Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Бібліотечні видання (23)Вища освіта (12)Краєзнавство (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ЗВО<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.
Шифр: АУ50/2022/3
   Журнал

Art of Medicine . - Виходить кожного кварталу
2022р. N 3 . - Електрон. текст. дані
Зміст:
Andriievska, M. I. Сomorbid primary headache: occurance and prevalence in patients with relapsing remitting multiple sclerosis / M. I. Andriievska. - С.7-11. - Bibliogr. at the end of the art.
Андрійчук, О. Я. Аналіз соматичної складової депресії при плануванні програми фізичної терапії / О. Я. Андрійчук, Л. Ю. Сахарук. - С.12-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондарєва, О. О. Динаміка рівнів галектину-3 у хворих на гострі коронарні синдроми та цукровий діабет під впливом емпагліфлозину та триметазидину / О. О. Бондарєва. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Брич, В. В. Первинна інвалідність внаслідок травм і хвороб кістково-м’язової системи як один з предикторів потреби надання реабілітаційних послуг населенню регіону / В. В. Брич. - С.22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голотюк, І. С. Оцінка ефективності застосування альфа-ліпоєвої кислоти та іпідакрину гідрохлориду для профілактики паклітаксел-індукованої периферичної нейропатії за даними опитувальника якості життя EQ-5D 5L / І. С. Голотюк, С. І. Голотюк. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильців, Л. О. Особливості мікрокристалізації та мінералізуючого потенціалу ротової рідини у 15-річних підлітків із різним рівнем тривожності / Л. О. Данильців, М. М. Рожко. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дрінь, І. Т. Виживаність хворих на рак яєчника ІІІ стадіїi / І. Т. Дрінь. - С.40-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубецький, Б. І. Оцінка окремих біохімічних та ангіогенних маркерів у першому триместрі вагітності у жінок з патологією пуповинного канатика / Б. І. Дубецький, О. М. Макарчук. - С.48-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заяць, С. В. Визначення потреби в хірургічному лікуванні пацієнтів із генералізованим пародонтитом методом проведення клаптевих операцій / С. В. Заяць, М. М. Рожко. - С.54-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кошель, І. В. Морфологічне обґрунтування імунореабілітаційної терапії хронічного назофарингіту, асоційованого з ВЕБ / І. В. Кошель, О. І. Лета, М. М. Багрій. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кошель, І. В. Динаміка клінічної симптоматики під впливом ендотип-орієнтованої фармакотерапії хронічного риносинуситу з назальним поліпозом / І. В. Кошель, Я. Р. Максименко. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лаврук, Х. З. Взаємозв’язок між ультразвуковими змінами в печінці та гіпотиреозом у пацієнтів із аутоімунним тиреоїдитом / Х. З. Лаврук [та ін.]. - С.71-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дудій П. Ф., Скрипник Н. В., Витвицький З. Я.
Лайош, Н. В. Аналіз стоматологічного статусу підлітків Закарпатської області / Н. В. Лайош. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Melnyk-Sheremeta, O. P. Retrospective analysis of the main epidemiological indicators of tuberculosis in Ivano-Frankivsk region during 2011-2021 / O. P. Melnyk-Sheremeta [та ін.]. - С.82-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ostrovskyy M. M., Makoida I. Ya., Makoida I. Ya., Tymoshchuk O. V., Zuban A. B.
Партикевич, Ю. Д. Фактори ризику розвитку післяопераційних ускладнень у хворих на рак прямої кишки / Ю. Д. Партикевич, А. Є. Крижанівська, С. В. Маліборська. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолюк, М. В. Скануюча електронна мікроскопія слизової оболонки маткової труби за умов фізіологічної норми та шеститижневого введення опіоїду / М. В. Подолюк [та ін.]. - С.94-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Матешук-Вацеба Л. Р., Михалевич М. М., Фік В. Б., Пасічнюк І. П.
Приймак, О. О. Показники параметрів цитокінового статусу при бактеріальному вагінозі, асоційовані з віком жінки / О. О. Приймак, Н. І. Геник. - С.99-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рокошевська, В. В. Вплив подвійних і потрійних завдань на відновлення рівноваги під час ходи в осіб з черепно-мозковою травмою / В. В. Рокошевська, А. Б. Ковалик. - С.106-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Соколюк, А. К. Аналіз поширеності коморбідної патології у військовослужбовців з ішемічною хворобою серця, які перенесли гострий інфаркт міокарда / А. К. Соколюк [та ін.]. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мороз Г. З., Куц Т. В., Ткачук І. М., Ткаленко О. М.
