Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Бібліотечні видання (8)Вища освіта (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КОМУНІКАТИВНА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-21 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рожков В. С.
Назва : Комунікативна форма сексуальної дизадаптації при неврозі у чоловіків
Місце публікування : Лікарська справа. - Київ, 1999. - № 7-8. - С. 59-62 (Шифр 74287/1999/7/8)
MeSH-головна: НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS
СЕКСУАЛЬНЫЕ ДИСФУНКЦИИ ПСИХОТИЧЕСКИЕ -- SEXUAL DYSFUNCTIONS, PSYCHOLOGICAL
МУЖЧИНЫ -- MEN
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сеник Л. М., Турковський С. П.
Назва : Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 129 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Образования технология-- методы
Конференции
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вісник морфології -2012р. т.18,N 1
Цікаві статті :
Черкасов Е. В. Ультраструктура дендритних клітин тимуса при експериментальній опіковій хворобі у щурів та за умов її лікування комбінованими гіперосмолярними розчинами/ Е. В. Черкасов (стр.6)
Семенина Г. Б. Можливості діагностики некласичної форми дефіциту 21-гідроксилази кори надниркових залоз під час вагітності/ Г. Б. Семенина (стр.10)
Ковалева И. Μ. Морфогенез кожи летательных перепонок рукокрылых (Chiroptera, Vespertilionidae, Rhinolophidae)/ И. Μ. Ковалева ; И. Μ. Ковалёва (стр.13)
Черкасов В. Г. Ультраструктурний аналіз стінки сечового міхура при лікуванні експериментального поверхневого раку сечового міхура/ В. Г. Черкасов, О. Г. Костюк (стр.16)
Knyazevych-Chorna T. The morphological changes of hemomicrocirculatory channel of adrenal glands after the action of the cold factor/ Т. Knyazevych-Chorna, Y. Savchyn, Μ. Hryschuk (стр.19)
Шерстюк С. А. Взаимосвязь морфологических особенностей аденогипофиза и щитовидной железы мертворожденных от ВИЧ-инфицированных матерей/ С. А. Шерстюк (стр.21)
Костюк Г. Я. Морфологічні зміни в товстій кишці при портальній гіпертензії та її корекції формуванням спленоренального анастомозу/ Г. Я. Костюк [и др.] (стр.25)
Фоміна Л. В. До анатоми міхурово-сечоводного сегменту/ Л. В. Фоміна, О. О. (мол.) Фомін, О. О. Фомін (стр.27)
Нікогосян Л. Р. Морфологічна характеристика фетоплацентарного комплексу при антенатальній втраті плоду/ Л. Р. Нікогосян (стр.31)
Габор Г. Г. Стромально-паренхіматозні відносини печінки при пневмопатіях новонароджених/ Г. Г. Габор, Я. Я. Боднар (стр.34)
Попадинець О. Г. Особливості структурних перетворень у стінці сечового міхура при гострій повній затримці відтоку сечі/ О. Г. Попадинець (стр.36)
Креховська-Лепявко О. М. Структурні зміни печінки щурів при гострому тетрахлорметановому гепатиті та його корекції L-аргініном та L-орнітином/ О. М. Креховська-Лепявко, А. А. Гудима, М. Я. Фурдела (стр.40)
Пархоменко О. В. Особливості структурних змін нейронів у складі спинномозкових вузлів за умов моделювання корінцево-судинного синдрому та його корекції/ О. В. Пархоменко (стр.43)
Криницька І. Я. Морфологічні зміни печінки та легень за умови експериментального гепатопульмонального синдрому/ І. Я. Криницька, Т. В. Дацко (стр.46)
Булько І. В. Аналіз популяції лімфоцитів білої пульпи селезінки в пізніх стадіях опікової хвороби після фармакологічної корекції/ І. В. Булько, Ю. Й. Гумінський (стр.49)
Марущак М. І. Морфометричні аспекти структурно-функціональних змін легень за умов дії апоптоз-опосередкованих факторів їх гострого ураження/ М. І. Марущак, М. Я. Фурдела (стр.53)
