Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (22)Вища освіта (44)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Болонський<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-25 
1.

Назва журналу :Журнал Національної академії медичних наук України -2005р. т.11,N 1
Цікаві статті :
Вступне слово президента АМН України академіка О. Ф. Возіанова: Загальні збори Академії медичних наук України "Нагальні питання розвитку охорони здоров’я в Україні" (Київ, 25 лютого 2005 р.) (стр.3-5)
Лазоришинец В. В. Стандарти надання медичної допомоги населенню України/ В. В. Лазоришинец (стр.6-10)
Коваленко В. М. Високоспеціалізована допомога хворим на серцево-судинні захворювання: реальність та доступність у відповідності до стандартів лікування/ В. М. Коваленко (стр.11-16)
Фещенко Ю. І. Туберкульоз в Україні як медико-соціальна і політична проблема/ Ю. І. Фещенко (стр.17-23)
Вороненко Ю. В. Сімейна медицина в Україні: об’єктивні та суб’єктивні чинники затримки впровадження/ Ю. В. Вороненко (стр.24-35)
Москаленко В. Ф. Медична освіта України та Болонський процес: реальність та шляхи приєднання до Європейського освітнього і наукового простору/ В. Ф. Москаленко (стр.36-44)
Рішення загальних зборів Академії медичних наук України "Нагальні питання розвитку охорони здоров’я в Україні" від 25 лютого 2005 р. (стр.45-46)
Подплетняя Е. А. Механизмы гастродуоденотоксичности нестероидных противовоспалительных средств/ Е. А. Подплетняя, В. И. Мамчур (стр.47-62)
Трахтенберг И. М. Роль эндотелия в механизмах развития вазотоксических эффектов свинца/ И. М. Трахтенберг, С. П. Луговской (стр.63-74)
Ахаладзе Н. Г. Биологический возраст больных гипертонической болезнью/ Н. Г. Ахаладзе, Л. М. Ена (стр.75-85)
Эпштейн Е. В. Рак щитовидной железы: прогностическое значение морфологических характеристик опухоли/ Е. В. Эпштейн, С. И. Матящук, А. С. Матящук (стр.86-104)
Бутенко Г. М. Коррекция нарушений цирканнуальных ритмов функционального состояния иммунной и эндокринной систем пептидным фактором эпифиза эпиталамином у больных хронической ишемической болезнью сердца пожилого и старческого возраста/ Г. М. Бутенко [и др.] (стр.105-116)
Кундієв Ю. І. Сучасні проблеми медицини праці в Україні: наука і практика/ Ю. І. Кундієв, В. І. Чернюк (стр.117-127)
Безруков В. В. Вікові особливості порушень функції ендотелію та їх фармакологічна корекція/ В. В. Безруков [и др.] (стр.128-135)
Коркушко О. В. Суточные ритмы изменения функционального состояния сердечно-сосудистой системы и ее вегетативной регуляции у практически здоровых пожилых людей в зависимости от состояния мелатонинобразующей функции эпифиза/ О. В. Коркушко [и др.] (стр.136-146)
Тодуров Б. М. Методы искусственного кровообращения при операциях по поводу массивной тромбоэмболии легочной артерии/ Б. М. Тодуров (стр.147-156)
Захараш М. П. Використання фотодинамічної діагностики при неспецифічному виразковому коліті/ М. П. Захараш, О. Ю. Іоффе, М. О. Денисов (стр.157-165)
Стопчанская А. Г. Фенотипические проявления факторов патогенности штаммов V. cholerae 01 классического и Эль-Тор биотипов в культуре клеток-мишеней/ А. Г. Стопчанская [и др.] (стр.166-175)
Фільчаков І. В. Резистентність ентеробактерій до дезінфектантів та шляхи її попередження/ І. В. Фільчаков, А. М. Зарицький, О. О. Іванов (стр.176-185)
Бурчинський С. Г. Болезнь Альцгеймера и старение мозга: этапы становления и развития проблемы/ С. Г. Бурчинський (стр.186-196)
Розенфельд Л. Г. Сучасний стан та перспективи інноваційного розвитку медичної галузі в установах АМН України/ Л. Г. Розенфельд [и др.] (стр.207-210)
ХІV з’їзд українського наукового медичного товариства мікробіологів, епідеміологів та паразитологів ім. Д. К. Заболотного (Полтава, 19-21 січня 2005 р.) (стр.211)
Академіку АМН України Г. В. Дзяку - 60 років (стр.212-213)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко В. Ф.
