Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Бібліотечні видання (31)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткаченко О. В.
Назва : Реклама лекарственных средств и бад: рациональные и эмоциональные инструменты воздействия на конечного потребителя
Місце публікування : Социология медицины. - 2013. - № 2. - С. 32-35 (Шифр 81769/2013/2)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
ПИЩЕВЫЕ ДОБАВКИ -- FOOD ADDITIVES
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА ВСПОМОГАТЕЛЬНЫЕ -- PHARMACEUTIC AIDS
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
ПОТРЕБИТЕЛЬСКИХ ТОВАРОВ БЕЗОПАСНОСТЬ -- CONSUMER PRODUCT SAFETY
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Самолечение и реклама
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2011. - № 6. - С. 12-13 (Шифр ФУ17/2011/6)
Предметні рубрики: Самолечение-- вред возд
Рекламирование-- закон-- исп
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Реклама под сканером
Місце публікування : Провизор. - 2011. - № 17. - С. 4-9 (Шифр 22633/2011/17)
Предметні рубрики: Рекламирование-- тенденции
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Реклама ліків в Україні: заборонити чи посилити контроль?
Місце публікування : Ліки України. - 2015. - № 8. - С. 66 (Шифр ЛУ4/2015/8)
MeSH-головна: РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шаргородский А. П.
Назва : Как повысить уровень продаж, или Хитрая аптечная реклама
Місце публікування : Провизор. - 2010. - № 6. - С. 10-11 (Шифр 22633/2010/6)
Предметні рубрики: Аптеки-- тенденции-- эконом
Рекламирование-- тенденции
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Реклама лекарств на грани запрета
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2011. - № 3. - С. 19 (Шифр ФУ17/2011/3)
Предметні рубрики: Рекламирование-- тенденции
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крушельницький О. Д., Огороднічук І. В.
Назва : Реклама лікарських засобів: шкода чи користь
Місце публікування : Therapia (Український медичний вісник). - 2015. - № 5. - С. 16 (Шифр ТУ6/2015/5)
MeSH-головна: РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коляденко Е. В.
Назва : Реклама средств для лечения кожных болезней и ухода за кожей в дореволюционных изданиях
Місце публікування : Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2012. - № 4. - С. 139-142 (Шифр УУ32/2012/4)
Предметні рубрики: Косметические средства
Рекламирование
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коляденко Е. В.
Назва : Реклама средств для лечения кожных болезней и ухода за кожей в дореволюционных изданиях
Місце публікування : Мистецтво лікування. - 2013. - № 5. - С. 51-53 (Шифр МУ55/2013/5)
MeSH-головна: КОЖНЫЕ БОЛЕЗНИ -- SKIN DISEASES
ВОЛОСЫ, СРЕДСТВА ДЛЯ ВОЛОС -- HAIR PREPARATIONS
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Толочко В.
Назва : Реклама лікарських засобів у фокусі останніх змін законодавства
Місце публікування : Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 5. - С. 48-54 (Шифр ФУ21/2013/5)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
РЕКЛАМЫ -- ADVERTISEMENTS
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-46 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)