Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Бібліотечні видання (45)Вища освіта (12)Краєзнавство (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КОМУНІКАЦІЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-14 
1.
Шифр: УУ14/2021/3
   Журнал

Український науково-медичний молодіжний журнал [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2021р. № 3
Зміст:
Yerkhova, A. Theoretical study of the principles of modern bacteriophagic therapy / A. Yerkhova, M. Katynska. - С.7-12. - Bibliogr. at the end of the art.
Kondratskyi, A. Аnalysis of pharmaceutical workers recommendations for wound-healing drugs in Ukraine / A. Kondratskyi, O. Glushchenko, T. Butkevych. - С.13-22. - Bibliogr. at the end of the art.
Otroshchenko, P. Depression in cancer patients during COVID-19 pandemic / P. Otroshchenko, N. Otroshchenko, I. Otroshchenko. - С.23-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Tkachyshyn, O. Еvaluation of cardiovascular dysregulation in patients after hemorrhagic stroke as a complication of essential hypertensio / O. Tkachyshyn. - С.32-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Інтелегатор, Д. Вплив реабілітаційних заходів на якість та повноцінність життя пацієнтів із протезами нижніх кінцівок / Д. Інтелегатор, І. Худецький, Ю. Антонова-Рафі. - С.44-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литовченко, В. Доступність стоматологічних послуг для людей з порушеннями слуху: комунікація лікаря та пацієнта / В. Литовченко, С. Литовченко. - С.52-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Соломаха, К. Cтавлення населення до відвідування басейнів та аквапарків(за даними анкетування та лабораторного аналізy) / К. Соломаха. - С.64-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: МУ7/2021/3
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 3 . - 169.30, р.
Зміст:
Білавич, Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. І.
Бойчук, І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів / О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков. - С.23-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Журавльова, Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. В. Журавльова [та ін.]. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олійник М. О., Сікало Ю. К., Летік І. В.
Мартинюк, В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології / В. М. Мартинюк [та ін.]. - С.49-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Посохова, К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слободянюк, Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шанайда, М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі / М. І. Шанайда. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bandas, І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ворона, І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуменна, І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький. - С.87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нахаєва, Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Розман, І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури / І. І. Розман. - С.97-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свірчевська, Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації / Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська. - С.101-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students / N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn. - С.106-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.113-118. - Bibliogr. at the end of the art.
Фіра, Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі / Л. С. Фіра [та ін.]. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Моцюк, Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників / Ю. Б. Моцюк. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. О. Old age as a pedagogical problem / N. О. Fedchyshyn [та ін.]. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yelahina N. I., Shevchuk О. О., Makovska О. А.
Fedoniuk, L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists / L. Ya. Fedoniuk [та ін.]. - С.134-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Yarema O. M., Rekun T. O.
Savaryn, Т. V. Synonymy in anatomical terminology / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: УУ14/2022/4 спецвип
   Журнал

Український науково-медичний молодіжний журнал [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2022р. № 4 спецвип
Зміст:
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska, А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching / А. Doroszewska. - С.5
Doroszewska, А. Teaching communication to midwifery and nursery students / А. Doroszewska, J. Zawanowska. - С.6
Chylińska, J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university / J. Chylińska, D. Włodarczyk. - С.7
Sobczakl, Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz. - С.8
Басманов, С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах / С. М. Басманов [та ін.]. - С.9
Інші автори: Олійник О. В., Ярославська С. М., Стрєпетова О. В.
Біденко, Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого / Н. В. Біденко, О. І. Остапко. - С.10-11
Бойко, Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України / Ю. М. Бойко [та ін.]. - С.12-13
Інші автори: Козак Н. Д., Гринзовський А. М., Гринзовський А. М., Калашченко С. І., Луцак О. О.
Бондар, С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації / С. С. Бондар. - С.14-15
Власенко, О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання / О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко. - С.16-17
Гнатюк, В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта / В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов. - С.18-19
Демидчук, А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології / А. С. Демидчук [та ін.]. - С.20
Інші автори: Кондаурова Г. Ю., Раскалєй Т. Я., Шамало С. М., Раскалєй В. Б.
Жук, О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти / О. В. Жук. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зайцева, Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету / Г. М. Зайцева [та ін.]. - С.24-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рева Т. Д., Пушкарьова Я. М., Гождзінський С. М.
