Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (153)Бібліотечні видання (7)Вища освіта (36)Краєзнавство (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МОВА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Богута Н.
Назва : Досвід, диплом та мова: рейтинг вищих навчальних закладів 2013
Місце публікування : Вища школа. - 2013. - № 5. - С. 60-71 (Шифр 21876/2013/5)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Йулдошева М. Н., Камилов Х. М., мова
Назва : Сравнительный анализ результатов лечения герпетических кератитов глаз
Місце публікування : Вісник проблем біології і медицини. - 2011. - № 3 (т.3). - С. 75-77 (Шифр ВУ12/2011/3 (т.3))
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заліпська І. Я.
Назва : Ефективні методи навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей
Паралельн. назви :Effective teaching methods of Ukrainian language (in professional direction) for students of medical specialties
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 24-27 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовна норма--орфоепічні норми--мовнокомунікативна компетенція--володіння українською мовою--ораторська майстерність
Анотація: У статті порушено проблему використання ефективних методів навчання дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей. Зазначено, що ефект непередбачуваності роботи, мобільність викладача і розумна діджиталізація в освіті як нові методи та підходи до навчання завжди урізноманітнюють практичне заняття, привертають увагу, зацікавлюють і далі сприяють активній роботі студента. У дослідженні проаналізовано різнотипні завдання до теми «Мовна норма. Орфоепічні норми, норми наголосу». Наголошено на використанні цікавих інтерактивних методів навчання, як-от: «Мозковий штурм», «Фоторепортаж», «Мікрофон», «Робота в парах», «Тренувальні завдання», «Інтер­активні завдання», «Робота в групах», «Прес». Аргументовано важливість відеопрезентації на занятті, у якій відображено основні теоретичні аспекти теми
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Руденко М. І.
Назва : Система вправ для вивчення граматичних категорій часу та особи дієслів руху на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 2»)
Паралельн. назви :The system of exercises for studying the grammatical category of time and persons of movement verbs in classes of the discipline “Ukrainian as a foreign language” (based on the topic “In the city. Lesson 2”)
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 122-128 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Перед викладачами української мови як іноземної сьогодні стоїть непросте завдання − відібрати з усього обширу лексичного багатства та граматичних парадигм ті, які позначені найбільшою вживаністю і, відтак, є найбільш необхідними для вивчення. Здійснюючи це на практиці, лінгводидакти перебувають у стані постійного пошуку нових підходів до навчання, нетривіальних методик викладання. Адже кінцевим результатом опанування курсу «Українська мова як іноземна» повинна стати людина з вільними навичками спілкування в чужомовному для неї середовищіThe teachers of Ukrainian language as a foreign one face the complicated task i.e. to see the wide range of lexical richness and grammatical paradigms that are supposed to be the most useful by students, and thus, are the most necessary for studying by foreign students. Implementing this in practice, language teachers are in a state of constant search for new approaches to learning, non-trivial teaching methods. The final result of mastering the course «Ukrainian as a foreign language» should be a person with free communication skills in a foreign language environment
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Варварич А., Варварич А.
Назва : Мова і політика
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 4. - С. 44-49 (Шифр НУ46/2010/4)
MeSH-головна: ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ПОЛИТИКА -- POLICY
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шеремета Л. П.
