Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (667)Бібліотечні видання (287)Вища освіта (40)Краєзнавство (137)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=КУЛЬТУРА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 526
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Попов, В. П.
    5 упражнений при язве [Текст] / В. П. Попов // Женское здоровье. - 2006. - № 6. - С. 18-19

Рубрики: Физическая культура лечебная

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Журавлева, А. И.
    90-летие врачебно-физкультурной службы [Текст] / А. И. Журавлева // Лечебная физкультура и спортивная медицина. - 2013. - № 12. - С. 58-61


MeSH-головна:
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTS
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (история, организация и управление)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Kletskova, O. M.
    Assessment and determination of motivational factors for weight loss and indicators of the functional state of obese women in the rehabilitation process [Текст] = Оцінка й визначення мотиваційних факторів на зниження ваги та показників функціонального стану жінок із ожирінням у процесі реабілітації / O. M. Kletskova, A. M. Rudenko. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 55-59. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЖЕНЩИН ЗДОРОВЬЕ -- WOMEN'S HEALTH (тенденции)
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY (диетотерапия, метаболизм, профилактика и контроль, реабилитация, этиология)
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
ВЕСА СНИЖЕНИЯ ПРОГРАММЫ -- WEIGHT REDUCTION PROGRAMS (использование, организация и управление, тенденции, этика)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (использование, методы, организация и управление, статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: The rapid spread of obesity emphasizes the relevance of studying this issue and requires a detailed investigation, justification, and development of an appropriate physiotherapeutic intervention program tailored to the individual needs of each patient. Therefore, we have decided to dedicate our research to determining the motivational factors for weight loss in these women and analyzing the indicators of their functional status before undergoing a physiotherapeutic intervention program. The aim of the research is to develop a comprehensive program of physiotherapeutic interventions for women with obesity based on the study of motivational factors and analysis of existing approaches to obesity treatment, as well as to evaluate its effectiveness. Materials and methods. The study included a theoretical analysis of scientific and methodological literature, as well as instrumental examination methods using the remote body composition measuring method BC-418MA TANITA. A total of 68 women aged between 36 and 55 years (mature age) with different degrees of obesity participated in the research. They were divided into two groups: the control group (CG, n=34) and the experimental group (EG, n=34). The control group received rehabilitation measures following the standard treatment protocol, which included dietary №8 and physical exercises. The experimental group participated in a developed and pilot-tested physiotherapeutic intervention program, which included a complex of exercises aimed at improving the functional status of women, considering individual preferences, a modified method of dietary therapy (based on dietary table №8 according to Pevzner), and keeping a motivational journal. The study was conducted at the Sport Life fitness club in Kyiv, located at Mayakovskogo Avenue, 46, Troieshchyna district. The research course lasted for three months. Research results. Based on the obtained data, it is evident that both groups experienced a decrease in total body weight and a reduction in specific weight of adipose tissue by the end of the 3rd month. However, it is noteworthy that the level of BMI reduction after the developed program was significantly higher in the experimental group. After completing the course of comprehensive physical therapy, significant reductions in body mass index (BMI) were observed in both groups, with the control group showing a BMI of 29,66 ± 0,9 kg/m2 and the experimental group showing a BMI of 28,03 ± 0,5 kg/m2, (p0,05). Conclusions. The results of the survey of the studied group of women indicate that the vast majority of respondents – 73,0% chose the health factor as the main motivator for losing weight. For 54,4% of women, having a good appearance, especially physical attractiveness, can be achieved by correcting body weight. The results of the conducted research give grounds for asserting that the use of the diet therapy method and kinesiotherapy exercises developed by us as part of the physical rehabilitation program developed for women of the second mature age with obesity, led to a safe reduction of body weight and the fat component, and the achievement of individually planned results of figure correction. The advantages of the developed program are confirmed by the results of own research
Мета дослідження - розробити комплексну програму фізіотерапевтичних втручань для жінок з ожирінням на підставі вивчення мотиваційних факторів та аналізу існуючих підходів до лікування ожиріння та оцінити її ефективність. Матеріали та методи. Дослідження включало теоретичний аналіз науково-методичної літератури та інструментальні методи обстеження з використанням дистанційного методу вимірювання складу тіла за допомогою приладу BC-418MA TANITA. У дослідженні взяли участь 68 жінок віком від 36 до 55 років (зрілий вік) з ожирінням різних ступенів, які були розділені на дві групи: контрольну (КГ, n=34) та експериментальну (ЕГ, n=34). Контрольна група отримувала реабілітаційні заходи за стандартною схемою лікування (дієтичний стіл №8, фізичні вправи). Експериментальна група брала участь у розробленій і апробованій програмі фізіотерапевтичних втручань, що включала комплекс вправ, спрямованих на покращення функціонального стану жінок з урахуванням бажань пацієнтки, модифіковану методику дієтичного харчування (відповідно до дієтичного столу №8 за Певзнером), та ведення мотиваційного щоденника. Дослідження проводилося на базі фітнес-клубу Sport Life у Києві, за адресою проспект Маяковського, 46, район Троєщина. Тривалість курсу дослідження становила три місяці. Результати дослідження показали, що обидві групи отримали зниження загальної маси тіла та зменшення питомої ваги жирової тканини до кінця 3-го місяця. Проте варто зауважити, що рівень зниження індексу маси тіла (BMI) наприкінці дослідження був значно кращим в експериментальній групі з показником 28,03 ± 0,5 кг/м2 порівняно з контрольною 29,66 ± 0,9 кг/м2, відповідно (p0,05). Висновки. Результати опитування досліджуваних жінок свідчать, що більшість респонденток (73,0%) обрала фактор «покращення здоров'я» як основний мотив для схуднення, для 54,4% жінок «досягнення привабливої зовнішності», особливо фізичної привабливості, може бути основним мотиваційним фактором для корекції маси тіла
Дод.точки доступу:
Rudenko, A. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Marshania, Z.
    Certain socio-cultural aspects of prevalence and treatment of vaginismus in Georgia [Текст] / Z. Marshania // Здоровье мужчины. - 2017. - № 1. - С. 71-73. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-головна:
ВАГИНИЗМ -- VAGINISMUS (этиология)
СЕКСУАЛЬНАЯ ДИСФУНКЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- SEXUAL DYSFUNCTION, PHYSIOLOGICAL (этиология)
ПОЛОВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- SEXUAL BEHAVIOR
СОЦИАЛЬНЫЕ НОРМЫ -- SOCIAL NORMS (этнология)
КУЛЬТУРА -- CULTURE
ТАБУ -- TABOO
ГРУЗИЯ -- GEORGIA (REPUBLIC)
Анотація: Vaginismus is considered one of the most severe female genitopelvic pain/penetration sexual disorders. Vaginismus is extremely rare clinical entity in Western countries. However, in the context of Georgia it is interesting to highlight differences in the prevalence of this sexual dysfunction across-culture. Author discusses the phenomenon of virginity as one of the risk factors of vaginismus and the role of other socio-cultural factors in the development of this sexual disorder. High success rate of treatment of vaginismus among Georgian women is perhaps the product unique to the Georgian culture
Вагінізм вважається гострим сексуальним розладом у жінок, в західних країнах зустрічається вкрай рідко. Проте в контексті Грузії видається цікавим вивчення деяких соціокультурних аспектів, що стосуються відмінностей у поширеності вагінізму у Грузії і на Заході. Автор розглядає феномен цноти у Грузії як одного з факторів захворювання вагінізмом. Ймовірна значна роль і інших соціокультурних факторів у розвитку цього сексуального розладу. Високий рівень ефективності лікування вагінізму серед грузинських жінок може бути характерною і унікальною особливістю грузинської культури
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Корильчук, Н. І.
    Cпосіб життя як основа метаболічного синдрому: погляд на наші реалії [Текст] = Lifestyle as a basis of metabolic syndrome: a look at our realities / Н. І. Корильчук // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 3. - С. 114-123


