Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МНЕМОНИКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.


    Cherepakha, O. L.
    The use of mnemonics for better academic performance of medical university students in the study of anatomical terms [Text] = Використання мнемотехніки для кращої успішності студентів медичного університету при вивченні анатомічних термінів / О. L. Cherepakha, N. G. Gadzhula, Т. О. Rekun // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 2. - P305-309. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ТЕРМИНОЛОГИЯ СИСТЕМАТИЗИРОВАННАЯ -- SYSTEMATIZED NOMENCLATURE OF MEDICINE
АНАТОМИЧЕСКИЕ ОРИЕНТИРЫ -- ANATOMIC LANDMARKS
АССОЦИАТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ -- ASSOCIATION LEARNING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
МНЕМОНИКА -- МНЕМОТЕХНІКА
Анотація: Mnemonics are a combination of special methods and techniques that make it easier to memorize the necessary information and increase the amount of memory by forming associations. The aim of the work is to develop techniques that will help medical students effectively learn anatomical terms by facilitating the memorization of large amounts of information. In this article, we used the following mnemonic techniques: first letter mnemonics or acronyms and the "Comparison" method - to identify common features in the studied and well-known material, namely the similarity in form. This article includes mnemonics that will help to easily learn the following terms namely the anatomy of the skeleton bones for memorizing the bones of the medial wall of the orbit, the bones in the nasal septum, the wrist bones, the ankle tarsal bones, recognition of thoracic vertebrae from the lumbar, cranial bones, upper limb bones, bones of the lower limb, the vertebral regions, the hand, the arm bones and the bone projections. Also included are mnemonics on the anatomy of the cranial nerves that pass through the superior orbital fissure and branches of the facial nerve, mnemonics on the anatomy of the peripheral nervous system, namely somatic nerve plexuses, which include the brachial plexus branches. Also included are mnemonics on the anatomy of the upper limbs muscles, namely the muscles that form the rotator cuff in the shoulder, muscles involved in elbow flexion and the anterior flexor muscles of the forearm and mnemonics on the anatomy of the trunk muscles, namely the paired erector spinae muscles and abdominal muscles. Finally, this article includes a mnemonic on the anatomy of the male reproductive system, namely the layers of the scrotum. In the future, new mnemonics will be developed that relate to splanchnology, anatomy of the central nervous system, anatomy of the sensory organs and anatomy of the cardiovascular system, which were not listed above
Мнемоніка, мнемотехніка – це сукупність спеціальних способів і прийомів, які полегшують запам’ятовування потрібної інформації і збільшують обсяг пам’яті шляхом утворення асоціацій. Метою роботи є розробка методик, які допоможуть студентам медичних закладів ефективно вивчити анатомічні терміни завдяки полегшенню запам’ятовування значних обсягів інформації. У цій статті ми використовували наступні мнемонічні техніки: мнемоніка за першими літерами або акроніми, та метод “Порівняння” – виявлення спільних рис у досліджуваному і добре відомому матеріалі, а саме подібність за формою. До цієї статті увійшли мнемоніки, які допоможуть легко вивчити наступні терміни, а саме з анатомії кісток скелета для запам’ятовування кісток медіальної стінки очної ямки, кісток носової перегородки, кісток зап’ястка, тарзальних кісток щиколотки, розпізнавання хребців грудного відділу від поперекового, кісток черепа, кісток верхньої кінцівки, кісток нижньої кінцівки, хребтових ділянок, кісток кисті, кісток руки та випинання кісток. Також увійшли мнемоніки з анатомії черепних нервів, які проходять через верхню очноямкову щілину та гілок лицьового нерва, мнемоніки з анатомії периферичної нервової системи, а саме соматичні нервові сплетення, до яких входять гілки плечового сплетення. Також увійшли мнемоніки з анатомії м’язів верхніх кінцівок, а саме м’язів, які утворюють м’язово-сухожилкову структуру навколо капсули плечового суглоба, м’язів, які приймають участь у згинанні ліктя, та передній м’яз-згинач передпліччя та мнемоніки з анатомії м’язів тулуба, а саме парні м’язи-випрямлячі хребта та м’язи живота. І нарешті до цієї статті увійшла мнемоніка з анатомії органів чоловічої статевої системи, а саме шари калитки. У перспективі будуть розроблені нові мнемоніки, які стосуються спланхнології, анатомії центральної нервової системи, анатомії органів чуття та анатомії серцево-судинної системи, що не були перераховані вище
Дод.точки доступу:
Gadzhula, N. G.
