Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Бібліотечні видання (2)Вища освіта (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ГЕЙМІФІКАЦІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.
Шифр: КУ26/2022/21/2
   Журнал

Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - Виходить кожного кварталу
2022р. Т. 21 № 2
Зміст:
Якобчук, С. О. Ультраструктурні зміни мононуклеарних макрофагів під дією озонотерапії та локального застосування аутологічної плазми, збагаченої тромбоцитами при лікуванні синдрому діабетичної стопи / С. О. Якобчук [та ін.]. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Фундюр В. Д., Гродецький В. К., Фундюр Ю. В., Фундюр О. В., Хомко О. Й., Царюк Ю. С.
Гримайло, Н. А. Мікроскопічна структурна організація підшлункової залози у третьому триместрі внутрішньоутробного розвитку / Н. А. Гримайло, О. М. Слободян. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Каськова, Л. Ф. Кислотостійкість емалі у дітей 7-12 років з карієсом тимчасових і постійних зубів та з інтактними зубами / Л. Ф. Каськова, Т. Б. Мандзюк, І. І. Дроник. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошинович, Н. С. Особливості стану мікробіоценозу органів репродуктивної системи при гіперпластичних процесах ендометрія / Н. С. Волошинович, С. Г. Приймак. - С.27-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бакун, О. В. Генітальний ендометріоз, асоційований із безпліддям / О. В. Бакун, О. М. Юзько. - С.33-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маслій, В. А. Модель дослідження постхолецистектомічного больового синдрому в експерименті / В. А. Маслій [та ін.]. - С.38-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гомон М. Л., Бурковський М. І., Чорнопищук Р. А., Маслій В. П.
Коваль, О. А. Метод макромікроскопічного препарування для встановлення фетальної анатомічної мінливості структур передньої плечової ділянки / О. А. Коваль. - С.46-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хмара, Т. В. Варіант фетальної топографії яремних вен / Т. В. Хмара, О. М. Слободян, А. Б. Хмара. - С.54-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Плаксивий, О. Г. Склерома дихальних шляхів з хронічним стенозом трахеї ІІІ ст у хворої старечого віку / О. Г. Плаксивий [та ін.]. - С.57-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Калуцький І. В., Мазур О. О., Манчуленко М. М.
Плаксивий, О. Г. Варіанти клінічного перебігу остеоми лобної пазухи з вираженою неврологічною симптоматикою / О. Г. Плаксивий [та ін.]. - С.60-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Калуцький І. В., Чифурко Т. Г., Мазур О. О.
Москалюк, О. П. Гейміфікація як спосіб підвищення мотивації студентів при засвоєнні хірургічних дисциплін / О. П. Москалюк [та ін.]. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шкварковський І. В., Гребенюк В. І., Козловська І. М.
Семеняк, А. В. Вивчення анатомічних особливостей внутрішніх жіночих статевих органів в нормі та патологічних станах для засвоєння практичних навичок / А. В. Семеняк [та ін.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ніцович І. Р., Боднарюк О. І., Хлуновська Л. Ю.
Савка, Р. Ф. Шишкоподібна залоза і прееклампсія – сучасний погляд на проблему (огляд літератури) / Р. Ф. Савка, А. М. Бербець. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дундюк-Березіна, С. І. Сучасні відомості про розвиток і становлення будови дрібних кісток лицевого відділу черепа / С. І. Дундюк-Березіна. - С.80-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Гейміфікація як спосіб підвищення мотивації студентів при засвоєнні хірургічних дисциплін [Текст] = Gamification as a way to increase students’ motivation in mastering surgical disciplines / О. П. Москалюк [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2022. - Т. 21, № 2. - С. 65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE (методы, обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ИГРЫ ТЕОРИЯ -- GAME THEORY
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
Анотація: Ключова функція сучасного викладача полягає у розкритті когнітивних здібностей студентів до навчання та пошуку внутрішніх мотиваторів, що проявляється в максимальному зацікавленні студента здобувати знання. Зрозуміло, що впровадження сучасних трендів (гейміфікація) в освітній процес потребує значних фінансових витрат. Однак, на нашу думку, процес гейміфікації може включати не тільки розвиток затратних комп’ютерних ігор, а й застосування принципів настільних ігор, зокрема, таких як «Мемо»
З метою вивчення впливу застосування принципів настільної гри «Мемо» для зацікавленості та кращого засвоєння матеріалу з хірургічних дисциплін проведено педагогічний експеримент. Проаналізовано використання цього методу для засвоєння студентами матеріалу в 5 академічних групах 5 курсу – усього в педагогічному експерименті брали участь 64 студенти. Аналізуючи кількість правильних відповідей, встановлено, що студенти основної групи частіше відповідали правильно, ніж студенти групи контролю, а саме: 84% (21 картка) проти 72% (18 карток). Застосування вищенаведеного методу в групі з нижчим середньогруповим рівнем знань з хірургічних дисциплін показало, що кількість правильних відповідей була на рівні 76% (19 карток), що є вищим за кількість правильних відповідей у групі контролю. Повторне опитування вивченого матеріалу через місяць в основній та групі контролю показало кращі результати в основній групі (17 карток (68%) у групі контролю проти 76% (19 карток) – в основній групі). Це засвідчує про краще засвоєння матеріалу як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі
The key function of the modern teacher is to reveal the cognitive abilities of students to learn and find internal motivators, which is manifested in the maximum interest of the student to acquire knowledge. It is clear that the introduction of modern trends (gamifi cation) in the educational process requires signifi cant fi nancial costs. However, in our opinion, the process of gamifi cation may include not only the development of costly computer games, but also the application of the principles of board games, in particular, such as «Memo»
In order to study the impact of the application of the principles of the board game «Memo» for interesting and better learning of material of surgical disciplines, a pedagogical experiment was conducted. The use of this method for mastering the material by students in 5 academic groups of the 5-th year is analyzed – totally 64 students took part in the pedagogical experiment. Analyzing the number of correct answers, it was found that students in the main group were more likely to answer correctly than students in the control group 84% (21 cards) against 72% (18 cards). The application of the method in the group with a lower average level of knowledge in surgical disciplines showed that the number of correct answers was 76% (19 cards), which is higher than the number of correct answers in the control group. Re-survey of the studied material a month later in the main and control group showed better results in the main group (17 cards (68%) in the control groupagainst 76% (19 cards) in the main group). This indicates a better assimilation of the material, both in the short and long term
Дод.точки доступу:
Москалюк, О. П.
Шкварковський, І. В.
Гребенюк, В. І.
Козловська, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)