Солоджук, Ю. І. Оцінка біохімічних показників метаболізму кісткової тканини у жінок постменопаузального віку після хірургічного лікування атрофії коміркового відростка верхньої щелепи та частини нижньої щелепи / Ю. І. Солоджук, М. М. Рожко. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Євтушенко, О. В. Хірургічне лікування гангренозного та гангренозно-перфоративного апендициту. Аналіз проявів та безпосередніх результатів / О. В. Євтушенко. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костюк, І. Р. Менеджмент практичного заняття "Захист історії хвороби" із предмету дитяча терапевтична стоматологія в умовах дистанційного навчання / І. Р. Костюк, В. М. Костюк, Г. Б. Кімак. - С.125-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коцюбинська, Ю. З. Актуальні питання судової медицини в умовах військових дій / Ю. З. Коцюбинська. - С.129-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khaniukov, O. O. Distance learning during the war in Ukraine: experience of internal medicine department (organisation and challenges) / О. О. Khaniukov, O. V. Smolianova, O. S. Shchukina. - С.134-138. - Bibliogr. at the end of the art.
Мезенцева, І. В. Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО / І. В. Мезенцева [та ін.]. - С.139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Павлович О. С., Дручик В. Д., Ярликова В. Д.
Pachkiv, M. A. MS forms application during intersession testing of part-time students / M. A. Pachkiv, L. Ya. Shpilchak. - С.144-149. - Bibliogr. at the end of the art.
Танасієнко, П. В. Лікування переломів у пацієнтів з COVID-19 / П. В. Танасієнко [та ін.]. - С.150-154. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гур’єв С. О., Шапринський В. О., Скобенко Є. О.
Voloshynovych, M. S. Dermoscopy of basosquamous carcinoma in situ / M. S. Voloshynovych [та ін.]. - С.155-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Girnyk G. Ye., Tkach V. Ye., Matkovska N. R., Kozak N. V.
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : текст или завантажити  - 5.525 Mb
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Власенко, О. М.
    Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання [Текст] / О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 16-17


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы)
Кл.слова (ненормовані):
медична освіта
Анотація: Комунікації та й загалом, система взаємовідносин між викладачем та студентом може розглядатись як один із основних інструментів побудови освітнього процесу. Актуальність вирішення проблем комунікацій, сьогодні, є гострою як ніколи. Зазначимо, що за час карантинних заходів, які тривали майже два роки, в університеті було реалізовано інформаційно-освітнє середовище, використання якого покликане об’єднати всіх учасників освітнього процесу та забезпечити потреби як викладачів, так і студентів у навчальних ресурсах і матеріалах. Однак виклики сьогодення, які постали після повномасштабного вторгнення країни агресора, перед медичною системою освіти потребують ґрунтовного аналізу освітнього процесу та відповідно зумовлюють до пошуку нових адекватних педагогічних підходів. Комунікація окрім передачі даних в часі і просторі від реципієнта до комуніканта (викладач - студент) є системою взаємовідносин та спілкування між основними учасниками осітнього процесу. Тому доцільне дослідження не тільки на предмет: за допомогою яких цифрових технологій здійснюється комунікація під час змішаного навчання, а й самого характеру комунікації між викладачем та студентами. Мета: Дослідження комунікативних аспектів у системі вищої медичної освіти, а також визначення психологічних особливостей міжособистісної взаємодії викладачів та студентів медичного університету
Дод.точки доступу:
Микитенко, П. В.
Кучеренко, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: 21876/2021/3/4
   Журнал

Вища школа . - Виходит раз на два місяця
2021р. № 3/4
Зміст:
Сенченко, М. Від Гутенберга до ери комп’ютерів / М. Сенченко. - С.7-27
Кобржицька, Т. Леся Українка в духовному просторі Білорусі / Т. Кобржицька. - С.28-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вітченко, А. Національна стратегія управління якістю вищої освіти в Україні: наслідування чи змагальність? / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.51-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рагойша, В. Педагог і вчений Іван Денисюк у системі українсько-білоруської національної контактології / В. Рагойша. - С.65-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Аналіз новітніх спроб сформувати стратегію прогресу України / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.79-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Варга, Н. Мобільність студентів ЗВО прикордоння (за результатами соціологічного дослідження) / Н. Варга, Б. Гвоздецька. - С.94-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Варга, Н.
    Мобільність студентів ЗВО прикордоння (за результатами соціологічного дослідження) [Текст] = Mobility Students of the Higher Education Establishments at the Border Areas (according to the results of a sociological research) / Н. Варга, Б. Гвоздецька // Вища школа. - 2021. - № 3/4. - С. 94-102. - Бібліогр.: в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Гвоздецька, Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гаргула, Т. І.
