Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Rodionova, V. V.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Derevianko Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives/ Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska (стр.5-10)
Fedchyshyn N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina (стр.11-15)
Potapova Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy/ Т. М. Potapova [et al.] (стр.16-20)
Savaryn T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments/ T. V. Savaryn, I. A. Prokop (стр.21-26)
Volyanska L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses/ L. A. Volyanska [et al.] (стр.27-30)
Bauer T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization/ T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.31-35)
Khaniukov O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education/ O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova (стр.36-40)
Kolodnytska O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence/ O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona (стр.41-44)
Kulbashna Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training/ Ya. A. Kulbashna [et al.] (стр.45-49)
Lomakina Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training/ Yu. V. Lomakina [et al.] (стр.50-55)
Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/ L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda (стр.56-61)
Nazaruk О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian/ О. V. Nazaruk (стр.62-66)
Protsyk Η. M. Project method: past and future/ Η. M. Protsyk (стр.67-71)
Rodionova V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training/ V. V. Rodionova [et al.] (стр.72-76)
Synyshyna V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.77-81)
Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/ K. L. Stefanyshyn (стр.82-86)
Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.87-92)
Zencaka Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia/ Andra Zencaka (стр.93-101)
Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.102-105)
Kichula M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students/ M. Ya. Kichula (стр.106-111)
Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/ L. P. Sheremeta (стр.112-116)
Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/ I. I. Vorona, I. A. Prokop (стр.117-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Медичні перспективи -2020р. т.25,N 4
Цікаві статті :
Diachuk D. D. Current approaches to medical care optimization for patients with multimorbidity/ D. D. Diachuk [et al.] (стр.4-11)
Юр’єва Л. М. Oхорона психічного здоров’я медичних працівників в умовах пандемії COVID-19/ Л. М. Юр’єва (стр.12-21)
Іванов В. П. Місце біомаркерів фіброзу міокарда в прогнозуванні аритмій у пацієнтів з гіпертонічною хворобою в поєднанні з ішемічною хворобою серця (огляд літератури)/ В. П. Іванов [та ін.] (стр.22-31)
Burlaka B. S. Neuroprotective properties of n-phenylacetyl-l-prolylglycine ethyl ester nasal gel in an experimental model of multiple sclerosis equivalent/ B. S. Burlaka [et al.] (стр.31-38)
Волотовська Н. В. Порівняльна характеристика активності пероксидного окиснення ліпідів та антиоксидантного захисту в печінці щура на тлі експериментального ішемічно-реперфузійного синдрому кінцівки/ Н. В. Волотовська (стр.39-47)
Kotsiubynska Yu. Z. Use of dermatoglyphic parameters of the medium and proximal phalanges of fingers for integrated legal-medical identification of a person/ Yu. Z. Kotsiubynska, N. M. Kozan (стр.47-58)
Перцева Т. О. Процеси запалення та фіброзування у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.59-65)
Rodionova V. V. Renal function and nutritional status in patients with arterial hypertension/ V. V. Rodionova, O. O. Boiko (стр.66-72)
Poniatovskyi V. A. Bacteriophages against methicillin resistant Staphylococcus aureus strains/ V. A. Poniatovskyi [et al.] (стр.73-80)
Ван Цзи Вей. Ефекти дигідрокверцетину (ДГК "Р" краплі) в пацієнтів після перенесених транзиторних ішемічних атак з порушеннями зору/ Ван Цзи Вей [та ін.] (стр.81-87)
Kovalyova O. M. The state of antioxidant defense system in young persons with gastroesophageal reflux disease and autoimmune thyroiditis/ O. M. Kovalyova [et al.] (стр.87-93)
Shyshkin M. A. Comparative analysis of aldehyde dehydrogenase 1 expression in polyps and adenocarcinoma of the distal colon/ M. A. Shyshkin, T. O. Khrystenko (стр.94-98)
Gamian A. Andvanced glycation end-products as novel biomarkers of eosinophil-derived lung inflammatory diseases (literature review)/ A. Gamian [et al.] (стр.99-106)
Неханевич О. Б. Вплив мотивованої ходьби з частковим розвантаженням ваги тіла на великі моторні функції в дітей з церебральним паралічем/ О. Б. Неханевич [та ін.] (стр.107-114)
