Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Бібліотечні видання (31)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Реклама – двигун торгівлі
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2021. - № 10. - С. 37-38 (Шифр ФУ17/2021/10)
MeSH-головна: РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
Анотація: Подобається це комусь чи ні, але наше життя без реклами неможливе. Вона існує стільки, скільки і ми — люди. Реклама була завжди, інша справа, що сучасній людині, на відміну від наших предків, неможливо сховатися від неї
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Фармацевт практик -2021р.,N 10
Цікаві статті :
Вільне дихання – вільним людям (стр.1)
Клінічний провізор: як стати затребуваним на ринку праці (стр.4-5)
Як будуть забезпечуватись інсуліном хворі на цукровий діабет? (стр.6)
Gedeon Richter: здоров’я – наша місія! (стр.7)
«Секрети» фероптозу (стр.8-9)
День визнання вірусів (стр.10-11)
Остеопороз – недуга 50-літніх (стр.12-13)
Богданів Н. Підступна депресія/ Н. Богданів (стр.14-15)
Демецька О. Між нами жінками: Всесвітній день менопаузи/ О. Демецька (стр.16-17)
Демецька О. Дислексія: сторожкість, наполегливість, надія/ О. Демецька (стр.18-19)
Ганіткевич Я. Той, хто не знає свого минулого — не вартий майбутнього/ Я. Ганіткевич (стр.20)
Дитячий лікар (стр.22-23)
Доманська К. Фармацевт: погляд на професію із аптеки/ К. Доманська, О. Луцюк (стр.24-25)
Приготування рідких лікарських форм: спирт Преображенського (стр.26-27)
Чеберніна І. Фармакологічні можливості подолання безсоння/ І. Чеберніна (стр.28-29)
Редькін Р. Інгаляційні ліки: бронходілататори і не тільки/ Р. Редькін (стр.30-32)
Сметаніна К. Як жити довго здоровим/ К. Сметаніна (стр.34-36)
Реклама – двигун торгівлі (стр.37-38)
Маникюр: краса не потребує жертв (стр.38-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравець А. М.
Назва : Реклама ортодонтичних послуг
Місце публікування : Современная ортодонтия. - 2021. - N 2. - С. 16-18 (Шифр СУ34/2021/2)
MeSH-головна: ОРТОДОНТИЧЕСКИЕ УСТРОЙСТВА ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ -- ORTHODONTIC APPLIANCES, FUNCTIONAL
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL
Анотація: Іміджмейкинг та брендинг у сфері охорони здоров’я зустрічається з низкою важливих заборон та особливостей, що пов’язані із захистом прав споживача, інформаційним правом, включаючи (але не обмежуючись): захист комерційної таємниці, конфіденційної інформації, лікарської (медичної-) таємниці персональних та інших даних, захист інтелектуальної власності, дотримання норм, що регулюють рекламу та маркетинг в ціломуРеклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Современная ортодонтия -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Azami. Ефективний вертикальний контроль всієї верхньощелепної дуги з піднебінним пристроєм для тимчасової опори (TAD)/ Azami, Nanda, Uribe (стр.5-10)
Лексі Ю. Лін. Механіка та клінічне значення для міні-гвинтів у випадках вирівнювання прикусу з видаленням чотирьох зубів/ Ю. Лін Лексі, Х. Чанг Кріс, В. Юджин Робертс (стр.12-14)
Кравець А. М. Реклама ортодонтичних послуг/ А. М. Кравець (стр.16-18)
Салжман Дж. А. Влияние величины силы при интрузии боковой группы зубов верхней челюсти у взрослых пациентов со скелетным открытым прикусом, двойное рандомизированное клиническое исследование/ Дж. А. Салжман (стр.20-27)
