Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Як продати 1 тисячу відеокольпоскопій?
Місце публікування : Приватний лікар. - 2017. - N 6. - С. 34 (Шифр ПУ70/2017/6)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мартишин О.
Назва : Як зробити медичний бізнес успішним: секрети успіху лідерів
Місце публікування : Український медичний часопис. - 2019. - Т. 2, № 4. - С. 3-6 (Шифр УУ13/2019/2/4)
MeSH-головна: ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВО -- ENTREPRENEURSHIP
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
Анотація: Успішний бізнесмен — людина, яка йде у ногу з часом, готова до змін, постійного навчання та повної самовіддачі обраній справі. Медичний бізнес в Україні — екстраординарний напрямок діяльності, особливо високоризикований при триваючій реформі (або як її ще називають — трансформації) системи охорони здоров’я. Для когось зміни — одвічна проблема, для інших — нові можливості. Саме тому 7 серпня 2019 р. у столичному «Pochayna event hall» команда групи компаній «Бізнес-Конструктор» зібрала без перебільшення найтоповіших українських профільних спікерів і вщент заповнену аудиторію людей, які прагнуть вивести медичний бізнес у нашій державі на якісно новий і глобально конкурентний рівень
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смирнов А.
Назва : Эффективный внутренний маркетинг, или Чего хочет женщина
Місце публікування : Стоматолог. - 2005. - № 1/2. - С. 61-62 (Шифр СУ9/2005/1/2)
Предметні рубрики: Стоматолог-больной отношения
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Переведенцев О. В.
Назва : Электронные коммуникации в медицинском маркетинге
Місце публікування : Управління закладом охорони здоров’я. - 2012. - № 9. - С. 44-49 (Шифр УУ44/2012/9)
Предметні рубрики: Электроника медицинская
Компьютерные методы
Здравоохранения служб маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): организаторусписок
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименюк Ю.
Назва : Экспресс-курс: все о полочном пространстве
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 48 (Шифр ФУ17/2018/2)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: Мерчандайзинг иногда называют маркетинговой революцией в торговле
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Присенко В. Г., Махкамова З. Р.
Назва : Экономическое мышление руководителя: мода и реальность?
Місце публікування : Вестник физиотерапии и курортологии. - Євпаторія, 2012. - № 2. - С. 119-121 (Шифр ВУ3/2012/2)
Примітки : Библиогр.: с. 121-121
Предметні рубрики: Здравоохранения служб маркетинг
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименюк Ю.
Назва : Эволюция форматов...
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2016. - № 12. - С. 34-35 (Шифр ФУ17/2016/12)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ -- PHARMACEUTIC AIDS
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мерчандайзинг
Анотація: 28 декабря 1918 г. Совет народных комиссаров издает декрет о национализации аптек. В распоряжение Совнаркома передается все аптечное имущество «в интересах обеспечения трудового народа». Поступательное развитие аптечного дела было подорвано началом Второй мировой войны. Восстановление и налаживание обеспечения аптек пришлось на конец 40-х — начало 50-х годов. В советское время аптеки строились по специальным проектам и оснащались необходимым технологическим оборудованием за государственный счет. Открывались филиалы аптек при поликлиниках. Доля готовых препаратов в ассортименте аптек возрастала. Отпуск лекарственных средств осуществлялся за счет общественных фондов. Устанавливалась материальная ответственность руководящих лиц. Вводилась премиальная система оплаты труда. Аптеками руководило Главное аптечное управление, которое разрабатывало нормативные документы; определяло потребность в медикаментах; распределяло продукцию по союзным республикам. Главному аптекоуправлению подчинялись областные управления, которые в свою очередь руководили другими учреждениями фармацевтической отрасли. В СССР существовало два вида аптек: больничные (для стационарных больных) и амбулаторные. Такая структура существовала до 1991 г. С уходом эпохи начались изменения и в работе аптек…
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савич П., Курбан О.
Назва : Що таке маркетинг?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 5-7 (Шифр ФУ17/2017/12)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: Чому кожен розуміє це поняття по-своєму? Більшість читачів під словом «маркетинг» уявляють собі рекламні засоби та технології. Це пов’язано з тим, що відділи маркетингу локальних представництв іноземних фірм, роботу яких наслідують вітчизняні компанії, здебільшого займаються саме плануванням та підготовкою рекламних кампаній. Проте за зовнішніми ознаками не завжди можна зрозуміти внутрішню схему роботи та процес стратегічного планування. У міжнародних компаніях питаннями глобальних стратегій займаються на рівні С-level management (Правління). Локальні представництва опікуються їхньою адаптацією та втіленням, а також відповідають за якість її реалізації. Відповідно бізнесова культура розробки та прийняття стратегічних рішень в середовищі українських компаній розвинена недостатньо
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрієвський І. Ю.