MeSH-головна:
МЕТАБОЛИЧЕСКИЙ СИНДРОМ X -- METABOLIC SYNDROME X
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ПИЩЕВЫЕ ПРИСТРАСТИЯ -- DIET FADS
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY
Анотація: Мета: показати вагомість способу життя як основи розвитку метаболічного синдрому та його важливий вплив на рівень здоров’я загалом. Матеріали і методи. Проведено огляд та аналіз даних науково-медичної літератури та здійснено опитування (з використанням опитувальників) і обстеження 424 пацієнтів з абдомінальним ожирінням та метаболічним синдромом у лікарнях № 2 і № 3 м. Тернополя. Результати. У статті проаналізовано дані щодо поняття «способу життя», «здорового способу життя», структури «здорового способу життя». Показано пряму залежність від способу життя людини до виникнення і прогресування захворювання на метаболічний синдром. Показано, що особи молодого віку впевнені, що будь-які навантаження, грубі порушення харчування, режиму праці, відпочинку, стрес, гіподинамія, тютюнокуріння, вживання алкоголю спроможні самостійно компенсуватися молодим віком. Люди старшого віку асоціюють свій вік із фізичним спокоєм, низькою поведінкою харчування та як наслідок, проблемами зі здоров’ям. Показано вплив всіх цих чинників на виникнення захворювання, прогресування ускладнень, зниження якості життя. Висновки. Проведений аналіз літератури та досліджень показав, що роль людей у підтримці та зміцненні власного здоров’я зведена до мінімуму. У більшості випадків сформована необґрунтована впевненість у тому, що здоров’я гарантоване – молодим віком, та зруйноване й потребує медикаментів – у старшому віці. Результати доводять актуальність вивчення способу життя пацієнта з ознаками метаболічного синдрому, в аспекті корекції поведінки харчування, зміни рухового режиму, боротьби зі шкідливими звичками та здорового психологічного стану пацієнта
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    I Международній конгресс "Физиотерапия. Лечебная физкультура. Реабилитация". Пост-релиз [Текст] // Лечебная физкультура и спортивная медицина. - 2015. - № 6. - С. 61


