Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Shvets, A. M.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shvets A. M., Korobkova-Arzhannikova A. V., Havrylova T. V.
Назва : Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2019. - N 4. - С. 72-76 (Шифр ПУ56/2019/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
Анотація: Professional competence of a vocational-technical school graduate is a complex integrated concept that cannot be reduced to knowledge or skills alone, or personal qualities. The analysis of various definitions of professional competence of the future worker is performed in the review. Therefore, in the modern conditions of development and development of a new educational paradigm, attention is being paid to the professional activity of the worker, the quintessence of which is professional competence in all the variety of its manifestations. The success indicators of professional competence are the large number of established professional careers, the rapid entry of young people into the labor market, the developed system of additional education, overall satisfaction of young citizens of the country with their professional life. But at the same time, there are no significant differences between them, which makes it difficult in general to analyze such a multidimensional concept as the professional competence of a modern workerПрофесійна компетентність випускника ПТШ — складне інтегроване поняття, що не зводиться до одних лише знань чи вмінь, або особистісних якостей. Професійна компетентність, відображаючи в собі сутність професійної діяльності, становить собою сукупність і знань, і вмінь, і особистісних якостей робітника, необхідних для його успішної діяльності. Істотні зміни в суспільстві, прискорення темпів соціально-економічного розвитку зумовили пошук нової концепції навчання, що відображає ці зміни та орієнтована на відтворення якостей робітника, затребуваних ХХI століттям: мобільність, динамізм, конструктивність, професійна компетентність. Тільки компетентний, високопрофесійний робітник може випускати якісну продукцію, надавати якісні послуги в усіх сферах трудової діяльності. Незнання професійної компетенції може мати негативні наслідки при виборі професії, профілю навчання, при працевлаштуванні. Тому в сучасних умовах розвитку та розробки нової парадигми освіти посилюється увага до професійної діяльності робочого. Слід звернути увагу на той факт, що поряд з терміном «професійна компетентність» часто використовуються близькі за змістом поняття: «професіоналізм», «професійна підготовка», «професійна майстерність», «кваліфікація»
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Карабан О. М. Громадське здоров’я: питання щодо проведення соціально-гігієнічного моніторингу/ О. М. Карабан, І. О. Вороньжев, С. І. Ткач (стр.5-10)
Манащук Н. В. Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу/ Н. В. Манащук [та ін.] (стр.11-13)
Knigavko V. G. Theoretical aspects of a decision-making process with ezamples of situational problems for students of medical universities/ V. G. Knigavko [et al.] (стр.14-20)
Лизогуб М. В. Вплив методу анестезії на розвиток післяопераційних ускладнень в хірургії поперекового відділу хребта/ М. В. Лизогуб (стр.21-24)
Черненко М. Є. Особливості психоневрологічної адаптації у хворих з пізнім початком демієлінізуючої патології/ М. Є. Черненко (стр.25-30)
Бабалян В. О. Особливості хірургічного лікування вертельних переломів стегнової кістки у хворих літнього та старечого віку/ В. О. Бабалян (стр.31-36)
Багмут И. Ю. Особенности метаболизма биогенных аминов и их предшественников при длительном воздействии фторида натрия/ И. Ю. Багмут (стр.37-41)
Міщенко Т. С. Ефект протизапальної нестероїдної терапії у корекції когнітивних порушень у пацієнтів із хронічною ішемією мозку на тлі метаболічного синдрому/ Т. С. Міщенко [та ін.] (стр.42-48)
Елоева З. В. Роль провоспалительных цитокинов в активации латентной внутриклеточной инфекции при аутоиммунных ревматических болезнях и туберкулезе/ З. В. Елоева [и др.] (стр.49-55)
Сідаш Ю. В. Вплив імунних механізмів у патогенезі хронічного верхівкового періодонтиту/ Ю. В. Сідаш (стр.56-59)
Литовченко І. Ю. Застосування політерапії в місцевому лікуванні хронічного кандидозного стоматиту/ І. Ю. Литовченко [и др.] (стр.60-62)
Більченко А. О. Вплив артеріального тиску на рівні нових біомаркерів запалення РФД-15, Р-селектину та галектину-3 у хворих на артеріальну гіпертензію поєднано з цукровим діабетом 2 типу/ А. О. Більченко (стр.63-66)
Дяченко М. С. Анамнестичні особливості перебігу гострого обструктивного бронхіту в дітей, інфікованих хламідіями/ М. С. Дяченко (стр.67-71)
Shvets A. M. Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system/ A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova (стр.72-76)
Гризодуб В. І. Історія становлення кафедри ортопедичної стоматології 1 Харківської медичної академії післядипломної освіти/ В. І. Гризодуб [та ін.] (стр.77-81)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shvets A. M., Arzhannikov I. S., Havrylova T. V., Shvets Y. M.