Шепітько І. В. Морфометрична характеристика піднижньощелепної слинної залози щурів при корекції гострого експериментального асептичного сіападеніту трансплантацією кріоконсервованої плаценти/ І. В. Шепітько (стр.56)
Степанчук А. П. Морфологические изменения левого предсердия при комбинированном пороке митрального клапана/ А. П. Степанчук, Ю. П. Костиленко, С. А. Проскурня (стр.60)
Власенко І. Г. Біобезпека продуктів харчування та туберкулінодіагностика у тварин/ І. Г. Власенко [и др.] (стр.63)
Пилипко І. В. Стан судинного русла та паренхіми нирок при моделюванні портальної гіпертензії у щурів/ І. В. Пилипко, І. Є. Герасимюк (стр.66)
Шухтин В. В. Особенности структурно-функциональной организации кожи и слизистой больных ВИЧ/СПИД/ В. В. Шухтин [и др.] (стр.71)
Сміюха О. А. Особливості артеріол та венул яєчка після моделювання варикоцеле/ О. А. Сміюха (стр.74)
Нурметова І. К. Вплив лактопротеїну із сорбітолом та haes-lx-5% на динаміку показників маси щитоподібної залози білих щурів при опіковій хворобі/ І. К. Нурметова, І. Д. Кухар, Н. І. Волощук (стр.78)
Красный М. Р. Структурно-метаболические корреляты повреждения почек и перекисного окисления липидов у крыс с моделируемым стрептозотоциновым диабетом/ Μ. P. Красный, Б. А. Насибуллин (стр.81)
Герасимюк І. Є. Порівняльна характеристика макроморфометричних показників нирок при однобічному стенозі ниркової артерії у щурів/ І. Є. Герасимюк, О. Я. Галицька-Хархаліс, П. П. Флекей (стр.84)
Піскун І. І. . Морфофункціональні зміни щитоподібної залози при геній корекції експериментального атеросклерозу/ І. І. Піскун (стр.88)
Токарчук Н. І. Патоморфологічні зміни тимусу у померлих дітей раннього віку від пневмонії на тлі герпетичної інфекції/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.91)
Чурпій І. К. Морфологічні зміни серця при локальному та розлитому перитоніті/ І. К. Чурпій (стр.94)
Йолтухівський М. М. Вплив уведення модуляторів транссульфування сірковмісних амінокислот пропаргілгліцину та натрій гідросульфіду на морфофункціональні зміни нирок щурів за цисплатинової нефропатії/ М. М. Йолтухівський, А. П. Король (стр.97)
Жураківська О. Я. Особливості структурної перебудови соматотропів гіпофізу на ранніх стадіях розвитку експериментального цукрового діабету у нестатевозрілих тварин/ О. Я. Жураківська, О. Я. Жураківська (стр.104)
Хорош В. Я. Лікувальна ефективність апарату "Простам" при хронічному простатиті з доброякісною гіперплазією передміхурової залози в експерименті/ В. Я. Хорош, А. І. Мисак (стр.107)
Дмитренко Р. Р. Інтенсивність пероксидного окиснення ліпідів і білків та активність антиоксидантної системи тканин ясен статевонезрілих щурів за умов гіпобаричної гіпоксії/ P. P. Дмитренко (стр.111)
Гаврилюк А. О. Клініко-морфологічна характеристика цирозу печінки у хворих на хронічний вірусний гепатит С, В та В+С/ А. О. Гаврилюк, В. О. Туманський, Л. В. Мороз (стр.114)
Голубенко М. Ю. Мікро-макроелементний обмін в тканинах плацент плодів матерів з пієлонефритом та плацентарною дисфункцією/ М. Ю. Голубенко (стр.121)
Андросова О. С. Хронічний гепатит С у хворих на ВІЛ-інфекцію/ О. С. Андросова [и др.] (стр.123)
Григоренко А. М. Морфофункціональний стан варикозно розширених вен малого таза у жінок з тазовим венозним повнокрів’ям/ A. M. Григоренко (стр.128)
Маєвський О. Є. Взаємозв’язки сонографічних параметрів серця з антропо-соматотипологічними показниками і компонентним складом маси тіла здорових міських дівчат ектоморфного соматотипу/ О. Є. Маєвський (стр.132)