Назва : Формування навичок діалогічного мовлення студентів медичних спеціальностей під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна»
Паралельн. назви :Formation of students’ (medical specialties) dialogic speaking skills while studying the Ukrainian language as a foreign
Місце публікування : Медична освіта. - 2019. - № 3. - С. 103-107 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: У статті проаналізовано основні аспекти формування навичок діалогічного мовлення під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна». Описано авторську методику засвоєння матеріалу, спрямовану на оптимальний відбір шляхів підвищення ефективності заняття. Подано методичні рекомендації щодо формування в іноземних студентів медичного профілю умінь і навичок діалогування. Обґрунтовано, що система навчання українського діалогічного мовлення іноземців передбачає засвоєння мовно-мовленнєвих знань з української мови та формування комунікативних умінь та навичок, актуальних для послуговування в україномовному середовищі. Доведено, що формування української мовленнєвої компетенції студентів-іноземців відбувається на основі мовної підготовки, що включає в себе вільне володіння професійною лексикою та обмін знаннями з медичних предметів, обговорення тем, дискутування з їх приводу. Проаналізовані аспекти навчання діалогічного мовлення сприятимуть оптимізації процесу навчання іноземних студентів у вищих навчальних закладах України та можуть бути використані при подальшій розробці нових методик оцінювання рівня професійної підготовки майбутніх працівників медичного профілюThe main aspects of the formation of dialogic skills during the course of Ukrainian as a Foreign Language are analyzed in the article. The author’s method of mastering the material, aimed at the optimal selection of ways to improve the efficiency of the lesson, is described. Methodical recommendations are given for the development of a medical profile of foreign students in the medical profile of dialogue. It is substantiated that the system of teaching Ukrainian dialogic speech of foreigners involves mastering the linguistic and spoken knowledge of the Ukrainian language and the formation of communicative skills relevant for service in the Ukrainian language environment. It is proved that the formation of the Ukrainian language competence of foreign students is based on language training, which includes free fluency in professional vocabulary and exchange of knowledge in medical subjects, discussion of topics, discussion on their subject. The analyzed aspects of the teaching of dialogue speech will help to optimize the learning process of foreign students in higher education institutions. It is proved that the formation of the Ukrainian language competence of foreign students is based on language training, which includes free fluency in professional vocabulary and exchange of knowledge in medical subjects, discussion of topics, discussion on their subject. The analyzed aspects of dialogic speech training will help to optimize the process of teaching foreign students in higher educational establishments of Ukraine and can be used in further development of new methods of assessing the level of professional training of future medical professionals
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хайнке Д. П.
Назва : Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – мова тіла
Місце публікування : Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - Львів, 2020. - № 1. - С. 62-63 (Шифр ІУ17/2020/1)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
ЖЕСТИКУЛЯЦИЯ КАК СРЕДСТВО ОБЩЕНИЯ -- MANUAL COMMUNICATION
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хайнке Д. П.
Назва : Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Успішне спілкування – що розкриває мова тіла
Місце публікування : Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - Львів, 2018. - № 4. - С. 53-54: кольор. фот. (Шифр ІУ17/2018/4)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES
МОДЕЛИ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ -- MODELS, PSYCHOLOGICAL
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ -- PSYCHOLOGICAL TECHNIQUES
ОБЩЕНИЕ НЕВЕРБАЛЬНОЕ -- NONVERBAL COMMUNICATION
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бєляєва О. М.
Назва : Латинська мова як мова наукового прогресу. Медицина ХVI-XVII ст.
Місце публікування : Лікар. справа. - київ, 2017. - N 5/6. - С. 179-186 (Шифр ЛУ2/2017/5/6)
MeSH-головна: ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: Праця міждисциплінарного характеру може бути цікава фахівцям, які досліджують історію медицини, латинської мови, термінознавства. Окремі питання, які розглядаються в праці, дотичні до морально-етичних і філософських проблем. Вибір автором XVI і XVII ст. для дослідження ролі латинської мови в розвитку медицини обумовлений тією визначною роллю, яку латина відігравала в епоху Пізнього Відродження та «Століття Раціоналізму» в процесах наукового пізнання, накопичення, зберігання, опрацювання, передачі й популяризації наукових здобутків і досягнень у різних галузях природничих наук і медицини зокрема. Результати дослідження свідчать, що протягом XVI і XVII ст. латинська мова функціонувала як lingua franca, тобто мова з міжнародним комунікативним статусом, тому повною мірою вона виконувала такі основні мовні функції, як комунікативна, когнітивна, кумулятивна
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юдін О.
