Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Hryhorenko, L. V.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Назва журналу :Медичні перспективи -2019р. т.24,N 4
Цікаві статті :
Перцева Т. О. Актуальні напрямки модернізації навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчального процесу в галузі знань "Охорона здоров’я" в аспекті адаптації до міжнародних критеріїв оцінювання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.4-11)
Daryadokht Masroor Roudsar. Investigation of students academic participation in combined learning based on learning management system/ Daryadokht Masroor Roudsar [et al.] (стр.12-18)
Савчук Р. В. Можливості фармакологічної корекції скоротливої активності артифіційного сечового міхура в експериментальних умовах in vivo/ Р. В. Савчук, Ф. І. Костєв, Н. В. Шматкова (стр.19-24)
Носівець Д. С. Показники порогу больової чутливості при експериментальному остеоартрозі та гіпотиреозі/ Д. С. Носівець (стр.25-29)
Фещенко Ю. І. Інфекційне загострення хронічного обструктивного захворювання легень: місце і роль респіраторних вірусних збудників/ Ю. І. Фещенко [та ін.] (стр.30-35)
Czubaj-Kowal M. Assessment of the concentration of nitric oxide in exhaled air (FeNO) in primary school children in Krakow and Ruzomberk in relation to air pollution in these cities/ M. Czubaj-Kowal [та ін.] (стр.36-43)
Abaturov A. E. Influence of choleretic therapy on the microRNA-4714-3p expression level in children with functional disorders of the gallbladder and Oddi’s sphincter/ A. E. Abaturov, V. L. Babych (стр.43-50)
Yurt A. Investigating effects of grape seed extract on neuropathic pain in the streptozotocin-induced diabetic mice/ A. Yurt [et al.] (стр.51-58)
Burtniak T. Z. Arterial hypertension with comorbid chronic obstructive pulmonary disease: relationship between tolerance to physical exercise and structural and functional state of the heart/ T. Z. Burtniak, V. A. Potabasniy, V. I. Fesenko (стр.59-68)
Haiduk T. A. Effect of antibacterial therapy on the clinical course of streptococcal tonsillopharyngitis in children/ T. A. Haiduk, A. V. Cherhinets, L. R. Shostakovych-Koretska (стр.69-74)
Dzyak L. A. Comorbidity profile in chronic brain ischemia on the background of multifocal atherosclerosis/ L. A. Dzyak, O. A. Rosytska (стр.74-83)
Vysochyna I. Features of the emotional portrait of teen-age girls in the context of their color-sensory attitude to modern communication technologies and state of anxiety/ I. Vysochyna [et al.] (стр.84-88)
Дитятковська Є. М. Сучасні підходи до лікування часто рецидивуючої кропив’янки/ Є. М. Дитятковська [та ін.] (стр.89-93)
Шостакович-Корецька Л. Р. Порівняльний аналіз вмісту вітаміну D у хворих на хронічний вірусний гепатит C та здорових/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.94-101)
Гненна О. М. Прогнозування ймовірності виникнення девіантної поведінки серед інфікованих вірусом імунодефіциту людини з непсихотичними психічними розладами на підставі множинного логістичного аналізу/ О. М. Гненна (стр.101-111)
Юр’єва Л. М. Непсихотичні психічні розлади в осіб, що зазнали психосоціального стресу в умовах військового конфлікту/ Л. М. Юр’єва, Т. Й. Шустерман, Є. О. Ліхолетов (стр.112-120)
Красносельський М. В. Клініко-лабораторний портрет хворих на рак шийки матки з пізніми радіаційними ускладненнями променевого лікування/ М. В. Красносельський [та ін.] (стр.121-133)
Самойленко А. В. Пірсинг порожнини рота - новий виклик у стоматології/ А. В. Самойленко [та ін.] (стр.133-144)
Khotimska Yu. Сomparative analysis of the effect of tricalcium silicate cement and mineral trioxide aggregate on the cellular composition of the pulp after the vital amputation in experimental animals/ Yu. Khotimska [et al.] (стр.145-153)
Сердюк А. М. Особливості забруднення атмосферного повітря непромислового міста: ризик для населення/ А. М. Сердюк [та ін.] (стр.154-159)
Hryhorenko L. V. Analysis of indicators of public health in the Kamensko-Dneprovskyi rural region/ L. V. Hryhorenko, V. M. Baibakov (стр.160-176)
Хоменко І. М. Шляхи оптимізації системи медичного обслуговування дітей в освітніх закладах в умовах реформування системи охорони здоров’я України/ І. М. Хоменко, О. П. Івахно, Н. М. Захарова (стр.177-181)
Колісник Н. С. Клінічний випадок хіміорезистентного туберкульозу у хворої на туберозний склероз: труднощі діагностики, особливості перебігу, лікування/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.182-190)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Hryhorenko L. V., Baibakov V. M.
