Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Бібліотечні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=БРЕНД<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.

Российский журнал кожных и венерических болезней - 2005г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Лыкова С. Г. Выбор антимикотика: бренд или генерик?/С. Г. Лыкова, А. А. Хрянин, О. С. Петренко // Российский журнал кожных и венерических болезней, 2005,N № 2.-С.39-42
3.

Журнал практичного лікаря - 2005г.,N 3 (Введено оглавление)
4.

Ярощук О. Светотерапия Биоптрон -новое слово в медицине (Интервью Бренд-менеджера "Zepter Medical" Оксаны Ярощук с руководителем ГРУППЫ ФОТОБИОЛОГИИ Института цитологии Российской академии наук доктором биологических наук, профессором К.А.Самойловой)/О. Ярощук // Журнал практичного лікаря, 2005,N № 3.-С.60-61
5.

Провизор - 2008г.,N 2 (Введено оглавление)
6.

Кириченко И. Бренд-нейм: законы тонкого мира/И. Кириченко // Провизор, 2008,N № 2.-С.12-15
7.

Фармацевт практик. REVIEW - 2009г.,N 1/2 (Введено оглавление)
8.

Бренд создать - не «пасочку» слепить... // Фармацевт практик. REVIEW, 2009,N № 1/2.-С.20-23
9.

Провизор - 2009г.,N 20 (Введено оглавление)
10.

Шаргородский А. П. Как создать аптечный бренд/А. П. Шаргородский // Провизор, 2009,N № 20.-С.5-7
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)