Назва : Медична освіта України та Болонський процес: реальність та шляхи приєднання до Європейського освітнього і наукового простору
Місце публікування : Журнал Академії медичних наук України. - К., 2005. - Т. 11, № 1. - С. 36-44 (Шифр ЖУ3н/2005/11/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Украина
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю. В., Мінцер О. П., М’ясников В. Г.
Назва : Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 32-35 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Болонський процес. Основні підходи та етапи формування зони європейської вищої освіти
Місце публікування : Главный врач: Специализир. информ. изд./ ООО "Практика". - Днепропетровск, 2006. - № 8. - С. 61-63. (Шифр ГУ10/2006/8)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.56-57)
Коломоєць М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір/ М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш (стр.58-61)
Васюк В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-63)
Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. О. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Стродумова Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. П. Стродумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-91)
Годлевський Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Олійник О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії/ О. В. Олійник [и др.] (стр.99-100)
Хомік Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти/ Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук (стр.101-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пішак В. П., Булик Р. Є., Бажора Ю. І.
Назва : Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 33-35 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Образования технология-- методы
Биология-- обуч-- тенденции
Конференции
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Бобирьов В. М., Шешукова О. В.
Назва : Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 37-39 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование зубоврачебное-- методы-- тенденции
Студенты стоматологических учебных заведений-- обуч
Украина
Конференции
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нейко Є. М., Глушко Л. В., Мізюк М. І.
Назва : Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 56-57 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- организ
Образования технология-- организ
Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Конференции
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Митник З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришинець В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник Ю. М., Нерянов Ю. М.
Назва : Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 117-119 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- организ
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нерянов Ю. М., Кравченко В. І.
Назва : Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 52-54 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Клиническая практика студентов
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василюк В. М., Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Назва : Основи клінічного мислення і Болонський процес
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 36-40. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Профілактична та дитяча стоматологія -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Хоменко Л. О. Комп’ютерна програма Caries Risk як метод визначення основних чинників ризику карієсу/ Л. О. Хоменко, Ю. М. Трачук (стр.5-8)
Стадник Ю. О. «Профілактика стоматологічних захворювань у дітей» як одна з форм навчання студентів у вищій школі/ Ю. О. Стадник, О. В. Єзерська (стр.9-11)
Мельничук Г. М. Клінічний випадок синдрому Елерса-Данлоса VIII типу (повідомлення 1)/ Г. М. Мельничук [и др.] (стр.12-17)
Гавриленко М. А. Метод пульпотомії при лікуванні травм постійних зубів із незавершеним формуванням коренів з розкриттям пульпи/ М. А. Гавриленко (стр.18-21)
Дуда О. В. Оцінка стану соматичного здоров’я та стоматологічного статусу у дітей, які мешкають в екологічно несприятливих регіонах/ О. В. Дуда (стр.22-26)
Смоляр Н. І. Пігментований наліт у дітей дошкільного віку/ Н. І. Смоляр, І. С. Дубецька-Грабоус (стр.28-30)
Терехова Т. Н. Результати трирічного застосування фторидвмісних лаків у молодших школярів/ Т. Н. Терехова [и др.] (стр.32-36)
Каськова Л. Ф. Обгрунтування диференційованого підходу до вторинної профілактики флюорозу постійних зубів у дітей/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.37-41)
Ковнацький О. Л. Лікування деструктивних форм хронічних періодонтитів у дітей з соматичною патологією: досвід застосування гідроксиду кальцію/ О. Л. Ковнацький (стр.42-47)