Назва : Analysis of indicators of public health in the Kamensko-Dneprovskyi rural region
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2019. - Т. 24, № 4. - С. 160-176 (Шифр МУ10/2019/24/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
СЕЛЬСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДОРОВЬЕ -- RURAL HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Purpose of the research performed by the cohort method is to study the levels of public health among children and adults living in the rural industrial area of the Zaporizhzhia region. In order to estimate primary and overall disease incidence by the separate nosological forms in children and adult population: (C00-C97), (E10-E14), (I10-I15), (I20-I25), (J95- J99), (K20-K31) retrospective research was carried out according to the ICD-10. Scientific substantiation of the research in the rural district was based on the following categories: choosing category of the adult population and children aged 0-14 years to 15-17 years, social-hygienic parameters, types of water supply systems. Investigation of the incidence was carried out according to the report of Information Health Department Centre for the period of 2008-2016 years. The main factors which influence the formation of public health are demographic indicators of different age groups, as well as indicators of dispensary supervision (the composition of health groups, the proportion of frequently ill children) on the territory of experimental observation area. In our research we tried to study these two groups of medical and social factors to understand the conditions under which health of the rural population in this industrially developed region of Ukraine is being formed. The percent of organized groups of frequently ill childrenl in the Kamensko-Dniprovskyi rural district during 2008-2016 observation period increased from 53.3% in 2008 to 68.2% in 2016, which also testifies to a negative tendency to increase in the rate of children falling ill more than 4 times during 1 year, and the low resistance of the body to acute viral infections
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетмaнюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/ І. Б. Гетмaнюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії COVID-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда [та ін.] (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students/ V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А. Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни "Українська мова як іноземна" (на прикладі теми "У місті. Урок 1")/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Baibakov V. M., Hryhorenko L. V.
Назва : Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students
Паралельн. назви :Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 61-67 (Шифр МУ7/2020/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ГИГИЕНА -- HYGIENE
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
Анотація: The article adduces the features of training English-speaking students of graduate courses in the departments of hygienic profile at the medical schools. It was established that the following issues remain difficult at the implementation of ecological education for English-speaking students in the departments of hygienic profile: adaptation of current national normative documents to the educational process; application of international regulatory standards and recommendations of US EPA and WHO international organizations, if compared with domestic counterparts; at the teaching of lectures and practical classes, especially on ecological-dependent pathology, should be taking into account deontological, national and religious peculiarities of foreign students. The results of the survey conducted among English-speaking six year students (36 students in total) showed that 40 to 60 % from total number of academic hours in the discipline should be assigned to independent work in a medical university, according to (25 and 19.4 %) respondents. At the same time, the time budget for IWS preparation differs: for theoretical subjects, on average, a foreign student spends 1–2 hours (30.5 %), while less than 1 hour (22.2 %) preparation for clinical disciplines. Majority of English-speaking students (53 %) believe that the amount of time they spend preparing for classes depends on their interest in learning a particular discipline. This is due to the complexity of this or that topic, as 55.5 % of respondents noted. The other 30.8 % of foreigners do not think so, which indicates about low motivation this quota of senior students to study in Medical Higher Education Institutions, and requires more careful attention of teachers in creating interest in the study of hygiene disciplinesУ статті показано особливості підготовки англомовних студентів старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах. Встановлено, що проблемними питаннями при впровадженні екологічної освіти для англомовних студентів на кафедрах гігієнічного профілю залишаються такі: адаптація чинних вітчизняних нормативних документів до навчального процесу; застосування міжнародних нормативних стандартів та рекомендацій міжнародних організацій US EPA і ВООЗ, при порівнянні з вітчизняними аналогами; викладання лекційного матеріалу і практичних занять, особливо екологозалежної патології, повинно бути з урахуванням деонтологічних, національних і релігійних особливостей іноземних студентів. Результати проведеного анкетування серед англомовних студентів 6 курсів (загалом – 36 осіб) свідчать, що на самостійну роботу у медичному виші повинно відводитися від 40 до 60 % від загальної кількості навчальних годин з дисципліни, як вважають (25 і 19,4 %) респондентів. При цьому бюджет часу на підготовку СРС відрізняється: для теоретичних дисциплін у середньому іноземний студент витрачає 1–2 год (30,5 %), тоді як на підготовку до клінічних дисциплін – менше 1 год (22,2 %). Більшість англомовних студентів (53 %) вважає, що кількість часу, яку вони витрачають на підготовку до заняття, залежить від їхньої зацікавленості у вивченні конкретної дисципліни. Це обумовлено складністю тієї чи іншої теми заняття, як відмітили 55,5 % респондентів. Інші 30,8 % іноземців так не вважають або не замислювалися, що свідчить про низьку мотивацію цієї квоти студентів старших курсів до навчання у медичному виші, та потребує більш ретельної уваги викладачів у створенні зацікавленості до вивчення дисциплін гігієнічного профілю
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)