Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Vajpayee, A.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.

Назва журналу :Лікарська справа. Врачебное дело -2017р.,N 7
Цікаві статті :
"Психічне здоров’я: глобальні виклики ХХІ ст." (стр.3-276)
Секція 1. Соціальне благополуччя та добробут людини в контексті глобалізаційних трансформацій (стр.3-74)
Бахов І. С. Проблеми психічного здоров’я у студентської молоді американських університетів і коледжів/ І. С. Бахов (стр.3-10)
Борисенко Л. Л. Здоров’язберігаючі освітні технології як засіб оптимізації навчальної діяльності студентів/ Л. Л. Борисенко, Л. М. Журавська, Ю. М. Мендрух (стр.10-16)
Вакуліч Т. М. Психологічні фактори формування віктимної поведінки жінок в Україні/ Т. М. Вакуліч (стр.16-21)
Гавриловська К. П. Соціальне благополуччя самотніх жінок у сучасному світі/ К. П. Гавриловська, Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко (стр.22-28)
Головатий М. Ф. Психологія здоров’я в контексті радикальних кризових ситуацій глобалізованого століття/ М. Ф. Головатий, О. М. Холіч (стр.28-31)
Пальм Н. Д. Психологические аспекты мифотворчества в современной культуре/ Н. Д. Пальм (стр.31-36)
Музичко Л. В. Емоційне вигорання викладачів вищої школи та їхнє професійне здоров’я/ Л. В. Музичко, Л. М. Фальковська, К. П. Гавриловська (стр.37-44)
Papathanasiou I. V. Professional burnout in staff of mental units: the role of working conditions/ I. V. Papathanasiou [et al.] (стр.44-52)
Пузирний В. Ф. Інтелектуальний розвиток та соціалізація особистості/ В. Ф. Пузирний (стр.52-56)
Фальковська Л. М. Конструкт "здоров’я" у структурі свідомості студентської молоді/ Л. М. Фальковська, Л. В. Музичко, К. П. Гавриловська (стр.56-63)
Школяр М. В. Можливості соціальної роботи у громаді в процесі включення внутрішньо переміщених осіб в нові територіальні спільноти/ М. В. Школяр (стр.63-68)
Шопша О. Л. Вплив міжособистісних конфліктів на показники психічного здоров’я акторів театру/ О. Л. Шопша (стр.68-70)
Бикова І. М. Ефективність стилів керівництва колективом: соціально-психологічний аспект/ І. М. Бикова (стр.70-72)
Туриніна О. Л. Особливості формування психічного здоров’я у студентів вищих навчальних закладів/ О. Л. Туриніна (стр.72-74)
Секція 2. Специфічні виклики системи охорони психічного здоров’я: дитяча психіатрія, супровід людей з інвалідністю, людей похилого віку; система охорони психічного здоров’я у сільській місцевості (стр.75-140)
Vajpayee A. Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children/ A. Vajpayee (стр.75-80)
Грабовенко Н. В. Діагностика як ключовий етап соціальної роботи з сім’ями, що виховують дітей з дитячим церебральним паралічем/ Н. В. Грабовенко, Т. М. Євменова (стр.80-88)
Губська О. Ю. Професійні шкідливості в анестезіології та інтенсивній терапії як фактор ризику психоемоційних порушень лікарів-інтенсивістів/ О. Ю. Губська, Є. В. Рибак (стр.88-93)
Гуменюк Л. І. Зміни психоемоційного стану хворих на патологію печінки/ Л. І. Гуменюк, О. Ю. Губська, А. А. Кузьмінець (стр.94-98)
Коляденко Н. В. Етіопатогенетичні основи розвитку реабілітаційного потенціалу хворих із синдромом Ретта/ Н. В. Коляденко [та ін.] (стр.98-104)
Лозова О. М. Парадокси потребово-мотиваційної сфери осіб з нервовою орторексією/ О. М. Лозова, О. В. Дробот, М. С. Фатєєва (стр.104-110)
Мазяр О. В. Психофізіологічний механізм формування невротичного розладу/ О. В. Мазяр (стр.110-116)
Портницька Н. Ф. До питання проявів страхів та тривожності у дітей з розумовою відсталістю/ Н. Ф. Портницька, І. М. Тичина (стр.116-122)
Шамне А. В. Варіативність психосоціального розвитку і пссихічне здоров’я особистості в підлітковому і юнацькому віці/ А. В. Шамне (стр.122-129)
Шмаргун В. М. Взаємозв’язок показників інтелекту та когнітивних стилів у психічному розвитку дітей/ В. М. Шмаргун (стр.129-135)
Грись А. М. Переживання цілісності "Я" як основа психічного здоров’я у підлітковому віці/ А. М. Грись, О. О. Прокоф’єва (стр.136-139)
Iliadis Ch. K. Children with depression and family/ Ch. K. Iliadis, L. I. Kourkouta, A. G. Monios (стр.139-140)
Секція 3. Іновації та розвиток системи охорони психічного здоров’я у мультикультурному суспільстві (стр.141-196)
Войтенко О. В. Психологічні наслідки бойового стресу у військовослужбовців/ О. В. Войтенко, Т. Л. Ткачук (стр.141-146)
Доріченко В. А. Саморозкриття як індикатор психічного здоров’я військовослужбовців при здійсненні миротворчих операцій/ В. А. Доріченко (стр.146-151)
Колесніченко Л. А. Досвід психотерапії психосоматичних розладів/ Л. А. Колесніченко, А. В. Тімакова (стр.151-157)
Maksymov M. Music space influence on human mental health/ M. Maksymov (стр.157-162)
Максимова Н. Ю. Психологічна діагностика схильності до адиктивної поведінки/ Н. Ю. Максимова (стр.162-167)
Mielkov Y. Human personality in the complex world: pluralism of identities and the problem of world-attitude/ Y. Mielkov (стр.168-174)
Омельченко Л. М. Особливості адаптивного потенціалу дружин постраждалих військовослужбовців/ Л. М. Омельченко, В. І. Вус (стр.174-180)
Fradelos E. C. Religiosity in nursing: the translation, validation and cultural adoption of the centrality of religiosity scale - 10 in Greek language/ E. C. Fradelos [et al.] (стр.180-187)