Конкурс професійної майстерності «Фахівець-2011» відзначив 10-річний ювілей! (стр.48-49)
Симпозіум для гігієністів, асистентів стоматолога та адміністраторів на 5 Східноєвропейській конференції з проблем стоматологічної імплантації (стр.50-51)
Конференція дитячих стоматологів у Львові: підходи до ендодонтичного лікування у дітей (стр.52-53)
Болонський процес та кредитно-модульна система організації навчального процесу стоматологів (стр.54)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Болонський процес та кредитно-модульна система організації навчального процесу стоматологів
Місце публікування : Профілактична та дитяча стоматологія. - 2011. - № 1. - С. 54 (Шифр ПУ48/2011/1)
Предметні рубрики: Образования технология-- класс-- методы-- организ --тенденции
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Копитов С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров’я/ С. М. Копитов [и др.] (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір/ Л. Я. Ковальчук (стр.12-20)
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/ І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга (стр.20-22)
Волосовець О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.23-28)
Вітенко І. С. Вимоги до сучасного українського підручника/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.29-30)
Волосовець О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.31-36)
Москаленко В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.37-40)
Вороненко Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.41-44)
Запорожан В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.45-47)
Черних В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускних кафедрах спеціальності "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.47-48)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.49-51)
Ждан В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.52-54)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко (стр.55-56)
Бойчук Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/ Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська (стр.57-58)
Ждан В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки/ В. М. Ждан [и др.] (стр.58-59)
Запорожан В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.60-61)
Запорожан В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.62-63)
Івченко В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко (стр.64-65)
Івченко В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.66-68)
Ковальчук Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.69-71)
Колесник Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.71-74)
Лісовий В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.74-77)
Лісовий В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.78-80)
Лісовий В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М’ясоєдов (стр.80-82)
Мороз В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті/ В. М. Мороз [и др.] (стр.83-85)
Москаленко В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/ В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська (стр.85-87)
Никоненко О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.87-88)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.89-91)
Туманов В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії/ В. А. Туманов [и др.] (стр.91-93)
Хвисюк О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.93-94)
Хвистюк О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвистюк [и др.] (стр.94-98)
Швидкий О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/ О. В. Швидкий [и др.] (стр.98-101)
Кліщ Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров’я і медичної освіти/ Г. І. Кліщ (стр.102-108)
Запорожан В. М. Взаємозв’язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/ В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов (стр.108-113)
Чупрій К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації/ К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій (стр.113-114)
Заліська О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармекономіки/ О. М. Заліська [и др.] (стр.115-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Івченко В. К., Сімрок В. В., Налапко Ю. І.
Назва : Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?
Місце публікування : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 64-65 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации-- тенденции
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Буковинський медичний вісник -2012р. т.16,N 4
Цікаві статті :
Аляви Б. А. Особенности гемодинамики у больных хронической сердечной недостаточностью в зависимости от функционального класса и фракции выброса/ Б. А. Аляви [и др.] (стр.3-6)