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (тенденции)
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION (методы, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Kolodnytska, O. D.
    Latin aphorisms as a component of socio-cultural training of medical students [Текст] = Латинська афористика як складова соціокультурної підготовки студентів-медиків / O. D. Kolodnytska, H. B. Palasiuk // Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 39-43. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: The article summarizes the experience of learning Latin aphorisms, quotes, sayings and proverbs at Latin lessons by medical students, and represents their samples, and their corresponding national equivalents in English and Ukrainian
Nowadays, it is difficult to name the branch of human activity where Latin phrases would not sound. Latin as a unifying link between antiquity and modern European culture promotes the formation of “homo moralis” (pure morality)
У статті узагальнено досвід вивчення латинських афоризмів, цитат, приказок і прислів’їв на заняттях із латинської мови студентами-медиками та представлено їх еквіваленти англійською та українською (афоризми із закликом старанно вчитися, на патріотичну тематику, біблеїзми) мовами
Сьогодні важко назвати сферу діяльності людини, де не звучали б латинські вислови. Латина як єднальна ланка між античністю та новітньою європейською культурою сприяє формуванню «homo moralis» (чистої моралі)
Дод.точки доступу:
Palasiuk, H. B.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ягудина, И.
    Nordic walring: эффект перезагрузки [Текст] / И. Ягудина, С. Лившиц // Здоровье. - 2008. - № 2. - С. 26-29

