Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 398
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Труш В. 12 полезных рекомендаций собственнику медицинской клиники/В. Труш // Приватний лікар, 2018,N N 3.-С.32-33
|
>2.
| Труш В. 15 триггеров, увеличивающих конверсию на интернет-ресурсе медицинской клиники/В. Труш, К. Чекменев // Приватний лікар, 2017,N N 4.-С.24-25
|
>3.
| Чекменев К. 25 способов увеличить трафик насайт медицинской клиники/К. Чекменев // Приватний лікар, 2017,N № 3.-С.22-23
|
>4.
| 35 интернет-трендов, определяющие успешность продвижения медицинских услуг // Приватний лікар, 2017,N N 5.-С.32-34
|
>5.
| Труш В. 53 вида самого популярного в интернет-маркетинге контента/В. Труш, К. Чекменев // Приватний лікар, 2018,N N 3.-С.29-31
|
>6.
| Даниелян С. 9-1-1: быть первым!/С. Даниелян // Фармацевт практик, 2017,N № 11.-С.53
|
>7.
| ?-маркетинговые стратегии фармацевтических компаний. Тенденции развития интернет-маркетинга в странах Западной Европы // Фармацевт практик. REVIEW, 2008,N № 7/8.-С.23-25
|
>8.
| Analysis of pharmaceutical market of dietary supplements with green tea leaves extract/O. Yu. Maslov [et al.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2022. т.Т. 15,N N 1.-С.40-45
|
>9.
| Podorozhna M. G. Analysis of the domestic market of medicinal products for the use in the second phase of wound healing/M. G. Podorozhna, Ye. V. Gladukh, S. V. Stepanenko // Фармацевтичний часопис. -Тернопіль, 2020,N N 3.-С.38-45
|
>10.
| Digital: фарма в эпоху цифровых перемен // Фармацевт практик, 2019,N № 3.-С.4-6
|
>11.
| Olkhovska A. B. Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries/A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 1.-С.31-40
|
>12.
| Чумак В. Government Relations: робота на результат/В. Чумак, К. Косяченко // Фармацевт практик, 2018,N № 6.-С.35
|
>13.
| II Маркетингова бізнес-конференція фармацевтичної галузі України "Жити сьогодні" // Therapia (Український медичний вісник). -К., 2015,N № 11.-С.26-27
|
>14.
| Inspe Open Air - як участь у одній події може змінити вашу клініку // Новини стоматології. -Львів, 2019,N N 3.-С.38-43
|
>15.
| IV маркетингова бізнес-конференція «ЖИТИ СЬОГОДНІ»: як це було // Фармацевт практик, 2017,N № 11.-С.12-15
|
>16.
| Strus O. E. Marketing aspects of the development of veterinary preparations based on peloids and products of their processing/O. E. Strus, N. P. Polovko, K. I. Smetanina // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 2.-С.75-84
|
>17.
| Lebedynets O. V. Marketing research of the contemporary market of parapharmaceuticals based on wine/O. V. Lebedynets, Sv. M. Kovalenko, S. V. Breusova // Вісник фармації. -Х., 2019,N № 1.-С.33-38
|
>18.
| Zarichna T. P. Marketing research of the domestic market of antibiotics and chemotherapeutic drugs for use in dermatology/T. P. Zarichna, T. S. Brytanova, T. S. Raikova // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. -Запоріжжя, 2022. т.Т. 15,N N 1.-С.72-79
|
>19.
| Bobritskaya L. O. Marketing research of the market of drugs with the choleretic action/L. O. Bobritskaya, M. A. Arakelyan, N. V. Popova // Вісник фармації, 2014,N № 2.-С.63-67
|
>20.
| Rafalska Y. Marketing research of the medicine market for the treatment of breast cancer in Ukraine/Y. Rafalska, K. Kosyachenko // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2021,N № 4.-С.77-83
|
|
|