Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (37)Бібліотечні видання (7)Вища освіта (73)Краєзнавство (116)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=УНІВЕРСИТЕТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 91
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Фармацевт практик -2021р.,N 9
Цікаві статті :
Національний фармацевтичний університет: зберігаємо традиції, створюємо майбутнє (стр.1-5)
А якщо це депресія? (стр.7)
Оцінка медичних технологій: впливати на життя країни (стр.8-9)
А все-таки вони працюють! Відповіді на питання про «ковід-вакцини», які ви давно хотіли почути (стр.10-13)
Кандидат в «багатоцільові» носії (стр.14-15)
Демецька О. Людина і погода/ О. Демецька (стр.16-17)
Демецька О. Артеріальна гіпертензія: попереджений, отже, – озброєний!/ О. Демецька (стр.18-19)
Мікст-інфекції у запальних захворюваннях органів тазу у жінок (стр.20-21)
Пієлонефрит: з хворобою нирок не жартують (стр.22-23)
Дисменорея: що робити? (стр.24)
Історичні аптеки Львова (стр.26-27)
Гельмінтоз: коли ти не один (стр.28)
Педикульоз: не соромитися, а діяти (стр.30)
Приготування м’яких лікарських форм: Мазь Креде (стр.32-33)
Випробувальний термін, або Тест-драйв для новачка (стр.34-35)
Демецька О. Back to school, або Як адаптуватися до навчання?/ О. Демецька (стр.36-37)
Красива людина – спокійна людина (стр.38-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вища школа -2021р.,N 6
Цікаві статті :
Освіта і професійний розвиток, молодь, спорт: відкрито нову програму ЄС Еразмус+ на 2021-2027 роки (стр.3)
Результати конкурсного відбору за державним замовленням на науково-технічні експериментальні розробки та науково-технічну продукцію на 2021-2022 роки (стр.3-4)
День Європи: базові цінності ЄС у сфері освіти (стр.5-6)
Семенюк О. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка — 100 років освітніх традицій/ О. Семенюк, С. Михида (стр.7-10)
Клочек Г. Василь Харцієв — перший професор університету/ Г. Клочек, О. Манойлова (стр.11-33)
Пасічник Н. Математика та економіка в Центральноукраїнському педуніверситеті — шлях до інтеграції наукових пошуків/ Н. Пасічник, Р. Ріжняк (стр.34-43)
Сальник І. Процеси глобалізації у природничій освіті: синергетичний аспект/ І. Сальник, С. Величко, Е. Сірик (стр.44-50)
Філоретова Л. Факультет історії та права Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка: історія поступу/ Л. Філоретова, О. Чорний (стр.51-60)
Дефорж Г. Становлення біологічної освіти на Кіровоградщині/ Г. Дефорж, Н. Калініченко (стр.61-68)
Кривульченко А. Становлення підготовки географів та розвиток географічної науки в ЦДПУ імені Володимира Винниченка/ А. Кривульченко, Л. Семенюк (стр.69-83)
Галета Я. Тарас Григорович Шевченко — освітній діяч Кіровоградщини/ Я. Галета (стр.84-92)
Бабенко Л. З історії мистецького факультету/ Л. Бабенко, В. Черкасов (стр.93-102)
Шандрук С. З історії викладання іноземних мов на немовних факультетах у Центральноукраїнському державному педагогічному університеті/ С. Шандрук, М. Фока (стр.103-115)
Садовий М. Історія кафедри теорії та методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності/ М. Садовий (стр.116-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Національний фармацевтичний університет: зберігаємо традиції, створюємо майбутнє
Місце публікування : Фармацевт практик. - 2021. - № 9. - С. 1-5 (Шифр ФУ17/2021/9)
MeSH-головна: ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY HEALTH SERVICES
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
Географіч. рубрики: Харьков
Анотація: Харківщина — колиска української фармації. Тож не дивно, що витоки сучасної фармацевтичної освіти знаходяться саме тут і сягають 1805 р. — часу, коли у новоствореному Харківському імператорському університеті було відкрито медичний факультет. На його базі проходили іспити на здобуття звання провізора, аптекаря та аптекарського помічника. Для кращої підготовки майбутніх фахівців згодом було організовано фармацевтичну лабораторію (1812 р.), де здобувачі могли отримувати знання із фармації, фармакогнозії та хімії
