Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мандзюк А. М., Белей Н. М., Марчишин С. М.
Назва : Маркетингове дослідження фармацевтичного ринку фітопрепаратів на основі перстачу гусячого (Pоtentilla Anserina L.)
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2013. - № 2. - С. 70-72 (Шифр ФУ16/2013/2)
MeSH-головна: ЛАПЧАТКА -- POTENTILLA
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY
ПИЩЕВЫЕ ДОБАВКИ -- FOOD ADDITIVES
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гетало О. В.
Назва : Дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів на основі валеріани лікарської
Місце публікування : Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 1. - С. 85-87 (Шифр ФУ16/2015/1)
MeSH-головна: ВАЛЕРИАНА -- VALERIAN
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЛЕКАРСТВА АПРОБИРУЕМЫЕ -- DRUGS, INVESTIGATIONAL
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Смирнов А.
Назва : Эффективный внутренний маркетинг, или Чего хочет женщина
Місце публікування : Стоматолог. - 2005. - № 1/2. - С. 61-62 (Шифр СУ9/2005/1/2)
Предметні рубрики: Стоматолог-больной отношения
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Троценко А. Г., Бутова В. Г., Каплан М. З.
Назва : Технология разработки web-сайта стоматологической организации, или интерактивный маркетинг
Місце публікування : Стоматология. - 2008. - Т. 87, № 1. - С. 85-88 (Шифр СР18/2008/87/1)
Предметні рубрики: Стоматологические учреждения
Учреждения автоматизация
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравченко В. В.
Назва : Маркетинг стоматологічних послуг в умовах формування ринкових відносин
Місце публікування : Современная стоматология. - 2006. - № 1. - С. 142-145 (Шифр СУ4/2006/1)
Предметні рубрики: Здравоохранения служб маркетинг
Стоматологическая помощь-- эконом
Стоматологической практики типы-- организ-- эконом
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мейснер А. Ф., Ростовцев С. А., Стахеева Л. Б.
Назва : Маркетинг как эффективный инструмент преодоления системных проблем в организации противотуберкулезной помощи детскому населению
Місце публікування : Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2009. - № 6. - С. 7-13 (Шифр 71460/2009/6)
Предметні рубрики: Здравоохранения служб маркетинг-- организ
Медицинская помощь-- дети
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хайнке Д. П.
Назва : Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Якість життя в компанії – керування стратегією
Місце публікування : Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - Львів, 2018. - № 1. - С. 68-71 (Шифр ІУ17/2018/1)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чумак В., Косяченко К.
Назва : Government Relations: робота на результат : Урядові стосунки:робота на результат
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 35 (Шифр ФУ17/2018/6)
MeSH-головна: КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ -- GOVERNMENT AGENCIES
БИОМЕДИЦИНСКОЙ ТЕХНОЛОГИИ ОЦЕНКА -- TECHNOLOGY ASSESSMENT, BIOMEDICAL
Анотація: Чи можна знайти баланс між інтересами суспільства, держави і бізнесу? Як впливати на законотворчу діяльність органів влади, політичних партій, громадських організацій, бізнес-структур? Саме вибудовування та налагодження відносин з державними органами влади, зокрема з урядом, регіональними та місцевими органами влади, є сферою діяльності GR- менеджменту
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Суховий Г. П., Яковлева О. С.
Назва : Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів антидепресивної дії
Місце публікування : Соціальна фармація в охороні здоров’я. - Х., 2017. - Том 3, № 3. - С. 74-80 (Шифр СУ53/2017/3/3)
MeSH-головна: АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Анотація: Мета: маркетингові дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів (ЛЗ) антидепресивної дії, аналіз цінових характеристик ліків та їх динаміки за 2013-2017 рр. Методи: статистичний, графічний, порівняльний. Результати дослідження. За даними Державного реєстру ЛЗ України, станом на 01.03.2017 р. зареєстровано 223 ЛЗ антидепресивної дії, значну частину (81,6 %) з яких складають препарати іноземного виробництва. Середнє значення розрахованого ланцюгового індексу середньостатистичних закупівельних цін (Іg) у 2013-2017 рр. дорівнює 1,29. Аналіз коефіцієнта адекватності платоспроможності (Cas) свідчить про зростання цього показника протягом 2014-2016 рр. За цей же час відмічена тенденція до зниження показника доступності (D). У 2017 р. спостерігається збільшення показника D, але його значення залишається менше за 1. Висновки. Доведено, що протягом 2013-2017 рр. спостерігалося зростання середніх закупівельних цін на ЛЗ. Встановлено, що зростання показника адекватності платоспроможності (Cas) та зниження показника доступності (D) у 2014-2016 рр. свідчить про зниження доступності ЛЗ антидепресивної дії. Разом з тим необхідно відзначити позитивну тенденцію зростання показника доступності (D) у 2017 р., але він вказує на недостатній рівень доступності досліджуваних ЛЗ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш В., Чекменев К.