Назва : Мова медицини: що потрібно знати лікарям про зміни у законодавстві щодо державної мови
Місце публікування : Український медичний часопис. - 2019. - Т. 1, № 3. - С. 38-41 (Шифр УУ13/2019/1/3)
MeSH-головна: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
Анотація: Те, навколо чого так довго точилися дискусії, нарешті трапилось — 25 квітня 2019 р. Верховна Рада України прийняла Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» № 2704-VIII (надалі — Закон про державну мову)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Фармацевтична освіта і мова
Місце публікування : Фармацевт-практик. - 2015. - № 1. - С. 22-23 (Шифр ФУ17/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ТЕРМИНОЛОГИЯ -- TERMINOLOGY
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Никула Т. Д., Мойсеєнко В. О.
Назва : Школа професора А.П. Пелещука та українська мова
Місце публікування : Практикуючий лікар. - 2016. - № 3. - С. 116-117 (Шифр ПУ59/2016/3)
MeSH-головна: ЛИЧНОСТИ ВЫДАЮЩИЕСЯ -- FAMOUS PERSONS
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стефанишин К. І.
Назва : Практичне заняття як основна форма навчального процесу з дисципліни «українська мова як іноземна» у вищій школі
Паралельн. назви :А practical as the main form of the educational process on the discipline “ukrainian as a foreign language” at the higher school
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 82-86 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
Анотація: Практичне заняття є основною формою навчальної діяльності студентів у закладах вищої освіти із дисципліни «Українська мова як іноземна». Практичні заняття у ЗВО передбачають детальний розгляд студентами окремих теоретичних положень навчальної дисципліни з викладачем і формування вміння та навичок їх практичного застосування шляхом індивідуального виконання студентом сформульованих завдань та вирішення ситуаційних задач. На прикладі вивчення теми «Опис зовнішності» у статті представлено структуру і змістове наповнення практичного заняття з української мови як іноземноїХід заняття структуровано згідно з вимогами до практичних занять у вищій школі та адаптовано до комунікативних потреб чужоземних студентів, які навчаються в Україні. Структура заняття містить п’ять етапів: організаційну частину, засвоєння лексико-граматичного матеріалу до теми, виконання тренувальних вправ, роботу з текстом, поточний контроль. Змістове наповнення відповідає програмі навчальної дисципліни «Українська мова як іноземна», завдання побудовано з урахуванням програмних вимог і підпорядковано меті дисципліни – забезпечення базових комунікативних потреб чужоземних студентів у побутовій та навчально-професійній сферах. Розроблена система вправ призначена для формування та розвитку різних видів мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання та письма). Знання лексики на позначення зовнішності людини, вміння будувати монологічні висловлювання, ініціювати та вести діалог-розпитування на запропоновану тему, навички узгоджувати прикметники, особові і присвійні займенники з іменниками у роді, числі та відмінку дозволяють забезпечити реалізацію комунікативних потреб іноземних студентів у різних сферах спілкування: побутовій, соціально-культурній, офіційно-діловій, навчально-професійній
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернюк Г. Д., Огоновський В. К.
Назва : Мова - засіб професійного вдосконалення медичних працівників
Місце публікування : Практична медицина. - Львов, 1999. - № 1-2. - С. 111-113 (Шифр ПУ6/1999/1/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гулбрандсен П., Шредер Т., Мілерад Дж.
Назва : Папір чи екран, рідна мова чи англійська: що ліпше? Рандомізоване дослідження
Місце публікування : Лікарський вісник. - 2004. - Т. 49, № 2. - С. 35-38 (Шифр ЛУ6/2004/49/2)
Предметні рубрики: Слепого отбора метод контролируемый
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Роговий Ю. Є., Білоокий О. В., Білоокий В. В.