Назва : Gender features of specialization of modern teenagers
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 1. - С. 79-82 (Шифр ПУ56/2020/1)
MeSH-головна: ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПОЛОВОЕ РАЗВИТИЕ -- SEXUAL DEVELOPMENT
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
Анотація: Analyzing the problem of professional self-determination of modern adolescents, the article shows that modern school graduates need the help of adults in identifying and planning further professional paths taking into account the gender characteristics of the professional orientation. The study was conducted in 2019 on the basis of Kharkiv schools. The study involved 289 senior students (boys and girls in almost equal proportions). To conduct the research, the following methods were used: Sandra Bam’s method of “Masculinity, Femininity and the Gender Type of Personality”, a modified J. Goland method of determination the professional type of personality, and E. A. Klimov differentiated diagnostic questionnaire. According to the results, modern high school students lack a clear professional plan and most of them (68 %) show low independence in choosing a profession. It has been established that among young men, adherence to gender stereotypes in matters of the professional distribution of labor is 70.8 %. Girls have more liberal ideas regarding the distribution of labor: 42.3 % believe that stereotypes in the distribution of professions for “male” and “female” are currently irrelevant. Gender characteristics of professional preferences have been identified. Gender socialization is an important component of development and adaptation of students, contributing to better self-determination in the personal and professional sphere. Taking into account the aspects of gender socialization of adolescents contributes to the formation of internal readiness for independent construction and realization of the prospects for professional and personal life self-determinationАналізуючи проблему професійного самовизначення сучасних підлітків, показано, що сучасні випускники школи потребують допомоги дорослих у питанні визначення і планування подальшого професійного шляху з урахуванням гендерних особливостей професійної спрямованості. Дослідження проводилося в 2019 р. на базі шкіл м. Харкова. У дослідженні взяли участь 289 учнів старших класів (хлопчики та дівчатка в практично рівній пропорції). Для проведення дослідження були використані методики: методика Сандри Бем «Маскулінність, фемінність і гендерний тип особистості», модифікована методика Дж. Голанда на визначення професійного типу особистості, диференційовано-діагностичний опитувальник Є. А. Климова. Згідно з отриманими результатами, у сучасних старшокласників відсутній чіткий професійний план і більшість з них (68 %) виявляють невисоку самостійність у виборі професії. Встановлено, що у юнаків прихильність гендерним стереотипам в питаннях професійного розподілу праці становить 70,8 %. У дівчат більш ліберальні уявлення в питаннях розподілу праці: 42,3 % вважають, що стереотипи в розподілі професій на «чоловічі» та «жіночі» на даний час неактуальні. Виявлено гендерні особливості професійних уподобань. Гендерна соціалізація — важлива складова процесу розвитку та адаптації школярів, що сприяє самовизначенню в особистісній та професійній сфері. Облік гендерної соціалізації підлітків сприяє формуванню внутрішньої готовності до самостійного побудови та реалізації перспектив професійного, особистісного та життєвого самовизначення
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2020р.,N 1
Цікаві статті :
Пархоменко Л. К. Здоров’я підлітків на шляху медичної реформи/ Л. К. Пархоменко [та ін.] (стр.5-9)
Литовченко І. Ю. Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів/ І. Ю. Литовченко [та ін.] (стр.10-13)
Романюк Л. Б. Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець (стр.14-17)
Опарін О. А. Роль мелатонін-серотонінової системи в механізмах формування та перебігу гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із супутньою нейроциркуляторною дистонією в осіб молодого віку/ О. А. Опарін, І. О. Балаклицька (стр.18-23)
Штельмах В. А. Клинические характеристики пациентов с артериальной гипертензией в острый послеоперационный период после радиочастотной абляции фибрилляции и трепетания предсердий/ В. А. Штельмах, М. С. Брынза (стр.24-29)
Калашников В. И. Состояние артериальной и венозной церебральной гемодинамики у пациентов с различными видами головной боли/ В. И. Калашников (стр.30-34)
Кривоніс Т. Г. Особливості психологічного реагування онкологічних пацієнтів залежно від етапу захворювання/ Т. Г. Кривоніс (стр.35-38)
Косенко К. А. Специфіка депресивного реагування у представників командного складу морського торговельного і пасажирського флотів/ К. А. Косенко (стр.39-44)
Ісаков Р. І. Варіативність та інтенсивність психопатологічної симптоматики та проявів макросоціальної дезадаптації у жінок із депресивними розладами різного генезу/ P. I. Ісаков (стр.45-50)
Чернуский В. Г. Экспериментальное воспроизведение бронхиальной астмы у лабораторных животных как модель для уточнения этиопатогенеза и препаратов, входящих в протокол лечения/ В. Г. Чернуский [и др.] (стр.51-55)
Іванов О. С. Вплив препарату диклофенак натрію в дозі DL100 та DL50 на механізми диференціювання клітин еритроцитарного ряду культури клітин кісткового мозку щурів in vitro/ О. С. Іванов [та ін.] (стр.56-61)
Хвисюк О. М. Порушення функціонального стану сполучної тканини як частина патологічного процесу/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.62-66)
Дудник В. В. Сучасний стан судово-медичної діагностики странгуляційної асфіксії/ В. В. Дудник (стр.67-73)
Лисенко В. Й. Самоменеджмент як платформа пізнання основних медичних та філософських доктрин у процесі формування світогляду та кругозору майбутніх вчених/ В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко (стр.74-78)
Shvets A. M. Gender features of specialization of modern teenagers/ A. M. Shvets [et al.] (стр.79-82)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)