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина -2019р. т.9,N 4
Цікаві статті :
Годованець Ю. Д. До 75-річчя вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет"/ Ю. Д. Годованець, Г. В. Навчук, Л. Б. Шутак (стр.3-5)
Добрянський Д. О. Європейські стандарти допомоги для забезпечення здоров’я новонароджених/ під ред. Д. О. Добрянський (стр.5-32)
Знаменська Т. К. Здобутки та перспективи діяльності асоціації неонатологів України/ Т. К. Знаменська (стр.33-37)
Характеристика діяльності закладів перинатальної допомоги в Україні: неонатологічна служба (стр.38-46)
Редько І. І. Використання сучасних інноваційних технологій у післядипломній освіті/ І. І. Редько (стр.47-50)
Відкрита артеріальна протока у значно недоношених новонароджених немовлят: чи ми використовуємо оптимальний варіант допомоги? (стр.51-59)
Мавропуло Т. К. Фактори ризику низької ефективності терапевтичної гіпотермії у доношених новонароджених з асфіксією/ Т. К. Мавропуло, К. Ю. Соколова (стр.60-65)
Іванова Є. В. Лабораторно-інструментальні співставлення варіабельності серцевого ритму у новонароджених після перенесеної гіпоксії/ Є. В. Іванова (стр.66-74)
Старець О. О. Вивчення шляхів корекції харчування та дефіциту мінералів і вітамінів у недоношених дітей першого року життя/ О. О. Старець, Т. М. Хіменко (стр.75-81)
Лозюк І. Я. Диференційований підхід до лікування CagA H.pylori-асоційованих запальних захворювань верхніх відділів шлунково-кишкового тракту в дітей із харчовою алергією/ І. Я. Лозюк (стр.82-87)
Горбатюк О. М. Сучасні стратегії діагностики, хірургічної корекції та профілактики вроджених вад розвитку у новонароджених/ О. М. Горбатюк, І. О. Македонський, Г. В. Курило (стр.88-97)
Знаменська Т. К. Місце пробіотиків у сучасних стандартах надання медичної допомоги передчасно народженим дітям/ Т. К. Знаменська, О. В. Воробйова (стр.98-102)
Вроджена гіперплазія кори наднирникових залоз у новонародженого (клінічний випадок) (стр.103-106)
Пам’яті вчителя і колеги - першому президенту асоціації неонатологів України присвячується процесору Олені Григорівні Сулімі (стр.107-108)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кліщ І. М., Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковали О. С.
Назва : Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України"
Паралельн. назви :The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky ternopil state medical university
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: ФИЛОСОФИЯ -- PHILOSOPHY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Мета роботи ‒ провести аналіз реалізації компетентнісного підходу до підготовки докторів філософії за освітньо-науковими програмами в Тернопільському державному медичному університеті і встановити відповідність його вимогам чинного законодавства України. Основна частина. У ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” проводиться підготовка докторів філософії за ліцензованими спеціальностями галузі знань 22 “Охорона здоров’я”: 222 “Медицина”, 228 “Педіатрія”, 221 “Стоматологія”, 226 “Фармація” та за спеціальністю 091 “Біологія” галузі знань 09 “Біологія”. Підготовка фахівців третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти здійснюється на засадах компетентнісної парадигми за ліцензованими освітньо-науковими програмами та навчальними планами, затвердженими вченою радою університету. В освітньо-наукових програмах чітко окреслені визначення програмних компетентностей, які повинні здобуватися у процесі навчання докторами філософії (інтегральної, загальних та спеціальних). Освітньо-наукові програми підготовки докторів філософії включають у себе наукову та освітню складові і передбачають набуття чотирьох основних компетентностей відповідно до Національної рамки кваліфікацій: оволодіння загальнонауковими (філософськими) компетентностями; набуття універсальних навичок дослідника; здобуття мовних компетентностей; здобуття глибинних знань зі спеціальності, за якою аспірант проводить дослідження. Висновки. У Тернопільському державному медичному університеті підготовка докторів філософії здійснюється відповідно до чинного законодавства України відповідно до розроблених освітньо-наукових програм у межах ліцензованих спеціальностей на засадах компетентнісного підходу до організації навчального процесу. Це сприяє цілеспрямованому формуванню необхідних компетенцій випускника, готовності їх до майбутньої успішної професійної діяльності, забезпечує цілісне бачення ними досліджуваної проблеми на основі її структурного аналізу
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. О. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Клінічна та експериментальна патологія -2019р. т.Т.18,N 4
Цікаві статті :
Абрамов А. В. Сравнительная характеристика нейроэндокринного ответа крупноклеточных и мелкоклеточных вазопрессинергических нейронов паравентрикулярного ядра гипоталамуса на прерывистое действие гипоксической гипоксии/ А. В. Абрамов, В. А. Шаменко (стр.3-9)
Адарічева Ж. Г. Застосування патопсихологічної діагностики у комплексному лікуванні пацієнтів Інституту кардіології/ Ж. Г. Адарічева (стр.10-18)
Анохіна С. І. Порівняльний аналіз змін показників фібринолітичної активності тканин внутрішніх органів гіпотиреоїдних щурів під впливом мелатоніну/ С. І. Анохіна (стр.19-23)
Дутка І. І. Поліморфізм 5G4 гена інгібітору активатора плазміногена 1 (PAI-1) у хворих на гострі ускладнення виразкової хвороби/ І. І. Дутка [та ін.] (стр.24-29)
Кліщ І. М. Активність перекисного окиснення ліпідів та антиоксидантного захисту міокарда тварин різної статі при пошкодженні адреналіном на тлі світлового десинхронозу/ І. М. Кліщ, Г. О. Безкоровайна, М. Р. Хара (стр.30-35)
Коваленко С. В. Динаміка показників вентиляційної функції зовнішнього дихання у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень та бронхіальну астму із супутнім синдромом подразненого кишківника/ С. В. Коваленко [та ін.] (стр.36-42)
Косуба Р. Б. Вплив унітіолу на функцію нирок/ Р. Б. Косуба, В. В. Гордієнко, О. О. Перепелиця (стр.43-48)
Марчук О. Ф. Особливості морфологічних перетворень кісток кисті в онтогенезі людини/ О. Ф. Марчук [та ін.] (стр.49-53)
Нечитайло Д. Ю. . Використання показників стану мікроциркуляції в діагностиці артеріальної гіпертензії у школярів/ Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва (стр.54-59)
Попадюк О. Я. Експериментальне дослідження впливу сучасних полімерних технологій на загоєння різаних ран м'яких тканин, ускладнених Escherichia Сoli/ О. Я. Попадюк [та ін.] (стр.60-66)
Семененко С. І. Вплив введення амантадину сульфату на перебіг процесів оксидативного стресу в головному мозку щурів із черепно-мозковою травмою/ С. І. Семененко [та ін.] (стр.67-73)
Сливка Н. О. Роль системної запальної відповіді у патогенезі гепаторенального синдрому/ Н. О. Сливка, Н. Г. Вірстюк (стр.74-79)
Slobodian O. M. Anatomical peculiarities of the cervical part of the vagus nerve during fetal and early neonatal periods of ontogenesis/ O. M. Slobodian, L. М. Herasym (стр.80-84)
Сорокман Т. В. Роль медичної сестри у профілактиці йододефіцитних захворювань в осіб різних вікових груп/ Т. В. Сорокман, М. І. Бачу, О. В. Макарова (стр.85-91)
Цигикало О. В. Особливості будови та топографії підпід’язикових трикутників передньої шийної ділянки в плодовому періоді онтогенезу людини/ О. В. Цигикало, І. С. Попова (стр.92-96)
Шевчук О. О. Структурні зміни нирок при застосуванні мелфалану, препаратів гранулоцитарного колонієстимулюючого фактора та ентеросорбції/ О. О. Шевчук [та ін.] (стр.97-103)
Юрценюк О. С. Особистісні особливості студентів вищих навчальних закладів (стаття присвячена 75-річчю ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет")/ О. С. Юрценюк, В. М. Пашковський (стр.104-108)