Марковський В. Д. Виявлення дисемінованих пухлинних клітин у периферичній крові у хворих на виразково-інфільтративний рак шлунка/ В. Д. Марковський, О. В. Харченко (стр.135)
Малачкова Н. В. Функціональний стан зорового аналізатору при офтальмологічних та електрофізіологічних дослідженнях органу зору у дітей, які працюють з електронними підручниками/ Н. В. Малачкова (стр.139)
Лежньова О. В. Взаємозв’язки показників центральної гемодинаміки з конституціальними особливостями у спортсменів юнацького віку/ О. В. Лежньова (стр.143)
Лисенко Д. А. Ураження слизової оболонки порожнини рота при пухлинних захворюваннях крові на фоні проведення хіміотерапії/ Д. А. Лисенко, О. О. Гурова, С. В. Сергеев (стр.146)
Московко С. П. Роль множинного склерозу та інших демієлінізуючих захворювань у структурі госпіталізацій багатопрофільного неврологічного стаціонару/ С. П. Московко, А. В. Костюченко, О. В. Сергійчук (стр.148)
Гайструк Н. А. Перспективи застосування визначення рівня гомоцистеїну у вагітних з гестаційним пієлонефритом для ранньої діагностики дистресу плода/ Н. А. Гайструк, М. В. Надеждін, М. О. Черних (стр.152)
Мазур Ю. В. Серцево-судинне ремоделювання у хворих на гіпертонічну хворобу з різними ступенями когнітивних порушень/ Ю. В. Мазур (стр.154)
Сінгх О. О. Особливості структурно-функціонального стану міокарда у жінок післяменопаузального віку, хворих на гіпертонічну хворобу, з урахуванням поліморфізму генів пероксидом проліфератор-активуючих рецепторів γ/ О. О. Сінгх (стр.159)
Польова С. П. Клініко-морфологічні особливості перебігу вагітності у жінок, хворих на туберкульоз легень/ С. П. Польова (стр.163)
Мазченко В. Ф. Особливості росту сегментів кінцівок у підлітковому періоді розвитку/ В. Ф. Мазченко, В. М. Шевченко, Н. А. Шпакова (стр.167)
Вернигородський В. С. Клініко-морфологічна характеристика склероза менкеберга у хворих на цукровий діабет 2 типу/ В. С. Вернигородський [и др.] (стр.171)
Кузьмінова Н. В. Оцінка впливу тривалої чотирьохкомпонентної антигіпертензивної терапії на клініко-біохімічні параметри у хворих з резистентною артеріальною гіпертензією/ Н. В. Кузьмінова, В. К. Сєркова, О. М. Біловол (стр.174)
Иванько А. В. Применение лазерных технологий в неотложной абдоминальной хирургии/ А. В. Иванько (стр.181)
Сторожук М. С. Клінічне значення оцінки показників внутрішньопухлинного кровоточу для покращення результатів консервативної міомектоми/ М. С. Сторожук (стр.183)
Вернигородський С. В. Роль хромоендоскопи в діагностиці кишкової метаплазм при передракових станах слизової оболонки шлунка/ С. В. Вернигородський, Л. В. Дегтярьова (стр.186)
Коньков Д. Г. Сучасні аспекти дослідження пре дикторів передчасних пологів з точки зору доказової медицини/ Д. Г. Коньков [и др.] (стр.193)
Дмитренко С. В. Сучасні аспекти патогенетичної терапії іхтіозу/ С. В. Дмитренко, Д. А. Лисенко (стр.197)
Шевчук Т. В. Кафедральний сайт як інформативно-комунікативна педагогічна технологія організації самостійної роботи студентів/ Т. В. Шевчук [и др.] (стр.200)
Кланца О. П. "Мы живём на земле не для себя только" (Медицина крымской войны в документальных свидетельствах Н. И.Пирогова)/ О. П. Кланца (стр.203)
Козовенко М. Н. Портреты Н. И.Пирогова в изобразительном искусстве И. Е.Репина (к 130-летию создания "Портрета хирурга Н. И.Пирогова")/ М. Н. Козовенко (стр.211)
Кактурский Л. В. Рецензия на биобиблиографический указатель "Николай Иванович Пирогов" (к 130-летию со дня памяти)/ Л. В. Кактурский (стр.218)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевчук Т. В., Квасницька О. Б., Rампі Ю. Ю., Кулик Я. М.
