Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
Шифр: 36347/2008/4
   Журнал

Фармацевтический менеджмент . - Періодичність не визначена
2008р. № 4 . - 1 ел. опт. диск (CD-ROM)
Зміст:
Итоги развития фармацевтического рынка за 2007 г. - С.4-5
Болл, С. В. Проблемы развития рынка лекарственных средств в современной России / С. В. Болл. - С.7-14
Жукова, М. В. О социальной ответственности маркетинга в социальной сфере и здравоохранении / М. В. Жукова. - С.17-21
Юданов, А. Ю. Мерчандайзинг как способ продвижения ЛС в аптечных организациях / А. Ю. Юданов, Е. А. Вольская. - С.21-30
Шамшурина, Н. Г. Маркетинг как рыночная концепция управления здравницей / Н. Г. Шамшурина. - С.33-35
Леонтьева, Ф. Р. Пути решения кадровых проблем в системе государственных фармацевтических организаций / Ф. Р. Леонтьева. - С.36-37
Солонинина, А. В. Структурный анализ кадрового состава специалистов фармацевтического профиля аптечных учреждений / А. В. Солонинина, Л. Г. Киселева, И. В. Крупнова. - С.39-40
Ягудина, Р. И. Современные подходы к повышению компетентности фармацевтов в процессе профессиональной переподготовки / Р. И. Ягудина [и др.] . - С.41-42
Інші автори: Лазарев А. И., Комиссинская И. Г., Денисова Н. Г.
Гончаров, О. И. Управление персоналом в аптеке / О. И. Гончаров, Д. С. Ким, М. А. Федосова. - С.45-61
Паллиативная медицина: вчера, сегодня, завтра». - С.63-67
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    35 интернет-трендов, определяющие успешность продвижения медицинских услуг [Текст] // Приватний лікар. - 2017. - N 5. - С. 32-34


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы)
ИНТЕРНЕТ -- INTERNET (использование)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    ?-маркетинговые стратегии фармацевтических компаний. Тенденции развития интернет-маркетинга в странах Западной Европы [Текст] // Фармацевт практик. REVIEW. - 2008. - № 7/8. - С. 23-25

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--тенденции--эконом

   Фармацевтические службы--организ


   Европа


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Analysis of pharmaceutical market of dietary supplements with green tea leaves extract / O. Yu. Maslov [et al.] // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2022. - Т. 15, N 1. - P40-45


MeSH-головна:
ЧАЙНЫЕ -- THEACEAE (химия)
РАСТЕНИЙ ЛИСТЬЯ -- PLANT LEAVES (химия)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (экономика)
Анотація: Мета роботи – аналіз асортименту дієтичних добавок з екстрактом листя зеленого чаю на сучасному фармацевтичному ринку України для дальшого пошуку шляхів удосконалення та оптимізації фармацевтичного забезпечення. Матеріали та методи. Асортимент дієтичних добавок вивчали за інтернет-ресурсами з пошуком дієтичних добавок в аптеках України. Використані методи: маркетинговий, статистичний, логічний, графічний. Результати. Проаналізували асортимент дієтичних добавок з екстрактом листя зеленого чаю. Результати: лідерами за кількістю фірм-виробників аналізованої групи товарів є США, Україна та Польща, їхня частка становить 61 %, 16 % і 8 % відповідно. За асортиментом перше місце посідає США – 66 %. Дієтичні добавки представлені 6 лікарськими формами, більшість із них – капсули (60 %). Визначили, що монопрепарати переважають на фармацевтичному ринку і становлять 77 %. Здійснили цінову сегментацію ринку дієтичних добавок з екстрактом листя зеленого чаю, результати показали, що здебільшого це дієтичні добавки в ціновому діапазоні 200–500 грн. Вивчення фірмової структури дало змогу виділити лідерів серед іноземних компаній: Now Foods (27 %), Swanson (20 %), Puritan’s Pride (14 %). Висновки. Станом на початок 2022 р. в Україні наявні 42 дієтичні добавки з екстрактом листя зеленого чаю. Нині на фармацевтичному ринку України 84 % дієтичних добавок з екстрактом листя зеленого чаю представлені іноземними виробниками (переважно монопрепаратами) у вигляді капсул та в ціновому інтервалі від 200 до 500 грн.
Дод.точки доступу:
Maslov, O. Yu.
Kolisnyk, S. V.
Komisarenko, M. A.
Poluian, S. M.
Holik, M. Yu.
Tomarovska, T. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Bobritskaya, L. O.
    Marketing research of the market of drugs with the choleretic action [Текст] = Маркетингові дослідження ринку препаратів жовчогінної дії / L. O. Bobritskaya, M. A. Arakelyan, N. V. Popova // Вісник фармації. - 2014. - № 2. - С. 63-67