Makarchuk O. M. Endometrial state in women with uterine factor of infertility at the stage of preconceptional care according to sonography and doplerometry data/ O. M. Makarchuk [et al.] (стр.114-121)
Umanets T. R. Impact of risk factors in developing bronchial asthma combined with gastroesophageal reflux disease in children/ T. R. Umanets [et al.] (стр.121-127)
Гресько І. В. Ефективність програми реабілітації хворих на поперековий остеохондроз з порушеннями рухового стереотипу з використанням ударно-хвильової терапії/ І. В. Гресько, В. А. Колесніченко (стр.127-137)
Gudaryan A. A. Justifications for differentiated approach in correction of some changes of the immunologic disorders in patients with rapidly progressing generalized parodontitis with different drug susceptibility of the parodontal bacteria/ A. A. Gudaryan [et al.] (стр.138-146)
Фастовець О. О. Результати дослідження напружено-деформованих станів при протезуванні різних типів атрофії нижньої беззубої щелепи/ О. О. Фастовець, С. О. Сапальов, В. О. Штепа (стр.146-158)
Яворовський О. П. Проблеми безпеки, гігієни праці та інфекційного контролю в боротьбі з професійними захворюваннями медичних працівників на COVID-19 у закладах охорони здоров’я України/ О. П. Яворовський [та ін.] (стр.159-165)
Vavrinevych O. P. Hygienic substantiation of calculating models for prognosis of toxicity of different classes insecticides (second part)/ O. P. Vavrinevych [et al.] (стр.166-173)
Волосовець О. П. Динаміка зміни показника захворюваності на пневмонію дітей України за останні 20 років/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.174-181)
Ipatov A. V. Primary disability due to neoplasms in Ukraine: structure, trends, influencing factors/ A. V. Ipatov [et al.] (стр.181-188)
Lekhan V. N. Estimates of potentially preventable hospitalizations for ambulatory care sensitive conditions in Ukraine/ V. N. Lekhan [et al.] (стр.189-198)
Горбунова Г. Д. Качество жизни детей трудовых мигрантов/ Г. Д. Горбунова (стр.198-206)
Парій В. Д. Порівняння задоволеності пацієнтів отриманою первинною медичною допомогою в умовах реформування галузі: крос-секційне дослідження (на прикладі центру первинної медичної допомоги міста Києва)/ В. Д. Парій, О. В. Короткий, В. Г. Гур’янов (стр.207-213)
Поясник І. М. Невропатія лицевого нерва як маніфестація раннього нейробореліозу (клінічний випадок)/ І. М. Поясник (стр.214-220)
Філат Т. В. Мовна підготовка - необхідна складова формування професійної компетенції лікаря (до ювілею кафедри мовної підготовки)/ Т. В. Філат [та ін.] (стр.221-228)
Доктор філологічних наук, професор Тетяна Віталіївна Філат (до ювілею від дня народження) (стр.229-230)
До 100-річчя від дня народження Віктора Миколайовича Дзяка (стр.231-232)
Стусь В. П. Талановитий вчений, блискучий хірург-уролог, педагог/ В. П. Стусь (стр.233-235)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Rodionova V. V., Boiko O. O.
Назва : Renal function and nutritional status in patients with arterial hypertension
Місце публікування : Медичні перспективи. - Д., 2020. - Т. 25, № 4. - С. 66-72 (Шифр МУ10/2020/25/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION
ПОЧЕЧНЫЕ ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ ТЕСТЫ -- KIDNEY FUNCTION TESTS
ОЖИРЕНИЕ ПАТОЛОГИЧЕСКОЕ -- OBESITY, MORBID
Анотація: Arterial hypertension is the main preventable cause of cardiovascular disease and all causes of death worldwide, and also ranks second among the most important causes of chronic kidney disease after diabetes. An important factor contributing to the increase in blood pressure is obesity. Being overweight raises blood pressure and accounts for 65-75% of the initial hypertension, which is the main cause of cardiovascular disease and kidney disease. The aim of the work was to study renal function in patients with arterial hypertension, depending on the nutritional status of patients. Materials and methods. A prospective study included 47 stable outpatients with stage II arterial hypertension (left ventricular hypertrophy) of the 1st to 3rd degree, (24 women and 23 men), the average age was 55.7 (8.9) years. The mean disease duration was 14 (3.2) years. The control group included 28 relatively healthy people without arterial hypertension (15 women and 9 men), the average age was 56.0 (6.6) years. All patients were evaluated for complaints, medical history, smoking status, physical examination with anthropometric indicators (height, weight, body mass index, waist circumference), heart rate and blood pressure
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Gashynova E. Yu., Rodionova V. V., Khmel O. S.
