Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (30)Бібліотечні видання (172)Вища освіта (66)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ІНФОРМАЦІЙНІ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
1.


    Zalipska, I. Ya.
    Linguistic and informative features of studying the theme “professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian [Текст] = Лінгвістичні та інформаційні особливості вивчення теми «професійна медична комунікація лікаря з пацієнтом із симптомами захворювань органів травної системи» із дисципліни «професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 113-118


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ЛИНГВИСТИКА -- LINGUISTICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: The article presents educational, informative and methodical materials necessary for studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of the digestive system’s organs” in classes on the discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in Ukrainian language”. The complex of tasks is aimed at the development of students’ communicative skills and abilities: to study the vocabulary to denote the organs of the digestive system, gastrointestinal diseases; be able to build monologue and dialogic expressions that describe the causes and symptoms of the digestive system’s diseases, using learned lexical units and phrases; to develop skills of collecting the anamnesis of gastroenterological diseases; memorize phrases and sentences for first aid in food poisoning, in emergencies during stomach pain; to create modern informative and expert systems for developing lesson’s materials. The proposed system of tasks will help to master the skills and abilities to communicate orally and in writing in accordance with the goals and social norms of speech behavior in typical spheres and situations. Taking into account different methods and forms of work, the tasks with which it was possible to ensure the active participation of each student in the class, to stimulate interest and desire to study medical terminology in accordance with the topic of the class are singled out. It was suggested a variety of test and creative tasks to check the knowledge of the student’s studied topic.
У статті подано навчально-методичні та інформаційні матеріали, необхідні для вивчення теми «Професійна комунікація лікаря і пацієнта із симптомами захворювань органів травної системи» на заняттях із дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом». Комплекс завдань спрямований на розвиток комунікативних умінь та навичок студентів: вивчити лексику на позначення органів травної системи, гастроентерологічних захворювань; уміти будувати монологічні та діалогічні висловлювання, що містять опис причин та симптомів хвороб травної системи, застосовуючи засвоєні лексичні одиниці та фрази; розвивати навички збору анамнезу гастроентерологічних захворювань; запам’ятати словосполучення та речення для надання першої медичної допомоги при харчових отруєннях, при екстрених ситуаціях під час болів у ділянці шлунка; створити сучасні інформаційні та експертні системи для проєктування матеріалів до заняття. Запропонована система завдань сприятиме оволодінню вміннями та навичками спілкуватися в усній та письмовій формах відповідно до цілей та соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових сферах та ситуаціях. Враховуючи різні методи та форми роботи, виокремлено ті завдання, за допомогою яких вдалося забезпечити активну участь кожного студента на занятті, стимулювати інтерес і прагнення вивчати медичну термінологію відповідно до теми заняття. Для перевірки знань із вивченої теми студентові запропоновано комплекс тестових та творчих завдань
Дод.точки доступу:
Sverstiuk, A. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    MHRA підтримує інформаційні кампанії, які застерігають людей від придбання ліків онлайн [Текст] // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 2. - С. 5

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Інтраперитонеальна хіміотерапія раку шлунка (інформаційні матеріали) [Текст] / Р. В. Сенютович [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 3. - С. 211

Дод.точки доступу:
Сенютович, Р. В.
Іващук, О. І.
Баранніков, К. В.
Пилипів, В. М.
Сенютович, М. А.
Бодяка, В. Ю.
Чорний, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Шапаренко, Є. Г.
    Інформаційні кардіометричні моделі серця, визначені з урахуванням будови тіла, у людей різних вікових груп [Текст] / Є. Г. Шапаренко // Вісник морфології. - 2005. - Т. 11, № 1. - С. 128-130

Рубрики: Возрастные факторы

   Сердце--анатом


   ВНМУ-Шапаренко Е.Г. (Є.Г.)


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Герболка, Н. Л.
    Інформаційні можливості та особливості функціонування програмного продукту автоматизованого обліку та моніторингу медичної та фармацевтичної інформації в умовах стаціонару [Текст] / Н. Л. Герболка // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 2. - С. 47-53

Рубрики: Информационные системы в клинической фармакологии

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Сердюк, А. М.
    Інформаційні проблеми Чорнобильської аварії [Текст] / А. М. Сердюк, І. П. Лось // Довкілля та здоров’я : Наук. журн. з пробл. мед. екології, гігієни, охорони здоров’я та екол. безпеки . - 2006. - Т. 36, № 1. - С. 5-12.

Рубрики: Чернобыль

   Радиация--вред возд


   Ликвидаторы


Дод.точки доступу:
Лось, І. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Михайленко, П. М.
    Інформаційні та інституційні ресурси формування державної політики у сфері охорони здоров’я в Україні [Текст] = Information and institutional resources of public policy formation in healthcare of Ukraine / П. М. Михайленко, Ю. М. Скалецький, С. В. Протас // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2021. - N 2. - С. 62-68


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
Анотація: Проаналізовано керівні та аналітичні документи Європейського регіонального бюро ВООЗ щодо інформаційно-аналітичної підтримки прийняття політичних рішень; досліджено інституційні ресурси і джерела релевантної інформації для забезпечення прийняття рішень у формуванні та реалізації державної політики. Зокрема, зазначається, що державні установи НАМН України, як розпорядник наукових та фактичних даних у сфері охорони здоров’я, є головним інституційним ресурсом інформаційно-аналітичного супроводу прийняття рішень і мають виконувати координуючу функцію у його забезпеченні
Спрямовані на шляхи забезпечення ефективної взаємодії усіх зацікавлених сторін, що є розпо­рядниками релевантної інформації, забезпечення регулярного узагальнення і оприлюднення інформації у сфері охорони здоров’я та презентації результатів інформаційно-аналітичної роботи як органам, що формують політику, так і широким верствам громадськості
Guidelines and analytical documents of the WHO Regional Office for Europe on information and analytical support of policy decision-making were analyzed; institutional resources and sources of relevant information to ensure decision-making in the formation and implementation of public policy are studied. In particular, it is noted that state institutions of the National Academy of Medical Sciences of Ukraine, as the administrator of scientific data and evidence in the field of health, is the main institutional resource of information and analytical decision support and should perform a coordinating function in its provision
Conclusions are aimed at ensuring effective interaction of all stakeholders who manage relevant information, ensuring regular summarization and disclosure of information in the field of health care and presentation of information and analytical work to policy makers and the general public
Дод.точки доступу:
Скалецький, Ю. М.
Протас, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Влощак-Шубзда, А.
    Інформаційні та комунікаційні технології як дидактичний метод у медичних школах Польщі [Текст] / А. Влощак-Шубзда, М. Ярош, Р. Хмура // Львівський медичний часопис. - 2014. - Т. 20, № 1. - С. 69-75

Дод.точки доступу:
Ярош, М.
Хмура, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Таралло, В. Л.
    Інформаційні та методичні основи спостереження за динамікою хронічних захворювань [Текст] / В. Л. Тараллто // Буковинський медичний вісник. - 2008. - Т. 12, № 3. - С. 113-116

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Ковальова, О. М.
    Інформаційні технології в інтенсивній терапії новонароджених в Україні: реалії та перспективи [Текст] / О. М. Ковальова // Перинатологія та педіатрія. - 2010. - № 1. - С. 10-12

Рубрики: Интенсивная терапия новорожденных--тенденции

   Интенсивная терапия, отделение для новорожденных--снаб--тенденции


   Информационные системы


   Украина


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-56 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)