Рубрики: Ходьба

   Физическая культура лечебная


Дод.точки доступу:
Лившиц, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Shevchuk, Y. V.
    Occupational therapy interventions to improve occupational participation and reduce the risk of falls in elderly people with osteoarthritis [Текст] = Ерготерапевтичні заходи для покращення заняттєвої участі та зменшення ризику падінь у людей похилого віку з остеоартрозом / Y. V. Shevchuk. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 4. - С. 168-173. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОСТЕОПОРОЗ -- OSTEOPOROSIS (патофизиология, терапия, этиология)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED (психология, физиология)
ПАДЕНИЯ СЛУЧАЙНЫЕ -- ACCIDENTAL FALLS (профилактика и контроль)
КОНЕЧНОСТЬ НИЖНЯЯ -- LOWER EXTREMITY (патофизиология)
ОБЗОР -- REVIEW
ЖЕНЩИНЫ -- WOMEN (психология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (использование, методы, обучение, статистика, тенденции)
Анотація: Global trends show an increase in life expectancy. A similar trend in life expectancy growth is typical for Ukraine. However, even a positive trend towards an increase in average life expectancy cannot stop the inevitable process of aging, which leads to a decrease in the functional and physiological capabilities of all body systems. Osteoarthritis is the most common disease of elderly. Osteoarthritis of the joints of the lower extremities is a risk factor for falls syndrome. Falls lead to a decrease in physical functioning, independence and occupational participation, increase the fear of the next fall, and bring serious injuries, even depth. The role of an occupational therapist in falls prevention is undeniable. It helps maximize the ability to participate in the occupational activity that is meaningful to the client, and modifies the client's lifestyle and living environment for safe occupational performance
The aim of the research. To scientifically justify and develop a comprehensive program of occupational therapy interventions to reduce the risk of falls for elderly women with osteoarthritis of the lower extremities by means of occupational therapy. Materials and methods. In order to fully solve the tasks and study the activity of elderly women with osteoarthritis of the joints of the lower extremities, the following research methods were chosen: analysis of special and scientific and methodical literature; content analysis of medical records, interviews, observations; WOMAC Osteoarthritis Index and assessment of fear of falling according to Falls Efficacy Scale International. 48 women aged 62 to 89 took part in the ascertainment experiment. Women were divided into 2 groups - main (MG) and control (CG), 24 people in each. The main group included women with osteoarthritis of the lower extremities. In the control group people were without damage to the joints. The program lasted for 6 (six) months. The people of CG received recommendations about general physical activity with reference to WHO guideline. The people of MG received therapeutic exercises on strength, balance, coordination, endurance, improvement of walking skills and occupational therapy interventions with: training to perform occupations safely; creation of a new stereotype of behavior to avoid falling; modification of the environment; review of medications which can provoke a fall; learning to use assistive equipment; techniques to get up safely and effectively after a fall. Research results. Based on the obtained data, it is evident that both groups experienced an increase of independence level in functioning, less of pain, stiffness and fear of falling. Conclusions. Both falling and the fear of falling significantly reduce the ability to lead a full and independent life, bring undesirable consequences, including serious injuries, and interfere with the ability to do what is most important for a person. In the foreign literature, there is a lot of evidence about the contribution of occupational therapy to the prevention of falls. The results of the conducted research give grounds for asserting that the application developed by us a multi-component program of occupational therapy interventions developed for elderly people with osteoarthritis of the joints of the lower extremities is an effective means of reducing the risk of falls in this category of people. The advantages of the developed program are confirmed by the results of own research
Остеоартроз суглобів нижніх кінцівок – поширена хвороба літніх людей. Таке захворювання є фактором ризику синдрому падінь, що негативно впливає на відчуття незалежності людини у суспільстві, применшуючи таким чином її участь через обмеженість у виконанні відповідних функцій, що відповідно посилює страх падіння та може призвести до серйозних травм. Безперечно, ерготерапевт відіграє значну роль у профілактиці падінь, тому що він максимізує здатність до занять, які є життєвоважливими для клієнта, змінює спосіб життя та середовище для безпечного переміщення
Мета дослідження. Науково обґрунтувати та розробити програму ерготерапевтичних втручань щодо зниження ризику падінь. Матеріали та методи. Для вирішення завдань обрано такі методи: аналіз літератури, аналіз медичних карт, інтерв'ю, спостереження, WOMAC Osteoarthritis Index та Falls Efficacy Scale International. В експерименті взяли участь 48 жінок віком 62-89 років, яких було поділено на 2 групи — основну (ОГ) і контрольну (КГ). До ОГ увійшли жінки з остеоартрозом нижніх кінцівок. В КГ були жінки, які не мали проблем із суглобами. Програма тривала 6 місяців. Клієнти з КГ отримали рекомендації щодо загальної фізичної активності. Клієнти ОГ виконувати вправи на силу, рівновагу, координацію, а також щодо них були застосовані такі ерготерапевтичні втручання, як: навчання безпечному виконанню завдань; створення нового стереотипу поведінки для уникнення падіння; зміна середовища; огляд ліків, що провокують падіння; навчання щодо використання допоміжного обладнання; техніки безпечного підйому після падіння. Результати дослідження. Доведено, що клієнти ОГ підвищили рівень самостійності, зменшили біль, стали менш скутими та більш впевненішими у подоланні страху падіння. Висновки. Як падіння, так і страх падіння знижують здатність повноцінно жити, призводять до небажаних наслідків, заважають займатися важливими заняттями. У зарубіжній літературі є чимало свідчень про внесок ерготерапії у профілактику падінь. Результати досліджень дають підстави стверджувати, що розроблена програма щодо ерготерапевтичних втручань для людей похилого віку з остеоартрозом суглобів нижніх кінцівок має на меті сприяти зниженню ризику падінь у цієї категорії людей. Переваги розробленої програми підтверджені результатами власних досліджень