    Особливості дистанційного навчання у медичних ЗВО в умовах пандемії [Текст] / Т. І. Гаргула // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 5-9


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
Анотація: Пандемія COVID-19 змінила всі аспекти життя й навчання у світі й Україні. Карантинні обмеження унеможливили проведення навчального процесу в медичних закладах вищої освіти традиційними методами (усне та письмове опитування, тестування, відвідування лекцій, участь у клінічних розборах пацієнтів та операціях), що викликало перебудову навчального процесу й переходу на дистанційну форму навчання. Метою роботи було висвітлення особливостей організації дистанційного навчання у вищих медичних закладах України в період пандемії на прикладі Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Для ефективного проведення дистанційного навчального процесу використовують Learning management systems онлайн навчальну платформу Moodle. Завдяки динамічності, модульності, гнучкості цієї платформи студенти мають безперервний доступ до навчальних матеріалів, проходять поточний і підсумковий тестовий контроль рівня засвоєння знань і підготовку до складання іспиту Крок-1, Крок-2. Онлайн сервіс Microsoft Teams дає змогу комунікувати викладачу й студентам у режимі реального часу, проводити відеолекції, дискусії, опитування, контроль самопідготовки студентів, підвищувати мотиваційну складову підготовки створенням креативних запитань у Forms, проведенням марафонів на швидкість виконання та ін. Для якісного дистанційного навчального процесу необхідна його цифровізація й інформатизація, командна робота викладачів і студентів, зміна ролі викладача як ментора та координатора, підвищення мотиваційної складової завдяки впровадженню творчих підходів до навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: ПУ56/2021/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2021р. N 1
Зміст:
Гаргула, Т. І. Особливості дистанційного навчання у медичних ЗВО в умовах пандемії / Т. І. Гаргула. - С.5-9
Скрипников, П. М. Експертиза якості прямих реставрацій зубів у рамках конкурсу лікарів-інтернів / П. М. Скрипников [та ін.]. - С.10-13
Інші автори: Скрипнікова Т. П., Хміль Т. А., Лазарєва К. А., Бережна О. Е.
Петрушанко, Т. О. Особливості та перспективи дистанційного навчання на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко, Т. Д. Бублій, Л. І. Дубовая. - С.14-16
Ткаченко, П. І. Досвід викладання вибіркової дисципліни "Сучасні принципи діагностики та лікування дизонтогенетичної патології щелепно-лицевої ділянки" / П. І. Ткаченко [та ін.]. - С.17-21
Інші автори: Доленко О. Б., Лохматова Н. М., Білоконь С. О., Попело Ю. В., Коротич Н. М.
Гаргула, Т. І. Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії в сучасних умовах / Т. І. Гаргула, М. С. Гнатюк. - С.22-25
Войтович, О. В. Аналіз переваг та недоліків дистанційної форми навчання / О. В. Войтович, О. С. Жеребятьєв, Т. Ю. Матильонок. - С.26-28
Смаглюк, Л. В. Особливості додипломного дистанційного навчання з фаху "Ортодонтія" / Л. В. Смаглюк, A. M. Білоус, А. Є. Карасюнок. - С.29-32
Попело, Ю. В. Поєднання традиційних та інтерактивних методів навчання при викладанні розділу "Вроджені вади розвитку обличчя" на кафедрі дитячої хірургічної стоматології / Ю. В. Попело. - С.33-36
Чернуский, В. Г. Роль аутоиммунных нарушений в патогенезе цереброваскулярной недостаточности у детей, больных бронхиальной астмой / В. Г. Чернуский [и др.]. - С.37-43
Інші автори: Попов Н. Н., Летяго А. В., Говаленкова О. Л., Толмачева С. Р., Попова А. Н.
Пересипкіна, Т. В. Визначення шляхів удосконалення системи медичного забезпечення дітей шкільного віку із використанням SWOT-аналізу / Т. В. Пересипкіна, О. О. Голубнича, А. М. Пересипкіна. - С.44-48
Меркулова, Т. В. Родинна детермінація формування здоров’язберігаючої поведінки підлітків у процесі їх професійного самовизначення / Т. В. Меркулова. - С.49-53
Любченко, О. В. Минерализирующий потенциал смешанной слюны и течение кариеса зубов у детей и подростков с эндокринной патологией и патологией опорно-двигательной системы / О. В. Любченко [и др.]. - С.54-58
Інші автори: Велигоря И. Е., Пушкарь Л. Ю., Бобровская Н. П., Рожкова В. В., Грищенко В. В.