Коломієць, Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови / Т. В. Коломієць. - С.26-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кучин, Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти / Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард. - С.28-29
Лехніцька, С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта / С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин. - С.30-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лимар, Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя / Л. В. Лимар. - С.32
Литвиненко, Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів / Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко. - С.33-32
Любарець, С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення / С. Ф. Любарець. - С.35-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Піскунова, А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання / А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко. - С.37
Прудка, Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану / Л. М. Прудка. - С.38-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Садовнича, О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum / О. В. Садовнича. - С.40-41
Скрипник, Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології / Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень. - С.42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чабан, О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти / О. С. Чабан. - С.43-44
Чалий, О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти / О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич. - С.45-46
Шевчук, О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання / О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко. - С.47
Шматко, В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога / В. І. Шматко. - С.48
Алейник, С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків / С. Л. Алейник, Ж. М. Полова. - С.49
Бабійчук, Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді / Г. Г. Бабійчук [та ін.]. - С.50-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Притула В. П., Руденко Є. О., Хуссейні С. Ф., Петрик С. М., Сільченко М. І., Міньковська О. М., Тимошенко Т. І., Кривченя Д. Ю.
Біляков, А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта / А. М. Біляков, Н. М. Ергард. - С.52-53
Буц, О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок / О. Р. Буц [та ін.]. - С.54-55
Інші автори: Корбут О. В., Дмитриєва О. А., Юхименко Г. Г., Євтушенко О. М.
Несин, О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту / О. Ф. Несин [та ін.]. - С.56-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Печковський К. Є., Тімохіна Т. О., Відерська Г. В., Тивоненко Л. І., Ткач О. Б.
Процюк, Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз / Р. Г. Процюк [та ін.]. - С.58-59
Інші автори: Норейко С. Б., Галан І. О., Бондаренко Я. В., Стополянський О. В., Потайчук В. І., Зименко А. М.
Чалий, О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів / О. В. Чалий [та ін.]. - С.60-61
Інші автори: Зайцева О. В., Лукомський Д. В., Чайка О. М.
Чалий, О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи» / О. В. Чалий [та ін.]. - С.62-64
Інші автори: Стучинська Н. В., Пащенко В. В., Литвин Ю. М.
Бадду, К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих / К. Бадду, І. О. Афанасьєва. - С.65
Бржевський, К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря / К. В. Бржевський. - С.66-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Валькман, С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології / С. Р. Валькман, О. В. Садовнича. - С.68-69
Блятон, О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі / О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк. - С.70-71
Паламарчук, Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології / Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська. - С.72
Прохоренко, І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології / І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська. - С.73
Салма, И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу / И. К. Салма, І. О. Афанасьєва. - С.74
Татьянич-Радківська, Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога / Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.]. - С.75-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лехніцька С. І., Лехніцька С. І., Литвин Ю. М., Саханда І. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта
2021р. № 4
Зміст:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ШУ1/2018/2
   Журнал

Шпитальна хірургія . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 2
Зміст:
Антонюк-Кисіль, В. М. Особливості хірургічного лікування варикозного розширення вен пахового каналу у вагітних / В. М. Антонюк-Кисіль [та ін.]. - С.5-10
Інші автори: Дзюбановський І. Я., Єнікеєва В. М., Лічнер С. І., Липний В. М., Семенюк М. В.
Грубник, В. В. Выбор метода лечения рецидивных паховых грыж / В. В. Грубник, З. Д. Бугридзе, К. О. Воротынцева. - С.11-15
Стець, М. М. Прояви семіотики гострого апендициту залежно від його розташування та триместру у вагітних / М. М. Стець, В. М. Черненко. - С.16-23
Максименко, А. В. Реінтервенції в пацієнтів з атрезією легеневої артерії та інтактною міжшлуночковою перегородкою після перфорації клапана легеневої артерії / А. В. Максименко [та ін.]. - С.24-30
Інші автори: Шипов Д. О., Мотречко О. О., Кузьменко Ю. Л., Довгалюк А. А.