Савастано Фабио. Мысли о нашей профессии ортодонта/ Фабио Савастано (стр.29)
Салжман Дж. А. Ортодонтия как одна из отраслей общественного здравоохранения/ Дж. А. Салжман (стр.31-34)
Підсумки XI міжнародної стоматологічної виставки «Дентал-експо» (стр.38-39)
Анонс заходів, що заплановані Асоціацією Ортодонтів України на проведення конгресів, з’їздів, симпозіумів та науково-практичних конференцій на 2021 рік (стр.42-46)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Приватний лікар -2018р.,N 8
Цікаві статті :
Труш Е. Персонализация лечения онкопациентов - уже не инновация, а насущное требование времени/ беседу вела Е. Труш (стр.1-2)
Труш В. Продажа физикализированных активационных медицинских продуктов/ В. Труш (стр.3-4)
Дарвай А. Загальна система оподаткування: що потрібно знати бізнесу/ А. Дарвай (стр.6-8)
Клєщикова-Матвєєва В. Ліцензування й акредитація медзакладів в очікуванні змін/ бесіду вела В. Клєщикова-Матвєєва (стр.9-11)
Нижник А. Як уникнути помилок при отриманні ліцензії на медичну практику/ А. Нижник (стр.12-14)
Луначевская И. Эвкаминт - зонтик от простуды и осенней депрессии/ И. Луначевская (стр.16-17)
Труш Е. Врачебная династия: призвание или повинность? Михаил Тодуров о личном выборе/ беседу вела Е. Труш (стр.18-21)
Смогунова А. Элементы управленческой эффективности/ А. Смогунова (стр.22-23)
Труш Е. Личный бренд врача: технологии создания. Шаг 2. Создаем репутацию эксперта/ Е. Труш (стр.26-27)
Баграмян Ж. Продвижение личного бренда в соцсетях/ Ж. Баграмян (стр.28-29)
Лійка В. Лікар первинної ланки: крокуючи до майбутнього ФОП/ В. Лійка (стр.30-31)
Глухова О. Риск-менеджмент в учреждениях здравоохранения/ О. Глухова (стр.32-37)
Совершенний Р. Юридична основа клініки, або На що потрібно звертати увагу медичному бізнесу/ Р. Совершенний (стр.38-39)
Павлишин А. Медицинская реклама: игра на грани/ А. Павлишин (стр.40-42)
Громадська спілка "Асоціація приватних медичних закладів України" (стр.43)
Восходящяя звезда. Восток и запад в творчестве восхитительной Мано (стр.46)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Павлишин, Андрей
Назва : Медицинская реклама: игра на грани
Місце публікування : Приватний лікар. - 2018. - N 8. - С. 40-42 (Шифр ПУ70/2018/8)
MeSH-головна: МЕДИЦИНА -- MEDICINE
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Ліки України -2015р.,N 8
Цікаві статті :
Беловол А. Н. Лечение артериальной гипертензии у пациентов с ишемической болезнью сердца/ А. Н. Беловол, И. И. Князькова (стр.4-10)
Скибчик В. А. Алгоритм вибору нового перорального антикоагулянта у хворих з неклапанною фібріляцією предсердь/ В. А. Скибчик (стр.11-15)
Журавльова А. В. Роль порушення субхондральної кістки у розвитку остеоартрозу/ А. В. Журавльова, М. О. Олійник (стр.16-19)
Пєрєдерій В. Г. Гастроезофагеальна рефлюксна хвороба і підліток/ В. Г. Пєрєдерій, Ю. В. Чичула (стр.20-23)
Снігир Н. В. Ефективність препаратів симптоматичної терапії при гострих респіраторних вірусних інфекціях/ Н. В. Снігир [и др.] (стр.24-28)
Сабадаш В. Є. Особливості лерканідипіну: від вираженого антигіпертензивного ефекту до якісної нейропротекції/ В. Є. Сабадаш, В. О. Сірик, М. М. Шимон (стр.29-33)
Целуйко В. Й. Експертні питання в кардіології: акцент на артеріальну гіпертензію/ В. Й. Целуйко, І. В. Кузнецов (стр.34-39)
