Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)Бібліотечні видання (13)Вища освіта (9)Краєзнавство (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=ОПИТУВАННЯ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 85
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Пеньков, А. Ю.
    Результати медико-соціологічного опитування батьків дітей дошкільного віку [Текст] / А. Ю. Пеньков, Н. І. Макеева, О. О. Ріга // Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - № 1. - С. 308-311

Дод.точки доступу:
Макеева, Н. І.
Ріга, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Лук’янчук, Є. В.
    Результати опитування лікарів: який НПЗП найпопулярніший? [Текст] / Є. В. Лук’янчук // Український медичний часопис. - 2021. - № 3. - С. 6


Рубрики: Диклоберл

MeSH-головна:
ПРОТИВОВОСПАЛИТЕЛЬНЫЕ СРЕДСТВА НЕСТЕРОИДНЫЕ -- ANTI-INFLAMMATORY AGENTS, NON-STEROIDAL (терапевтическое применение)
ДИКЛОФЕНАК -- DICLOFENAC (терапевтическое применение)
Анотація: Нестероїдні протизапальні препарати (НПЗП) — одна з найпопулярніших груп ліків, що часто призначають лікарі широкого кола спеціальностей пацієнтам при різних захворюваннях. НПЗП вирізняють добре вивчений механізм дії, доведена ефективність та зручність застосування. В арсеналі лікарів велика кількість НПЗП, і всі вони мають різні ефективність та профіль безпеки. Який НПЗП призначити у тій чи іншій клінічній ситуації? Яким НПЗП надають перевагу колеги? Саме цим питанням була приділена увага в ході онлайн-конференції «Травневі ревмодні», що відбулася 26–27 травня 2021 р. Модераторами заходу виступили Єлизавета Єгудіна, доктор медичних наук, професор, керівник навчального центру Клініки сучасної ревматології, та Семен Тер-Вартаньян, кандидат медичних наук, головний лікар Клініки сучасної ревматології. «Родзинкою» заходу стало оголошення результатів опитування лікарів щодо застосування НПЗП у медичній практиці
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Северин, Г. К.
    Характеристика протиракової роботи на первинному рівні надання медичної допомоги (за даними соціологічного опитування) [Текст] / Г. К. Северин, О. С. Науменко // Сімейна медицина. - 2013. - № 6. - С. 112-115


