Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Социология: теория, методы, маркетинг
2.

Рудень В. В. Маркетингове дослідження організації платних медичних послуг у домашніх стаціонарах/В. В. Рудень // Лікарська справа. -Київ, 1998,N № 6.-С.173-176
3.

Голухов Г. Н. Сущность и основные особенности маркетинга на рынке услуг и товаров медико-производственного комплекса/Г. Н. Голухов, Д. В. Рейхарт, Ю. В. Шиленко // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. -М., 1998,N № 2.-С.45-49
4.

Поляков И. В. Перспективы использования маркетинга в планировании и организации деятельности медицинских учреждений/И. В. Поляков, К. А. Ланкин // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. -М., 1999,N № 3.-С.28-31
5.

Столяров С. А. Реклама и маркетинг в медицинском учреждении/С. А. Столяров // Здравоохранение Рос.Федерации. -М., 1998,N № 1.-С.43-45
6.

Маркетинг как концепция управления негосударственными стоматологическими организациями и совершенствования их деятельности /В. Г. Бутова, Г. А. Комаров, И. Ю. Лебеденко // Российский стоматологический Журнал. -Москва, 2000,N № 1.-С.51-52
7.

Трешутин В. А. Социально-гигиенические аспекты мониторинга и оценки эффективности деятельности лечебно-профилактических учреждений/В. А. Трешутин, И. А. Егорова // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. -Москва, 2000,N № 2.-С.36-38
8.

Закирова С. А. Маркетинг в здравоохранении/С. А. Закирова // Здравоохранение Рос.Федерации. -Москва, 2000,N № 6.-С.26-30
9.

Білоус С. Маркетингові дослідження ринку м’яких лікарських засобів/С. Білоус, Т. Грошовий, Л. Зарума // Ліки України. -Київ, 2000,N № 3.-С.13-15
10.

Степаненко А. Питання медикаментозного забезпечення лікувального процесу в галузевих стандартах медичних технологій стаціонарної допомоги в ЛПУ України/А. Степаненко // Ліки України. -Київ, 2000,N № 3.-С.16-18
11.

Усенко В. А. Фармацевтический маркетинг/В. А. Усенко // Провизор. -Харьков, 2000,N № 6.-С.6-10
12.

Усенко В. А. Фармацевтический маркетинг. Мировой фармацевтический рынок 1999 года/В. А. Усенко // Провизор. -Харьков, 2000,N № 8.-С.23-27
13.

Усенко В. А. Фармацевтический маркетинг/В. А. Усенко // Провизор. -Харьков, 2000,N № 10.-С.10-13
14.

Громовик Б. П. Особенности международного фармацевтического маркетинга/Б. П. Громовик // Провизор. -Харьков, 2000,N № 10.-С.14-15
15.

Фармацевтический маркетинг: связи с общественностью // Провизор. -Харьков, 2000,N № 12.-С.7-11
16.

Тогунов И. А. Маркетинговые системы здравоохранения/И. А. Тогунов // Проблемы социальной гигиены, здравоохранения и истории медицины. -Москва, 2001,N № 3.-С.32-35
17.

Закирова С. А. Маркетинг в Здравоохранении/С. А. Закирова // Здравоохранение Рос.Федерации. -Москва, 2001,N № 1.-С.17-22
18.

Загорій В. А. Інновації у фармацевтичній галузі з технологічною і маркетинговою домінантою/В. А. Загорій, В. В. Огородник, М. Л. Сятиня // Фармацевтичний журнал, 2002,N № 3.-С.3-6
19.

Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту - 2001г. т.5,N 2 (Введено оглавление)
20.

Орлова Н. М. Регіоналізація, реструктурізація, маркетинг та сегментація - шляхи формування регіональної системи охорони здоров’я/Н. М. Орлова, В. І. Сіренко // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту, 2001. т.Т. 5,N № 2.-С.570-571
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)