Rekun, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Черепаха, О. Л.
    Мнемотехніка для кращого та швидшого запам’ятовування інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів [Текст] = Mnemonics for better and faster memorization of histology information for English-speaking students of medical and dental faculties / О. Л. Черепаха, Н. Г. Гаджула, М. А. Горай // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2019. - Т. 23, № 3. - С. 490-494. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
МЕТОДЫ -- METHODS
ГИСТОЛОГИЯ -- HISTOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (организация и управление, тенденции)
Кл.слова (ненормовані):
Мнемоника
Анотація: Студентам-медикам необхідно швидко та ефективно запам’ятовувати і обробляти великі обсяги інформації, а мнемоніка допомагає їм у цьому. На жаль, в медичній літературі є дуже мало мнемотехнік, присвячених вивченню гістології. Метою роботи стала розробка методик для полегшення запам’ятовування значних обсягів інформації з гістології для англомовних студентів медичного та стоматологічного факультетів. Було розроблено мнемоніки за першими літерами (акроніми) і зорова мнемоніка та відібрано мнемоніки методом римування і деякі мнемоніки за першими літерами. До вище перелічених мнемотехнік увійшли: мнемоніки з цитології для запам’ятовування мембранних органел, функцій комплексу Гольджі та фаз мітозу; мнемоніки з тканин внутрішнього середовища для запам’ятовування чисельності та назв гранулоцитів та агранулоцитів і стадій еритропоезу; мнемоніки зі сполучних тканин для запам’ятовування типу колагенових волокон у кістковій та хрящовій тканинах; мнемоніки з м’язових тканин для запам’ятовування першого типу м’язових волокон та будови саркомера; мнемоніки з нервової тканини для запам’ятовування кількості аксонів, які оточені клітинами Шванна; мнемоніки з нервової системи для запам’ятовування джерела походження ліаноподібних волокон та розташування підкоркових ядер мозочку; мнемоніки з зовнішнього покриву організму для запам’ятовування розташування шарів епідермісу; мнемоніки з ендокринної системи для запам’ятовування гормонів, які виробляються базофілами гіпофізу та зон кіркової речовини наднирникових залоз та гормонів, що виробляються у цих зонах. У майбутньому планується розробити нові мнемоніки з загальної і спеціальної гістології, які не увійшли в дану статтю
Medical students need quickly and efficiently memorize and process large amounts of information, and mnemonics help them with this. Unfortunately, there are very few mnemonics in the medical literature dedicated to the study of histology. The purpose of the study is to develop techniques to facilitate the memorization of significant amounts of histology information for English-speaking medical and dental students. The first letter mnemonics (acronyms) and visual mnemonic were developed, and the rhymes mnemonic and some first letter mnemonics were selected. The mnemonics listed above include: mnemonics of cytology for memorizing membrane organelles, the functions of the Golgi complex and mitosis phases; blood mnemonics to remember the number and names of granulocytes and agranulocytes and stages of erythropoiesis; connective tissue mnemonics to remember the type of collagen fibers in bone and cartilage; muscle tissue mnemonics to remember the first type of muscle fibers and sarcomere structure; mnemonics of nerve tissue to remember the number of axons that are surrounded by Schwann cells; mnemonics of the nervous system to remember the origin of climbing fibers and the position of the deep cerebellar nuclei; mnemonics of the integumentary system to remember the location of the layers of the epidermis; mnemonics of the endocrine system to remember hormones that are produced by the pituitary basophils as well as adrenal cortex zones and hormones produced in these zones
Дод.точки доступу:
Гаджула, Н. Г.
Горай, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)