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Mašán, J.
    Pain and possibilities of physiotherapy for impingement syndrome in the shoulder joint [Text] = Біль і можливості фізіотерапії при імпінджмент-синдромі в плечовому суглобі / J. Mašán, M. Labudová, E. Ďurinová // Періопераційна медицина. - 2023. - Том 6, N 2. - P23-28. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES
ПЛЕЧЕВОЙ СУСТАВ -- SHOULDER JOINT (действие лекарственных препаратов)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (использование, методы)
ЭЛЕКТРОТЕРАПИЯ -- ELECTRIC STIMULATION THERAPY (использование, методы)
Анотація: Shoulder problems are the second most common disease of the musculoskeletal system. Background: The most common cause of these problems is impingement syndrome. The aim of our work was to point out the possibilities of conservative treatment for impingement syndrome. In this work, we tried to draw attention to the deterioration in the quality of life caused by shoulder problems and we wanted to improve the range of motion in the shoulder to flexion, abduction, and reduce pain due to the chosen physiotherapy procedures. Our work has a theoretical part, in which we approach the impingement syndrome, its examination and treatment. Material and methods: In the practical part, we used a clinical study with a questionnaire method to achieve the goal of our work. Th e group consisted of 20 patients with impingement syndrome, in whom we used manual therapy, kinesiotherapy, electrotherapy, and Kinesio taping. Using a questionnaire, we were able to assess how much impingement affects the quality of life. Results: Due to the methods we chose, we managed to improve the range of motion of the arm, where the average value at the initial measurement was 119.25° to flexion and 113° to abduction. In the output measurement, the average value up to flexion was 163.25° and up to abduction 165.75°. Conclusion: We also reduced the overall pain, which averaged 6.90 at baseline and 2.90 at the end. Based on our results we recommend a combination of methods to be used in impingement
Проблеми з плечем є другим за поширеністю захворюванням опорно-рухового апарату. Найпоширенішою причиною цих проблем є імпінджмент-синдром. Цілі: Метою нашої роботи було вказати на можливості консервативного лікування імпінджмент-синдрому. У цій роботі ми намагалися привернути увагу до погіршення якості життя, спричиненого болем та проблемами з плечем, і хотіли покращити діапазон рухів у плечі до згинання, відведення та зменшити біль за рахунок обраних фізіотерапевтичних процедур. У нашій роботі звертаємо увагу на синдром імпінджменту, його дослідження та лікування. Матеріали і методи: Групу склали 20 пацієнтів з імпінджмент-синдромом, у яких застосовували мануальну терапію, кінезіотерапію, електротерапію та кінезіотейпування. За допомогою опитувальника ми змогли оцінити, наскільки імпінжмент впливає на якість життя. Результати: Завдяки обраним нами методам нам вдалося покращити діапазон рухів руки, де середнє значення при початковому вимірюванні становило 119,25° для згинання та 113° — відведення. У вихідному вимірюванні середнє значення згинання становило 163,25°, а відведення — 165,75°. Також нам вдалося зменшили біль, який у середньому оцінювався у 6,90 балів на початку реабілітації та 2,90 у кінці. Висновок: На підставі наших результатів ми рекомендуємо використовувати комбінацію різних методів, а не окремі методи. Доцільно було б провести подальші дослідження з більшою кількістю пацієнтів
Дод.точки доступу:
Labudová, M.
Ďurinová, E.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Homola, A. V.
    Physical therapy for patients after stroke [Текст] = Фізична терапія пацієнтів після інсульту / A. V. Homola, Ye. V. Prokopovych, Y. V. Antonova-Rafi. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 18-26. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНСУЛЬТ -- STROKE (осложнения, патофизиология, терапия, этиология)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ АКТИВНОСТЬ -- MOTOR ACTIVITY (физиология)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (использование, методы, тенденции)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (методы, организация и управление, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Objectives: to summarize the data on the spread and complications of patients after stroke in Ukraine and in the world, the noted motor and cognitive impairments are the basis of disability; to prove the effectiveness of physical therapy methods for recovery of motor function of patients after a stroke. The strategy of solving the problem consists in reducing the limitations of daily living activities, increased mastering new skills and abilities. Patients are examined using modern tests and scales, which allow summarizing the examination results, and having a high level of reliability
On the basis of the Kiev City Clinical Hospital № 6, Department of Physical and Rehabilitation Medicine, developed a complex program of physical therapy, for a group of patients after stroke. The multidisciplinary team does not divide life before and after a stroke, it tries, on the basis of evidence-based medicine, an integrated and individual approach to activate an independent life, help and restore the patient’s lost functions, compensate and find a way out where others refuse
Предложен перечень реализованных методов, приведены принципы физической терапии пациентов после инсульта на базе КГКБ No6, отделение физической и реабилитационной медицины. МДК не разделяет жизнь на «до» и «после» инсульта, на основе доказательной медицины, комплексным и индивидуальным подходом активирует к самостоятельной жизни, помогает восстановить утраченные функции, находит выход, где другие отказываются
Дод.точки доступу:
Prokopovych, Ye. V.
Antonova-Rafi, Y. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Sobczakl, Krzysztof
    Selected educational strategies in the teaching of medical communication [Text] / Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P8