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЖЕЛЧЕГОННЫЕ И ЖЕЛЧЕОБРАЗУЮЩИЕ СРЕДСТВА -- CHOLAGOGUES AND CHOLERETICS (снабжение и распределение, экономика)
ХИМИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, PHARMACEUTICAL (методы)
Дод.точки доступу:
Arakelyan, M. A.
Popova, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Brytanova, T. S.
    National market of diagnostic tests and test systems [Текст] / T. S. Brytanova, A. V. Samko, Ye. H. Knysh // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2020. - Том 13, N 3. - С. 388-393


MeSH-головна:
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ ОБЩЕПРИНЯТЫЕ -- DIAGNOSTIC TESTS, ROUTINE (использование)
САХАРА КРОВИ САМОКОНТРОЛЬ -- BLOOD GLUCOSE SELF-MONITORING (использование, методы)
ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КОНКУРЕНЦИЯ -- ECONOMIC COMPETITION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Мета роботи – аналіз ринку діагностичних тестів і тест-систем, що перебувають в обігу в Україні. Матеріали та методи. Використали електронні та паперові офіційні джерела інформації, а також інтернет-сайти аптек. Застосовували пошуковий, аналітичний, систематичний, порівняльний і статистичний методи та методи математичного, логічного аналізів. Результати. Аналіз сучасного ринку діагностичних тестів і тест-систем дав можливість встановити асортиментну та фірмову (90 фірм-виробників) структури. Більшість з них знаходиться за межами України (85,5 %). Серед іноземних виробників найбільший імпортер – КНР (19,5 %). Під час роботи для визначення рівня конкуренції між виробниками аналогічних груп тестів і тест-систем встановили коефіцієнт напруженості. Для визначення рівня доступності розрахували коефіцієнти ліквідності ціни та адекватності платоспроможності. Висновки. Досліджено вітчизняний ринок діагностичних тестів та тест-систем. Встановлено, що фірмова структура складається з 90 фірм-виробників та 20 країн світу. Переважна більшість продукції надходить від країн-імпортерів (85,5 %), де лідером є Китай (19,5 %). Аналіз конкурентоспроможності показав, що найбільша конкуренція – серед компаній, які випускають тести для визначення вагітності, рівня глюкози, кетонів, нітритів, білка у крові та сечі (Kvi = 0,96), у виробників відсутні тести для дослідження сперми (Kvi = 0). Розраховані коефіцієнти ліквідності ціни та адекватності платоспроможності показують високу цінову конкуренцію та низьку доступність для деяких груп діагностичних тестів і тест-систем.
Дод.точки доступу:
Samko, A. V.
Knysh, Ye. H.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Buckley, J.
    Маркетинг в фарминдустрии: время перемен [Текст] / J. Buckley // Провизор. - 2008. - № 9. - С. 4-9

Рубрики: Экономика фармацевтическая

   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Digital: фарма в эпоху цифровых перемен [Текст] // Фармацевт практик. - 2019. - № 3. - С. 4-6


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (использование, организация и управление, тенденции)
Анотація: В Киеве 28 февраля состоялась конференция «Жити сьогодні. Digital», посвященная Digital-технологиям в рекламе и маркетинге. Конференция стала площадкой для общения и обмена опытом между представителями digital агентств, IT- и WEB-разработчиков, юристов, маркетологов и операторов фармацевтического рынка. Место проведения мероприятия было выбрано не случайно: UNIT. City — первый инновационный парк в Украине, где созданы все условия для развития бизнеса в сфере высоких технологий и креативных индустрий. Организатором конференции выступила «Производственная компания Здорово»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    II Маркетингова бізнес-конференція фармацевтичної галузі України "Жити сьогодні" [Текст] // Therapia (Український медичний вісник). - 2015. - № 11. - С. 26-27