Назва : Маркетинговые коммуникации в интернете
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 16-17 (Шифр ПУ70/2018/1)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: Маркетинговые коммуникации — это процесс регулярного и последовательного контакта с разными сегментами целевой аудитории. Они необходимы для вовлечения вашей целевой аудитории и создания прочной основы для доверия к вашей компании и ее услугам
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лепешина О.
Назва : Зміни в акцентах маркетингових активностей у сфері медичних послуг України (2003-2017)
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 10-11 (Шифр ПУ70/2018/1)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
БОЛЬНИЦЫ ЧАСТНЫЕ КОММЕРЧЕСКИЕ -- HOSPITALS, PROPRIETARY
СТАТИСТИЧЕСКИЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- STATISTICAL DISTRIBUTIONS
Анотація: Маючи досвід роботи зі сферою медичних послуг України з 2003 року, ми вирішили проаналізувати, яким чином змінилася тактика маркетингу у приватному сегменті за останні 14 років, і пропонуємо результати дослідження до вашої уваги
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш В.
Назва : А нужен ли маркетинг в медицине?
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 8-9 (Шифр ПУ70/2018/1)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИКА И ОРГАНИЗАЦИИ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE ECONOMICS AND ORGANIZATIONS (NON MESH)
Анотація: Для любого бизнесмена ответ на вопрос, вынесенный в заголовок статьи, очевиден: безусловно, нужен! Однако об открытии медицинского бизнеса все чаще задумываются те, у кого нет специального бизнес-образования, зато есть мечта воплотить свои профессиональные навыки в медицине и принести пользу людям, а себе обеспечить достойный уровень дохода. Вот именно для них мне хотелось бы подробно остановиться на целях и задачах медицинского маркетинга
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш Е.
Назва : Функциональные обязанности копирайтера медицинской клиники
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 32-33 (Шифр ПУ70/2018/2)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
КОЛЛЕКТИВНАЯ КОРРЕСПОНДЕНЦИЯ -- COLLECTED CORRESPONDENCE
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL
Анотація: Когда речь заходит о копирайтинге, многие собственники медицинского бизнеса (или уполномоченные проводить маркетинговые коммуникации с целевой аудиторией сотрудники) представляют себе процесс создания текстов для странички в фейсбуке или на сайте. Однако копирайтинг — это не только тексты для упомянутых площадок. Фактически в задачу копирайтера медицинской клиники входит обеспечение всех вербальных и визуальных форм контактов с целевой аудиторией
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Солодовник В. А., Ткаченко Н. О., Гладишева С. А., Фаді Ал Зедан
Назва : Дослідження ринку засобів для лікування себорейного дерматиту волосистої частини голови
Місце публікування : Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - Запоріжжя, 2018. - Том 11, N 1. - С. 112-118 (Шифр АУ40/2018/11/1)
MeSH-головна: ДЕРМАТИТ СЕБОРЕЙНЫЙ -- DERMATITIS, SEBORRHEIC
КОЖА ВОЛОСИСТОЙ ЧАСТИ ГОЛОВЫ -- SCALP
ПРОТИВОГРИБКОВЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIFUNGAL AGENTS
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Сучасний арсенал лікарських і косметичних засобів, що використовують у терапії себорейного дерматиту волосистої частини голови, доволі різноманітний. Сьогодні фармацевтичний ринок динамічно розвивається і являє собою складну гетерогенну систему, що зумовлює необхідність дослідження його стану та формування інформаційної бази щодо динаміки асортименту, цін і доступності препаратів. Мета роботи – формування інформаційного масиву про лікарські засоби (ЛЗ) та лікувальну косметику, що застосовуються в лікуванні себорейного дерматиту волосистої частини голови (СД ВЧГ), та обґрунтування на підставі маркетингового аналізу доцільності створення нового фармацевтичного препарату на основі субстанції октопіроксу. Матеріали та методи. Як інформаційні матеріали використали Державний реєстр лікарських засобів України, довідник лікарських засобів «Компендіум онлайн», інтернет-ресурси з пошуку ліків в аптеках України «GeoApteka» та «Tabletki.ua». У роботі застосували маркетинговий метод, методи моніторингу, логічного узагальнення, угруповання та графічний метод дослідження. Результати. Здійснили комплексне маркетингове оцінювання українського фармацевтичного ринку засобів, що застосовуються в терапії СД ВЧГ, котра враховувала гетерогенну структуру: два напрями – ЛЗ і засоби лікувальної косметики. Висновки. Сформували сучасний арсенал засобів за двома напрямами: сегмент «ЛЗ» налічує 26 препаратів підгрупи D01A «Протигрибкові препарати для місцевого застосування» і підгрупи D11A «Інші дерматологічні препарати»; сегмент «КЗ» – 71 косметичний засіб (переважають засоби на основі октопіроксу – 12 пропозицій). За формою виготовлення переважають рідкі форми: шампуні, тоніки, розчини, сироватки. Усі засоби за критерієм «порядок відпуску з аптеки» належать до безрецептурних, але перед їхнім застосуванням обов’язково потрібна консультація лікаря для врахування особливостей кожного хворого. Для сегмента ринку, що аналізували, характерний дефіцит комбінованих препаратів і мала кількість пропозицій від вітчизняних виробників
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вавилов В.
