Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Яцюк, К. М.
    Аналіз вітчизняного ринку фітозасобів для лікування та профілактики інфекцій сечовидільної системи [Текст] / К. М. Яцюк, М. І. Федоровська // Одеський медичний журнал. - 2016. - № 3. - С. 18-22. - Бібліогр.: с. 22


MeSH-головна:
МОЧЕВЫХ ПУТЕЙ ИНФЕКЦИИ -- URINARY TRACT INFECTIONS (лекарственная терапия, профилактика и контроль)
РАСТЕНИЯ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ -- PLANTS, MEDICINAL
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
VACCINIUM MYRTILLUS -- VACCINIUM MYRTILLUS
Дод.точки доступу:
Федоровська, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Яковлєва, Л. В.
    Тетрацикліни: аналіз фармацевтичного ринку України та споживання у порівнянні з країнами Європи [Текст] / Л. В. Яковлєва, Т. О. Баглай // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 1. - С. 60-68


MeSH-головна:
ТЕТРАЦИКЛИНЫ -- TETRACYCLINES (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Анотація: Тетрацикліни – клас антибіотиків, відкритий понад 50 років тому. Це відносно недорогі препарати із широким спектром дії. Тобто вони досить часто використовуються для профілактики і терапії інфекційних захворювань людини і тварин, а також як стимулятори росту тварин. Активне використання антибіотиків групи тетрациклінів за різними показаннями у 50-х роках ХХ століття призвело до появи стійких мікроорганізмів. Після тривалої паузи в розвитку антибіотиків тетрациклінового класу зараз їх застосовують все частіше для лікування інфекційних хвороб, спричинених мультирезистентними бактеріями. Наприклад, при остеопоротичній/остеопенічній втраті кісток, зовнішньо для лікування пошкоджень шкіри, включаючи акне. Також у 2005 та у 2018 роках (3 МНН) U.S. Food & Drug Administration (FDA) дозволили до застосування нові лікарські препарати групи тетрациклінів: «Тигециклін», «Омадациклін», «Сарециклін» та «Еравациклін». Мета: вивчення асортименту антибіотиків групи тетрациклінів на фармацевтичному ринку України та обсягу їх споживання у 2013-2018 рр. Матеріали та методи. Для аналізу асортименту антибіотиків групи тетрациклінів на фармацевтичному ринку України й у світі користувались ресурсами Центру співпраці ВООЗ із методології статистичного аналізу лікарських засобів та Державним реєстром лікарських засобів України. Розрахунок споживання проводили за уніфікованою ATC/DDD-методологією, рекомендованою ВООЗ. Результати дослідження. За даними Центру співпраці ВООЗ із методології статистичного аналізу лікарських засобів, існують 17 міжнародних непатентованих назв (МНН) антибіотиків групи тетрацикліну, з яких 2 МНН є комбінованими препаратами. В Україні протягом шести досліджуваних років (2013-2018 рр.) на ринку присутні тільки 3 МНН: «Доксициклін», «Тетрациклін» та «Тигециклін», які у 2018 році були представлені 14 торговими назвами (ТН). Частка препаратів вітчизняного виробництва на ринку України знизилась із 54 % у 2013 році до 50 % у 2018 році за рахунок розширення асортименту імпортних ТН. Споживання антибіотиків групи тетрациклінів за досліджуваний період зросло майже на 0,026 DDDs/1000 жителів/день. Порівнюючи споживання антибіотиків групи тетрациклінів в Україні й у Європі, можна відзначити, що в Україні є невелика тенденція до зростання. Поряд з цим в Європі у 2018 році відбулось незначне зниження споживання в середньому на 0,1 DDDs/1000 жителів/ день. Висновки. Із 17 МНН антибіотиків групи тетрациклінів у світі на фармацевтичному ринку Україні представлено тільки 3 МНН. У середньому на фармацевтичному ринку України у 2013-2018 рр. було представлено 13-14 ТН тетрациклінів. Споживання антибіотиків групи тетрациклінів в Україні за досліджуваний період зросло майже на 0,026 DDDs/1000 жителів/день. А в Європі залишалось на одному рівні протягом 2015-2017 рр., у 2018 році незначно знизилося
Дод.точки доступу:
Баглай, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Як продати 1 тисячу відеокольпоскопій? [Текст] // Приватний лікар. - 2017. - N 6. - С. 34