Іванчук М. А. Статистичний аналіз відносних величин у медицині/ М. А. Іванчук [та ін.] (стр.109-114)
Сенютович Р. В. Новітні дані щодо розходження та лікування недостатності колоректальних анастомозів/ Р. В. Сенютович [та ін.] (стр.115-119)
Ткачук О. В. Сучасні погляди на взаємозв’язки морфофункціонального стану печінки, селезінки та головного мозку за умов ішемії-реперфузії останнього/ О. В. Ткачук [та ін.] (стр.120-126)
Ясінська О. В. Механізми реагування організму на гіпоксію як універсальний адаптогенний чинник. Повідомлення 1. Популяційні особливості реагування на гіпобаричну гіпоксію у мешканців високогірних регіонів/ О. В. Ясінська (стр.127-131)
Ішков М. О. Клінічне спостереження ангіоневротичного набряку губ після використання димексиду/ М. О. Ішков, Я. Р. Караван (стр.132-135)
Світлій пам’яті Мислицького Валентина Францовича (1938-2019) (стр.136)
Internet-новини клінічної та експериментальної патології. Частина LХV. За редакцією С.Є. Дейнеки, К.І. Яковець, В.Д. Сорохана, В.Й. Свіжака (стр.137-139)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юрценюк О. С., Пашковський В. М.
Назва : Особистісні особливості студентів вищих навчальних закладів (стаття присвячена 75-річчю ВДНЗ України "Буковинський державний медичний університет")
Паралельн. назви :Personality features of students at higher educational establishments (to the 75th anniversary of HSEE of Ukraine "Bukovinian State Medical University")
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 4. - С. 104-108 (Шифр КУ27/2019/Т.18/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RETROSPECTIVE STUDIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
СКЛОННОСТЕЙ ТЕСТЫ -- APTITUDE TESTS
ДЕПРЕССИЯ -- DEPRESSION
УТОМЛЕНИЕ УМСТВЕННОЕ -- MENTAL FATIGUE
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Проблема спеціальної діагностики особистісних особливостей студентів є актуальною протягом усіх років навчання. У статті розглянемо вплив особистісних особливостей на формування непсихотичних психічних розладів у студентів. Мета роботи - вивчення особистісних особливостей студентів з непсихотичними психічними розладами та здорових студентів. Матеріали і методи. Нами, протягом 2015-2017 рр., з дотриманням принципів біоетики та деонтології проведено суцільне комплексне обстеження 1235 студентів. Застосовані методи: клінічний, клініко-психопатологічний, клініко-епідеміологічний, клініко-анамнестичний, експериментально-психологічний та статистичний методи. Вивчення особистісних особливостей проводили з використанням скороченого багатофакторного опитувальника особистості (СБОО), розробленого на підставі тесту MMPI (Minnesota Multiphasic Personality Inventory). Результати. В результаті проведеного дослідження виявлено, що в основній групі (студенти з НПР) спостерігались вищі абсолютні значення фактично за всіма шкалами (р0,005). Найвищі показники встановлені за 2 (депресія) та 7 (психастенія) шкалами - 60,41±0,83 та 60,20±0,81 балів в основній групі (N70) виявлено у достовірно більшої кількості студентів основної групи 72 (22,71%) проти 14 (1,53%) студентів порівняльної групи(р0,005). Висновки. Встановлено, що серед студентів з непсихотичними психічними розладами достовірно частіше траплялися особи з депресивними, паранояльними, психастенічними та істеричними рисами особистості, що необхідно враховувати при ранній діагностиці та побудові психотерапевтичної програми для цього контингенту хворих
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годованець Ю. Д., Навчук Г. В., Шутак Л. Б.
Назва : До 75-річчя вищого державного навчального закладу України "Буковинський державний медичний університет"
Місце публікування : Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - Київ, 2019. - Т. 9, № 4. - С. 3-5 (Шифр НУ45/2019/9/4)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)