Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Stopyra, W.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Назва журналу :Офтальмологический журнал -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Риков С. О. Ангіопоетини та прогнозування гемофтальму після вітректомій у пацієнтів з діабетичною ретинопатією та цукровим діабетом 2 типу/ С. О. Риков, С. Ю. Могілевський, С. В. Зябліцев (стр.3-10)
Храменко Н. И. Состояние регионарной гемодинамики глаза у больных задними увеитами/ Н. И. Храменко, Н. В. Коновалова (стр.11-19)
Kumar Amruth C. Study of Prevalence of Preoperative Corneal Astigmatism in Patients with Senile Cataract at a Tertiary Care Institute in South India/ Amruth C. Kumar, Deepth P. Ramya, K. Sushma (стр.20-23)
Жмудь Т. М. Відносний рівень експресії маркеру активації нейтрофілів в периферичній крові пацієнтів з хворобою сухого ока при цукровому діабеті 2 типу/ Т. М. Жмудь [та ін.] (стр.24-29)
Пономарчук В. С. Эффективность модифицированного поэтапного метода хирургического лечения больных пролиферативной диабетической ретинопатией/ В. С. Пономарчук, А. Р. Король, Н. Н. Уманец (стр.30-35)
Венгер Л. В. Стан придаткових пазух носу за даними комп’ютерної томографії у пацієнтів на передній ідіопатичний увеїт без ускладнень та з розвитком невриту зорового нерва/ Л. В. Венгер, О. В. Ковтун, В. В. Савко (стр.37-43)
Stopyra W. Comparison of ophthalmological standards applicable to drivers in Poland and the United Kingdom with the European Union recommendations/ W. Stopyra (стр.44-50)
Булдигіна Ю. В. Оцінка ефективності різних схем медикаментозного лікування хворих з ендокринною офтальмопатією при хворобі Грейвса/ Ю. В. Булдигіна [та ін.] (стр.51-57)
Сакович В. М. Рівень і динаміка кількісних показників ринку засобів замісної терапії синдрому сухого ока в Україні в 2016-2019 рр./ В. М. Сакович [та ін.] (стр.58-62)
Власова О. І. Модифікація, стандартизація та адаптація анкети негативного дитячого досвіду (АСЕ)/ О. І. Власова [та ін.] (стр.63-72)
Garduno Vieyra L. Trabeculoplasmy - a new surgical technique in the treatment of glaucoma: pilot report/ Vieyra L. Garduno [et al.] (стр.73-76)
Боброва Н. Ф. Первые (2003, 2007 гг.) "живые" интернациональные хирургии врожденных катаракт у детей в Украине/ Н. Ф. Боброва (стр.77-79)
Підходи до лікування пацієнтів із неоваскулярною віковою макулярною дегенерацією, які потребують частого інтравітреального введення афліберсепту (стр.80-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Stopyra W.
Назва : Comparison of ophthalmological standards applicable to drivers in Poland and the United Kingdom with the European Union recommendations
Місце публікування : Офтальмол. журнал. - Одеса, 2022. - N 1. - С. 44-50 (Шифр ОУ6/2022/1)
MeSH-головна: ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY
АВТОМОБИЛЯ ВОЖДЕНИЕ -- AUTOMOBILE DRIVING
ЕВРОПА -- EUROPE
Анотація: Each country has its own specific requirements with regard to the visual standards applicable to drivers. The following were summarised in the appropriate tables: 1) data contained in the Ordinance of the Minister of Health from the 30th of August 2019 regarding medical examinations of applicants for driving licences and drivers; 2) Directive 2006/126/EC of the European Parliament and the Council on driving licences updated on the 22nd of July 2018; 3) the government and nonprofit websites: Advice for Medical Professionals to Follow when Assessing Drivers with Visual Disorders updated on the 4th of March 2020. Both in Poland and the UK the required visual acuity of car and motorcycle drivers is 0.5, which is in line with the EU recommendations. The visual field of both eyes for car and motorcycle drivers with limit values horizontal ≥ 120°, range ≥ 50° right and left and ≥ 20° up and down is identical in Poland and the UK and coincides with the EU recommendations. Colour vision for drivers in the UK is not required, which is consistent with the EU recommendations, whereas in Poland, car and motorcycle drivers do not have to recognise colours, but bus and lorry drivers must correctly recognise red, green and yellow. Current minimum visual requirements for drivers in Poland are closely integrated with the EU recommendations and are similar to the criteria in the UK. They are not too strict but are sufficient to maintain safe driving and there is still a possibility of their liberalization
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)