Назва : Функциональные обязанности медадминистратора
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 24 (Шифр ПУ70/2018/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ РЕГИСТРАТОРЫ-АДМИНИСТРАТОРЫ -- MEDICAL RECORD ADMINISTRATORS
КАДРОВ ПОДБОР -- PERSONNEL SELECTION
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
БОЛЬНОГО УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- PATIENT SATISFACTION
Анотація: Администраторы — волшебники рецепции и всего медицинского учреждения. На их хрупкие плечи ложится вопрос организации работы докторов и процесс обслуживания клиентов-пациентов. В зависимости от размера медицинского учреждения у администраторов бывают разные функции и обязанности
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бернацкая Ю.
Назва : Зачем нужна CRM-система в медицинском образовании? : Зачем нужна система управления взаимоотношениями с клиентами в медицинско
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 18-20 (Шифр ПУ70/2018/2)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING
ПАЦИЕНТ-СПЕЦИФИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- PATIENT-SPECIFIC MODELING
Анотація: Когда возникает вопрос об автоматизации медицинских учреждений, то первое что слышишь: «У нас все автоматизировано! У нас есть медицинская система Медицинская система действительно является важной составляющей процесса автоматизации, но не единственной. Она решает задачи основного медицинского процесса, но не решает задачи других направлений. Ведь медицинский центр — это не только карточки пациентов и запись на прием к врачу, это еще и маркетинг, и продажи, и управленческий учет, и логистика со складами, и обслуживание оборудования, и документооборот, и бухгалтерия, и финансы, и аналитика. У каждого из данных направлений свои бизнес-процессы и свои задачи, и для их автоматизации нужны разные системы. Сегодня поговорим о CRM-системе, которая отвечает за автоматизацию работь отдела продаж и отдела маркетинга
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черевко Е.
Назва : Как открыть частную клинику? Мечтать и...дерзать!
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 21-23 (Шифр ПУ70/2018/2)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ ЧАСТНЫЕ -- HEALTH FACILITIES, PROPRIETARY
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
КАРЬЕРА -- CAREER MOBILITY
Анотація: Медицинская реформа заставляет многих врачей задумываться об открытии собственной частной практики, однако бытующие «страшилки» о трудностях получения лицензии, коррупции в Минздраве и проверяющих органах останавливают большинство профессионалов в осуществлении своей мечты. Так ли «страшен черт, как его малюют», и насколько в действительности сложен этот путь — от идеи до воплощения — редакция «УВ» беседует с основателем «Комфорт Клиник», врачом-дерматовенерологом Еленой Черевко
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клименюк Ю.
Назва : О лояльности, маркетинговой активности и о том, что думает потребитель…
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 48 (Шифр ФУ17/2017/12)
MeSH-головна: ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
АПТЕКИ -- PHARMACIES
Анотація: Принято считать, что чем больше ценовых акций проводит аптечная сеть, тем больше у нее клиентов. Еще одно распространенное мнение — чем лояльнее посетитель, тем он лучше. Так ли это? Всегда ли, делая ставку на цену, мы формируем лояльность клиента? Давайте выясним, кто такие «лояльные клиенты». Это клиенты, которые в данное время готовы, совершили или совершают покупку. Не стоит надевать розовые очки и утверждать, что каждый совершивший покупку является лояльным клиентом. Для такого утверждения важно учесть, когда была совершена покупка, что покупал клиент, с какой периодичностью
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Труш В.
Назва : Хороший маркетинг, но плохие продажи?
Місце публікування : Участковый врач. - 2017. - N 10. - С. 11 (Шифр УУ57/2017/10)
Анотація: Если клиент не видит в вашем рекламном сообщении свою роблему и ее решение — это значит, что вы зря потратили деньги
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савич П., Курбан О.
Назва : Що таке маркетинг?
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 5-7 (Шифр ФУ17/2017/12)
MeSH-головна: ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Анотація: Чому кожен розуміє це поняття по-своєму? Більшість читачів під словом «маркетинг» уявляють собі рекламні засоби та технології. Це пов’язано з тим, що відділи маркетингу локальних представництв іноземних фірм, роботу яких наслідують вітчизняні компанії, здебільшого займаються саме плануванням та підготовкою рекламних кампаній. Проте за зовнішніми ознаками не завжди можна зрозуміти внутрішню схему роботи та процес стратегічного планування. У міжнародних компаніях питаннями глобальних стратегій займаються на рівні С-level management (Правління). Локальні представництва опікуються їхньою адаптацією та втіленням, а також відповідають за якість її реалізації. Відповідно бізнесова культура розробки та прийняття стратегічних рішень в середовищі українських компаній розвинена недостатньо
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)