Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Budniak, L. I.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.
Шифр: МУ7/2021/1
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 1 . - 169.30, р.
Зміст:
Белова, О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями / О. Б. Белова. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гайдукова, О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження / О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герасимчук, П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії / П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данилевич, М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020) / М. В. Данилевич [та ін.]. - С.23-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук О. В., Коваль Р. С., Федчишин Н. О.
Летняк, Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія» / Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лой, Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / Г. Я. Лой [та ін.]. - С.35-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Іванків Я. І., Лойко І. І., Олещук О. М.
Перевізник, Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи / Б. О. Перевізник. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пудова, С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики / С. С. Пудова. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Budniak, L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo. - С.50-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn. - С.55-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.62-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Yushchenko, L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Вихрущ, А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами / А. В. Вихрущ [та ін.]. - С.75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вихрущ Н. Б., Драч І. Д., Христенко О. М.
Данилевич, Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі / Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти / І. П. Кліщ. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.98-104. - Bibliogr. at the end of the art.
Писаренко, О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта» / О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич. - С.105-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Академічне письмо: структура і завдання / А. В. Вихрущ. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Руденко, М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2») / М. І. Руденко. - С.122-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.129-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Кашуба, М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях) / М. О. Кашуба, С. В. Кучер. - С.136-141
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Budniak, L. I.
    Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharmaceutical department graduates [Текст] = Перспективи та проблеми викладання дисципліни «Охорона праці в галузі» студентам фармацевтичного факультету / L. I. Budniak, O. O. Pokotylo // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 50-54. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы)
Анотація: An important component of training a specialist in any specialty is the formation of systematic knowledge of health and safety, life protection, the legal basis of relations between employer and employee in the implementation of his rights about healthy and safe working conditions. Nowadays, there has been a sweeping trend to a significant decreasing the auditorium hours of occupational safety, that prompted us to analyze the problematic issues and the creation of prospects for improving teaching of this discipline
It is established that in today’s conditions the training of the future specialist with the appropriate awareness of safety situations is one of the most important areas of his professional education. For creating a systematic students’ understanding and consciousness, it’s necessary teaching discipline “Occupational Health and Safety”on the high scientific and technical level, with sufficient quantity of auditorium hours, applying various forms, means, techniques and innovative methods of e-learning activities with an accent on dual education. Special attention should be paid to inspection nand boosting in knowledge of regulatory and legislative acts, because of ignorance or violation of the law does not exempt a person from the responsibility
Важливою складовою підготовки фахівця будь-якої спеціальності є формування системних знань щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, правових основ відносин між роботодавцем та працівником у реалізації його права на здорові та безпечні умови праці. Останнім часом чітко прослідковується тенденція до значного скорочення аудиторних годин викладання дисциплін з охорони праці, що спонукало нас до аналізу проблемних питань і формування перспектив викладання даної дисципліни
Встановлено, що в умовах сьогодення підготовка майбутнього фахівця з відповідним усвідомленням ситуацій щодо безпеки є одним із найважливіших напрямів його професійної підготовки. Для формування у студентів системного розуміння необхідно викладати дисципліну «Охорона праці в галузі» на високому науково-технічному рівні, з достатнім обсягом аудиторних годин незалежно від напрямків спеціальностей, застосовуючи різні форми, засоби та інноваційні методи навчальної діяльності з акцен­том на дуальній освіті. Окрему увагу варто приділяти вивченню та аналізу нормативно-правових актів, оскільки незнання чи порушення закону не звільняє особу від відповідальності
Дод.точки доступу:
Pokotylo, O. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)