це стосується організації самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Висновок. Доведено, що потенціал електронного інформаційно-освітнього середовища створює необхідні умови для проек­тування студентами індивідуальної траєкторії самоосвіти, створення електронного кейса багажу знань, підвищує рівень емоційного сприйняття інформації, здійснює самоконтроль результатів навчальної діяльності, активізує самостійну пізнавальну ініціативність, мотивує студентів до самонавчання
Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Томишин, Т. М.
    Оцінка рівня та структури захворюваності студентів Закарпатського базового державного медичного коледжу [Текст] = Evaluation of the morbidity level and structure of students of Transcarpathian basic state medical college / Т. М. Томишин, Н. І. Рега, С. О. Ястремська // Медсестринство. - 2017. - N 3 . - С. 4-9


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ -- MORBIDITY
Анотація: У статті розкрито структуру та частоту захворюваності студентів медичного коледжу, приведено аналіз і класифікацію захворювань. Встановлено, що головною причиною великої кількості захворювань є низький рівень рухової активності студентської молоді, а також фізичного розвитку та фізичної підготовленості. Представлено заходи для активізації навчального процесу в медичному коледжі. Розкрито перспективи впровадження подальших просвітницько-навчальних та охоронних технологій навчання
Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.
Ястремська, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Оцінка ефективності застосування препарату "Ентеросгель" у лікарській формі - паста для перорального застосування в тварин із пептичною виразкою [Текст] / С. О. Ястремська [та ін.] // Вісник наукових досліджень. - 2010. - № 3. - С. 114-117

Рубрики: Пептическая язва

   Энтеросгель


   Энтеросорбция


Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.
Ніколаєв, В. Г.
Кліщ, І. М.
Ніколаєва, В. В.
Олещук, О. М.
Куліцька, М. І.
Головко, Л. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Рега, Н. І.
    Особливості підготовки магістрів та бакалаврів - фізіотерапевтів у Саксонському університеті (Нідерланди) [Текст] / Н. І. Рега, С. О. Ястремська, І. М. Салайда // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 34-37

Рубрики: Физиотерапия--обуч

   Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Ястремська, С. О.
Салайда, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ястремська, С. О.
    Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди) [Текст] / С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 41-45

Рубрики: Образование медсестринское

Дод.точки доступу:
Рега, Н. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ястремська, С. О.
    Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті [Текст] / С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 32-33

Рубрики: Биохимия--обуч

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ68/2017/3
   Журнал

Медсестринство . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 3
Зміст:
Томишин, Т. М. Оцінка рівня та структури захворюваності студентів Закарпатського базового державного медичного коледжу / Т. М. Томишин, Н. І. Рега, С. О. Ястремська. - С.4-9
Максів, Х. Я. Вікові та гендерні аспекти хронічного обструктивного захворювання легень / Х. Я. Максів [и др.]. - С.10-13
Інші автори: Мірошнік Г. О., Мялюк О. П., Марущак М. І., Люблінська М. С.
Литвтнова, О. Н. Інноваційний менеджмент в освітніх закладах з інклюзивною складовою у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / О. Н. Литвтнова, І. Р. Стадницька. - С.14-15
Шевченко, А. О. Проблеми хоспісної та паліативної медицини в Україні та Херсонській області / А. О. Шевченко. - С.16-19
Мельничук, І. М. Підготовка майбутніх медичних сестер до здоров’язбережувальної діяльності з важковиховуваними підлітками / І. М. Мельничук, В. Ю. Морванюк. - С.20-22
Давидчук, М. А. Проблеми організації самостійної роботи студентів у медичному коледжі / М. А. Давидчук. - С.23-25
Кордис, Т. О. Організація роботи медичної сестри з віл-інфікованими пацієнтами / Т. О. Кордис [и др.]. - С.26-29
Інші автори: Мялюк О. П., Марущак М. І., Бушинська І. В.
Литвинова, О. Н. Інноваційні технології в реформуванні охорони здоров’я через призму медсестринства / О. Н. Литвинова, Р. А. Демус, О. І. Герасимів. - С.30-32
Іванчук, О. В. Особливості комунікативної взаємодії медичної сестри та геріатричних хворих / О. В. Іванчук, А. О. Боб. - С.33-36
Литвинова, А. Е. Формування компетентності медичних сестер у питаннях знеболювання / А. Е. Литвинова. - С.37-39
Сковронська, І. Г. Корпоративна культура та соціально-психологічний клімат у медичному закладі / І. Г. Сковронська, Т. І. Толокова. - С.40-43
Кругла, Т. О. Психологічний портрет сімейного конфлікту / Т. О. Кругла. - С.44-47
Драга, Т. М. Особливості синдрому емоційного вигорання у медичних працівників / Т. М. Драга, О. П. Мялюк, І. Я. Криницька. - С.48-51
Мельничук, І. М. Теоретико-методологічні основи сімейного консультування в роботі медичної сестри / І. М. Мельничук, О. І. Брик. - С.52-54
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)