Назва : Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування
Паралельн. назви :New methodological approaches to improving the preparation of students to take the licensing integrated exam "Krok", the Uniform State Qualification examination, the english language for professional purposes
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 72-76 (Шифр БУ5/2022/26/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОВЫЕ ТЕСТЫ -- LANGUAGE TESTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
Анотація: Проблема якісної підготовки фахівців медичної галузі є надзвичайно важливим питанням в усьому світі, і в Україні в тому числі. Для формування високопрофесійного спеціаліста необхідним є досягнення триєдиного завдання: успішне складання ліцензійних інтегрованих іспитів “Крок”, удосконалення своїх практичних навичок та медичних маніпуляцій в умовах симуляційного центру і клініки та формування усвідомлення практичної діяльності лікаря завдяки використанню інтегративного підходу патофізіології. Мета роботи. Порівняти якість підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу і запропонованого алгоритму, що складається з п’яти етапів та дає можливість забезпечити інтегративний підхід з переходом від домінуючого напруження пам’яті до мислення й інтелекту. Матеріал і методи. Проаналізували ефективність підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу та запропонованого алгоритму. Результати. Запропонований аналіз на кожному практичному занятті 10 тестових завдань із бази даних “Kрок” українською мовою і п’яти тестових завдань англійською мовою професійного спрямування за таким алгоритмом. Сторінка зошита для практичних занять розділяється вертикальною лінією таким чином: 2/3 - робоча ділянка і 1/3 - поле. Далі проводиться вибір тестових завдань з банку даних за темою заняття і виписується одне тестове завдання на одній сторінці у верхній частині робочої ділянки, тобто необхідно використовувати 10 сторінок зошита для україномовних тестів і п’ять сторінок для англійської мови професійного спрямування. На другому етапі відмічається правильна відповідь*. Третій етап - необхідно пояснити письмово, чому позначена відповідь правильна і чому кожен дистрактор є відповіддю неправильною. Четвертий етап - підкреслити ключові слова в тесті. П’ятий етап - знайти пояснення всіх термінів, які трапляються в тесті, правильній відповіді і дистракторах та виписати їх на полях. Висновки. Застосування запропонованого алгоритму в п’ять етапів аналізу тестових завдань із відкритої бази даних “Kрок” українською мовою і тестових завдань англійською мовою професійного спрямування дозволяє удосконалити традиційні види навчання, перейти від класичної підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування з домінуванням напруження пам’яті (свідомості минулого) до переважного використання мислення (поняття, судження, висновок) та інтелекту (аналізу, синтезу, абстракції, конкретизації, узагальнення), що дасть можливість всебічного усвідомлення суті тестових завдань та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаряThe problem of high-quality training of specialists in the medical field is a significant issue worldwide, including in Ukraine. It is necessary to achieve a threefold task when forming a highly professional specialist: successful completion of the licensing integrated exam "Krok", improvement of one's practical skills and medical manipulations in the conditions of a simulation center and clinic, and formation of awareness of the practical activity of a doctor thanks to the use of an integrative approach of pathophysiology. Objective. To compare the quality of students' preparation for taking licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm, which consists of five stages and makes it possible to provide an integrative approach with the transition from dominant memory stress to thinking and intelligence. Material and methods. We analyzed the effectiveness of preparing students for taking the licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm. Results. The proposed analysis of 10 test tasks from the license integrated exam “Krok” database in Ukrainian and 5 test tasks in English for professional purposes in each practical session according to this algorithm. A notebook page for practical classes is divided by a vertical line as follows: 2/3 of the working area and 1/3 field. Next, test tasks are selected from the data bank on the topic of the lesson and 1 test task is written on 1 page in the upper part of the work area, i.e., you need to use 10 pages of the notebook for Ukrainian-language tests and 5 pages for professional English test. At the second stage, the correct answer is marked*. The third stage is to explain in writing why the indicated answer is correct and why each distractor is an incorrect answer. The fourth stage is to underline key words in the test. The fifth stage is to find an explanation of all the terms found in the test, the correct answer and distractors and write them in the fields. Conclusions. The application of the proposed algorithm in 5 stages of analysis of test tasks from the open database licensing integrated exam "Krok" in Ukrainian and test tasks in English for professional purposes allows to improve traditional types of education, to move from classical training of students to passing the license integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, English language professional orientation with a predominance of stress on memory (consciousness of the past) to the predominant use of thinking (concepts, judgments, inferences) and intellect (analysis, synthesis, abstraction, concretization, generalization), which will allow understanding the essence of test tasks and contribute to the development of awareness of the essence of the doctor's practical activity
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Порханов В. А., Мова В. С., Поляков И. С.