Назва : Що таке індукований лікарем попит і його вплив на ринок медичних послуг
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2013. - № 4. - С. 57-63 (Шифр ВУ14/2013/4)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Асулин Г.
Назва : Чтобы клиника была успешной
Місце публікування : ДентАрт. - 2020. - № 1. - С. 57-61 (Шифр ДУ1/2020/1)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭТИКА В СТОМАТОЛОГИИ -- ETHICS, DENTAL
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименюк Ю.
Назва : Что такое СТМ?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 4. - С. 46-47 (Шифр ФУ17/2018/4)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Сейчас модно иметь собственную торговую марку (СТМ). Что движет игроками аптечного ритейла при выводе на рынок СТМ — расчет, здравый смысл или просто мода? Позволяет ли СТМ расширить ассортимент или это просто война за потребителя?
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Что нужно делать в кризис?
Місце публікування : Приватний лікар. - 2017. - N 8. - С. 48 (Шифр ПУ70/2017/8)
MeSH-головна: МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: После кризиса все будет не так. Не держитесь за откровенно нерабочие проекты, сокращайте их, а в проекты, генерирующие доходы, необходимо смело вкладывать усилия
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаргородский А. П.
Назва : Что делать маленьким аптекам, или маркетинг высококонкурентного аптечного бизнеса
Місце публікування : Провизор. - 2011. - № 4. - С. 34-36 (Шифр 22633/2011/4)
Предметні рубрики: Аптеки-- тенденции
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юданов А. Ю.
Назва : Ценообразование в системе фарммаркетинга
Місце публікування : Фармацевтический менеджмент. - 2008. - № 8. - С. 13-30 (Шифр 36347/2008/5)
Предметні рубрики: Здравоохранения служб маркетинг-- эконом
Цена экономическая-- тенденции
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш В.
Назва : Ценностное предложение, или что необходимо делать до привлечения пациентов в медицинском маркетинге?
Місце публікування : Приватний лікар. - 2017. - N 4. - С. 20-23 (Шифр ПУ70/2017/4)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Анотація: Презентуя свою услугу, не забывайте о проблеме вашего клиента. Сосредоточьте внимание на том, как ваша услуга решает задачи потребителя, какие выгоды он получит, воспользовавшись вашей помощью. Характеристики вашего продукта, товара или услуги должны всего лишь подтверждать обоснованность ваших гарантий в решении проблемы клиента
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуб Л., Денисова Н.
Назва : Цінова стратегія лідера
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2013. - № 4. - С. 4-5 (Шифр ФУ17/2013/4)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Хотите увидеть будущее? Смотрите на Киев!
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 7/8. - С. 10-11 (Шифр ФУ17/2018/7/8)
MeSH-головна: АПТЕКИ -- PHARMACIES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: Анализ продаж в аптечной рознице Киева vs Украина (апрель 2017 – май 2018 vs апрель 2016 – май 2017)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш В.
Назва : Хороший маркетинг, но плохие продажи?
Місце публікування : Участковый врач. - 2017. - N 10. - С. 11 (Шифр УУ57/2017/10)
Анотація: Если клиент не видит в вашем рекламном сообщении свою роблему и ее решение — это значит, что вы зря потратили деньги
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш В.
Назва : Хороший маркетинг, но плохие продажи?
Місце публікування : Приватний лікар. - 2017. - N 9/10. - С. 1 (Шифр ПУ70/2017/9/10)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
Анотація: Если клиент не видит в вашем рекламном сообщении свою роблему и ее решение — это значит, что вы зря потратили деньги
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вавилов В.
Назва : Функциональные обязанности медадминистратора
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 24 (Шифр ПУ70/2018/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ РЕГИСТРАТОРЫ-АДМИНИСТРАТОРЫ -- MEDICAL RECORD ADMINISTRATORS
КАДРОВ ПОДБОР -- PERSONNEL SELECTION
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
БОЛЬНОГО УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- PATIENT SATISFACTION
Анотація: Администраторы — волшебники рецепции и всего медицинского учреждения. На их хрупкие плечи ложится вопрос организации работы докторов и процесс обслуживания клиентов-пациентов. В зависимости от размера медицинского учреждения у администраторов бывают разные функции и обязанности
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)