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
КОНГРЕССЫ -- CONGRESSES
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Inspe Open Air - як участь у одній події може змінити вашу клініку [Текст] // Новини стоматології. - 2019. - N 3. - С. 38-43


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКОЕ ОБОРУДОВАНИЕ -- DENTAL EQUIPMENT (экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции, экономика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    IV маркетингова бізнес-конференція «ЖИТИ СЬОГОДНІ»: як це було [Текст] // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 12-15


MeSH-головна:
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC (организация и управление, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции, экономика)
Анотація: 19 жовтня 2017 р. у готелі Hyatt Regency проходила IV маркетингова бізнес-конференція фармацевтичної галузі України, організатором якої є «Виробнича компанія «Здорово»
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Katynska, M. G.
    Organization and marketing tools to increase sales of over-the-counter medicines in pharmacies [Текст] / M. G. Katynska // Ліки України. - 2021. - № 9. - С. 40-44. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Анотація: Pharmaceutical marketing is an activity aimed at meeting the needs of the population in pharmaceutical care. Relevant and specific for this industry promotion tool is recognized marketing mix - marketing complex, the components of which are 4P: product; price (cost); place and promotion. These components are the most important in determining the marketing policy of each organization. The formation of the marketing complex of pharmacies has its own features, which are related to the specifics: the sale of over-the-counter and prescription medicines, patient health, ethics of promotion, and so on. The urgency of the topic is due to the active development of over-the-counter medicines as a special group for purchase and use, which is clearly reflected in the methods of sale. Currently, merchandising in pharmacies as a modem type of pharmaceutical marketing is gaining special development. The object of research is the use of the principles of merchandising in a pharmacy. The subject of research - approaches, and means of sales promotion and increase sales of medicines in the application of the principles and rules of application of the principles of merchandising in the pharmacy
Фармацевтичний маркетинг є діяльністю, спрямованою на задоволення потреб населення в фармацевтичній допомозі. Актуальним та специфічним для цієї галузі інструментом просування визнано marketing mix - маркетинговий комплекс, складовими якого є АР: product - товар (продукт); price - ціна (вартість); place - місце та promotion - просування. Ці складові є найважливішими у визначенні маркетингової політики кожної організації. Формування комплексу маркетингу аптечних закладів має свої особливості, які пов’язані зі специфікою: реалізація безрецептур- них та рецептурних препаратів, здоров’я пацієнтів, етичність промоції тощо. Актуальність теми зумовлена активним розвитком відпуску лікарських препаратів безрецептурного відпуску як особливої групи щодо купівлі та застосування, що чітко відображається на методах збуту. У теперішній час особливого розвитку набуває мерчандайзинг в аптеках як сучасний різновид фармацевтичного маркетингу. Об’єкт дослідження - використання принципів мерчандайзингу в аптечному закладі. Предмет дослідження - підходи та засоби стимулювання збуту та підвищення продажів лікарських засобів при застосуванні принципів та правил застосування мерчандайзингу в аптечному закладі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Lebedynets, O. V.
    Marketing research of the contemporary market of parapharmaceuticals based on wine [Текст] / O. V. Lebedynets, Sv. M. Kovalenko, S. V. Breusova // Вісн. фармації. - 2019. - № 1. - С. 33-38