Назва : Хирургическое лечение двусторонних форм туберкулеза легких
Місце публікування : Проблемы туберкулеза. - М., 1998. - № 1. - С. 36-39 (Шифр 71464/1998/1)
MeSH-головна: ТУБЕРКУЛЕЗ ЛЕГКИХ -- TUBERCULOSIS, PULMONARY
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Порханов В. А., Мова В. С., Кононенко В. Б.
Назва : Хирургическое лечение пациентов с IIIА стадией немелкоклеточного рака легкого
Місце публікування : Вопросы онкологии. - Москва, 2000. - Т. 46, № 1. - С. 74-76 (Шифр ВР55/2000/46/1)
MeSH-головна: ЛЕГКИХ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- LUNG NEOPLASMS
ЛЕГОЧНЫЕ ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- PULMONARY SURGICAL PROCEDURES
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заліпська І. Я., Сверстюк А. С.
Назва : Використання google-сервісів під час вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів медичних спеціальностей
Паралельн. назви :Тhe google services using during the study of “ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 4. - С. 51-55 (Шифр МУ7/2021/4)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КОМПЬЮТЕРНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- COMPUTER-ASSISTED INSTRUCTION
УКРАИНА -- UKRAINE
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Анотація: Сучасний освітній простір постійно змінюється, шукає нові та цікаві форми навчання та забезпечення процесу отримання знань. Реформується вища школа, зокрема з’являються інноваційні методи та засоби надання освітніх послуг, видозмінюється структура заняття та форми організації виконання різних видів робіт. Зауважимо, що технічні та інформаційні засоби навчання відіграють ключову роль у системі підготовки майбутнього спеціаліста. Крім того, мережа «Інтернет» є важливим допоміжним структурним елементом у роботі викладача. У статті подано навчально-методичні та інформаційні матеріали, необхідні для вивчення дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)». Комплекс завдань спрямований на розвиток комунікативних умінь та навичок студентів: застосовувати лексико-граматичні категорії сучасної української літературної мови для вироблення оптимальної мовної поведінки в професійній сфері; оволодіти термінологічною лексикою, навичками роботи з вузькоспеціалізованими словниками; аналізувати доцільність використання лексичних, морфологічних, синтаксичних мовних засобів відповідно до комунікативних намірів; опанувати усні та писемні норми мовленнєвого етикету в професійній діяльності лікаря; навчитися диференціювати функціональні стилі сучасної української літературної мови загалом та ознайомитися з дистинктивними ознаками наукового медичного текстуThe modern educational space is constantly changing, looking for new and interesting forms of learning and providing the process of acquiring knowledge. Higher education is being reformed, in particular, innovative methods and means of providing educational services are emerging, the structure of classes and forms of organization of various types of work are changing. It is noted that technical and informational means of training play a key role in the system of training future specialists. In addition, the Internet is an important auxiliary structural element in the work of the teacher. The article presents educational, informative and methodical materials necessary for studying the discipline “Ukrainian language (for professional purposes)”. The complex of tasks is aimed at the development of students’ communicative skills and abilities: to research of lexical and grammatical categories of modern Ukrainian literature languages for optimal language behavior in the professional sphere; to master terminological vocabulary, skills of work with highly specialized dictionaries; to analyze the feasibility of using lexical, morphological, syntactic language means in accordance with communicative intentions; to master the oral and written norms of speech etiquette in professional activities doctor; to learn to differentiate the functional styles of modern Ukrainian literature languages ​in general and get acquainted with the distinctive features of the scientific medical text
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Варварич А.
Назва : Мова і політика
Місце публікування : Новая Медицина Тысячелетия. - 2010. - № 1. - С. 32-37 (Шифр НУ46/2010/1)
Предметні рубрики: Социология-- ист
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)