Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Ткаченко О. В. Реклама лекарственных средств и бад: рациональные и эмоциональные инструменты воздействия на конечного потребителя/О. В. Ткаченко // Социология медицины, 2013,N № 2.-С.32-35
|
>2.
| Самолечение и реклама // Фармацевт практик, 2011,N № 6.-С.12-13
|
>3.
| Реклама под сканером // Провизор, 2011,N № 17.-С.4-9
|
>4.
| Реклама ліків в Україні: заборонити чи посилити контроль? // Ліки України, 2015,N № 8.-С.66
|
>5.
| Шаргородский А. П. Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 6.-С.10-11
|
>6.
| Реклама лекарств на грани запрета // Фармацевт практик, 2011,N № 3.-С.19
|
>7.
| Крушельницький О. Д. Реклама лікарських засобів: шкода чи користь/О. Д. Крушельницький, І. В. Огороднічук // Therapia (Український медичний вісник), 2015,N № 5.-С.16
|
>8.
| Коляденко Е. В. Реклама средств для лечения кожных болезней и ухода за кожей в дореволюционных изданиях/Е. В. Коляденко // Український журнал дерматології, венерології, косметології, 2012,N № 4.-С.139-142
|
>9.
| Коляденко Е. В. Реклама средств для лечения кожных болезней и ухода за кожей в дореволюционных изданиях/Е. В. Коляденко // Мистецтво лікування, 2013,N № 5.-С.51-53
|
>10.
| Толочко В. Реклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства/В. Толочко // Фармацевтичний кур’єр, 2013,N № 5.-С.48-54
|
|
|