Бойченко, О. М. Групи ризику пацієнтів на стоматологічному прийомі з обтяженим алергологічним анамнезом / О. М. Бойченко, Т. М. Мошель, І. Ю. Попович. - С.59-62
Leliuk, D. V. Changes in hemodynamics in uncomplicated hypertensive crises / D. V. Leliuk. - С.63-69
Анисенкова, В. Ю. Порівняльна характеристика факторів атерогенезу в пацієнтів із симптомним і асимптомним перебігом атеросклеротичних каротидних стенозів / В. Ю. Анисенкова. - С.70-76
Ольховська, В. М. Стан клітинного імунітету хворих на тонзиліт дітей, інфікованих вірусом герпесу 6 типу / В. М. Ольховська. - С.77-81
Є примірники у відділах:
(02.07.2021р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО [Текст] = Self-educational – a quality benchmark for the professional training of future experts in physical therapy and occupational therapy in higher education institutions / І. В. Мезенцева [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES (обучение)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
Анотація: У сучасних умовах розвитку суспільства змінюються вимоги до професійної підготовки майбутніх фізичних терапевтів, ерготерапевтів. Для підготовки висококваліфікованих фахівців, готових до професійної діяльності в мінливих умовах сьогодення, необхідно сформувати у них самоосвітню компетентність, що дозволить постійно самовдосконалюватись і бути конкурентноспроможними на ринку праці. Мета. Теоретичне обґрунтування необхідності формування самоосвітньої компетентності у майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії під час навчання у ЗВО. Самоосвітня компетентність є невід’ємним компонентом фахової компетентності фізичного терапевта, ерготерапевта. Зазначено, що ця компетентність включає уміння самостійно здобувати знання, що необхідні для професійного розвитку, усвідомлення важливості безперервної освіти. Визначено, що сформована самоосвітня компетентність майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготера- пії забезпечує їх професійну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці, сприяє розвитку адаптивних умінь. Підкреслено, що формування самоосвітньої компетентності відбувається постійно і здійснюється протягом всієї професійної діяльності. Наголошено на важливості формування в майбутніх фахівців базових умінь і компонентів, які є складовими самоосвітньої компетентності, під час навчання у ЗВО з метою здатності студентів у майбутньому здійснювати процес самоосвіти. Встановлено, що умови сьогодення вимагають перебудови принципу співпраці викладачів зі студентами шляхом зменшення аудиторних занять і збільшення часу на самостійне опрацювання навчального матеріалу, оптимізації методичного забезпечення освітнього процесу тощо
In modern conditions of social development, the requirements for future physical and occupational therapists' professional training are changing. In order to train highly qualified specialists ready for professional activities in today's changing conditions, it is necessary to form their self-educational competence. In order to be competitive in the labor market, it is necessary to increase one’s potential during self-education activities. This determines the relevance of the formation of self-educational competence of future physical rehabilitators, occupational therapists during their studies at higher education institutions. In this article, we aim to substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical therapy and occupational therapy during their studies at higher education institutions. It has been established that self-educational competence is an integral component of the professional adequacy of a physiotherapist and an occupational therapist. This competence includes the ability to acquire knowledge independently and understand the importance of education throughout life. It was determined that the formed self-educational competence of future physiotherapy specialists ensures their professional mobility, competitiveness in the labor market and promotes the development of adaptive skills. It is emphasized that the formation of self-learning competence is a continuous process carried out throughout a specialist's entire professional activity. The importance of forming basic skills and components of self-educational competence to enable students to carry out the process of self-education in the future is highlighted. The relevance of the development of self-educational competence of future specialists, in particular of physical and occupational therapy in current conditions of remote studying, was noted. It has been established that today's conditions require restructuring the principle of cooperation between teachers and students by reducing classroom classes, devoting more time for independent processing of educational material, as well as optimization of methodical support of the educational process etc. The purpose of the research: to theoretically substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical and occupational therapy during their studies in institutions of higher education. Materials and methods: systematic analysis of scientific literature; theoretical generalization and systematization of information about the formation of self-educational competence of future physical and occupational therapy specialists during professional training in higher education institutions. As a result of the research, it was concluded that there is a high demand in society for physical and occupational therapists who can independently acquire knowledge and master new methods and technologies. That is why it is necessary that their professional self-development training should be carried out during studying in higher education facilities. Graduates of higher education institutions must maintain scientific knowledge, effective techniques, and skills that allow them to adapt independently and quickly in a changing information environment. We believe that the ability of students to self-educate and the desire to improve their skills contribute to the improvement of the quality of higher education
Дод.точки доступу:
Мезенцева, І. В.