Назва : The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma
Паралельн. назви :Роль відеоматеріалів у вивченні імунопатогенезу бронхіальної астми
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 64-68 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ВИДЕО-АУДИО СРЕДСТВА -- VIDEO-AUDIO MEDIA
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
Анотація: The high pace of development of medical science puts before the medical student the task of finding relevant and reliable information to prepare for classes. Modern education in higher educational institutions focuses on technologies that ensure the development of individuality, without which a breakthrough in the training of a competitive specialist is almost impossible. Teachers are constantly looking for ways to optimize student activities and want to see students as active managers of the acquired knowledgeIn recent years, along with traditional forms of education, the organization of student work is also created on the basis of modern information and educational technologies.In order to increase students’ knowledge and improve the process of preparation for classes, it is necessary to use the most informative and easy to understand learning materials, including video films. 86 Students of the 5th course who studied the cycle “Clinical Immunology and Allergology” at the Department of Occupational Diseases and Clinical Immunology, participated in the questionnaire on the topic “Atopic Disease”, where they depicted the immune response scheme for bronchial asthma according to the immunological stages, noting the participant cells and main cytokines, as well as pathophysiological manifestations. Then the students were shown a video “Immunopathogenesis of bronchial asthma”, created at the department, and were asked to redraw a scheme. For completeness of the description, students received scores, the number of points was determined using the specific word-markers. According to the obtained data, a significant increase in the knowledge of students from all immunological phases of bronchial asthma was determined after watching the film. The use of educational materials, in particular visual ones, in addition to the main source of study - textbooks, can contribute to raising the level of students’ knowledge of the subject being studiedВисокі темпи розвитку медичної науки ставлять перед студентом-медиком завдання з пошуку актуальної і надійної інформації для підготовки до занять. Сучасне навчання у вищих навчальних закладах орієнтується на технології, що забезпечують розвиток індивідуальності, без чого прорив у підготовці конкурентоздатного фахівця практично неможливий. Викладачі постійно ведуть пошук шляхів оптимізації діяльності студентів і хочуть бачити в студентах активних розпорядників отриманих знань. Останніми роками, разом із традиційними формами навчання, організація роботи студентів створюється також на основі сучасних інформаційних та навчальних технологійЗ метою підвищення знань студентів та покращення процесу підготовки до занять необхідно використовувати найбільш інформативні та легко зрозумілі матеріали навчання, зокрема й відеофільми. Студенти 5 курсу, що навчалися на кафедрі професійних хвороб та клінічної імунології з циклу «Клінічна імунологія та алергологія», загалом 86 студентів, проходили анкетування за темою заняття «Атопічні хвороби», де вони зображували схему імунної відповіді при бронхіальній астмі згідно з імунологічними стадіями, зазначивши клітини-учасники та головні цитокіни, а також патофізіологічні прояви. Потім студентам показували відеофільм «Імунопатогенез бронхіальної астми», створений на базі кафедри, та просили кольоровими ручками доповнити схему. За повноту опису студенти отримували бали, кількість балів визначалася за використанням студентом специфічних слів-маркерів. Згідно з отриманими даними, після перегляду фільму визначалося достовірне підвищення знань студентів з усіх імунологічних фаз бронхіальної астми. Використання навчальних матеріалів, зокрема візуальних, додатково до основного джерела навчання – підручників, може сприяти підвищенню рівня знань студентів з теми, що вивчається
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)