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Юданов, А. Ю.
    Ценообразование в системе фарммаркетинга [Текст] / А. Ю. Юданов // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 8. - С. 13-30

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--эконом

   Цена экономическая--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Юданов, А. Ю.
    Рынок безрецептурных препаратов [Текст] / А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 10. - С. 3-20

Рубрики: Лекарства, отпускаемые без рецепта--снаб--эконом

   Здравоохранения служб маркетинг--тенденции--эконом


   Лекарств стоимость--эконом


   Российская Федерация


Дод.точки доступу:
Вольская, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Юданов, А. Ю.
    Продвижение безрецептурных препаратов (информационный маркетинг) [Текст] / А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 11. - С. 2-26

Рубрики: Лекарства отпускаемые без рецепта--анал--снаб

   Здравоохранения служб маркетинг--организ


   Закон


Дод.точки доступу:
Вольская, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Юданов, А. Ю.
    Наиболее распространенные практические задачи маркетинговых исследований [Текст] / А. Ю. Юданов, А. А. Ишмухаметов // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 9. - С. 2-17

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ--эконом

   Экономика фармацевтическая


   Мета-анализ--тенденции


Дод.точки доступу:
Ишмухаметов, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Юданов, А. Ю.
    Маркетинговые исследования в фармации [Текст] / А. Ю. Юданов, М. Н. Денисова // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 8. - С. 23-43

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ--эконом

   Исследовательские технологии--методы--тенденции


Дод.точки доступу:
Денисова, М. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Юданов, А. Ю.
    Введение в фармацевтический маркетинг [Текст] / А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 6. - С. 3-14

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--эконом

   конкуренция регулируемая--эконом


Дод.точки доступу:
Вольская, Е. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Щеглов, Є.
    Особливості визнання витрат фармацевтичних компаній на маркетингові цілі [Текст] / Є. Щеглов, М. Баранович // Провизор. - 2011. - № 15. - С. 17-20

Рубрики: Рекламирование--тенденции

   Здравоохранения служб маркетинг--закон--тенденции


Дод.точки доступу:
Баранович, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Штрімайтіс, О. В.
    Маркетинговий аналіз використання лікарських засобів із вмістом ретиноїдів у разі лікування акне [] = Marketing analysis of the use of drugs containing retinoids in the treatment of acne / О. В. Штрімайтіс, О. С. Кухтенко, В. І. Чуєшов // Фармацевтичний журнал. - 2022. - № 6. - С. 3-10. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Адапален--тер прим

MeSH-головна:
АКНЕ ОБЫКНОВЕННЫЕ -- ACNE VULGARIS (лекарственная терапия, патофизиология, профилактика и контроль, эпидемиология, этиология)
РЕТИНОИДЫ -- RETINOIDS (анализ, снабжение и распределение)
ЛЕКАРСТВЕННОГО ОБЕСПЕЧЕНИЯ СИСТЕМЫ -- MEDICATION SYSTEMS (статистика, тенденции)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (организация и управление, тенденции, экономика)
Дод.точки доступу:
Кухтенко, О. С.
Чуєшов, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Шматенко, О. П.
    Маркетинговий аналіз ринку інгібіторів протонної помпи: у фокусі омепразол та езомепразол [Текст] / О. П. Шматенко, В. В. Осьодло // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 4. - С. 72-78


