Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Бібліотечні видання (31)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.


    Ткаченко, О. В.
    Реклама лекарственных средств и бад: рациональные и эмоциональные инструменты воздействия на конечного потребителя [Текст] / О. В. Ткаченко // Социология медицины. - 2013. - № 2. - С. 32-35


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (экономика)
ПИЩЕВЫЕ ДОБАВКИ -- FOOD ADDITIVES (экономика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ -- PHARMACEUTIC AIDS (экономика)
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ПОТРЕБИТЕЛЬСКИХ ТОВАРОВ БЕЗОПАСНОСТЬ -- CONSUMER PRODUCT SAFETY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Самолечение и реклама [Текст] // Фармацевт практик. - 2011. - № 6. - С. 12-13

Рубрики: Самолечение--вред возд

   Рекламирование--закон--исп


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Реклама под сканером [Текст] // Провизор. - 2011. - № 17. - С. 4-9

Рубрики: Рекламирование--тенденции

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Реклама ліків в Україні: заборонити чи посилити контроль? [Текст] // Ліки України. - 2015. - № 8. - С. 66


MeSH-головна:
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC (законодательство и юриспруденция, использование)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Шаргородский, А. П.
    Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама [Текст] / А. П. Шаргородский // Провизор. - 2010. - № 6. - С. 10-11

Рубрики: Аптеки--тенденции--эконом

   Рекламирование--тенденции


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Реклама лекарств на грани запрета [Текст] // Фармацевт практик. - 2011. - № 3. - С. 19

Рубрики: Рекламирование--тенденции

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Крушельницький, О. Д.
    Реклама лікарських засобів: шкода чи користь [Текст] / О. Д. Крушельницький, І. В. Огороднічук // Therapia (Український медичний вісник). - 2015. - № 5. - С. 16


MeSH-головна:
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
Дод.точки доступу:
Огороднічук, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Коляденко, Е. В.
    Реклама средств для лечения кожных болезней и ухода за кожей в дореволюционных изданиях [Текст] / Е. В. Коляденко // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2012. - № 4. - С. 139-142

Рубрики: Косметические средства

   Рекламирование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Коляденко, Е. В.
    Реклама средств для лечения кожных болезней и ухода за кожей в дореволюционных изданиях [Текст] / Е. В. Коляденко // Мистецтво лікування. - 2013. - № 5. - С. 51-53


MeSH-головна:
КОЖНЫЕ БОЛЕЗНИ -- SKIN DISEASES (лекарственная терапия, профилактика и контроль)
ВОЛОСЫ, СРЕДСТВА ДЛЯ ВОЛОС -- HAIR PREPARATIONS (история)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Толочко, В.
    Реклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства [Текст] / В. Толочко // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 5. - С. 48-54


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL (тенденции, этика)
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (законодательство и юриспруденция, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)