Chrysostomou G. Integrated care platforms to support mental health patients/ G. Chrysostomou (стр.187-192)
Бідзюра І. П. Організація охорони психічного здоров’я в сучасній Україні/ І. П. Бідзюра (стр.192-194)
Kourkouta L. I. Treatment of dermatological diseases related to mental disorders/ L. I. Kourkouta, Ch. K. Iliadis, I. V. Papathanasiou (стр.194-196)
Секція 4. Міждисціплінарний підхід у системі охорони психічного здоров’я (стр.196-276)
Вус В. І. Ціннісно-семантична детермінація психічного здоров’я пожежників та рятувальників/ В. І. Вус, С. М. Кравчук (стр.196-201)
Губська О. Ю. Вивчення впливу вегетаріанських дієт на розвиток депресії/ О. Ю. Губська [та ін.] (стр.201-205)
Данилова Т. В. За межами дихотомії біологічного і соціального: холістичний підхід до психічного здоров’я/ Т. В. Данилова, Г. В. Салата (стр.205-210)
Ладиченко В. В. Європейські стандарти права дітей на психічне здоров’я/ В. В. Ладиченко, Л. О. Головко (стр.210-215)
Мартинюк І. А. Готовність студентської молоді до самоосвітньої діяльності як запорука її соціального й ментального благополуччя (методи та перспективи дослідження)/ І. А. Мартинюк (стр.215-221)
Михайлюк І. В. Феноменологія змін особистості в умовах посттравматичного зростання/ І. В. Михайлюк (стр.221-226)
Нич Т. В. Феномен самогубства: екзистенційний вибір особистості чи соціальна проблема (філософсько-психологічний аналіз)/ Т. В. Нич (стр.226-231)
Павлюк М. М. Цінність самостійності у контексті психічного здоров’я особистості майбутнього фахівця/ М. М. Павлюк (стр.232-237)
Савченко О. В. Конструктивні та деструктивні форми рефлексії/ О. В. Савченко (стр.238-244)
Solomka T. M. Integrity as a factor of mental health in the context of the interdisciplinary problem of personal self-construction/ T. M. Solomka, O. L. Shopsha (стр.244-249)
Тімашова В. М. Психічне здоров’я як складник понятійної сфери здоров’я та перспективний напрям розвитку служби охорони психічного здоров’я в Україні/ В. М. Тімашова, В. О. Тімашов (стр.250-255)
Тюріна Т. Г. Духовність як визначальний чинник духовного здоров’я особистості та суспільства (у світлі вчення про ноосферу В. Вернадського)/ Т. Г. Тюріна, А. М. Зачепа (стр.255-260)
Терентьєва Н. О. Особливості збереження психічного здоров’я викладачів ВНЗ в умовах рейтингування/ Н. О. Терентьєва, С. В. Яшник (стр.260-272)
Прокопович Є. М. Психічне благополуччя та детермінація схильності підлітків до девіантної поведінки (сучасний український досвід)/ Є. М. Прокопович, Т. М. Траверсе, Е. В. Крайніков (стр.272-274)
Черемшинська Н. М. Особливості емоційного стану жінок, які стали жертвами сімейного насильства: аспекти психологічної корекції/ Н. М. Черемшинська (стр.274-276)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vajpayee A.
Назва : Impact of visual literacy skill program on visual literacy of deprived children and non-deprived children
Місце публікування : Лікар. справа. - київ, 2017. - N 7. - С. 75-80 (Шифр ЛУ2/2017/7)
MeSH-головна: ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
КОМПЬЮТЕРНАЯ ГРАФИКА -- COMPUTER GRAPHICS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
Анотація: In the present study an effort has been made to evaluate the effect of early visual literacy skill program on visual literacy of deprived and non deprived children. There were three levels of visual literacy skill program and their impact on different groups of children was made to measure up the levels of visual literacy skill program on performance of both deprived and non deprived children. It was hypothesis that visual literacy skill program will level off the performance of both deprived and non deprived children. As the duration of visual literacy skill program increase it will result in better performance of pictorial perception and visual literacy. The findings of the study have revealed that by enriching the exposure of deprived children with visual literacy skill program one can enhance their performance to the level of non deprived children. An effort has also been made to address the issues related to the development of simulation program on visual literacyУ дослідженні зроблені зусилля для оцінки ефекту ранньої симуляційної програми з образотворчого сприйняття обмежених і звичайних дітей. Було проведено три рівня програми моделювання, і вивчено їх вплив на різні групи дітей. Була зроблена оцінка ефективності впливу цих рівнів симуляційної програми на обмежених і звичайних дітей. Гіпотеза полягала в тому, що симуляції програма буде вирівнювати ефективність як обмежених так і звичайних дітей. У міру збільшення рівнів симуляційної програми це призведе до підвищення ефективності графічного сприйняття і візуальної грамотності. Результати дослідження показали, що, збагачуючи сприйняття обмежених дітей за допомогою симуляційної програмою, можна підвищити їх ефективність до рівня звичайних дітей. Були також зроблені зусилля для вирішення питань, пов’язаних з розробкою симуляційної програми по візуальної грамотності
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)