MeSH-головна:
КОСМЕТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- COSMETICS
ВИНО -- WINE (использование)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Анотація: Nowadays, eco-trends are spreading widely in various fields, as well as in parapharmacy. Enotherapy or wine therapy is promising and little studied. Enotherapy is engaged in studying the healing properties of wines. As part of modern cosmetics the grapeseed oil, grape extracts, as well as natural red wine are actively used. Aim. To analyze the modern parapharmaceutical market of Ukraine and European countries in order to create new parapharmaceuticals with the antioxidant, anti-inflammatory, regenerative effect. Materials and methods. The logical and analytical methods for analyzing the data of the specialized literature and the regulatory framework, as well as the data on the parapharmaceuticals presented at the Ukrainian market were used in the work. Results and discussion. The analysis of the Ukrainian market conducted has determined that parafarmaceuti- cals, which include red or white wine and their extracts, are mainly represented by foreign products. The most widespread formulations with wines and their extracts are masks, creams and sera in the form of emulsions, gels or cream- gels. In Ukraine, there is a sufficient raw material base of wine materials; therefore, the production of such products is relevant and promising. Conclusions. The variety of existing products based on wine is not sufficiently widespread; therefore, a promising direction is creation of new domestic parapharmaceuticals with the antioxidant, anti-inflammatory and regenerative effect
У теперішній час активно поширюється еко-напрямок у різних галузях, а також і у парафармації. Перспективною та мало вивченою є енотерапія або винотерапія. Енотерапія займається вивченням цілющих властивостей вин. У складі сучасних косметичних засобів активно використовується олія виноградних кісточок, екстракти винограду, а також натуральне червоне вино. Мета роботи. Аналіз сучасного парафармацевтичного ринку України та країн Європи для створення нових парафармацевтичних засобів із антиоксидантною, протизапальною, регенеруючою дією. Матеріали та методи. В роботі використовувалися логічний і аналітичний методи для аналізу даних спеціальної літератури та нормативно-правової бази, а також дані про парафармацевтичні препарати, представлені на ринку України. Результати та їх обговорення. Проведений аналіз ринку України встановив, що парафармацевтичні засоби, до складу яких входить червоне або біле вино та їх екстракти, в основному представлені препаратами закордонного виробництва. Найпоширенішими формами випуску є маски, креми та сироватки у вигляді емульсій, гелів або крем-гелів. В Україні існує достатня сировинна база виноматеріалу, тому виробництво таких препаратів є актуальним та перспективним. Висновки. Асортимент існуючих препаратів на основі вина не достатньо поширений, тому перспективним напрямком є створення нових вітчизняних парафармацевтих засобів з антиоксидантною, протизапальною та регенеруючою активністю
Дод.точки доступу:
Kovalenko, Sv. M.
Breusova, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Neal, W. F.
    Прирост прибыли за счет маркетинга. Ч. 5 [Текст] / W. F. Neal // Новое в стоматологии. - 2006. - № 5(137). - С. 126-128

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг

   Лаборатории стоматологические--организ


   Зубные техники--психол


   Оборудование, аппаратура, инструменты--исп--методы


Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Olkhovska, A. B.
    Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries [Текст] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 1. - С. 31-40


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (снабжение и распределение, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Анотація: Aim. To substantiate theoretically and practically the essence, content, basic approaches, and tasks to effective formation of partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market, which activities are aimed at promoting medicines in Ukraine and foreign countries. Materials and Methods. To implement the objectives the methods of content analysis, logical analysis, grouping, generalization, graphical and marketing research methods were used. Results. The contemporary concepts and tools for establishing and developing partnership relations have been studied, the role and importance of partnership relations in the activities of the subjects of the pharmaceutical market have been determined. The essence, peculiarities and types of partnership relations in the links of the pharmaceutical chain “Manufacturer – Wholesale Company – Pharmacy” have been also described. The most advanced tools and technologies of interaction of the pharmaceutical market players, the main of them are: 1C Rarus (1C sectoral programs for automation of enterprises) and CRM systems as a complex of business processes of the company for interaction with customers (Customer Relationship, Min Peak, Win Peak CRM) have been detalized. The method for analysis of trends and specificity of partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market based on such criteria as duration of relationships, deep partnerships, the possibility of duplication, reliable partnerships, dynamic and effective partnership relations has been proposed. Conclusions. The theoretical significance of the research conducted is to specify the idea regarding the importance of partnership relations in the field of pharmaceutical business, which form the basis of the modern strategy of firms, and optimize their resources and opportunities for achieving competitive advantages at the market. The practical importance of the research is that the results obtained can be used for further analysis aimed at creating a more effective and long-term partnership relations between the subjects of the pharmaceutical market in the field of promotion of medicines both in Ukraine and abroad
Мета: теоретичне та практичне обґрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв’язків між суб’єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи: контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Результати дослідження. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб’єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга «виробник – оптова фірма – аптека». Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб’єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: «Взаємовідносини з клієнтами», «Min Peak, Win Peak CRM». Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб’єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв’язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв’язків та ефективність партнерських відносин. Висновки. Теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб’єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном
Дод.точки доступу:
Malyi, V. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Olkhovska, A. B.
    The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations [Text] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Вісн. фармації. - 2018. - № 4. - P43-51