Назва : Кафедральний сайт як інформативно-комунікативна педагогічна технологія організації самостійної роботи студентів
Місце публікування : Вісник морфології. - 2012. - Т. 18, № 1. - С. 200-202 (Шифр ВУ8/2012/18/1)
Предметні рубрики: Компьютерные обучающие системы
Студенты-- организ
ВНМУ
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медицинская психология -2016р. т.11,N 4
Цікаві статті :
Шестопалова Л. Ф. Клініко-психологічні прояви постстресових розладів у цивільних осіб, тимчасово переміщених із зони АТО/ Л. Ф. Шестопалова [та ін.] (стр.3-6)
Луценко А. Г. Типология брака и функциональность семьи при эмоционально неустойчивом типе расстройства личности у женщин/ А. Г. Луценко, Т. В. Кришталь, Т. П. Даниленко (стр.7-12)
Аймедов К. В. Ознаки дезадаптації у жінок, які вперше перенесли психотичний епізод/ К. В. Аймедов, В. В. Баскіна (стр.12-16)
Марков А. Р. Інтерперсонально-комунікативна складова в генезі дезадаптивних станів у цивільного населення в умовах інформаційно-психологічної війни/ А. Р. Марков (стр.17-25)
Ищук В. В. Клинико-психопатологические характеристики психоэндокринного синдрома, детерминированного гиперкортицизмом/ В. В. Ищук (стр.26-31)
Мухаровська І. Р. Медико-психологічні аспекти больового синдрому в онкологічних хворих на етапах лікувального процесу/ І. Р. Мухаровська (стр.32-36)
Маркова А. С. Розлади психоемоційної сфери у структурі порушень психологічного здоров’я членів родини, які займаються спільним бізнесом/ А. С. Маркова (стр.37-50)
Глаголич С. Ю. Аналіз копінг-поведінки волонтерів, діяльність яких пов’язана із забезпеченням військових у зоні АТО/ С. Ю. Глаголич (стр.51-58)
Козира П. В. Характеристика адаптивної поведінки і копінг-стратегій у співробітників МВС України − учасників АТО/ П. В. Козира (стр.59-65)
Юдін М. А. Соціально-психологічна адаптація пацієнток косметологічного профілю/ М. А. Юдін (стр.66-69)
Боднарь Е. В. Индивидуально-психологические особенности женщин с патологией беременности в контексте их субъективной оценки своего здоровья/ Е. В. Боднарь (стр.70-73)
Шелестова О. В. Розлади адаптації як наслідок впливу стресу/ О. В. Шелестова (стр.74-77)
Дрюченко М. О. Особливості клініко-психопатологічної симптоматики параноїдної шизофренії у жінок в контексті їх впливу на стан материнсько-дитячої взаємодії/ М. О. Дрюченко (стр.78-84)
Мосейко А. В. Катамнестический и клинико-психопатологический анализ синдромокинетических характеристик простой формы шизофрении/ А. В. Мосейко (стр.85-88)
Уханова А. И. Феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников/ А. И. Уханова (стр.89-94)
Білобривка Р. І. Особливості статевих стосунків у чоловіків з афективно− і соціально-тривожними розладами особистості/ Р. І. Білобривка, А. Р. Панас (стр.95-98)
Кривицкий В. А. Влияние состояния сексуальности больных хроническим простатитом на качество жизни/ В. А. Кривицкий (стр.98-101)
Лях С. Б. Розвиток подружньої дезадаптації у безплідних шлюбах/ С. Б. Лях (стр.102-105)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марков А. Р.
Назва : Інтерперсонально-комунікативна складова в генезі дезадаптивних станів у цивільного населення в умовах інформаційно-психологічної війни
Паралельн. назви :Interpersonal communicative element in development of maladjustment states in civilians in the condition of information−psychological war
Місце публікування : Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 4. - С. 17-25 (Шифр МУ67/2016/11/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОМБАТАНТНЫЕ РАССТРОЙСТВА -- COMBAT DISORDERS
СРЕДСТВА МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ -- MASS MEDIA
ЛОКАЛЬНЫЕ ВОЙНЫ И КОНФЛИКТЫ -- LOCAL WARS AND CONFLICTS
СОЦИАЛЬНАЯ ДЕЗОРГАНИЗАЦИЯ -- ANOMIE
АГРЕССИВНОСТЬ -- AGGRESSION
Анотація: Визначено особливості інтерперсонально−комунікативної сфери пацієнтів первинної медичної мережі залежно від залученості їх до використання засобів інформаційно−психологічної війни. Установлено, що хворі з високим рівнем захоплення телебаченням та Інтернетом мали виражену деформацію інтерперсонально−комунікативної сфери, що виражалось у схильності до високої комунікативної агресивності. Отримані дані підтверджують наявність негативного впливу засобів інформаційно−психологічної війни на стан психічного здоров’я цивільного населення та потребують подальшого вивчення
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 2
Цікаві статті :
Beck G. Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning/ G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina (стр.6-12)
Bilavych H. V. The contribution of doctors, members of the Shevchenko scientific society in Lviv to the development of ukrainian education, science and literature (late XIx - early XX century)/ Η. V. Bilavych [та ін.] (стр.14-18)
Demianchuk M. R. Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges/ M. R. Demianchuk (стр.20-24)
Fedchyshyn N. O. Herbart and Herbartianism in european pedagogy: history and modernity/ N. O. Fedchyshyn, E. Protner (стр.25-31)
Fedchyshyn N. O. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time/ N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina, О. H. Permyakova (стр.32-39)
Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/ N. I. Hantimurova (стр.40-45)
Hnatiuk M. S. Mastering endoscopic surgery skills by surgeons/ M. S. Hnatiuk [та ін.] (стр.46-49)
Humeniuk V. V. Methodological principles of formation of readiness of future masters of medicine for pedagogical activities/ V. V. Humeniuk (стр.50-55)
Humenna I. R. The moral principles formation of future doctors during the educational process/ I. R. Humenna, Ya. M. Nakhaieva (стр.56-60)
Khrystenko О. M. The ideological foundations of the professional training of modern doctors: phelisophicaland bioethicalaspects/ О. M. Khrystenko (стр.61-64)
Kichula M. Ya. Medic al students’ foreign language communi cative competence as a component of professional training/ M. Ya. Kichula, Jolanta Shemprukh (стр.65-70)
Kolesnyk M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation/ M. Yu. Kolesnyk (стр.71-74)
Koshil N. Ye. Linguistic features of the student abstract as a specific part of the educational process/ N. Ye. Koshil, N. V. Rybina, O. S. Hyryla (стр.75-79)
Kotsyuba R. В. Formation of foreign language communication competence of future medical specialists through information and communication technologies (foreign experience)/ R. В. Kotsyuba, I. A. Prokop (стр.80-86)
Melnychuk I. M. Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists/ I. M. Melnychuk (стр.87-91)
Nakhaieva Ya. M. The formation of terminological competence of future doctors during studying humanities/ Ya. М. Nakhaieva, I. R. Humenna (стр.92-95)
Oliynyk N. М. The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/ N. М. Oliynyk [та ін.] (стр.96-102)
Palasiuk H. B. Etymological aspects of developing future physicians’ terminological competence as a pedagogical problem/ H. B. Palasiuk, O. D. Kolodnytska (стр.103-107)
Prokop I. A. Latin sayings as an educational aspect for medical students/ I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska (стр.108-112)
Protsyk Η. M. Development of students’ cognitive activity/ Η. M. Protsyk (стр.113-121)
Rebukha L. Z. The importance of training technologies in the formation of intercultural competence of future socio-humanitarian professions/ L. Z. Rebukha, Nicolae Rambu (стр.122-126)
Rozlutska G. М. Education traditions of public schools children healthy lifestyle in transc arpathia (1919-1939)/ G. М. Rozlutska, М. O. Sokol, Omer Mert Denizci (стр.127-132)
Sopiha М. O. Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors/ М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn (стр.133-136)
Synyshyna V. M. Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists/ V. M. Synyshyna (стр.137-141)
Ulishchenko V. V. Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school/ V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev (стр.142-147)
Vorona I. I. Latin as a component of future nursers’ professional education/ I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska (стр.148-152)
Vykhrushch A. V. Methodology and methods: current issues of theory and practice/ A. V. Vykhrushch (стр.153-160)
Zalipska I. Ya. Distance learning of “Ukrainian language (by professional direction)” of students of medical spec ialtees/ I. Ya. Zalipska (стр.161-166)
Beck G. “Indication - qualification - frustration?”: teaching “German for healthcare professions”/ G. Beck (стр.167-172)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Сучасна стоматологія -2019р.,N 5
Цікаві статті :
Мочалов Ю. А. Восстановление анатомической формы боковых зубов с применением окклюзионной матрицы и отечественных пломбировочных материалов/ Ю. А. Мочалов, О. П. Голинка (стр.6-12)
Барило О. С. Мікробіологічне обгрунтування використання препарату для підвищення резистентності твердих тканин зубів у пацієнток з дисбалансом естрогену/ О. С. Барило, К. В. Агафонов, Р. Л. Фурман (стр.14-18)
Попович І. Ю. Особливості підтримуючої терапії хворих з генералізованим пародонтитом/ І. Ю. Попович, Т. О. Петрушанко (стр.20-23)
Бургонський В. Г. Аспекти використання особливостей лазерного випромінювання для оптимізації діагностичних методів при курації пацієнтів з генералізованими захворюваннями пародонта/ В. Г. Бургонський [та ін.] (стр.24-28)
Іщенко П. В. Функціональне відновлення цілісіності зубного ряду у хворих з генералізованим пародонтитом у стадії стабілізації без дефекту зубного ряду за допомогою сучасних інтердентальних шин/ П. В. Іщенко, В. А. Борисенко, А. В. Махньова (стр.30-33)
Борисенко А. В. Особливості місцевого імунітету порожнини рота у хворих на генералізований пародонтит і супутні загальні захворювання/ А. В. Борисенко [та ін.] (стр.34-39)
Різник Ю. Б. Індексна оцінка стану тканин пародонта у хворих на цукровий діабет ІІ типу/ Ю. Б. Різник, С. С. Різник (стр.42-44)
Кононова О. В. Корекція психоемоційного стресу при лікуванні хворих на генералізований пародонтит/ О. В. Кононова (стр.45-47)
Батіг В. М. Віддалені результати комплексного лікування хворих із загостреним перебігом генералізованого пародонтита й переважанням парасимпатичної вегетативної нервової системи/ В. М. Батіг (стр.48-52)
