Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Savaryn, T. V.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи з 1 по 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Oleksii K. B., Savaryn T. V., Vorona I. I.
Назва : Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language
Паралельн. назви :Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 144-149 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: МЕДИЦИНА ИНТЕГРАТИВНАЯ -- INTEGRATIVE MEDICINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті проаналізовано різні підходи до вивчення системи управління самостійною роботою студентів. Особливість запропонованої інтегративної технології управління самостійною роботою студентів полягає в тому, що ефективність управління досягається за рахунок організації СРС з діагностично поставленими цілями, досягнення яких піддається чіткому опису та визначенню. Структурними компонентами інтегративної технології є: цілі, зміст, методи, організаційні форми і функціональні компоненти. Було доведено, що ефективність управління СРС залежить від цілей і способів їх досягнення; внутрішньої мотивації і пізнавальних інтересів студентів; якості змістовного аспекту навчальної інформації для самостійного вивчення; створення сприятливих умов для самореалізації студента; методичного забезпечення навчальної дисципліни, від її чіткого планування, організації та управління, ретельного вивчення вільного часу студента; від компетентного використання різноманітних форм поточного та періодичного контролю. Інтеграційна технологія розвиває інтелектуальні та творчі здібності студентів, допомагає приймати масштабні рішення. Дана обставина особливо важлива, оскільки в сучасній науці все більш очевидна тенденція до синтезу знань, до усвідомлення і розкриття спільності об’єктів пізнанняDifferent approaches to the study of the system of students’ individual work management have been analyzed. The peculiarity of the proposed integrative technology of students’ individual work management is that the management effectiveness is achieved through the organization of the students’ individual work with diagnostic objectives, the achievement of which is subject to a clear description and definition. Structural components of integrated technology are: goals, content, methods, organizational forms and functional components. It has been proved that the effectiveness of management of students’ individual work depends on the goals and methods of achieving them; internal motivation and cognitive interests of students; quality of the content aspect of educational information for self-study; creation of favorable conditions for self-realization of a student; the methodological provision of the discipline, its precise planning, organization and management, student’s free time; the competent use of various forms of current and periodic control. Integrated technology develops intellectual and creative students’ abilities, helps to make decisions. This circumstance is especially important, as in modern science, there is an increasingly evident tendency to the synthesis of knowledge, to the awareness and disclosure of the collectivity of cognition objects
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Savaryn T. V.
Назва : Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology
Паралельн. назви :Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглянено історію виникнення, класифікацію та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблему інтерактивності й доцільності використання цього методу під час навчання студентів-медиків на заняттях латинської та англійської мовThe article focuses on the issue of using case method as an interactive way of training in the medical education. History as well as classification and types of case demonstration, alongside with the steps of case study implementation, interactivity and feasibility for the use of the method in training medical students at Latin and English classes are considered
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Savaryn T. V., Prokop I. A., Makovska O. A.