Пилипчук, В. І. Спосіб оперативного втручання у хворих на хронічний панкреатит із біліарною гіпертензією / В. І. Пилипчук. - С.31-37
Татарчук, Л. В. Особливості місцевих імунних реакцій у порожній кишці при пострезекційній портальній гіпертензії / Л. В. Татарчук. - С.38-42
Гудима, А. А. Особливості активації процесів ліпідної пероксидації в умовах краніоскелетної травми в щурів різного віку / А. А. Гудима, Ю. І. Сушко. - С.43-49
Мельник, О. І. Вплив величини внутрішньочеревного тиску та ішемічно-реперфузійних порушень на прояви цитолітичного синдрому та його корекція тіоцетамом в експерименті / О. І. Мельник. - С.50-55
Подпрятов, С. С. Встановлення первинних вимог до експериментальних засобів дослідження та умов створення електрозварного з’єднання стінок кишечнику / С. С. Подпрятов [та ін.]. - С.56-60
Інші автори: Подпрятов С. Є., Макаров А. В., Маринський Г. С., Ткаченко В. А., Чернець О. В., Тарнавський Д. В., Лопаткіна К. Г.
Шевчук, І. М. Аналіз результатів лікування хворих із пошкодженнями стравоходу, ускладненими гострим гнійним медіастинітом / І. М. Шевчук, С. С. Сніжко. - С.61-66
Малиновский, А. В. Первый опыт лапароскопической холедохолитотомии с флюоресцентной холангиографией / А. В. Малиновский, М. Н. Майоренко, А. С. Сергеева. - С.67-72
Терлецький, О. М. Проблема діагностики малосимптомного холедохолітіазу в пацієнтів із гострим калькульозним холециститом / О. М. Терлецький, В. І. Коломійцев. - С.73-77
Кривокульський, Б. Д. Ризикадаптовані підходи до профілактики тромботичних ускладнень при гістеректомії / Б. Д. Кривокульський, І. В. Жулкевич. - С.78-83
Шульга, Д. Ф. Клінічний випадок защемленої ретростернальної грижі / Д. Ф. Шульга, О. А. Ткачук, І. В. Чепіль. - С.84-86
Крижевський, В. В. Обгрунтування вибору малоінвазивних оперативних втручань при врослому нігті у хворих на цукровий діабет / В. В. Крижевський [та ін.]. - С.87-90
Інші автори: Циганенко О. О., Шевчук М. В., Риб’янець Ю. В., Іванченко Р. В., Щеголь І. М., Тоан Н. Л.
Горолюк, А. Ю. Післяін’єкційна медикаментозна гранульома / А. Ю. Горолюк, Д. Ю. Ботвінніков. - С.91-92
Дронов, О. І. Інноваційна діяльність та педагогічна комунікація викладача загальної хірургії / О. І. Дронов [та ін.]. - С.93-96
Інші автори: Процюк А. В., Скомаровський О. А., Горлач А. І., Лубенець Т. В.
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: УУ13/2020/4
   Журнал

Український медичний часопис [Текст]. - Виходит раз на два місяця
2020р. № 4
Зміст:
Хиць, А. Антибіотикотерапія пневмонії в умовах епідемії COVID-19 / А. Хиць. - С.3-4
Жарикова, Ю. COVID-19 та початок навчального року / Ю. Жарикова. - С.5
Хиць, А. COVID-19: тактика менеджменту пацієнтів із ревматичними захворюваннями / А. Хиць. - С.6-7
Гуторова, Н. Безоплатне донорство крові та її компонентів як благодійність роботодавців / Н. Гуторова. - С.8-10
Зозуля, І. С. Вчений, педагог, лікар... Пам’яті професора Дмитра Івановича Панченка / І. С. Зозуля. - С.11
Фрис, Х. П. Сучасна ін’єкційна терапія цукрового діабету 2-го типу: оптимальні шляхи інтенсифікації / Х. П. Фрис, С. Едельман, Дж. Андерсон. - С.12-15
Управління гострим інсультом у перші 24 години від початку симптоматики. - С.17-20
Марценковський, І. А. Ефективнісь Ламотриджину у дітей та підлітків з розладами поведінки / І. А. Марценковський [та ін.]. - С.23-28
Інші автори: Марценковська І. І., Скрипник Т. О., Макаренко Г. В.