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
НОВООБРАЗОВАНИЯ -- NEOPLASMS (профилактика и контроль)
Дод.точки доступу:
Науменко, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Дослідження існуючої практики годування дітей першого року життя: опитування батьків [Текст] / Н. В. Котова [та ін.] // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2020. - Т. 10, № 1. - С. 14-21. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
КОРМЛЕНИЯ МЕТОДЫ -- FEEDING METHODS
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
Анотація: Здорове харчування немовлят необхідно для їх здорового зростання, психомоторного, когнітивного і соціального розвитку. Перші роки життя – важливий період, у якому формуються харчові уподобання людини і можуть швидко сформуватися і реалізуватися ризики ожиріння. На сьогодні надмірна вага та ожиріння є більшою небезпекою для здоров’я дітей, ніж недостатня вага та виснаження. Мета дослідження. Оцінити існуючу практику годування дітей першого року життя за результатами опитування батьків (self-reported) з точки зору рекомендацій, що ґрунтуються на доказах, представлених в Feeding Guidelines for Infants and Young Toddlers (2017). Матеріали та методи дослідження. Методом випадкової вибірки проведено анонімне анкетування батьків щодо фізичного і психомоторного розвитку, практики годування їх малюків, перенесених захворювань, вакцинації тощо. На форумах м. Одеси (Україна) батьків, хто має дітей другого–третього року життя, просили відповісти on-line на запитання в Google формі. Ми отримували індивідуальні результати опитування, автоматично сформовану сумарну таблицю Excel і діаграми on-line. Результати дослідження. Отримано 168 заповнених анкет. Оцінка фізичного розвитку дітей за допомогою z-score у віці 1 рік виявила: масу тіла до віку вище +2? у 22,6 %, вище +3? у 1,8 %; довжину тіла до віку вище +3? у 8,9 %; співвідношення маси тіла до довжини тіла вище +2? у 8,9 %; вище +3? у 3,0 % дітей. Розпочали грудне вигодовування – 88,1 %, годувалися грудьми до 6 місяців – 61,9 %, до 12 місяців – 54,8 % дітей. Серед дітей на грудному вигодовуванні 35,1 % з перших місяців життя отримувати воду. Вітамін D отримували 61,9 % дітей. Своєчасно в 4–6 місяців ввели дітям перший прикорм 91,6 % батьків. У віці 5–7 місяців дітям давали овочеві пюре 92,9 %, фруктові пюре – 77,4 %, м’ясо – 49,6 %, кашу – 38,1 %, яєчний жовток – 28,0 % респондентів. У 9–12 місяців харчування немовлят було достатньо різноманітним. Встановлено, що батьки давали дітям наступні не рекомендовані до 1 року харчові продукти, напої та інгредієнти: цільне коров’яче молоко – 20,2 %, козяче молоко – 11,3 %, фруктові соки – 49,4 %, напої з додаванням цукру – 28,0 %, мед – 13,1 %; сіль – 58,0 %, цукор – 39,9 %; чай – 23,8 %. Годували дітей по годинах 19,1 % батьків; вмикали телевізор (відео), щоб нагодувати дитину 40,5 %, змушували дитину доїдати всю порцію 14,9 %; при цьому розцінювали апетит дитини, як задовільний 91,7 %. До 1 року дитині не давали м’ясо/рибу у вигляді парових котлет, тефтелей – 38,1 %, пальчикову їжу: овочі/фрукти шматочками – 29,1 %; іншу їжу шматочками – 20,2 % батьків. Повідомили про наявність у дитини побічних харчових реакцій/ознак харчової алергії 23,8 % батьків. Вторинному впливу тютюнового диму піддавалися 39,3 % дітей. Вакциновані за Календарем щеплень 45,8 %, вакциновані частково / з порушенням графіку, 38,7 %, не вакциновані до 1 року 15,5 %. Хворіли: на ГРЗ 1 раз – 30,4 %, 2 рази – 19,6 %, 3 рази і більше – 18,5 % дітей; на гострі кишкові інфекції одноразово - 20,2 % дітей. Мали хронічні захворювання 1,8 % дітей. Протягом першого року лікувалися в стаціонарі: 1 раз – 19,6%, 2 рази і більше – 4,2 % дітей. Висновки. У когорті дослідження у віці 1 рік 11,9 % дітей мають зайву вагу і ризик ожиріння у майбутньому за співвідношенням маса тіла/довжина тіла. Виявлено достатню поширеність і тривалість грудного вигодовування дітей, проте більше третини дітей отримували воду з перших місяців життя, тобто отримували не ексклюзивне, а переважно грудне вигодовування. Майже всі діти почали отримувати прикорм своєчасно та у віці 9–12 місяців годувалися достатньо різноманітно. Проте перші продукти додаткової їжі у більшості дітей не були збагачені залізом, а анемія була виявлена у 14,3 % дітей. Діти часто отримували не рекомендовані для немовлят харчові продукти, напої та інгредієнти: цільне молоко тварин, фруктові соки, солодкі напої, мед, чай, цукор, сіль. Збільшення частки вуглеводів, що легко засвоюються, ймовірно, було однією з причин зайвої ваги у дітей. Виявлені ознаки нереспонсивного (нечуйного) годування (годування по годинах, вмикання відео під час годування, змушування дитини доїдати всю порцію), що, ймовірно, сприяло перегодовуванню дітей і також могло стати причиною зайвої ваги. Майже третина немовлят у віці 1 року не набула навичок жування їжі шматочками і не отримувала пальчикову їжу.
Дод.точки доступу:
Котова, Н. В.
Старець, О. О.
Хіменко, Т. М.
Геращенко, Ю. О.
Коваленко, Д. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Липовецька, О. Б.
    Аналіз даних анкетного опитування населення України щодо оцінки якості водопровідної питної води та доцільності її доочищення у побуті [Текст] / О. Б. Липовецька // Довкілля та здоров’я. - 2014. - № 7/8. - С. 47-50