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PHARMACEUTICAL SERVICES (организация и управление, экономика)
Анотація: To substantiate the conceptual bases and scientific and methodological approaches of implementing the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations
The introduction of the marketing communication management controlling system allows reducing the expenditures of pharmaceutical enterprises for promoting medicines due to effective management of all instruments and resources, the expediency of investing into specific advertising campaigns; providing the competitiveness of the trademark and forming a high level of the target audience loyalty; maintaining and expanding its market share
Дод.точки доступу:
Malyi, V. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Podorozhna, M. G.
    Analysis of the domestic market of medicinal products for the use in the second phase of wound healing [Текст] = Аналіз вітчизняного ринку лікарських засобів для використання на другій фазі ранового процесу / M. G. Podorozhna, Ye. V. Gladukh, S. V. Stepanenko // Фармацевтичний часопис. - 2020. - N 3. - С. 38-45


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
ЛЕКАРСТВЕННЫЕ ФОРМЫ -- DOSAGE FORMS
РАНЫ И ТРАВМЫ -- WOUNDS AND INJURIES
ЯЗВЫ -- ULCER
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Marketing analysis of the market of medicinal products, that promote wound healing, as well as finding directions of market development and further diversification of the range
The analysis of the market of preparations for treatment of wounds and ulcers has made it possible to establish that in accordance with the WHO’s ATC the therapeutic group D03 «Preparations for treatment of wounds and ulcers» is represented by 9 subgroups and includes 64 trade names. As follows from the analysis of the range structure of the preparations for healing (cicatrization) of wounds (group D03A) depending on dosage forms the medicinal products in the form of ointments account for 44.35%
Маркетинговий аналіз ринку лікарських засобів, що сприяють загоєнню ран, а також пошук напрямків розвитку ринку та подальшої диверсифікації асортименту
Аналіз ринку препаратів для лікування ран та виразок дозволив встановити, що відповідно до ВООЗ терапевтична група D03 «Препарати для лікування ран та виразок» представлена 9 підгрупами та включає 64 торгові назви. Основну частку структури асортименту препаратів для загоєння (рубцювання) ран (група D03A) складають мазі – 44,35 %
Дод.точки доступу:
Gladukh, Ye. V.
Stepanenko, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Rafalska, Y.
    Marketing research of the medicine market for the treatment of breast cancer in Ukraine [Text] = Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів для лікування раку молочної залози в Україні / Y. Rafalska, K. Kosyachenko // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - P77-83. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
МОЛОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- BREAST NEOPLASMS (лекарственная терапия, экономика)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: The article presents the results of the study of the marketing market of medicines for the treatment of breast cancer in Ukraine during 2019-2020. Medicine treatment schemes based on a clinical protocol were analyzed. On December 1, 2019, 184 drugs were registered for the treatment of breast cancer in Ukraine, and on December 1, 2020 - 194. In 2020, the largest share among of the studied drugs belongs to the group of antineoplastic and immunomodulatory drugs - 82.0 %, and the group of drugs that affect the musculoskeletal system - 18.0 %. On December 1, 2020, drugs were represented by 43 manufacturers, of which 18.6 % were Ukrainian and 81.4 % were foreign. Among Ukrainian companies, the primacy belongs to Pharmex Group LLC (4.1 %), Teva Ukraine LLC (3.1 %) and Farmak JSC (2.6 %). The largest share of foreign suppliers occupies Great Britain - 26.3 %, Switzerland and India by 11.9 %. At that time, in 5 pharmacotherapeutic groups (L01AA01, L01BA01, L01CA04, L01XC07, M05BA03) is not represented by any drug Ukrainian manufacturer. Analysis of the assortment of drugs for the treatment of breast cancer by dosage form in 2020 showed that the main share (35.6 %) is represented by concentrate for solution for infusion, 21.6 % - tablets and 20.6 % - lyophilisate for solution for infusion. Other dosage forms form a total of 22.2 % of the total assortment of drugs, studied in the Ukrainian market
В статті представлено результати дослідження маркетингового ринку лікарських засобів для лікування раку молочної залози (РМЗ) в Україні протягом 2019- 2020 років. Були проаналізовані схеми медикаментозного лікування РМЗ на основі клінічного протоколу. Станом на 01.12.2019 р. для лікування РМЗ в Україні було зареєстровано 184 ЛЗ, а на 01.12.2020 р. – вже 194. У 2020 році найбільша питома вага серед ЛЗ, що досліджувалися, належить групі антинеопластичних та імуномоделюючих засобів – 82,0%, а групі засобів, що впливають на опорно-руховий апарат – 18,0%. Станом на 01.12.2020 р. ЛЗ представлені 43 фірмами-виробниками, з них 18,6% – українські, 81,4% – іноземні. Серед українських фірм першість належить «Фармекс груп» (4,1%), «Тева-Україна» (3,1%) та «Фармак» (2,6%). Найбільшу питому вагу серед іноземних постачальників займають Велика Британія – 26,3%, Швейцарія та Індія по 11,9%. Значну кількість ЛЗ із Великої Британії постачає фірма-виробник «Містрал Кепітал Менеджмент Лімітед» – 9,3%, зі Швейцарії – «Ф. Хоформанн-Ля Рош Лтд» 8,2% та Індії – «Гетеро Лабз Лімітед» – 4,6%. У той час в 5 фармакотерапевтичних групах (L01AA01, L01BA01, L01CA04, L01XC07, M05BA03) не представлено жодного препарату від українського виробника. Аналіз асортименту ЛЗ для лікування РМЗ за лікарськими формами у 2020 році показав, що основна їх частка (35,6%) представлена концентратом для розчину для інфузій, 21,6% – таблетками та 20,6% – ліофілізатом для розчину для інфузій. Інші лікарські форми, такі як порошок для розчину для ін’єкцій, розчин для ін’єкцій, розчин для інфузій, порошок для приготування розчину для інфузій та порошок ліофілізований для розчину для інфузій, складають сукупно 22,2% від загального асортименту групи ЛЗ, що вивчається, на ринку України
Дод.точки доступу:
Kosyachenko, K.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Strus, O. E.
    Marketing aspects of the development of veterinary preparations based on peloids and products of their processing [Текст] / O. E. Strus, N. P. Polovko, K. I. Smetanina // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Том 5, № 2. - С. 75-84