Безсмертний Ю. О. Частота гіпергомоцистеїнемії у пацієнтів із хибними суглобами довгих трубчастих кісток/ Ю. О. Безсмертний (стр.7-10)
Безруков Л. И. Моніторинг контролю над бронхіальною астмою в дітей із фенотипом фізичного напруження/ Л. И. Безруков, Л. А. Іванова, Т. Μ. Білоус (стр.11-15)
Бодяка В. Ю. Особливості бактеріальної транслокації за внутрішньо-черевної гіпертензії в експерименті/ В. Ю. Бодяка [и др.] (стр.15-21)
Бурлака Є. А. Пошкодження нирок та ефекти ендогенного стероїдного гормону оуабаїн в їх корекції на експериментальній моделі хронічного захворювання нирок (пасивний нефрит Хейманна)/ Є. А. Бурлака (стр.21-26)
Бучок Р. А. Поширеність некаріозних уражень твердих тканин зубів серед студентської молоді та причинно- наслідкові зв’язки їх виникнення/ Р. А. Бучок, О. Б. Бєліков (стр.26-30)
Ватаманюк Н. В. Обгрунтування якості діагностики та лікування хворих на деструктивні форми хронічного верхівкового періодонтиту/ Н. В. Ватаманюк, О. Б. Бєліков (стр.30-33)
Вытенок О. Я. Зовнішня будова та кровопостачання прямої кишки в перинатальному періоді онтогенезу/ О. Я. Вытенок (стр.33-36)
Владиченко К. А. Фібринолітична активність крові при трансуретральній резекції доброякісної гіперплазії передміхурової залози/ К. А. Владиченко (стр.36-41)
Габорець І. Ю. Геометричні моделі міокарда лівого шлуночка та допплерографічні показники кровотоку і товщини "інтима-медіа" черевного відділу аорти та її окремих непарних вісцеральних гілок у хворих на артеріальну гіпертензію залежно від поліморфізму генів АСЕ (I/D) та ENOS (T894G): патогенетичні паралелі/ І. Ю. Габорець [и др.] (стр.41-46)
Гарюшкин Д. С. Влияние мотивационного компоігента на профессиональный выбор операторов электротранспорта/ Д. С. Гарюшкин [и др.] (стр.47-52)
Гладчук І. Л. Особливості виявлення специфічної урогенітальної інфекції у пацієнток з апоплексією яєчника/ І. Л. Гладчук, О. Я. Назаренко, Н. А. Димитрова (стр.53-58)
Глущенко Т. А. Поширеність захворювань тканин пародонта у працівниць швейної промисловості Буковини/ Т. А. Глущенко (стр.58-61)
Гурський О. С. Особливості перебігу пологів у жінок, хворих на туберкульоз легень/ О. С. Гурський (стр.61-63)
Дідушко О. М. Взаємозв’язок між показниками інсулінорезистентності, ліпідного обміну та вмістом гормонів жирової тканини у хворих на гіпотиреоз/ О. М. Дідушко (стр.63-67)
Журавльова Л. В. Зв’язок метаболічних показників з рівнем інсуліноподібного фактору росту-1 у хворих на неалкогольну жирову хворобу печінки та цукровий діабет 2-го типу/ Л. В. Журавльова, О. В. Огнева (стр.68-71)
Задорожна Б. В. Гемодинамічні розлади при ліквородинамічному синдромі віддаленого періоду черепно-мозкової травми/ Б. В. Задорожна (стр.71-73)
Задорожна Б. В. Нуклеїнові кислоти при струсі головного мозку/ Б. В. Задорожна (стр.74-76)
Іванов В. П. Клінічно-інструментальні чинники, асоційовані з ішемічною хворобою серця, у хворих на гіпертонічну хворобу і кальциноз клапанів серця/ В. П. Іванов, О. В. Юзвишина (стр.76-81)
Кавчук О. М. Оцінка ефективності клінічного застосування гібридного реставраційного матеріалу spektrum (ТРН 3)/ О. М. Кавчук, Т. С. Гаранта, І. П. Краснюк (стр.81-84)
Козловська Х. Ю. Особливості показників ліпідного обміну залежно від ступеня порушення функції нирок у хворих на цукровий діабет 2-го типу/ Х. Ю. Козловська (стр.85-89)
Колоскова О. К. Профілактика грипу та гострих респіраторних вірусних інфекцій в закритих дитячих колективах/ О. К. Колоскова, С. І. Сажин, Л. П. Філіпець (стр.89-91)
Кутайні А. Р. Вплив лікування на якість життя у хворих на стабільну стенокардію/ А. Р. Кутайні, В. К. Тащук (стр.92-97)
Кухарчук О. Я. Характеристика росту перещеплюваних експериментальних пухлин/ О. Я. Кухарчук [и др.] (стр.97-101)
Лучак М. В. Аналіз частоти супутніх аномалій у дітей із природженими вадами розвитку шлунково-кишкового тракту, передньої черевної стінки та діафрагми/ М. В. Лучак [и др.] (стр.102-104)
Шашко О. П. Особливості змін показників цитокінової та нейрогуморальної регуляції у хворих на хронічний гепатит С зі змішаною кріоглобулінемією/ О. П. Шашко, О. В. Рябоконь (стр.105-109)
Микалюк Л. В. Особливості лікування бронхіальної астми в дітей шкільного віку з різними групами крові/ Л. В. Микалюк, О. К. Колоскова, С. І. Тарнавська (стр.109-111)
Москалюк В. Д. Клінічна характеристика перебігу ВІЛ-інфекції із супутньою кріоглобулінемією/ В. Д. Москалюк [и др.] (стр.112-116)
Москалюк В. Д. Фармакологічна корекція ендотеліальної дисфункції у хворих на ВІЛ- інфекцію/СНІД/ В. Д. Москалюк [и др.] (стр.116-120)
Оксюта В. М. Дослідження стану ліпідного обміну в жінок із порушенням репродуктивної функції та гіпотиреозом/ В. М. Оксюта (стр.120-123)
Паласюк Б. О. Рівень тривожності та зміни ферментів ротової рідини у дітей середнього та старшого шкільного віку/ Б. О. Паласюк (стр.123-127)
