Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Garvasiuk, О. V.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Garvasiuk О. V., Namestiuk S. V.
Назва : Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning
Паралельн. назви :Особливості викладання патоморфології та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 84-90 (Шифр КУ27/2022/21/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кваліфікаційний іспит крок-1
Анотація: The technology of visualization of educational information is a system that includes a set of educational knowledge; visual ways of their presentation; visual and technical means of information transmission; psychological methods of using and developing visual thinking in the learning process. The visualization technology displays key elements of the educational material content. Scribing methodologies (English «scribe» in the sense of «drive a pen»), the use of WebQuests when working with macro drugs in preparationfor the final module control No 2 in «Pathomorphology» and the use of mental maps have proven themselves in terms of distance learning. The article evaluates questions about the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and sectional course to foreign students in terms of distance learning and in the context of proper preparation for the Unified State Qualifying Exam Step-1, discusses effective practical training in general. The aim – to analyze the peculiarities of teaching the subject «Pathomorphology» and the sectional course to foreign students in terms of distance learning and to determine further prospects. Conclusions. The use of modern teaching technologies can help to improve the process of learning material from disciplines, to increase the efficiency and quality of modern student learning. Skillfully used computer technology should help to develop a student’s creativity, develop clinical thinking, and promote better memorizationехнологія візуалізації навчальної інформації – система, яка містить комплекс навчальних знань, візуальні способи їхнього представлення, візуально-технічні засоби передачі інформації, психологічні прийоми використання та розвитку візуального мислення у процесі навчання. Технологія візуалізації забезпечує відображення ключових елементів змісту навчального матеріалу. Методології скрайбінгу (англ. «scribe» в розумінні «drive a pen» – водити ручкою), застосування вебквестів під час роботи з макропрепаратами при підготовці до підсумкового модульного контролю No 2 з предмета «Патоморфологія» та застосування ментальних карт ефективно зарекомендували себе в умовах дистанційного навчання. У статті порушуються питання щодо особливостей викладання предмета «Патоморфологія» та секційного курсу іноземним студентам в умовах дистанційного навчання та в контексті належної підготовки до Єдиного державного кваліфікаційного іспиту Крок-1, обговорюється питання ефективності практичного заняття в цілому
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Клінічна та експериментальна патологія -2022р. т.21,N 4
Цікаві статті :
Бідучак А. С. Характеристика стилів поведінки медичного персоналу у конфліктних ситуаціях/ А. С. Бідучак, В. В. Горачук, Н. В. Гопко (стр.3-8)
Зуб Л. О. Характеристика вмісту та діагностична цінність β2-мікроглобуліну крові та сечі хворих з ураженням нирок та синдромом мальабсорбції/ Л. О. Зуб, А. Є. Шкарутяк (стр.9-13)
Ілащук Т. О. Запальні та протизапальні механізми при хронічному обструктивному захворюванні легень, хронічному коронарному синдромі та їх поєднанні/ Т. О. Ілащук, Я. В. Чобану (стр.14-22)
Квіт Х. Б. Роль інуліну у лікуванні неалкогольної жирової хвороби печінки та змін мікробіому кишківника/ Х. Б. Квіт, Н. В. Харченко (стр.23-29)
Рековець О. Л. Оцінка впливу моно та комбінованої терапії лерканідипіном та ділтіаземом на центральний артеріальний тиск та жорсткість артерій у пацієнтів із м’якою та помірною артеріальною гіпертензією/ О. Л. Рековець (стр.30-38)
Ходзінська Ю. Ю. Вплив здоров’язберігаючих технологій на показники активної уваги та засвоєння інформації у школярів/ Ю. Ю. Ходзінська, Ю. М. Нечитайло (стр.39-43)
Gasko М. V. Long-term results of surgical treatment of patients with proximal humerus fracture/ М. V. Gasko [та ін.] (стр.44-50)
Hirna H. The role of immunotherapy in the prevention of the special treatment complications’ development of the patients with the oral cavity cancer/ H. Hirna [та ін.] (стр.51-59)
Shevchuk M. M. Macro- and microstructural heart arrangement in white rats in health/ M. M. Shevchuk (стр.60-64)
Voroniuk K.O. Association of the allelic state of thе GNB3 (rs5443) and AGT (rs4762) genes with anthrоpometric, метавolic-hormonal parameters and indicators of mineral metabolism in patients with essential arterial hypertension/ K. O. Voroniuk, L. P. Sydorchuk (стр.65-70)
Тащук В. К. Клінічні докази доцільності застосування колхіцину пацієнтами із атеросклеротичними серцево-судинними захворюваннями (огляд літератури). / В. К. Тащук, Р. А. Бота (стр.71-77)
Савка С. Д. Зовнішні та внутрішні детермінанти психологічної адаптації іноземних студентів до навчання у закладі вищої медичної освіти у період поширення короновірусної хвороби (COVID-19). / С. Д. Савка, І. Г. Савка, Н. С. Карвацька (стр.78-83)
Garvasiuk О. V. Peculiarities of teaching pathomorphology and sectional course to foreign students in terms of distance learning/ О. V. Garvasiuk, S. V. Namestiuk (стр.84-90)
Ilika V. V. Significance of innovative technologies in the mechanism of improving the education quality of future medical professionals as illustrated вy teaching the discipline "Рathomorphology"/ V. V. Ilika, О. V. Ilika (стр.91-95)
Khlunovska L. Yu. Assessment of students' knowledge during distance learning using the Google Forms application/ L. Yu. Khlunovska (стр.96-100)
Povar M. A. The issue of academic virtue in studying the subject "Рhysiology" in the distance learning conditions of english-speaking medical students/ M. A. Povar, S. S. Tkachuk (стр.101-104)
Ташук В. К. Впровадження сучасних рекомендацій для терапії тромбоемболії легеневої артерії в умовах антифосфоліпідного синдрому та діджиталізація ЕКГ для диференціації цієї патології та гострого коронарного синдрому (спостереження з практики)/ В. К. Ташук [та ін.] (стр.105-111)
Дейнека С. Є. Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХXVІ/ С. Є. Дейнека [та ін.] ; С. Є. Дейнеки [та ін.] (стр.112-114)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)