Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Мандзюк А. М. Маркетингове дослідження фармацевтичного ринку фітопрепаратів на основі перстачу гусячого (Pоtentilla Anserina L.)/А. М. Мандзюк, Н. М. Белей, С. М. Марчишин // Фітотерапія.Часопис, 2013,N № 2.-С.70-72
2.

Гетало О. В. Дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів на основі валеріани лікарської/О. В. Гетало // Фітотерапія.Часопис, 2015,N № 1.-С.85-87
3.

Смирнов А. Эффективный внутренний маркетинг, или Чего хочет женщина/А. Смирнов // Стоматолог, 2005,N № 1/2.-С.61-62
4.

Троценко А. Г. Технология разработки web-сайта стоматологической организации, или интерактивный маркетинг/А. Г. Троценко, В. Г. Бутова, М. З. Каплан // Стоматология, 2008. т.Т. 87,N № 1.-С.85-88
5.

Кравченко В. В. Маркетинг стоматологічних послуг в умовах формування ринкових відносин/В. В. Кравченко // Современная стоматология, 2006,N № 1.-С.142-145
6.

Мейснер А. Ф. Маркетинг как эффективный инструмент преодоления системных проблем в организации противотуберкулезной помощи детскому населению/А. Ф. Мейснер, С. Α. Ростовцев, Л. Б. Стахеева // Проблемы туберкулеза и болезней легких, 2009,N № 6.-С.7-13
7.

Хайнке Д. П. Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Якість життя в компанії – керування стратегією/Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. -Львів, 2018,N № 1.-С.68-71
8.

Чумак В. Government Relations: робота на результат/В. Чумак, К. Косяченко // Фармацевт практик, 2018,N № 6.-С.35
9.

Суховий Г. П. Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів антидепресивної дії/Г. П. Суховий, О. С. Яковлева // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2017. т.Том 3,N № 3.-С.74-80
10.

Труш В. Маркетинговые коммуникации в интернете/В. Труш, К. Чекменев // Приватний лікар, 2018,N N 1.-С.16-17
11.

Лепешина О. Зміни в акцентах маркетингових активностей у сфері медичних послуг України (2003-2017)/О. Лепешина // Приватний лікар, 2018,N N 1.-С.10-11
12.

Труш В. А нужен ли маркетинг в медицине?/В. Труш // Приватний лікар, 2018,N N 1.-С.8-9
13.

Труш Е. Функциональные обязанности копирайтера медицинской клиники/Е. Труш // Приватний лікар, 2018,N N 2.-С.32-33
14.

Дослідження ринку засобів для лікування себорейного дерматиту волосистої частини голови/В. А. Солодовник [та ін.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2018. т.Том 11,N N 1.-С.112-118
15.

Вавилов В. Функциональные обязанности медадминистратора/В. Вавилов // Приватний лікар, 2018,N N 2.-С.24
16.

Бернацкая Ю. Зачем нужна CRM-система в медицинском образовании?/Ю. Бернацкая // Приватний лікар, 2018,N N 2.-С.18-20
17.

Черевко Е. Как открыть частную клинику? Мечтать и...дерзать!/Е. Черевко // Приватний лікар, 2018,N N 2.-С.21-23
18.

Клименюк Ю. О лояльности, маркетинговой активности и о том, что думает потребитель…/Ю. Клименюк // Фармацевт практик, 2017,N № 12.-С.48
19.

Труш В. Хороший маркетинг, но плохие продажи?/В. Труш // Участковый врач, 2017,N N 10.-С.11
20.

Савич П. Що таке маркетинг?/П. Савич, О. Курбан // Фармацевт практик, 2017,N № 12.-С.5-7
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)