MeSH-головна:
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ВЕТЕРИНАРНЫЕ ЛЕКАРСТВЕННЫЕ СРЕДСТВА -- VETERINARY DRUGS (экономика)
ГРЯЗИ ЛЕЧЕБНЫЕ -- MUDS MEDICINAL
Анотація: The use of peloids and their derivatives in veterinary is based on their low toxicity and a wide range of the pharmacological activity due to the multi-component chemical composition аnd significant resources of this raw material in Ukraine. Aim. To monitor the range of veterinary preparations based on peloids and products of their processing used in veterinary medicine at the Ukrainian market for further substantiation of the feasibility of developing domestic drugs based on peloids. Materials and methods. The study used marketing and statistical methods for analyzing electronic sources of information and scientific publications. The study objects were the information about veterinary preparations developed from pelloids and products of their processing and registered in Ukraine. The catalogs of veterinary drugs, feed supplements, premixes registered in Ukraine, the Russian Federation, the Republic of Belarus, instructions for their use, electronic catalogs, etc., were studied in depth. The theoretical side of the research was based on scientific publications of domestic and foreign scientists. The empirical base was focused on the analysis of information set forth in the State Register of Medicinal Products of Ukraine, electronic databases using the information retrieval program “Morion”, the price lists of “Apteka” weekly as of 2018. The logical, system-analytical, structural-functional and comparative methods of analysis were used in the article. Monitoring of the range of products from peloids taking into account the ATC classification system has shown that the pharmaceutical market is represented by drugs belonging to the following groups: M02AH – other drugs used topically for joint and muscle pain, C05BA – heparin and heparinoids for topical use and C05CX – other capillary-stabilizing drugs. Results. The analysis of the range of preparations of peloids and their derivatives used in veterinary medicine has shown that most of them are presented by premixes and feed supplements (75 %), veterinary preparations (21 %) and preservatives (4 %). The basis of the Ukrainian pharmaceutical market is the products of the Russian Federation, Ukraine, Belarus, Germany, and Hungary. Conclusions. The absence of veterinary preparations based on sapropels at the Ukrainian market, a poor range of feed supplements indicates the need and relevance of the development of veterinary products – sapropel derivatives
Використання пелоїдів та їх похідних у ветеринарії пов’язано з низькою токсичністю та широким спектром фармакологічної активності, що зумовлено полікомпонентним хімічним складом та значними ресурсами цієї сировини в Україні. Мета: моніторинг асортименту ветеринарних препаратів на основі пелоїдів та продуктів їх переробки, які використовуються у ветеринарії, на українському ринку для подальшого обґрунтування доцільності розробки вітчизняних препаратів на основі пелоїдів. Матеріали та методи: маркетингові та статистичні методи дослідження електронних джерел інформації та низка наукових публікацій. Об’єктом досліджень була інформація про наявні в Україні ветеринарні препарати на основі пелоїдів. Вивчали каталоги зареєстрованих в Україні, РФ, Республіці Білорусь ветеринарних препаратів, кормових добавок, преміксів; інструкції для застосування, електронні каталоги тощо. Теоретичну основу дослідження складали наукові праці вітчизняних та закордонних учених. Аналіз проводився на основі даних Державного реєстру лікарських засобів України, електронних баз даних, інформаційно-пошукової програми «Моріон» та прайс-листів щотижневика «Аптека» станом на 2018 р., що складали емпіричну базу дослідження. Були використані логічний, системно-аналітичний, структурно-функціональний та порівняльний методи аналізу. Моніторинг асортименту препаратів проводився згідно з Державним реєстром лікарських засобів України і класифікаційної системи АТС. Нами було досліджено фармацевтичний ринок лікарських препаратів, установлено, що препарати пелоїдів належать до груп M02АХ – Інші засоби, що застосовуються місцево при суглобовому та м’язовому болю, С05ВА – Гепарин або гепариноїди для місцевого застосування та С05СХ – Інші капіляростабілізувальні засоби. Результати дослідження. Аналіз асортименту препаратів на основі пелоїдів, які використовуються у ветеринарії, показав, що переважна більшість це премікси і кормові добавки (75 %), ветеринарні препарати складають 21 %, а консерванти – 4 %. На ринку України продукція з пелоїдів представлена російськими, білоруськими, німецькими, угорськими та українськими виробниками. Висновки. Відсутність на ринку України ветеринарних препаратів на основі сапропелів, а також невеликий асортимент кормових добавок свідчать про актуальність розробки таких ветеринарних засобів
Дод.точки доступу:
Polovko, N. P.
Smetanina, K. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    The current state and the development prospects of the ukrainian market of antihistamines [Text] / O. V. Andryushayev [et al.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2020. - Том 6, № 2. - P69-80