Назва : Synonymy in anatomical terminology
Паралельн. назви :Синонімія в анатомічній термінології
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 142-147 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
АНАТОМИЯ -- ANATOMY
Анотація: The article addresses the issue of studying noun and adjective synonymy in the Latin anatomical terminology. Different views on the problem of noun and adjective synonymic relations in the anatomical terminology are considered. The complex of Latin nouns-synonyms, their signs and functional specifics are described. Latin terminological units are divided into three groups:1) absolute synonyms; 2) synonyms of varying compatibility; 3) quasi-synonyms. Group 1 includes absolute synonyms which have appeared due to the revision of anatomical nomenclature and are of the similar semantic meaning. Group 2 – nouns, often terminological pairs, having different compatibility in the anatomical terminology. The most numerous Group 3 includes the so-called quasi-synonyms – terms of similar meaning intended for differentiation of various anatomical notions. Meanwhile, it has been found that the signs of Latin quasi-synonyms differentiation in the anatomical terminology may vary greatly and contain an indication on the shape of an object, type of tissue, morphological similarity, object location, etc. Most often used synonymic adjectives are analysed. They have been found to belong to Group 2 of the classification above, since the choice of the term-adjective most commonly depends on the compatibility, that is on the noun it is related toСтаття присвячена питанню вивчення синонімії іменників і прикметників в анатомічній термінології латинської мови. У роботі розглянуто погляди дослідників на проблему синонімічних відношень іменників та прикметників в анатомічній термінології. Описано сукупність іменників-синонімів латинської мови, їх ознаки й особливості функціонування. У дослідженні латинські термінологічні одиниці поділено на три групи: 1) абсолютні синоніми; 2) синоніми, що мають різну сполучуваність; 3) квазісиноніми. До першої групи увійшли абсолютні синоніми, які зʼявилися внаслідок перегляду анатомічної номенклатури і мають однакове смислове значення. Другу групу складають іменники, часто це термінологічні пари, які в анатомічній термінології мають різну сполучуваність. Третя найчисленніша група включає в себе так звані квазісиноніми, тобто терміни з подібним значенням, призначені для диференціації різних анатомічних понять. При цьому встановлено, що ознаки розрізнення латинських квазісинонімів в анатомічній термінології можуть бути дуже різні і можуть містити вказівку на форму обʼєкта, характер тканини, морфологічну схожість, місце розташування обʼєкта та ін. Проаналізовано найбільш уживані синоніми-прикметники. Встановлено, що всі вони можуть бути включені до другої групи наведеної вище класифікації, оскільки вибір терміна-прикметника залежить найчастіше від сполучуваності, тобто від іменника, до якого він відноситься.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Savaryn T. V.
Назва : Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain
Паралельн. назви :Особливості відбору абітурієнтів на навчання до вищих медичних шкіл Великої Британії
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 132-137 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ВЕЛИКОБРИТАНИЯ -- GREAT BRITAIN
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Вивчення досвіду організації допрофесійної і професійної освіти за кордоном дає змогу врахувати такий досвід при реформуванні системи освіти незалежної України, виявити критерії ефективності допрофесійної підготовки фахівців. У тих країнах, де відбір практикується тільки після того, як студенти вже розпочали вивчати медицину, має місце стурбованість щодо якості медичної освіти, оскільки збільшення останнім часом кількості осіб, що вступають до вищих медичних навчальних закладів, не компенсується відповідним розширенням їх можливостей щодо підготовки спеціалістів. Проведений аналіз дозволив зробити висновки про доцільність застосування деяких способів відбору абітурієнтів до вітчизняних медичних вузів на сучасному етапі. Крім цього, він може стати основою для розробки рекомендацій щодо прийому на навчання іноземних студентів
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Savaryn T. V.
Назва : Establishment and development of medical education and science in the Western Ukraine (ХVIII-ХIХ century)
Паралельн. назви :Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах Західної України (XVIII –XIX століття)
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 184-190 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: The research analyses the history of development and organization of medical educational establishments in the Western Ukraine in the second half of XVIII–XIX century. The article discusses the method of analysing bibliographic catalogues, classification and systematization of primary sources in History of Medicine and Pedagogy, and chronological method that identifies the establishment and development of medical education during different historical periods. The paper describes the structure of medical education system in the Western Ukraine in the second half of XVIII–XIX century and summarizes available data about professional and scientific activity of the outstanding Ukrainian doctors of this period. The main characteristics of medical