Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Бібліотечні видання (31)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Ткаченко О. В. Реклама лекарственных средств и бад: рациональные и эмоциональные инструменты воздействия на конечного потребителя/О. В. Ткаченко // Социология медицины, 2013,N № 2.-С.32-35
2.

Самолечение и реклама // Фармацевт практик, 2011,N № 6.-С.12-13
3.

Реклама под сканером // Провизор, 2011,N № 17.-С.4-9
4.

Реклама ліків в Україні: заборонити чи посилити контроль? // Ліки України, 2015,N № 8.-С.66
5.

Шаргородский А. П. Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама/А. П. Шаргородский // Провизор, 2010,N № 6.-С.10-11
6.

Реклама лекарств на грани запрета // Фармацевт практик, 2011,N № 3.-С.19
7.

Крушельницький О. Д. Реклама лікарських засобів: шкода чи користь/О. Д. Крушельницький, І. В. Огороднічук // Therapia (Український медичний вісник), 2015,N № 5.-С.16
8.

Коляденко Е. В. Реклама средств для лечения кожных болезней и ухода за кожей в дореволюционных изданиях/Е. В. Коляденко // Український журнал дерматології, венерології, косметології, 2012,N № 4.-С.139-142
9.

Коляденко Е. В. Реклама средств для лечения кожных болезней и ухода за кожей в дореволюционных изданиях/Е. В. Коляденко // Мистецтво лікування, 2013,N № 5.-С.51-53
10.

Толочко В. Реклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства/В. Толочко // Фармацевтичний кур’єр, 2013,N № 5.-С.48-54
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)