MeSH-головна:
ГИСТАМИНА АНТАГОНИСТЫ -- HISTAMINE ANTAGONISTS (экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (методы)
Анотація: Nowadays allergy has become a global problem for all humanity. According to the WHO about 30-40 % of the world’s population suffers from allergic diseases. Environment pollution, as well as everyday use of a large number of synthetic substances, contribute to the rapid increase in incidence of allergic reactions. The therapy of these diseases is based mainly on the antihistamine drugs (AHD), which makes it reasonable to study the Ukrainian market of AHD and to identify its promising directions of development. Aim. To study the assortment of antihistamine drugs registered in Ukraine. Materials and methods. The analysis was based on the official sources of information and materials of the previous marketing research using the methods of systematic, graphical and comparative analysis with the subsequent obtaining of explanations and conclusions. Results. During the analysis of the domestic pharmaceutical market regarding the assortment of antihistamines it has been found that 128 drugs are used in Ukraine for the treatment of allergic diseases. The study of distribution by dosage forms has revealed the prevalence of solid dosage forms – tablets and dragee – their percentage is 71 %. The analysis of AHD by the manufacturing countries has shown the import dependence of the Ukrainian market: the foreign manufacturers represent 61 % of the drugs. Moreover, in recent years there is a downward trend of the share of domestic manufacturers (50 % – in 2014; 39 % – in 2019). India is the largest importer of antihistamines at the market (17.2 %); the total market share of the European Union countries is 39 %. The analysis of the current state of the pharmaceutical market has determined a change in the distribution of AHD by INN in favor of the new-generation drugs. The study has revealed the absence of anti-allergic herbal medicines in Ukraine; it substantiates the development of new drugs for the phytotherapy of allergic diseases. Conclusions. The absence of plant-based anti-allergic drugs at pharmaceutical market of Ukraine has been found. Taking into account an increasing popularity of herbal medicines and growing demand for drugs with a good safety profile we have concluded that the development of a new plant-based drug for the allergy treatment is a topical direction for further studies
У наш час алергія стала глобальною проблемою для всього людства. За даними ВООЗ, близько 30-40 % населення земної кулі страждають від алергічних захворювань. Забруднення зовнішнього середовища разом із частим використанням у побуті великої кількості синтетичних речовин сприяють стрімкому розповсюдженню алергічних реакцій. Терапія цих захворювань ґрунтується більшою мірою на застосуванні антигістамінних препаратів (АГП), що обумовлює доцільність дослідження ринку АГП в Україні та виявлення пріоритетних напрямів його розвитку. Мета: дослідження асортименту зареєстрованих в Україні антигістамінних лікарських засобів. Матеріали та методи. Аналіз проводився на основі офіційних джерел інформації та матеріалів попередніх маркетингових досліджень із використанням методів системного, графічного і порівняльного аналізу та наступним одержанням пояснень і висновків. Результати дослідження. У ході аналізу вітчизняного фармацевтичного ринку щодо асортименту антигістамінних лікарських засобів було встановлено, що в Україні зареєстровано 128 препаратів, які застосовуються для лікування алергічних захворювань. Дослідження розподілу за лікарськими формами виявило перевагу твердих лікарських форм – таблетки і драже становлять 71 %. Аналіз АГП за країнами-виробниками показав імпортозалежність ринку – 61 % препаратів представлено імпортними виробниками. При цьому останнім часом спостерігається тенденція до зменшення частки вітчизняного виробника (50 % – у 2014 р.; 39 % – у 2019 р.). Найбільшим імпортером антигістамінних лікарських засобів на ринок є Індія (17,2 %); сумарний внесок країн Європейського Союзу становить 39 %. Аналіз сучасного стану фармацевтичного ринку виявив зміну розподілу АГП за МНН на користь лікарських засобів нового покоління. У ході дослідження виявлено відсутність в Україні протиалергічних лікарських засобів рослинного походження, що дає підстави для розробки нових препаратів для фітотерапії алергічних захворювань. Висновки. Установлено відсутність протиалергічних рослинних препаратів на фармацевтичному ринку України. Враховуючи зростаючу популярність рослинних лікарських засобів та високий рівень попиту на лікарські засоби з хорошим профілем безпеки, ми дійшли висновку, що розробка нового протиалергічного препарату на рослинній основі є актуальним напрямком подальших досліджень
Дод.точки доступу:
Andryushayev, O. V.
Ruban, О. A.
Masliy, Yu. S.
Iakovlieva, L. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)