Павлович, О. С.
Дручик, В. Д.
Ярликова, В. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: УУ14/2022/4 спецвип
   Журнал

Український науково-медичний молодіжний журнал [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 4 спецвип
Зміст:
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska, А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching / А. Doroszewska. - С.5
Doroszewska, А. Teaching communication to midwifery and nursery students / А. Doroszewska, J. Zawanowska. - С.6
Chylińska, J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university / J. Chylińska, D. Włodarczyk. - С.7
Sobczakl, Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz. - С.8
Басманов, С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах / С. М. Басманов [та ін.]. - С.9
Інші автори: Олійник О. В., Ярославська С. М., Стрєпетова О. В.
Біденко, Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого / Н. В. Біденко, О. І. Остапко. - С.10-11
Бойко, Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України / Ю. М. Бойко [та ін.]. - С.12-13
Інші автори: Козак Н. Д., Гринзовський А. М., Гринзовський А. М., Калашченко С. І., Луцак О. О.
Бондар, С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації / С. С. Бондар. - С.14-15
Власенко, О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання / О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко. - С.16-17
Гнатюк, В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта / В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов. - С.18-19
Демидчук, А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології / А. С. Демидчук [та ін.]. - С.20
Інші автори: Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Жук, О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти / О. В. Жук. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зайцева, Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету / Г. М. Зайцева [та ін.]. - С.24-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рева Т. Д., Пушкарьова Я. М., Гождзінський С. М.
Коломієць, Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови / Т. В. Коломієць. - С.26-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кучин, Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард. - С.28-29
Лехніцька, С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта / С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин. - С.30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лимар, Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя / Л. В. Лимар. - С.32
Литвиненко, Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів / Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко. - С.33-32
Любарець, С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення / С. Ф. Любарець. - С.35-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Піскунова, А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання / А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко. - С.37
Прудка, Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану / Л. М. Прудка. - С.38-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Садовнича, О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum / О. В. Садовнича. - С.40-41
Скрипник, Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології / Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень. - С.42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чабан, О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти / О. С. Чабан. - С.43-44
Чалий, О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич. - С.45-46
Шевчук, О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання / О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко. - С.47
Шматко, В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога / В. І. Шматко. - С.48
Алейник, С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків / С. Л. Алейник, Ж. М. Полова. - С.49
Бабійчук, Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді / Г. Г. Бабійчук [та ін.]. - С.50-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Притула В. П., Руденко Є. О., Хуссейні С. Ф., Петрик С. М., Сільченко М. І., Міньковська О. М., Тимошенко Т. І., Кривченя Д. Ю.
Біляков, А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта / А. М. Біляков, Н. М. Ергард. - С.52-53
Буц, О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок / О. Р. Буц [та ін.]. - С.54-55
Інші автори: Корбут О. В., Дмитриєва О. А., Юхименко Г. Г., Євтушенко О. М.
Несин, О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту / О. Ф. Несин [та ін.]. - С.56-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Печковський К. Є., Тімохіна Т. О., Відерська Г. В., Тивоненко Л. І., Ткач О. Б.
Процюк, Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз / Р. Г. Процюк [та ін.]. - С.58-59
Інші автори: Норейко С. Б., Галан І. О., Бондаренко Я. В., Стополянський О. В., Потайчук В. І., Зименко А. М.
Чалий, О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів / О. В. Чалий [та ін.]. - С.60-61
Інші автори: Зайцева О. В., Лукомський Д. В., Чайка О. М.
Чалий, О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи» / О. В. Чалий [та ін.]. - С.62-64
Інші автори: Стучинська Н. В., Пащенко В. В., Литвин Ю. М.
Бадду, К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих / К. Бадду, І. О. Афанасьєва. - С.65
Бржевський, К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря / К. В. Бржевський. - С.66-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Валькман, С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології / С. Р. Валькман, О. В. Садовнича. - С.68-69
Блятон, О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі / О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк. - С.70-71
Паламарчук, Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології / Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська. - С.72
Прохоренко, І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології / І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська. - С.73
Салма, И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу / И. К. Салма, І. О. Афанасьєва. - С.74
Татьянич-Радківська, Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога / Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.]. - С.75-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лехніцька С. І., Лехніцька С. І., Литвин Ю. М., Саханда І. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)