Несин А. Ф. Возможные ошибки в диагностике рака слизистой оболочки полости рта и красной каймы губ, которых можно избежать/ А. Ф. Несин, К. Е. Печковский, И. М. Печковская (стр.54-59)
Рагимов Ч. Р. Применение виртуального моделирования для совершенствования круговой орбитотомии при лечении различных краниофациальных патологий/ Ч. Р. Рагимов, И. М. Фарзалиев, Г. И. Гаджиева (стр.60-69)
Авербух И. Ф. Исследование напряженного состояния нижней челюсти с имплантатами/ И. Ф. Авербух [и др.] (стр.70-74)
Мищенко О. Н. Морфологические аспекты интерфейса имплантат-кость в отдаленные сроки функционирования дентальных имплантатов/ О. Н. Мищенко [и др.] (стр.75-81)
Ожоган Р. З. Клінічна ефективність лікування пацієнтів з функціональними розладами скронево-нижньощелепного суглоба із застосуванням запропонованих методів/ Р. З. Ожоган, М. М. Рожко, З. Р. Ожоган (стр.82-86)
Макеєв В. Ф. Водопоглинання полімерів для тимчасового незнімного протезування та його вплив на міцнісні характеристики/ В. Ф. Макеєв, В. Р. Скальський, О. С. Кирманов (стр.87-91)
Вишемирська Т. А. Взаємозв’язок виникнення сагітальних аномалій прикусу з порушенням носового дихання/ Т. А. Вишемирська (стр.92-95)
Фліс П. С. Особливості діагностики та ортодонтичного лікування пацієнтів з незрощенням губи та піднебіння/ П. С. Фліс [та ін.] (стр.96-98)
Павленко О. В. Медична стоматологічна допомога в моделях медичного страхування різних країн/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.100-103)
ХVІІ міжнародна стоматологічна виставка "Дентал-Україна" та ХVІІ міжнародний стоматологічний форум (стр.104-105)
Палійчук В. І. Деякі аспекти професійної підготовки майбутніх стоматологів методами ситуативного моделювання/ В. І. Палійчук (стр.106-109)
Коленко Ю. Г. Комунікативна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів як необхідна складова оптимізації системи надання стоматологічних послуг/ Ю. Г. Коленко, О. В. Ліновицька, Г. Д. Малунова (стр.110-112)
Привітання з ювілеєм Лариси Федорівни Сідельнікової (стр.113-114)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коленко Ю. Г., Ліновицька О. В., Малунова Г. Д.
Назва : Комунікативна компетентність майбутніх лікарів-стоматологів як необхідна складова оптимізації системи надання стоматологічних послуг
Місце публікування : Соврем. стоматология. - Киев, 2019. - N 5. - С. 110-112 (Шифр СУ67/2019/5)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- DENTIST-PATIENT RELATIONS
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Назва : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Паралельн. назви :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Для реалізації та адекватного віртуального забезпечення дистанційної освіти у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця використовується дистанційна освітня платформа NMU Neuron, що в нинішній ситуації може стати дієвою складовою освітнього процесу, маючи при цьому низку переваг. Воно не лише забезпечує навчання студента у найбільш зручному місці та часі, доступ до електронних баз знань, але й суттєво підвищує його активну роль у самому процесі самостійного навчання, зокрема й під час вимушеного внаслідок карантину, а від викладача вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Основними видами занять за дистанційною формою навчання є традиційні форми освітньої підготовки: лекція, практичні заняття, семінар, лабораторні заняття, консультації та інші, що відповідають чинному законодавству. У цілому, технології дистанційного навчання як комплекс сучасних освітніх технологій у системі вищої медичної освіти має постійно вдосконалюватися, зокрема шляхом використання сучасних освітніх платформ, якісного методичного наповнення веб-ресурсів, запровадження системи контролю якості дистанційного навчання, аби відповідати викликам часу
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Назва : Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів
Паралельн. назви :Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 2 (додаток)
Цікаві статті :
"Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення" : матеріали ХVIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 20-21 травня 2021р., м. Тернопіль (стр.6-54)
"Професійно-комунікативна культура майбутнього лікаря: лінгвістичний, педагогічний та філософський аспекти" : матеріали ІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю, 3-4 червня 2021р., м. Тернопіль (стр.55-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : "Професійно-комунікативна культура майбутнього лікаря: лінгвістичний, педагогічний та філософський аспекти" : матеріали ІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю, 3-4 червня 2021р., м. Тернопіль
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2 (додаток). - С. 55-96 (Шифр МУ7/2021/2 (додаток))
MeSH-головна: КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
КОНФЕРЕНЦИЯ ДЛЯ ДОСТИЖЕНИЯ КОНСЕНСУСА -- CONSENSUS DEVELOPMENT CONFERENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ворона І. І., Кітура Г. Я., Маковська О. А.