Бурчинський, С. Г. Тривога і тривожні стани в гінекологічній практиці: можливості та інструменти фармакотерапії / С. Г. Бурчинський. - С.29-32
Бараненко, О. М. Розсіяний склероз і вагітність / О. М. Бараненко. - С.33-37
Хиць, А. Стресове нетримання сечі: сучасна фармакологічна терапія / А. Хиць. - С.38-41
Клименко, І. А. Перспективи розвитку тиреоїдної хірургії в Україні: огляд літератури / І. А. Клименко, О. К. Толстанов. - С.42-45
Вороненко, Ю. В. Доказово побудована комунікація: необхідна передумова управління безперервним професійним розвитком / Ю. В. Вороненко [та ін.]. - С.46-49
Інші автори: Гульчій О. П., Харченко Н. В., Захарова Н. М., Балашов К. В.
Шириналиев, Н. М. Осложнения гестационного периода у больных раком шейки матки / Н. М. Шириналиев. - С.50-51
Григорь’єв, Є. О. Аналіз післяопераційних гнійно-септичних ускладнень у жінок із гнійно-запальними захворюваннями органів малого таза в умовах надання ургентної гінекологічної допомоги / Є. О. Григорь’єв [та ін.]. - С.52-55
Інші автори: Ситнік П. О., Дьяков А. В., Ситнік О. Г.
Циганков, К. В. Ураження порожньої кишки як можлива причина розвитку гострого респіраторного дистрес-синдрому при COVID-19 / К. В. Циганков [та ін.]. - С.56-59
Інші автори: Логвиненко В. О., Кружевський І. В., Павленко В. М.
Козьолкін, О. А. Взаємозв’язки параметрів спектрального аналізу біоелектричної активності головного мозку з клініко-нейровізуалізаційними даними в гострий період спонтанного супратенторіального внутрішньомозкового крововиливу / О. А. Козьолкін, А. А. Кузнєцов. - С.60-64
Дмитренко, І. А. Стоматологічне здоров’я населення громади: проблеми та можливості покращення (на прикладі Івано-Франківської області) / І. А. Дмитренко, О. К. Толстанов. - С.65-67
Murzina, E. O. Features of clinical course of psoriasis in children depending on haplotypes of the VDR gene and vitamin D level / E. O. Murzina. - С.68-72
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: БУ5/2023/27/2
   Журнал

Буковинський медичний вісник . - Виходить кожного кварталу
2023р. Т. 27 № 2
Зміст:
Адамович, О. О. Значення морфологічної верифікації кальцинатів при диференційній діагностиці патології молочної/грудної залози / О. О. Адамович [та ін.]. - С.3-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Челпанова І. В., Пальтов Є. В., Василів М.-А. Л., Войценко К. І., Поліянц А. В.
Василів, М.-А. Л. Топографічні особливості якості кісткової тканини стінок лобової пазухи осіб зрілого віку / М.-А. Л. Василів, З. З. Масна. - С.10-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Донець, А. О. Ремоделювання міокарда лівого шлуночка у гіпертензивних чоловіків із серцевою недостатністю: фокус на фенотипи SNP rs7069102 гена SIRT1 / А. О. Донець, В. М. Жебель. - С.15-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. До характеристики нервових процесів у осіб з різною теплочутливістю / С. Н. Вадзюк, Т. В. Дживак. - С.22-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дроник, І. С. Корекція антиоксидантної системи в осіб з артеріальною гіпертензією на фоні дозованого фізичного навантаження / І. С. Дроник [та ін.]. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Дутка Р. Я., Пшик Р. С., Чмир Н. В., Рогуля С. С.
Щукін, Д. В. Здійснимість і безпека деяких хірургічних маневрів при проведенні венокавотромбектомії у пацієнтів із внутрішньовенозним поширенням нирково-клітинного раку / Д. В. Щукін, О. О. Маковозов. - С.36-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shurma, A. I. Analysis of prognostic factors in patients with acute peritonitis / A. I. Shurma, F. V. Grynchuk. - С.43-47. - Bibliogr. at the end of the art.
Білецький, С. В. Ремоделювання та регрес гіпертрофії лівого шлуночка у хворих на артеріальну гіпертензію (огляд літератури) / С. В. Білецький [та ін.]. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сидорчук Л. П., Казанцева Т. В., Петринич О. А.
Ткаченко, Т. В. Остеопороз у хворих на хронічні захворювання печінки: патогенез, діагностика та лікування / Т. В. Ткаченко [та ін.]. - С.53-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пентюк Н. О., Пентюк Л. О., Томашкевич Г. І.