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы)
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (организация и управление)
Анотація: Medical communication is a science that deals with different aspects of communication to ensure health and well-being (for patients and healthcare workers). In this sense, communicational processes can relate to oneself (intrapersonal communication), another person (interpersonal communication) and a group of people (extrapersonal communication). There are many reports that point to the significant impact of ways in which medical information is communicated on health, mental condition or social perception. We know that inadequate communication in the health-related field fosters iatrogenesis, a sense of dehumanization or the creation of mistrust in healthcare institutions. Because of these and those not mentioned here reasons, it becomes necessary to teach medical communication during education in medical schools. Several strategies have been developed as a part of communication skills development. They were connected with training related to dealing with emotions and stress, developing mental resilience or spiritual development which refers to care for personal senses and goals. Interpersonal medical communication specifically focuses on building proper relations between patients and medical staff members through adequate language. Effective forms of verbal and non-verbal interactions related to delivering and acquiring clinically important information (including the specificity of an illness and socio-cultural conditions), patient handling, breaking bad news or communication in difficult situations are only selected issues that are the subject of interpersonal medical communication. On the other hand, the areas of extrapersonal communication are related to institutional and personal image-building skills, crisis information management and presentation of a person/institution in a public space
Дод.точки доступу:
Lenkiewicz, Oliwia