Назва : Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти
Паралельн. назви :Professional and communicative culture of future doctors in the light of professional education
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 81-86 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
Анотація: Стаття присвячена обґрунтуванню основних концептів професійно-комунікативної культури фахівців медичного профілю в контексті фахової освіти. З’ясовано суть професійної культури, що є важливою складовою професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування професійно-комунікативної культури студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ЗВО і здійснюється шляхом опанування особливостей фахового спілкування. Увага акцентується на необхідності аналізу різноманітних методик та підходів щодо формування професійно-комунікативної культури у студентів із різним рівнем знань та навичок. Розглядаються питання змістового наповнен­ня та ефективності процесу формування фахової компетентності, відбору навчального матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом основами культури спілкування. Охарактеризовано ефективні шляхи формування повноцінної фахової комунікативної діяльності, розглянуто рівні професійної культури майбутніх фахівців, якими є професійна грамотність, професійна компетентність, мотиваційно-ціннісний та емоційно-чуттєвий компоненти; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання; окреслено основні домінанти комунікативної культури. Запропоновано констатувати професійно-комунікативну культуру майбутніх лікарів як складне динамічне особистісне утворення, що охоплює систему гуманістичних та професійних цінностей, мовленнєвих та етичних знань, комунікативних умінь і якостей, зразків поведінки, норм і правил здійснення професійної комунікативної діяльності, котрі пов’язані зі специфікою професії і забезпечують високу ефективність професійної комунікації лікарівThe article deals with interpretation of principal concepts of medical specialists’ professional and communicative culture in the context of professional education. The essence of professional culture, which is an important component of the professional profile of a future healthcare worker is clarified. It is emphasized that the formation of professional and communicative culture of a medical student is an integral aspect of professionally oriented education in medical institution of higher education and is carried out by mastering the features of professional communication. Emphasis is placed on the need to analyze various methods and approaches to the formation of professional and communicative culture in students with different levels of knowledge and skills. The issues of content and efficiency of the process of professional communicative competence formation, selection of educational material, development of communicative component in the process of students’ mastering the basics of communication culture are examined. The effective ways of formation of valuable professional activity are characterized; the levels of professional culture of future specialists, which are professional literacy, professional competence, motivational-valuable and emotional-sensory components are observed; the need to learn vocabulary for the correct formulation of the statement is emphasized; the main dominants of communicative culture are outlined. It is proposed to state the professional and communicative culture of future doctors as a complex and dynamic personal essence that embraces a system of humanistic and professional values, speech and ethical knowledge, communicative skills and qualities, patterns of behaviour, norms and rules of professional communication activities that are related to the peculiarities of profession and provide high efficiency of professional communication of doctors
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Український науково-медичний молодіжний журнал -2022р.,N 4 спецвип
Цікаві статті :
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching/ А. Doroszewska (стр.5)
Doroszewska А. Teaching communication to midwifery and nursery students/ А. Doroszewska, J. Zawanowska (стр.6)
Chylińska J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university/ J. Chylińska, D. Włodarczyk (стр.7)
Sobczakl Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication/ Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz (стр.8)
Басманов С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах/ С. М. Басманов [та ін.] (стр.9)
Біденко Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко (стр.10-11)
Бойко Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України/ Ю. М. Бойко [та ін.] (стр.12-13)
Бондар С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації/ С. С. Бондар (стр.14-15)
Власенко О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання/ О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко (стр.16-17)
Гнатюк В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта/ В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов (стр.18-19)
Демидчук А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології/ А. С. Демидчук [та ін.] (стр.20)
Жук О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти/ О. В. Жук (стр.21-23)
Зайцева Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету/ Г. М. Зайцева [та ін.] (стр.24-25)
Коломієць Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови/ Т. В. Коломієць (стр.26-27)
Кучин Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти/ Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард (стр.28-29)
Лехніцька С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта/ С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин (стр.30-31)
Лимар Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя/ Л. В. Лимар (стр.32)
