Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (2)Краєзнавство (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=СИМУЛЯЦІЙНИЙ ЦЕНТР<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    Перспективи впровадження симуляційного навчання в освітній процес для підготовки майбутніх лікарів хірургічного профілю [Текст] = Prospects for the introduction of simulation training in the educational process for the training of future surgical doctors / С. О. Бичков [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 3. - С. 425-429. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY (обучение)
ХИРУРГИ -- SURGEONS (обучение)
Кл.слова (ненормовані):
симуляційний центр
Анотація: Актуальність питання щодо дослідження перспектив впровадження симуляційного навчання в освітній процес для підготовки майбутніх лікарів хірургічного профілю зумовлена запитом сучасності на пошук альтернативних комунікативних підходів, ефективних інструментів, методик, на збагачення традиційної медичної освіти сучасними технологіями навчання. У статті проаналізовано рівень ефективності використання симуляційного обладнання віртуальної операційної та доцільність впровадження симуляційних технологій до медичних освітніх програм під час підготовки майбутніх лікарів хірургічного профілю на прикладі симуляційного навчального центру Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Проведено оцінювання доцільності використання методики Lap Mentor для засвоєння практичних хірургічних навичок у студентів 6-го курсу на прикладі навчального модуля “Холецистектомія” під час відпрацювання практичних хірургічних навичок “техніки лапароскопічної холецистектомії” в симуляційному центрі університету. На основі порівняння результатів проведеного дослідження встановлено, що студенти експериментальної групи, які для засвоєння практичних і теоретичних навичок у процесі навчання використовували симуляційні методики, мали відносно більший відсоток засвоєння базових знань з обраної теми. Описані в статті результати дослідження вкотре доводять переваги застосування симуляційного навчання в практиці медичної освіти при підготовці висококваліфікованого медичного фахівця хірургічного спрямування, оскільки формування професійних компетенцій та набуття клінічного досвіду під час самостійних операцій відбувається як без ушкоджень для хворого, так і з відсутністю дії стресогенних чинників для самого здобувача освіти. Перспективи подальших розробок полягають в залучені симуляційного навчання до процесу підготовки студентів з основ лапароскопічної хірургії, що стає необхідною умовою та невід’ємною частиною забезпечення ефективності практичної підготовки майбутніх лікарів-хірургів
The relevance of the issue concerning the exploration of prospects for implementing simulation-based learning into the educational process for training future surgeons is driven by the contemporary demand for alternative communicative approaches, effective tools, methods, and enriching traditional medical education with modern teaching technologies. The article analyses the effectiveness of using simulation equipment in virtual surgery and the feasibility of integrating simulation technologies into medical educational programs for preparing future surgeons, using the example of the simulation training center at V.N. Karazin Kharkiv National University. The appropriateness of utilizing the Lap Mentor technique for mastering practical surgical skills in 6th-year students during the “Cholecystectomy” training module is assessed through the practice of laparoscopic cholecystectomy technique in the university's simulation center. Comparing the research results reveals that students in the experimental group, who employed simulation methodologies to acquire practical and theoretical skills, had a relatively higher percentage of mastery of essential knowledge in the chosen subject. The results described in the article once again emphasize the advantages of using simulation-based learning in medical education practice while preparing highly skilled surgical professionals. This is due to the development of professional competencies and the acquisition of clinical experience during independent operations, which occur without harm to the patient and without subjecting the learner to stressful factors. The prospects for further developments lie in integrating simulation-based learning into the training process for the fundamentals of laparoscopic surgery, which has become a necessary condition and an integral part of ensuring the effectiveness of practical training for future surgeon physicians
Дод.точки доступу:
Бичков, С. О.
Черкова, Н. В.
Душик, Л. М.
Панов, С. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)