Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>A=Vorona, І. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Vorona І. І., Kolodnytska O. D.
Назва : Сriteria and levels of formation of professional communicative culture
Паралельн. назви :Критерії та рівні сформованості професійно-комунікативної культури
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 128-135 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article is devoted to the issue of diagnosing the level of formation of the professional communicative culture of future physicians. The description of the criteria, indicators, and levels of formation of the professional communicative culture of future physicians determined in the course of the study, is presented on the basis of the integration of pedagogical, psychological, and linguistic studies. A brief substantiation and characteristics of certain criteria (motivational, cognitive, personal value, and practical performance) and their indicators are given. The levels of formation of the professional communicative culture of future physicians were defined: high, medium, lowСтаттю присвячено проблемі діагностики рівня сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх медиків. На основі інтеграції досліджень з педагогіки, психології та лінгвістики подано опис визначених у ході дослідження критеріїв, показників та рівнів сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх медиків. Подано стисле обґрунтування й характеристику визначених критеріїв (мотиваційного, когнітивного, особистісно-ціннісного та практично-діяльнісного) та їх показників. Виокремлено рівні сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх працівників медичної сфери: високий, середній, низький
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)