MeSH-головна:
ПРОТОННЫХ НАСОСОВ ИНГИБИТОРЫ -- PROTON PUMP INHIBITORS (терапевтическое применение, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ОМЕПРАЗОЛ -- OMEPRAZOLE (снабжение и распределение, экономика)
ЭЗОМЕПРАЗОЛ -- ESOMEPRAZOLE (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: Маркетинговий аналіз ринку ІПП, представлених в Україні, свідчить про найвищий відносний приріст споживання у І кв. 2020 р. езомепразолу – на 56 % порівняно з аналогічним періодом попереднього року, а таблетованої форми езонексу – на 259 %. Фармакоекономічний аналіз «мінімальної вартості» (cost-minimization analysis) свідчить, що економічно вигідними для МЗВ серед препаратів езомепразолу є езонекса (ПАТ «Фармак», Україна), а серед препаратів омепразолу – омепразол (ПАТ «Фармак», Україна) та омепразол (корпорація «Артеріум», Україна)
Дод.точки доступу:
Осьодло, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Шаргородский, А. П.
    Что делать маленьким аптекам, или маркетинг высококонкурентного аптечного бизнеса [Текст] / А. П. Шаргородский // Провизор. - 2011. - № 4. - С. 34-36

Рубрики: Аптеки--тенденции

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Шаргородский, А. П.
    Продвижение рецептурных препаратов в Украине [Текст] / А. П. Шаргородский // Провизор. - 2009. - № 18. - С. 8-12

Рубрики: Фармакология--действ преп

   Здравоохранения служб маркетинг


   Украина


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Шаргородский, А. П.
    Инновационный маркетинг -успех современного бизнеса [Текст] / А. П. Шаргородский // Провизор. - 2009. - № 23. - С. 12-14

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--методы

   Экономика фармацевтическая--тенденции


   Лекарственного обеспечения системы--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Шамшурина, Н. Г.
    Маркетинг как рыночная концепция управления здравницей [Текст] / Н. Г. Шамшурина // Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 4. - С. 33-35

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--эконом--организ

   Курорты--эконом


Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Чумак, В.
    Government Relations: робота на результат [Текст] : Урядові стосунки:робота на результат / В. Чумак, К. Косяченко // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 35


MeSH-головна:
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ -- GOVERNMENT AGENCIES (тенденции)
БИОМЕДИЦИНСКОЙ ТЕХНОЛОГИИ ОЦЕНКА -- TECHNOLOGY ASSESSMENT, BIOMEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Чи можна знайти баланс між інтересами суспільства, держави і бізнесу? Як впливати на законотворчу діяльність органів влади, політичних партій, громадських організацій, бізнес-структур? Саме вибудовування та налагодження відносин з державними органами влади, зокрема з урядом, регіональними та місцевими органами влади, є сферою діяльності GR- менеджменту
Дод.точки доступу:
Косяченко, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Что нужно делать в кризис? [Текст] // Приватний лікар. - 2017. - N 8. - С. 48


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (тенденции)
Анотація: После кризиса все будет не так. Не держитесь за откровенно нерабочие проекты, сокращайте их, а в проекты, генерирующие доходы, необходимо смело вкладывать усилия
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Чопчик, В. Д.
    Стратегічне планування бізнес-діяльності стоматологічного центру, основаного на засадах державно-приватного партнерства [Текст] = Strategic planning of business activity of the dental center organized on the principles of public partnership / В. Д. Чопчик, Н. М. Орлова // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2018. - N 4. - С. 26-31


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: Мета: науково обґрунтувати методику здійснення стратегічного планування у стоматологічному медичному центрі, основаному на принципах державно-приватного партнерства
Запропоновану методику проведення стратегічного планування бізнес-процесів буде використано при розробці оптимізованої функціонально-організаційної моделі стоматологічного центру, який працює на принципах державно-приватного партнерства
Дод.точки доступу:
Орлова, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Чибисова, М.
    Фармацевтический маркетинг в стиле WOW [Текст] / М. Чибисова // Провизор. - 2012. - № 4. - С. 6-10

Рубрики: Экономика фармацевтическая--тенденции

   Здравоохранения служб маркетинг--тенденции


   Аптеки--эконом


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)