Роговий, Ю. Є. Роль таксономії Бенджаміна Блума в поліпшенні засвоєння базових теоретичних і клінічних дисциплін / Ю. Є. Роговий, В. В. Білоокий, О. В. Геруш. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тодоріко, Л. Д. Комунікація, як складова компетенція симуляційного навчання / Л. Д. Тодоріко [та ін.]. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. С., Єременчук І. В., Тодеріка Я. І., Денежко А. В., Мойсей Л. В., Миронюк А. Р., Побігун Д. В., Качур М.
Кривецький, В. В. Антоніо Скарпа. Внесок ученого в історію медичного мистецтва / В. В. Кривецький [та ін.]. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кузьмак О. О., Проняєв Д. В., Кавун М. П.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Комунікація, як складова компетенція симуляційного навчання [Текст] = Communication as a component of simulation training competence / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (снабжение и распределение, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Медична освіта в Україні є невід’ємною частиною національної системи освіти та охорони здоров’я. Медична освіта особливо важлива та актуальна на сьогоднішній день, в умовах війни, коли підвищуються вимоги до майбутнього професіонала. Симуляційне навчання – обов'язковий компонент професійної підготовки, що використовується як модель професійної діяльності з метою надання можливостей кожному навчитися виконувати професійну навичку чи її елемент відповідно до професійних стандартів надання медичної допомоги. У змісті поняття педагогічної компетентності інтегруються теоретичні психолого-педагогічні знання, практичні вміння, досвід і важливі для педагогічної роботи якості особистості, серед яких варто відзначити потребу самовдосконалення, наявність критичного мислення, прагнення до творчості, любов до професії. Мета роботи - визначити роль комунікацій як складової компетенції у навчанні в умовах сучасних реалій. Матеріал і методи. Проаналізовано роль комунікації, як складової компетенції симуляційного навчання та дані доступних вітчизняних і зарубіжних публікацій, що містять інформацію про ймовірні шляхи вдосконалення вищої медичної освіти. Результати та обговорення. Вектор медичної освіти спрямований насамперед на формування компетенцій, які, відповідно, направлені на освітню діяльність: лекції, семінари, дистанційні модулі тощо. Проте саме теоретична база є першим етапом на шляху до засвоєння всієї матриці компетенцій спеціаліста, а отримані знання вимагають подальшого підкріплення практичними вміннями. Перший практичний досвід «без страху» за неправильне виконання і без ризику для пацієнта студент отримує саме за допомогою симуляційної методики. Симуляційні методи навчання вже досить широко увійшли до сучасного освітнього процесу і, незалежно від ступеня складності манекена, використовуються на практичних заняттях для формування загальнопрофесійних та професійних компетенцій майбутнього спеціаліста. Основою, на якій будується тренінг, є знання, тому їх слід проводити після засвоєння теоретичного матеріалу на лекціях, семінарах, круглих столах, відео-конференціях та подальшої оцінки рівня набутих знань (опитування, тестування). Таким чином, тренінг – це процес активного навчання, метою якого є закріплення знань та засвоєння умінь та навичок. У традиційному розумінні симуляційний тренінг являє собою практичне заняття з використанням симуляційних технологій, що включає поглиблене вивчення теоретичного матеріалу на попередньому етапі і виконання прикладних практичних завдань із наступним зворотним зв'язком, наприклад, розбором результатів заняття самими студентами спільно з викладачем на дебрифінгу. Висновки. Розвиток медичної освіти та підготовка конкурентноспроможного фахівця є актуальним питанням сучасної освіти, тим паче в умовах воєнного стану в країні. Виникає необхідність впровадження нових методів та підходів до формування професійних якостей майбутнього медичного фахівця. В умовах реформування медичної освіти, на основі отриманих теоретичних знань важливим є підвищення рівня професіоналізму через покращення практичної взаємодії студента з пацієнтом. Симуляційне відпрацювання практичних компетенцій, підвищення рівня комунікативних навичок дозволить сформувати стійкі кваліфікаційні навики випускників вищих медичних закладів, що, відповідно, дозволить забезпечити практичну охорону здоров’я висококваліфікованими фахівцями
Medical education in Ukraine is an integral part of the national system of education and health care. Medical education is especially important and relevant today, in the conditions of war, when the requirements for the future professional are increasing. Simulation training is a mandatory component of professional training, which is used as a model of professional activity in order to provide opportunities for everyone to learn to perform a professional skill or its element in accordance with professional standards of providing medical care. The content of the concept of pedagogical competence integrates theoretical psychological and pedagogical knowledge, practical skills, experience, and personal qualities important for pedagogical work, among which it is worth noting the need for self-improvement, the presence of critical thinking, the desire for creativity, and love for the profession. Aim. To determine the role of communications as a component of competence in education in the conditions