Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Фармацевтический менеджмент - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>2.
| 35 интернет-трендов, определяющие успешность продвижения медицинских услуг // Приватний лікар, 2017,N N 5.-С.32-34
|
>3.
| ?-маркетинговые стратегии фармацевтических компаний. Тенденции развития интернет-маркетинга в странах Западной Европы // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 7/8.-С.23-25
|
>4.
| Analysis of pharmaceutical market of dietary supplements with green tea leaves extract/O. Yu. Maslov [et al.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2022. т.Т. 15,N N 1.-С.40-45
|
>5.
| Bobritskaya L. O. Marketing research of the market of drugs with the choleretic action/L. O. Bobritskaya, M. A. Arakelyan, N. V. Popova // Вісник фармації, 2014,N № 2.-С.63-67
|
>6.
| Brytanova T. S. National market of diagnostic tests and test systems/T. S. Brytanova, A. V. Samko, Ye. H. Knysh // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2020. т.Том 13,N N 3.-С.388-393
|
>7.
| Buckley J. Маркетинг в фарминдустрии: время перемен/J. Buckley // Провизор, 2008,N № 9.-С.4-9
|
>8.
| Digital: фарма в эпоху цифровых перемен // Фармацевт практик, 2019,N № 3.-С.4-6
|
>9.
| II Маркетингова бізнес-конференція фармацевтичної галузі України "Жити сьогодні" // Therapia (Український медичний вісник). -К., 2015,N № 11.-С.26-27
|
>10.
| Inspe Open Air - як участь у одній події може змінити вашу клініку // Новини стоматології. -Львів, 2019,N N 3.-С.38-43
|
>11.
| IV маркетингова бізнес-конференція «ЖИТИ СЬОГОДНІ»: як це було // Фармацевт практик, 2017,N № 11.-С.12-15
|
>12.
| Katynska M. G. Organization and marketing tools to increase sales of over-the-counter medicines in pharmacies/M. G. Katynska // Ліки України, 2021,N № 9.-С.40-44
|
>13.
| Lebedynets O. V. Marketing research of the contemporary market of parapharmaceuticals based on wine/O. V. Lebedynets, Sv. M. Kovalenko, S. V. Breusova // Вісник фармації. -Х., 2019,N № 1.-С.33-38
|
>14.
| Neal W. F. Прирост прибыли за счет маркетинга. Ч. 5/W. F. Neal // Новое в стоматологии, 2006,N № 5(137).-С.126-128
|
>15.
| Olkhovska A. B. Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries/A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 1.-С.31-40
|
>16.
| Olkhovska A. B. The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations/A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Вісник фармації. -Х., 2018,N № 4.-С.43-51
|
>17.
| Podorozhna M. G. Analysis of the domestic market of medicinal products for the use in the second phase of wound healing/M. G. Podorozhna, Ye. V. Gladukh, S. V. Stepanenko // Фармацевтичний часопис. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.38-45
|
>18.
| Rafalska Y. Marketing research of the medicine market for the treatment of breast cancer in Ukraine/Y. Rafalska, K. Kosyachenko // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2021,N № 4.-С.77-83
|
>19.
| Strus O. E. Marketing aspects of the development of veterinary preparations based on peloids and products of their processing/O. E. Strus, N. P. Polovko, K. I. Smetanina // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 2.-С.75-84
|
>20.
| The current state and the development prospects of the ukrainian market of antihistamines/O. V. Andryushayev [et al.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2020. т.Том 6,N № 2.-С.69-80
|
|
|