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Doroszewska, А.
    Teaching communication to midwifery and nursery students [Text] / А. Doroszewska, J. Zawanowska // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - P6


MeSH-головна:
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Teaching communication is a crucial matter in teaching nursery and midwifery students taking into consideration professional challenges in a daily contact with patient. Necessary basic communication skills seem to be the same for all medical faculties however specific needs about gaining self-confidence in that area vary depending on the faculty. There are particular uncertainties that differ midwifery and nursery students from those from other disciplines. The aim of the presentation is to show and compare the differences in needs about teaching communication skills between midwifery and nursery students. The goal is to specify the concerns of the midwifery and nursery students about their communication skills. The aim is also to deliver the instructions to communication teachers at medical universities to help to adjust the tools to the deficits of the students. It is vital to address specific students anxieties in communication matter
Дод.точки доступу:
Zawanowska, J.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Vorona, I. I.
    Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence [Текст] = Термінологічний вокабуляр комунікативної культури у парадигмі іншомовної компетентності / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 98-104. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
КУЛЬТУРА ОБЩЕНИЯ -- CULTURAL COMPETENCY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
СЛОВАРЬ -- DICTIONARY
Анотація: The article deals with interpretation of terminological concepts of medical specialists’ communicative culture in the context of foreign language communication. The essence of speech culture is clarified, which is an important component of the professional profile of a future healthcare worker. It is emphasized that the formation of foreign language competence of a medical student is an integral aspect of professionally oriented education in medical institutions of higher educationand is carried out by mastering the features of communicative culture.Emphasis is placed on the need to analyze various methods and approaches to the formation of communicative culture in students with different levels of knowledge and skills. The issues of content and efficiency of the process of foreign language communicative competenceformation, selection of educational material, development of communicative component in the process of students’ mastering the basics of communication culture, modeling of foreign language communicationphenomena, analysis of speech situations are examined.The basic skills necessary for valuable professional activity are characterized; the principles of formation of future specialists’ communicative culture during studying of foreign languages are considered (humanization, individualization and differentiation, variability, emotional expressiveness, competence, coherence and continuity); the need to learn vocabulary for the correct formulation of the statement is emphasized; the main dominants of communicative culture (emotional, cognitive and behavioral components) are outlined. It is proposed to structure the formation of students’ speech culture in directions that involve the development of emotional, cognitive and behavioural components. It was found that the terminological vocabulary of the communicative culture of the future specialist covers the concepts of individual-personal component, motivational-volitional, social-communicative and speech activities, which complement each other in professional activity
Стаття присвячена обґрунтуванню термінологічних концептів комунікативної культури фахівців медичного профілю в контексті іншомовної комунікації. З’ясовано суть мовленнєвої культури, що є важливою складовою професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей комунікативної культури. Увага акцентується на необхідності аналізу різноманітних методик і підходів щодо формування комунікативної культури у студентів із різним рівнем знань та навичок. Розглядаються питання змістового наповнення та ефективності процесу формування іншомовної комунікативної компетентності, відбору навчального матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом основами культури спілкування, моделювання феноменів іншомовної комунікації, аналіз мовленнєвих ситуацій. Охарактеризовано основні вміння, необхідні для повноцінної фахової діяльності, розглянуто принципи формування комунікативної культури майбутніх фахівців під час вивчення іноземних мов (гуманізації, індивідуалізації та диференціації, варіативності, емоційної виразності, компетентності, неперервності й наступності); наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання; окреслено основні домінанти комунікативної культури (емоційний, когнітивний та поведінковий компоненти). Запропоновано структурувати формування мовленнєвої культури студентів за напрямками, що передбачають розвиток емоційного, когнітивного та поведінкового компонентів. З’ясовано, що термінологічний вокабуляр структури комунікативної культури майбутнього фахівця охоплює концепти індивідуально-особистісної складової, мотиваційно-вольової, соціально-комунікативної та мовленнєвої активності, що взаємо­доповнюються у професійній діяльності
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    The role of environmental education in society’s development [Текст] = Роль екологічної освіти в розвитку суспільства / A. B. Kostyshyn [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 128-137. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ЭКОЛОГИЯ -- ECOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ОЦЕНКА ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH IMPACT ASSESSMENT (использование, тенденции, этика)
ЖИЗНИ ОЖИДАЕМАЯ ПРОДОЛЖИТЕЛЬНОСТЬ -- LIFE EXPECTANCY (тенденции)
КУЛЬТУРА -- CULTURE
Анотація: Long time ago the world realized that the intellectual potential of a country determines its place and role on the international level. Accordingly, its value in the economic exchange of developed countries is close to the value of the amount of goods, and the main factor of which is education. Education should become a priority area of activity in Ukraine, and environmental education – a prestigious, effective basis for active and vital research in various fields: social, technical, and medical. There are all prerequisites for this – a deep social crisis of society, the problems of the Chornobyl zone, the need to implement knowledge to protect the population. The main purpose of environmental education is environmental awareness formation as a specific form of interaction with the environment regulation. On this basis, ecological thinking, ecological culture, and worldview are formed. Eco-education is one of the main factors in the formation of a harmonious society. It is a way to improve and organize manufacturing efficiently. Environmental education is about the consumption of biosphere resources in accordance with its capabilities. It is a system of knowledge about the global conditions of living things existence. Environmental education is a set of educational activities to form environmental awareness, and on its basis – motivation for action. The peculiarity of this study is the need to organize different social groups to understand the causes of global environmental changes and ways to overcome them. Simultaneously, education is a form of socialization of the individual, in which the transfer of skills, abilities, ideals, and norms is implemented. It is impossible to form a new generation with the appropriate convictions, consciousness, and guidelines for the preservation of natural resources, and cultural heritage, without wide and intensive dissemination of knowledge. Of particular relevance is environmental education in the health study. It determines the choice of future work for young people, the possibility of their comprehensive development, influences the overall preparedness, social realization, spiritual and physical growth, future achievements in the sphere of professional activity. The system of education, which is reflected in the concept of sustainable development of society, ensures the willingness of a person to lead a healthy lifestyle and to accept health as the highest value. Environmental education includes common scientific, practical moral and aesthetic aspects. Its specificity is that humans assess conscientiously and constantly possible consequences of interfering with nature, which have a detrimental effect on health. The guiding principle of environmental education is as follows: think globally and act locally. Practical implementation of tasks in modern educational institutions is based on comprehensive disclosure of nature protection, the relationship between theoretical knowledge and practical activities in this area, the inclusion of environmental aspects in the structure of a subject, special generalizing topics, and integrated courses that reveal the interaction of society and nature, combining classroom activities with direct communication with nature. Therefore, ecological culture and consciousness are formed only through long-term and gradual learning about the environment. Environmental education equips a person with the necessary knowledge about the peculiarities of the impact of anthropogenic pressures and adverse effects. The trinity of environmental education, upbringing, and culture implies their consistent and interconnected development
Світ давно усвідомив, що інтелектуальний потенціал країни визначає її місце на міжнародній арені. Відповідно вартість його в економічному обміні країн близька до вартості товарної маси, а основним фактором є освіта. Вона в Україні має стати пріоритетною сферою діяльності, а екологічна освіта - престижною, дієвою основою для активних і життєво необхідних досліджень у різних напрямах: соціальному, технічному, медичному. Для цього існують усі передумови - глибока соціальна криза суспільства, проблеми Чорнобильської зони
Мета екологічної освіти полягає в тому, щоб викликати стурбованість станом природного середовища та поєднати мислення, поведінку з розумінням, що все у світі взаємопов’язане, а дія людини може викликати непередбачувані наслідки. Особливе значення має екологічна освіта при дослідженні стану здоров’я та визначає вибір молодої людини майбутньої діяльності, можливість її усебічного розвитку та соціального ствердження, впливає на загальну підготовленість, досягнення у професійній діяльності. Формування особистості з орієнтацією на здоровий спосіб життя, на прийняття власного здоров’я як вищої цінності забезпечується системою виховання та навчання. Екологічна освіта включає загальнонаукові і практичні аспекти. Її специфіка полягає в тому, що у свідомості особистості відбувається постійна оцінка можливих наслідків втручання у природу, які згубно впливають на здоров’я людей. Провідним принципом екологічної освіти є принцип: мислити - глобально, а діяти - локально. Екологічна освіта озброює людину необхідними знаннями про особливості впливу антропогенних навантажень і несприятливих наслідків. Триєдність екологічної освіти, виховання і культури передбачає їх послідовний взаємопов’язаний розвиток
Дод.точки доступу:
Kostyshyn, A. B.
Kostyshyn, Z. T.
Lukach, U. R.
Verbovska, R. I.
Divnych, T. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    «На хворих у шпиталь»: з історії середньовічних шпиталів Львова [Текст] // Фармацевт практик. - 2020. - № 10. - С. 26-27