MeSH-головна:
УКРАИНА -- UKRAINE
ВОДА ПРЕСНАЯ -- FRESH WATER (анализ)
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ГИГИЕНА -- ENVIRONMENTAL MEDICINE (тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Степаненко, А. В.
    Оцінка індикаторів дієвості формулярної системи на регіональному і локальному рівнях за даними соціологічного опитування [Текст] / А. В. Степаненко, В. Є. Бліхар // Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 4. - С. 4-6


MeSH-головна:
КЛИНИЧЕСКИЕ ПРОТОКОЛЫ -- CLINICAL PROTOCOLS (стандарты)
РУКОВОДЯЩИЕ УКАЗАНИЯ ДЛЯ ПРАКТИЧЕСКОГО ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАК ТЕМА -- PRACTICE GUIDELINES AS TOPIC
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Бліхар, В. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії Covid-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців [Текст] = The impact of the covid-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 31-39


MeSH-головна:
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОРОНАВИРУС -- CORONAVIRUS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Як свідчать результати дослідження, переважна більшість опитаних студентів (65,3 %) вважає, що пандемія COVID-19 мала негативний вплив на навчання. Проте абсолютна більшість опитаних (79,2 %) вважає, що дистанційний формат був єдиним варіантом навчання в сучасних умовах. Студенти (84,8 %) позитивно оцінюють якість дистанційного навчання в університеті. Однак респонденти чоловічої статі в цілому краще оцінюють онлайн-навчання, ніж опитані жіночої статі (χ2=9,263, df=3, p=0,026). Найбільше схвальних відгуків отримали онлайн-лекції (95,1 %). Привертає увагу те, що 85,4 % респондентів вважають, що більшість лекцій може бути он-лайн навіть після карантину. Проведення практичних занять, особливо з клінічних дисциплін, отримало менше схвальних відгуків від студентів. Основною причиною низьких оцінок, на думку респондентів, є неможливість опанувати практичні навички повною мірою в онлайн-форматі. Важливим аспектом діяльності університету в епоху пандемії було налагодження комунікації зі студентами. Як показали результати опитування, половина студентів мала достатньо інформації щодо організації навчання в нових умовах. Водночас третина респондентів вказала, що інформації було недостатньо. Позитивним, на наш погляд, є високий рівень задоволеності студентів комунікацією з викладачами. Так, більше 20 % опитаних позитивно оцінили взаємодію з викладачами в умовах дистанційного навчання. Позитивним є також те, що в умовах онлайн-навчання зменшилася кількість пропущених занять. Спосіб відпрацювання занять був чітким і зрозумілим для половини студентів (49,3 %). Проте четверта частина опитаних вказала, що мали труднощі з відпрацюванням пропусків – частіше респонденти чоловічої статі (30,1 % проти 17,1 % серед жінок, χ2=12,17, df=3, р=0,001). Ще одним складним завданням для викладачів було проведення підсумкових модульних контролів в онлайн-форматі. Студенти ж переважно (68,1 %) позитивно оцінили такі заняття, особливо опитані особи чоловічої статі (74,8 % проти 51,2 % серед опитаних жіночої статі). Однак третина опитаних (30,6 %) вважає, що викладачі по-різному проводили модулі, частіше студенти жіночої статі (46,3 % проти 24,3 % серед опитаних чоловічої статі, χ2=7,517, df=2, р=0,023). Серед переваг дистанційного навчання слід відзначити впровадження навчальної платформи Microsoft Teams. Так, більшість опитаних (87,8 %) вважає платформу зручною у використанні. Крім того, абсолютна більшість респондентів (75,7 %) вважає, що нам слід продовжити використання платформи і після закінчення карантину. Слід зауважити, що в умовах карантину студенти почали значно активніше користуватися веб-сайтом університету для отримання навчальної інформації. Більшість опитаних (72,2 %) вважає наш веб-сайт зручним для використання. Крім відповідей на запитання анкети, ми просили надати нам зворотний зв’язок щодо покращення проведення онлайн-занять. Більшість студентів (69,4 %) написала нам свої пропозиції. Найбільше студентів турбує оволодіння практичними навичками, і часто вони писали про необхідність ширшого використання відеоматеріалів з демонстрацією різних практичних навичок. Ще одним поширеним варіантом пропозицій з боку студентів було збільшення часу на підготовку до іспиту «Крок 1», який вони мають складати в кінці семестру.
Mostly students (65.3 %) believes that the COVID-19 pandemic had a negative impact on learning according to the results of our survey. Also, mostly students (79.2 %) agree that distance learning was the only way out in current conditions. Students (84.8 %) positively evaluate the organization of distance learning at the university. However, males evaluate distance learning generally better than females (χ2=9.263, df=3, p=0.026). Online lectures received the most positive feedback (95.1 %). It is noteworthy that 85.4 % of respondents believe that most lectures can be online even after quarantine. Conducting practical classes, especially in clinical disciplines, received less positive feedback from students. The main reason for low grades is the inability to master practical skills in full online. An important aspect of the university activity in the pandemic era was to establish communication with students. According to the results of the survey, half of the students had enough information about the organization of education in the new environment. At the same time, a third of respondents indicated that the information was insufficient. Positive, in our opinion, is the high level of student satisfaction with communication with teachers. Thus, more than 20 % of respondents positively assessed the interaction with teachers during distance learning. In the conditions of distance learning the number of missed classes has decreased. The way of missed classes reworking was understandable for half of the students (49.3 %). However, a quarter of respondents indicated that they had difficulty completing the passes - more often male respondents (30.1 % vs 17.1 % among women, χ2=12.17, df=3, p=0.001). Another difficult task for teachers was to conduct final module assessment in online format. Students mostly (68.1 %) positively evaluated such classes, especially male respondents (74.8 % vs 512 % among female respondents). However, a third of respondents (30.6 %) believe that teachers conducted modules in different ways, more often female respondents (46.3 % vs 243 % among male respondents, χ2=7.517, df=2, p=0.023). Among the advantages of distance learning is the introduction of the Microsoft Teams training platform. Mostly respondents (87.8 %) consider the platform easy to use. In addition, most respondents (75.7 %) believe that we should continue to use the platform after the quarantine. During quarantine, students began to use the university’s website more actively to obtain educational information. Most of respondents (72.2 %) find our website easy to use. Except answering the questionnaire, we asked students how we can improve online classes. Most students (69.4 %) gave us a feedback. Most students are concerned about the practical skills acquisition and often they have written about the need for greater use of video materials demonstrating various practical skills. Another common answer was to increase the time to prepare for the “Krok 1” exam, which they must take at the end of the semester
Дод.точки доступу:
Золотарьова, Ж. М.
Федорків, Н. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
61
С 96


"Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених (2009 ; Вінниця)

    Бурдейна, Л. В.
    Результати опитування лікарів, які лікують хворих з артеріальною гіпертензією [Текст] / Л. В. Бурдейна, Р. О. Власенко // Матеріали VI Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених "Сьогодення та майбутнє медицини", 9-10 квіт. 2009 р. / гол. ред. Мороз В. М., ред.: В. В. Петрушенко, І. М. Макарчук, С. А. Мовчан ; відп. секр. С. Г. Полінкевич. - 2009. - С. 138
УДК
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \гол. ред.\
Петрушенко, В. В. \ред.\
Макарчук, І. М. \ред.\
Довгань, О. В. \ред.\
Мовчан, С. А. \ред.\
Полінкевич, С. Г. \відп. секр.\
Власенко, Р. О.
"Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених(2009 ; Вінниця)


Знайти схожі

9.


   
    Поширеність тютюнопаління серед підлітків України (за результатами глобального опитування підлітків 2011 р.) [Текст] / Н. С. Полька [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 3. - С. 57-61


MeSH-головна:
(эпидемиология)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES

ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Дод.точки доступу:
Полька, Н.С.
Бердник, О.В.
Добрянська, О.В.
Станкевич, Т. В.
Савон, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Краснов, В. О.
    Визначення оптимальної стратегії поводження з водоймою-охолоджувачем ЧАЕС за результатами опитування експертів [Текст] / В. О. Краснов, О. В. Михайлов, О. С. Антропов // Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 4. - С. 41-45


MeSH-головна:
РАДИОАКТИВНЫЕ ИЗОТОПЫ -- RADIOISOTOPES
ЧЕРНОБЫЛЬ -- CHERNOBYL
ВОДА -- WATER
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Дод.точки доступу:
Михайлов, О. В.
Антропов, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)