Чернов А. Л. Влияние превентивной медикаментозной терапии на риск развития острой формы горной болезни на разных высотах/ А. Л. Чернов, В. В. Никонов (стр.42-46)
Марушко Ю. В. Використання цинку сульфату в комплексному лікуванні підлітків з хронічним гастродуоденітом/ Ю. В. Марушко, А. О. Асонов (стр.47-53)
Огляд сучасних рекомендацій з ведення хворих із хронічним обструктивним захворюванням легень (підсумки Всеукраїнської тренінг-програми "Мистецтво лікування: контроль, профілактика, якість життя" в м. Івано-Франківськ (стр.56-61)
Кардіологи єднаються перед реаліями життя заради здоров’я українців (стр.62-65)
Реклама ліків в Україні: заборонити чи посилити контроль? (стр.66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Здоровье -2015р.,N 1/2
Цікаві статті :
Жить стало лучше, товарищи! (стр.8-9)
Федоров А. Одна шестая "Здоровья"/ А. Федоров (стр.10)
Хорошо забытое старое (стр.12)
Бал-маскарад (стр.13-14)
Летопись прогресса (стр.16-17)
Не время хандрить! (стр.18-19)
Цитрусовые для всего тела (стр.20)
Мне мил лимон (стр.21)
Всё до капли! (стр.22-23)
Свет мой, зеркальце, скажи (стр.24)
Первый мед сезона - цитрусовый (стр.25)
Wellness-новинки (стр.26)
Не сгореть на работе (стр.30-33)
Советы из прошлого (стр.34-35)
Илза Лиепа: "Пока вы танцуете, вы молоды" (стр.36-41)
За "Здоровье"! (стр.42-43)
Хамитова И. Все болезни от нервов/ И. Хамитова (стр.44-46)
Будущее наступило (стр.48-49)
Тутельян В. Я призываю пить витамины каждый день/ В. Тутельян (стр.50-51)
Мельниченко Г. Мы можем существенно продлить жизнь больных/ Г. Мельниченко (стр.51-52)
Прилепская В. Женщины стали готовиться к беременности заранее/ В. Прилепская (стр.52)
Баранов А. Частота инфекционных заболеваний у детей неуклонно снижается/ А. Баранов (стр.53)
Федоров А. Холодное сердце/ А. Федоров (стр.54-56)
Фантастика и реальность (стр.56-57)
Наука как искусство (стр.58-59)
Долгая жизнь (стр.60-62)
Туберкулёз: затянувшиеся проводы (стр.64-67)
Расплата за "праздник живота" (стр.69)
Надышаться лекарством (стр.70-71)
Биохимическая ловушка (стр.72)
Федорова Н. Микробный диссонанс/ Н. Федорова (стр.74-77)
Бывает ли климакс у мужчин? (стр.78-79)
Мигрень (стр.80)
Кукушкин Н. Пейте кофе литрами!/ Н. Кукушкин (стр.82-85)
Они худели до нас (стр.86-87)
Маевская Е. Питайтесь по-новому!/ Е. Маевская (стр.88-89)
Простень и со вкусом (стр.90-92)
Ледниковый период (стр.94-95)
Шехова А. О нирваны до спортзала/ А. Шехова (стр.96-98)
Стратийчук Е. Жестокость для развлечения?/ Е. Стратийчук (стр.100-103)
Парикмахерское искусство (стр.104-105)
Перезимуем! (стр.106-108)
Старинные советы "Здоровья" (стр.109)
Реклама двигатель торговли! (стр.110-111)
Колесова Т. Чужая одежда/ Т. Колесова (стр.112-114)
Люди, взорвавшие гендер (стр.115)
Дома лучше (стр.116-117)
Само не пройдет (стр.118)
Современный подход к лечению боли (стр.119)
Гид покупателя (стр.120)
Копилка вопросов (стр.122)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Реклама ліків в Україні: заборонити чи посилити контроль?
Місце публікування : Ліки України. - 2015. - № 8. - С. 66 (Шифр ЛУ4/2015/8)
MeSH-головна: РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крушельницький О. Д., Огороднічук І. В.
Назва : Реклама лікарських засобів: шкода чи користь
Місце публікування : Therapia (Український медичний вісник). - 2015. - № 5. - С. 16 (Шифр ТУ6/2015/5)
MeSH-головна: РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)