Рубрики:
MeSH-головна:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
ГОСПИТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- HOSPITAL MEDICINE (история, этика)
КУЛЬТУРА -- CULTURE
УКРАИНА -- UKRAINE (этнология)Львов
Анотація: Вважається, що братські шпиталі середньовічного Львова започаткували систему народної охорони здоров’я в Україні
Найбільш раннім джерелом, де згадується про заснування першого шпиталю у Львові, є праця Я. Альнпека (XVII ст.), де ідеться про те, що після придушення поляками повстання у 1372 р. «німці побудували у Краківському передмісті дерев’яний римо-католицький костьол св. Марії Сніжної і при ньому шпиталь св. Духа». Український історик Галицької Русі Д. Зубрицький з цього приводу зазначив: «У 1377 р. міщани львівські, а особливо німці, заснували шпиталь під ім’ям св. Єлизавети з належним йому фондом для утримання перестарілих і хворих»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Ідентифікація FLK-1-позитивних ендотелійних клітин-попередників у жировій тканині людини і їх експансія при культивуванні [Текст] / Ю. А. Петренко [та ін.] // Львівський медичний часопис. - 2010. - T. 16, № 3. - С. 49-54

Рубрики: Стромальные клетки

   Клеток культура


   Жировая ткань


   Клетки дифференциация


   Эндотелий сосудистый


Дод.точки доступу:
Петренко, Ю. А.
Поляченко, Ю. В.
Домбровський, Д. Б.
Салютін, Р. В.
Петренко, А. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Рокіцька, Н. В.
    Індивідуальний стиль оволодіння міжкультурним спілкуванням іноземною мовою [Текст] / Н. В. Рокіцька, М. І. Бобак, Г. Р. Бобак // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 22-24


MeSH-головна:
(обучение)
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
Дод.точки доступу:
Бобак, М. І.
Бобак, Г. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Історія розвитку спортивної медицини та лікувальної фізкультури в Україні [Текст] / В. Ф. Москаленко [та ін.] // Лікарська справа. - 2000. - № 3-4. - С. 6-11


MeSH-головна:
СПОРТИВНАЯ МЕДИЦИНА -- SPORTS MEDICINE (история)
ФИЗИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ЛЕЧЕБНАЯ -- EXERCISE THERAPY (тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Дод.точки доступу:
Москаленко, В. Ф.
Піщиков, В. А.
Шаповалова, В. А.
Пуцев, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Агаджанян, Н. А.
    Адаптационная физиология и экология человека: культура, нравственность, духовность [Текст] / Н. А. Агаджанян // Фізіологічний журнал. - 2011. - Т. 57, № 5. - С. 23-25

Рубрики: Адаптация физиологическая

   Экология


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)