Підмурняк О. О. Особливості оцінки передопераційного стресу та ефективності післяопераційного знеболення при малоінвазивних урологічних операціях/ О. О. Підмурняк (стр.127-130)
Платонова О. М. Якість життя як критерій клінічної ефективності лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту в дітей/ О. М. Платонова (стр.130-133)
Романуха В. В. Диференційований підхід до лікування хворих на хронічних панкреатит у поєднанні з метаболічним синдромом/ В. В. Романуха (стр.133-137)
Романченко І. М. Поширеність стоматологічних захворювань у ВІЛ-інфікованих дітей у період антиретровірусної терапії/ І. М. Романченко (стр.138-141)
Рудник В. Т. Анемія вагітних: вплив на перебіг вагітності і стан кровотворення/ В. Т. Рудник (стр.141-145)
Сидорчук І. Й. Синдром хронічної втоми та стан клітинної і гуморальної ланок системного імунітету/ І. Й. Сидорчук [и др.] (стр.145-148)
Сидорчук Л. П. Фенотипові прояви артеріальної гіпертензії у хворих із підвищеною масою тіла та ожирінням/ Л. П. Сидорчук, А. А. Соколенко, А. М. Петричук (стр.149-153)
Сківка Л. М. Ад’ювантний ефект перипухлинного уведення екстракту цитоплазматичних мембран s. aureus у мишей із карциномою легені Льюїса/ Л. М. Сківка [и др.] (стр.153-157)
Слободян О. М. Кровопостачання підшлункової залози в перинатальному періоді онтогенезу людини/ О. М. Слободян (стр.158-161)
Трифаненко С. І. Ефективність застосування збагаченої тромбоцитами плазми для оптимізації репараційного остеогенезу при переломах нижньої щелепи з ускладненим клінічним перебігом/ С. І. Трифаненко, M. M. Продан, Н. Б. Кузняк (стр.162-164)
Фурик О. О. Антиоксидантного гомеостазу у хворих на гострий гепатит в із супутнім хронічним алкогольним ураженням печінки на тлі лікування L-аргініном та тіотриазоліном/ О. О. Фурик, О. В. Рябоконь (стр.165-169)
Хуторська Л. А. Поширеність, абсолютний і відносний ризик розвитку діабетичної нефропатії у хворих на цукровий діабет/ Л. Л. Хуторська (стр.170-175)
Шевчук В. В. Зміни функціонального стану ендотелію, гемокоагуляційної ланки гомеостазу та морфофункціональних властивостей еритроцитів у хворих на неалкогольний стеатогепатит із метаболічним синдромом/ В. В. Шевчук, О. І. Федів (стр.175-180)
Шендерюк О. П. Деякі гістохімічні властивості білків трофобласта та ендотелію хоріальних ворсинок плаценти при запаленні посліду/ О. П. Шендерюк, І. С. Давиденко (стр.181-184)
Шкварковський І. В. Застосування вакуумних методів санації в лікуванні гнійних захворювань м’яких тканин/ І. В. Шкварковський [и др.] (стр.184-187)
Якубець О. І. Аргіназа лімфоцитів периферичної крові у хворих на рак яєчника/ О. І. Якубець, Д. З. Воробець, З. Д. Воробець (стр.187-191)
Ватаманюк М. М. Повна втрата зубів. Поширеність. Потреба в ортопедичному лікуванні/ Μ. М. Ватаманюк [и др.] (стр.191-195)
Ковтюк Н. І. Аналіз оцінки показників якості життя у дітей/ Н. І. Ковтюк (стр.195-200)
Левандовський Р. А. Частота, клінічна картина та методи лікування хворих на онкологічні захворювання верхньої щелепи/ Р. А. Левандовський [и др.] (стр.201-205)
Сокольник С. В. Комплексна оцінка ролі цитокінів у патогенезі виразкової хвороби дванадцятипалої кишки в дітей/ С. В. Сокольник (стр.206-209)
Козовий Р. В. . Генетична характеристика довгожителів Прикарпаття/ Р. В. Козовий (стр.210-213)
Навчук І. В. Вивчення знань сільських лікарів щодо превентивних технологій хвороб системи кровообігу/ І. В. Навчук (стр.213-215)
Навчук І. В. Результати вивчення знань із превентивної медицини у хворих на артеріальну гіпертензію сільських жителів/ І. В. Навчук (стр.215-217)
Шкробанець І. Д. Інформаційний супровід ухвалення управлінських рішень у сфері медичного менеджменту/ І. Д. Шкробанець (стр.218-222)
Багрій М. М. Геморагічна кіста заочеревинного простору: клінічно-морфологічний аналіз фатального випадку/ М. М. Багрій (стр.223-227)
Білаш С. М. Спосіб виявлення клітин дифузної ендокринної системи на напівтонких зрізах/ С. М. Білаш, В. І. Шепітько, Г. А. Єрошенко (стр.228-229)
Ванчуляк О. Я. Застосування методу Мюллер-матричного орієнтаційно-фазового аналізу (статистичний іфрактальний підхід) для вивчення міозинових мереж міокарда/ О. Я. Ванчуляк (стр.230-235)
Баблюк Л. А. Болонський процес - рушійна сила вищої освіти/ Л. А. Баблюк, М. М. Островський, И. О. Кулинич-Міськів (стр.236-237)
Михайловська Н. С. Оптимізація викладання навчальної дисципліни «Внутрішня медицина» для студентів стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою/ Н. С. Михайловська, В. Д. Сиволап (стр.238-240)
Академік НАМИ України, професор Дмитро Ілліч Заболотний (до 65-річчя від дня народження) (стр.241-242)
Вимоги до оформлення рукописів, що направляються до журналу "Буковинський медичний вісник" (стр.243-245)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)