education development in the mentioned historic period are: gradual increase in the number of medical establishments, medical departments, faculties, and students; improvement and transformation of medical personnel education and trainingУ статті проаналізовано історію виникнення та організації навчальних закладів для підготовки медичних працівників на західноукраїнських землях у другій половині XVIII –XIX ст. У роботі використано бібліографічний метод вивчення бібліотечних каталогів; класифікацію та систематизацію джерел з історії медицини, педагогіки; хронологічний метод, що дозволив проаналізувати особливості становлення і розвитку медичної освіти у різні історичні періоди. Відтворено структуру системи медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII –XIX ст.; уточнено відомості про професійну та наукову діяльність видатних українських лікарів цього періоду. Визначальними критеріями процесу розвитку медичної освіти можна назвати: поступове зростання мережі закладів медичної освіти, збільшення числа кафедр, збільшення кількості студентів і викладачів у них, розширення змісту навчання, зміну рівня професійної підготовки медиків
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко О. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ О. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва ; Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-102)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 1
Цікаві статті :
Белова О. Б. Особливості розвитку мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями/ О. Б. Белова (стр.5-10)
Гайдукова О. О. Досвід медичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна в галузі інтернаціоналізації: сприятливі фактори та обмеження/ О. О. Гайдукова, Є. Я. Ніколенко, Г. С. Кратенко (стр.11-16)
Герасимчук П. О. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/ П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра (стр.17-22)
Данилевич М. В. Розвиток кінезітерапії у Франції (1970–2020)/ М. В. Данилевич [та ін.] (стр.23-28)
Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/ Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак (стр.29-34)
Лой Г. Я. Особливості організації навчального процесу в умовах пандемії COVID-19 на кафедрі фармакології з клінічною фармакологією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ Г. Я. Лой [та ін.] (стр.35-38)
Перевізник Б. О. Становлення та організація діяльності центру симуляційного навчання Гарвардської медичної школи/ Б. О. Перевізник (стр.39-43)
Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/ С. С. Пудова (стр.44-49)
Budniak L. I. Perspectives and issues of teaching “Occupational health and safety” for pharma-ceutical department graduates/ L. I. Budniak, O. O. Pokotylo (стр.50-54)
Savchuk B. P. Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology/ B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn (стр.55-61)
Yelahina N. I. Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.62-68)
Yushchenko L. O. Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19/ L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk (стр.69-74)
Вихрущ А. В. Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами/ А. В. Вихрущ [та ін.] (стр.75-82)
Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/ Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук (стр.83-88)
Кліщ І. П. Моделювання процесу підготовки майбутнього викладача медичного закладу вищої освіти/ І. П. Кліщ (стр.89-92)
Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.93-97)
Vorona I. I. Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.98-104)
Писаренко О. А. Перспективи вдосконалення навчального плану для інтернатури з фаху «Стоматологія» у розділі «Захворювання тканин пародонта»/ О. А. Писаренко, К. О. Удальцова-Гродзинська, В. І. Шинкевич (стр.105-111)
Вихрущ А. В. Академічне письмо: структура і завдання/ А. В. Вихрущ (стр.112-116)
Паласюк Г. Б. Формування термінологічної грамотності майбутніх медиків на основі етимологічної характеристики клінічних термінів з хімічним компонентом/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.117-121)
Руденко М. І. Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)/ М. І. Руденко (стр.122-128)
Fedchyshyn N. O. The concept of pedagogical biographistics: the experience of Germany/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina (стр.129-135)
Кашуба М. О. Нові часи – нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)/ М. О. Кашуба, С. В. Кучер (стр.136-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Бондарчук В. І. Особливості застосування технічних засобів у навчальному процесі студентів з дисциплін «Основи практичної діяльності у фізичній реабілітації (вступ до спеціальності)», «Терапевтичні вправи» і «Біомеханіка та клінічна кінезіологія» / В. І. Бондарчук [та ін.] (стр.6-13)
Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/ І. І. Ворона, Т. В. Саварин (стр.14-18)
Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/ М. Р. Демянчук (стр.19-23)
Заліпська І. Я. Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей/ І. Я. Заліпська (стр.24-27)
Мисула І. Р. Застосування міжнародної класифікації функціонування, обмежень життєдіяльності та здоров’я при викладанні клінічних дисциплін у фізичних терапевтів/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.28-30)
Прокопченко О. Є. Методика організації самостійної роботи студентів на прикладі дисципліни «Медична та біологічна фізика» з огляду на можливості системи дистанційного навчання edx.org/ О. Є. Прокопченко [та ін.] (стр.31-34)