of modern realities. Materials and methods. The role of communication as a component of the competence of simulation training and the data of available national and foreign publications containing information on possible ways to improve higher medical education are analyzed. Results and discussion. The vector of medical education is aimed primarily at the formation of competencies, which, accordingly, are directed to educational activities: lectures, seminars, remote modules, etc. However, it is the theoretical base that is the first stage on the way to mastering the entire matrix of specialist competencies, and the acquired knowledge requires further reinforcement with practical skills. The student gets the first practical experience "without fear" of incorrect execution and risk for the patient precisely with the help of simulation techniques. Simulation teaching methods have already become quite widespread in the modern educational process and, regardless of the degree of complexity of the mannequin, are used in practical classes to form the general professional and professional competencies of the future specialist. The basis on which the training is built is knowledge, so they should be conducted after learning the theoretical material at lectures, seminars, round tables, video conferences and further assessment of the level of acquired knowledge (surveys, tests). Thus, training is a process of active learning, the purpose of which is to consolidate knowledge and master skills. In the traditional sense, simulation training is a practical session using simulation technologies, which includes an in-depth study of theoretical material at the previous stage and the implementation of applied practical tasks with subsequent feedback, for example, analysis of the results of the session by the students themselves together with the teacher at a debriefing. Conclusions. The development of medical education and training of a competitive specialist is an urgent issue of modern education, especially in the conditions of martial law in the country. There is a need to introduce new methods and approaches to the formation of professional qualities of the future medical specialist. In the conditions of reforming medical education, it is essential to increase the level of professionalism on the basis of the obtained theoretical knowledge through the improvement of the practical interaction of the student with the patient. Simulation training of practical competencies and improvement of communication skills will help develop sustainable qualification skills of graduates of higher medical institutions, ensuring that highly qualified specialists provide practical health care
Дод.точки доступу:
Тодоріко, Л. Д.
Шевченко, О. С.
Єременчук, І. В.
Тодеріка, Я. І.
Денежко, А. В.
Мойсей, Л. В.
Миронюк, А. Р.
Побігун, Д. В.
Качур, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Чабан, О. С.
    Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти [Текст] / О. С. Чабан // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 43-44


MeSH-головна:
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: Комунікативні навички втрачаються по мірі наближення до завершення навчання в медичному вузі. На виході з медуніверситету молоді спеціалісти практично вже немають навиків сприйняття пацієнта «цілісно» (проф. Каліфорнійського університету Робін Діматтео, 1998)
Психологічно проблемні пацієнти - це не психічно хворі і не «погані» в побутовому розумінні люди. Це такі ж як і ми з вами, але в силу тих, чи інших причин та обставин вони почали створювати проблеми в комунікації з навколишніми. І тут на їх шляху, в силу обставин, які називаються «хвороба», з’являємося ми з вами... Чому пацієнт проявляє негативізм до свого лікаря?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Стефанишин, К. Л.
    Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача [Текст] = Рrofessional communication of a pediatrician with a child and his parents: guidelines of a practical for a teacher / К. Л. Стефанишин // Медична освіта. - 2021. - N 4. - С. 107-116


MeSH-головна:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
РОДИТЕЛИ -- PARENTS
Анотація: Стаття стосується проблеми навчально-методичного забезпечення дисципліни за вибором «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» для студентів третього року навчання спеціальності 222 «Медицина». Вивчення дисципліни ґрунтується на отриманих знаннях із української мови як іноземної та передбачає забезпечення комунікативних потреб студентів у навчально-професійній і навчально-науковій сферах, закладає основи фахової мови медика з перспективою їх подальшого використання у професійній діяльності, продовжує формувати комунікативні навички майбутніх спеціалістів
The article deals with the problem of educational and guidelines of the optional discipline “Professional Medical Communication of the doctor with the patient in Ukrainian” for students of the third year of study in specialty 222 “Medicine”. The study is based on the acquired knowledge of Ukrainian as a foreign language and provides for the communicative needs of students in educational, professional and educational-scientific spheres, lays the foundations of professional language of physicians with the prospect of their further use in professional activities
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)