Литвиненко Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів/ Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко (стр.33-32)
Любарець С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення/ С. Ф. Любарець (стр.35-36)
Піскунова А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання/ А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко (стр.37)
Прудка Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану/ Л. М. Прудка (стр.38-39)
Садовнича О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum/ О. В. Садовнича (стр.40-41)
Скрипник Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології/ Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень (стр.42)
Чабан О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти/ О. С. Чабан (стр.43-44)
Чалий О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти/ О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич (стр.45-46)
Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/ О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко (стр.47)
Шматко В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога/ В. І. Шматко (стр.48)
Алейник С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків/ С. Л. Алейник, Ж. М. Полова (стр.49)
Бабійчук Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді/ Г. Г. Бабійчук [та ін.] (стр.50-51)
Біляков А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта/ А. М. Біляков, Н. М. Ергард (стр.52-53)
Буц О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок/ О. Р. Буц [та ін.] (стр.54-55)
Несин О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту/ О. Ф. Несин [та ін.] (стр.56-57)
Процюк Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз/ Р. Г. Процюк [та ін.] (стр.58-59)
Чалий О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.60-61)
Чалий О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи»/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.62-64)
Бадду К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих/ К. Бадду, І. О. Афанасьєва (стр.65)
Бржевський К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря/ К. В. Бржевський (стр.66-67)
Валькман С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології/ С. Р. Валькман, О. В. Садовнича (стр.68-69)
Блятон О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі/ О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк (стр.70-71)
Паламарчук Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології/ Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська (стр.72)
Прохоренко І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології/ І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська (стр.73)
Салма И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу/ И. К. Салма, І. О. Афанасьєва (стр.74)
Татьянич-Радківська Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога/ Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.] (стр.75-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біденко Н. В., Остапко О. І.
Назва : Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 10-11 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спілкування з дітьми--вміння спілкуватися--відчуття колегіальності
Анотація: Комунікативна компетентність лікаря - це мистецтво, яке починає формуватися ще на етапі навчання у закладі вищої медичної освіти з подальшим розвитком у процесі самовиховання, самовдосконалення та щоденного професійного спілкування з хворими, які мають різні психологічні особливості, вік, рівень освіти, різну соціальну та професійну приналежність. Відомо, що на сьогодні існують певні проблеми, пов’язані з низьким рівнем комунікативної компетентності фахівців різних сфер діяльності, зокрема і майбутніх лікарів. Практика засвідчує недостатню готовність лікарів до фахової комунікації, низький рівень мовленнєвих умінь і навичок, невміння налагоджувати ділові стосунки з коллегами, медичним персоналом, невміння і небажання виявляти емпатію, будувати доброзичливі і довірливі відносини з пацієнтами та їх близькими. Тому у розвинутих країнах цілеспрямована підготовка майбутнього медика до професійного спілкування здійснюється впродовж всього періоду навчання. Мета: Обгрунтувати необхідність формування в процесі навчання комунікативної компетентності лікаря-стоматолога дитячого як важливої складової його майбутньої професійної діяльності
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демидчук А. С., Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Назва : Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 20 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Комунікативні навички у студентів-медиків, як у майбутніх лікарів, потрібно починати опрацьовувати вже з перших курсів. Вони є такими ж обов’язковими як і інші професійні. Студентам потрібно чітко визначити, які навички вони можуть використовувати під час вирішення тих чи інших комунікативних задач у навчальному процесі. Надання студентам молодших курсів медичних спеціальностей можливостей брати участь у дослідницько-навчальній роботі, скоріш за все, вплине на їхні погляди на навчання, закладе розуміння комунікації у колективі та може вплинути на їхнє рішення продовжувати навчання до закінчення ВУЗу. Основною метою теоретичних кафедр є методичний процес формування комунікативної компетентності в склад якої входить формування навичок психологічної комунікації (переконання, впливу), підтримка та допомога; підвищення психоемоційної стійкості; розширення вербальних та невербальних засобів комунікації. Також, однією з найважливіших результатів успіху, яка не є частиною стандартизованих програм професійної підготовки, є розвиток правильного мислення для загального командного навчання. Мета: Оцінка отримання студентами молодших курсів медичних спеціальностей змішаної форми навчання отримання комунікативних компетентностей та культури спілкування у групі та під час проведення практичної частини заняття
Знайти схожі

 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)