Щербатюк Н. Ю. Засвоєння студентами практичних навичок при вивченні педіатрії/ Н. Ю. Щербатюк, І. М. Горішний, І. Б. Чорномидз (стр.35-38)
Kolodnytska O. D. Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students/ O. D. Kolodnytska ; О. Д. Колодницька, Г. Б. Паласюк (стр.39-43)
Logoyda L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education/ L. S. Logoyda ; Л. С. Логойда (стр.44-51)
Бількевич Н. А. Сучасні підходи до формування комунікативних компетентностей/ Н. А. Бількевич, Н. Б. Галіяш, Н. В. Петренко (стр.52-57)
Вакуленко Д. В. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у галузі медичної освіти України/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.58-61)
Вакуленко Д. В. Застосування Comsol multiphysics для математичного моделювання вивчення процесу розпаду ДНК у плазмі/ Д. В. Вакуленко [та ін.] (стр.62-65)
Клименко А. В. Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків/ А. В. Клименко [та ін.] (стр.66-74)
Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/ Т. П. Мельник (стр.75-78)
Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/ О. І. Новіцька (стр.79-84)
Пасєчко Н. В. Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/ Н. В. Пасєчко [та ін.] (стр.85-90)
Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/ О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач (стр.91-95)
Фастівець А. В. Специфіка педагогічних умов формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки/ А. В. Фастівець (стр.96-102)
Шеремета Л. П. Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»/ Л. П. Шеремета (стр.103-107)
Nakhaieva Ya. M. Forming the professional competence of future doctors as a pedagogical problem when studying foreign languages/ Ya. M. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.108-112)
Богданова Т. Л. Використання мобільних додатків при викладанні медичної інформатики інтернам-стоматологам/ Т. Л. Богданова, М. І. Пасько, M. В. Авдусенко (стр.113-118)
Кушинська М. Є. Костянтин Татаринов – педагог, вчений, громадський діяч/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.119-122)
Мельничук І. М. Професійна підготовка майбутніх логопедів як медична і педагогічна проблема в історичному контексті/ І. М. Мельничук (стр.123-127)
Рамбу Ніколає. Філософський і педагогічний аспекти естетичного виховання в Німеччині та Франції: минуле й сьогодення/ Ніколає Рамбу, Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.128-134)
Филипюк О. М. «Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта/ О. М. Филипюк [та ін.] (стр.135-138)
Христенко О. М. Зміст гуманітарної підготовки майбутніх медичних фахівців: міждисциплінарний контекст/ О. М. Христенко (стр.139-143)
Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/ K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona (стр.144-149)
Sopiha M. O. The development of medicine and health care in Podillia in the XIX at the beginning of XX century/ M. O. Sopiha, A. I. Mashtalir (стр.150-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Derevianko Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives/ Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska (стр.5-10)
Fedchyshyn N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina (стр.11-15)
Potapova Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy/ Т. М. Potapova [et al.] (стр.16-20)
Savaryn T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments/ T. V. Savaryn, I. A. Prokop (стр.21-26)
Volyanska L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses/ L. A. Volyanska [et al.] (стр.27-30)
Bauer T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization/ T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.31-35)
Khaniukov O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education/ O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova (стр.36-40)
Kolodnytska O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence/ O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona (стр.41-44)
Kulbashna Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training/ Ya. A. Kulbashna [et al.] (стр.45-49)
Lomakina Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training/ Yu. V. Lomakina [et al.] (стр.50-55)
Nazarevych L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU/ L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda (стр.56-61)
Nazaruk О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian/ О. V. Nazaruk (стр.62-66)
Protsyk Η. M. Project method: past and future/ Η. M. Protsyk (стр.67-71)
Rodionova V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training/ V. V. Rodionova [et al.] (стр.72-76)
Synyshyna V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.77-81)
Stefanyshyn K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school/ K. L. Stefanyshyn (стр.82-86)
Yelahina N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.87-92)
Zencaka Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia/ Andra Zencaka (стр.93-101)
Demianchuk M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.102-105)
Kichula M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students/ M. Ya. Kichula (стр.106-111)
Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/ L. P. Sheremeta (стр.112-116)
Vorona I. I. Professional culture in the context of future doctor training/ I. I. Vorona, I. A. Prokop (стр.117-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)