Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (33)Бібліотечні видання (2)Вища освіта (3)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=англійська<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Назва журналу :Буковинський медичний вісник -2022р. т.26,N 4
Цікаві статті :
Бронюк А. В. Функціональний стан нирок у пацієнтів із гострим інфарктом міокарда/ А. В. Бронюк (стр.3-8)
Костишин Н. М. Вплив механічних стимулів та золедронової кислоти на морфологічну структуру стегнової кістки за умови моделювання ожиріння та обмеженої рухомості у щурів/ Н. М. Костишин [та ін.] (стр.9-16)
Мельник О. В. Характеристика показників спермограми інфертильних чоловіків із супутньою аутоімунною патологією суглобів (ревматоїдним артритом)/ О. В. Мельник [та ін.] (стр.17-23)
Кулаєць Н. М. Особливості показників ліпідного та електролітного обміну, рівень NT-pro BNP у пацієнтів із серцевою недостатністю та фібриляцією передсердь/ Н. М. Кулаєць (стр.24-28)
Кучин Ю. Л. Лікування болю у пацієнтів з мінно-вибуховими пораненнями на етапі лікування у військово-медичних клінічних центрах/ Ю. Л. Кучин, В. Р. Горошко (стр.29-36)
Сажин С. І. Клінічно-параклінічні особливості перебігу інфекції, викликаної SARS-CoV-2, у дітей молодшого шкільного віку залежно від статі/ С. І. Сажин (стр.37-42)
Шанигін А. В. Гігієнічна оцінка та аліментарна корекція рівня вітаміну D у мешканців Південного регіону України/ А. В. Шанигін, В. В. Бабієнко (стр.43-48)
Шурма А. І. Експериментальне дослідження інтраочеревинної інстиляції рекомбінантного людського гранулоцитарного колонієстимулювального фактору для лікування гострого перитоніту/ А. І. Шурма, Ф. В. Гринчук (стр.49-54)
Biduchak A. S. Analysis of the emergence of conflicts in the doctor-patient system/ A. S. Biduchak ; Бідучак (стр.55-57)
Kolupayev S. M. Possibilities of multislice computed tomography in assessing the structural and compositional features of calcium-containing urinary stones/ S. M. Kolupayev [та ін.] ; Колупаєв (стр.58-62)
Білецький С. В. Інгібітори ангіотензинперетворюючого ферменту у лікуванні артеріальної гіпертензії (огляд літератури)/ С. В. Білецький, О. А. Петринич, Т. Β. Казанцева (стр.63-67)
Горбан Б. В. Ураження нирок в осіб, які перенесли коронавірусну хворобу: стан проблеми сьогодні/ Б. В. Горбан (стр.68-71)
Роговий Ю. Є. Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування/ Ю. Є. Роговий, О. В. Білоокий, В. В. Білоокий (стр.72-76)
Савка І. Г. Підготовка іноземних громадян до складання іспитів щодо підтвердження дипломів на батьківщині випускників – як один із видів навчально-методичної роботи та складової освітнього процесу в БДМУ/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, М. Н. Гарас (стр.77-81)
Левандовська Х. В. Формування професійної компетентності у студентів-медиків в умовах дистанційного навчання/ Х. В. Левандовська (стр.82-88)
Проняєв Д. В. Історія розвитку вчення про лімфатичну систему (частина друга)/ Д. В. Проняєв [та ін.] (стр.89-98)
Дейнека С. Є. Сидорчук Ігор Йосипович - людина, науковець, педагог (до 85-річчя від дня народження та 55-річчя наукової і педагогічної діяльності)/ С. Є. Дейнека (стр.99-100)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Лікарський вісник -2004р. т.49,N 2
Цікаві статті :
Брей М. Прогресуюча вакцинаційна віспа/ М. Брей, М. Е. Райт (стр.3-15)
Букгольз У. Сартланська (Haff) хвороба: від Балтійського моря до узбережжя США./ У. Букгольз, Е. Мовзин, Р. Дикі (стр.16-19)
Владзимирський А. В. Телемедицина у клінічній практиці: власний досвід/ А. В. Владзимирський (стр.20-25)
Грейгем Р. Звіт про стан сімейної медицини у США/ Р. Грейгем, Р. Рабертс, Д. Остергаард (стр.26-34)
Гулбрандсен П. Папір чи екран, рідна мова чи англійська: що ліпше? Рандомізоване дослідження/ П. Гулбрандсен, Т. Шредер, Дж. Мілерад (стр.35-38)
Кейдан-Латтик Н. С. Обізнаність уцілілих дорослих з діагнозом і лікуванням дитячого раку в минулому: проект вивчення уцілілих від дитячого раку/ Н. С. Кейдан-Латтик, Л. Л. Робісон, Дж. Гирні (стр.39-51)
Олеарчик А. С. Сідлова емболія аорти з раптовою параплегією/ А. С. Олеарчик (стр.2-56)
Содек К. Д. Успіхи та сподівання в дослідженні діабету/ К. Д. Содек (стр.57-61)
Топчій Н. М. Запрограмована загибель клітин. Захворювання і підходи до лікування: оглядова стаття/ Н. М. Топчій, Г. Д. Бердишев, С. В. Демидов (стр.62-77)
Яковлева Е. Б. Лікування залізодефіцитної анемії у юних вагітних: проблема сучасного акушерства/ Е. Б. Яковлева, Ю. М. Халецький (стр.78-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Роговий Ю. Є., Білоокий О. В., Білоокий В. В.
Назва : Нові методичні підходи покращання підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування
Паралельн. назви :New methodological approaches to improving the preparation of students to take the licensing integrated exam "Krok", the Uniform State Qualification examination, the english language for professional purposes
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 72-76 (Шифр БУ5/2022/26/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ЯЗЫКОВЫЕ ТЕСТЫ -- LANGUAGE TESTS
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
Анотація: Проблема якісної підготовки фахівців медичної галузі є надзвичайно важливим питанням в усьому світі, і в Україні в тому числі. Для формування високопрофесійного спеціаліста необхідним є досягнення триєдиного завдання: успішне складання ліцензійних інтегрованих іспитів “Крок”, удосконалення своїх практичних навичок та медичних маніпуляцій в умовах симуляційного центру і клініки та формування усвідомлення практичної діяльності лікаря завдяки використанню інтегративного підходу патофізіології. Мета роботи. Порівняти якість підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу і запропонованого алгоритму, що складається з п’яти етапів та дає можливість забезпечити інтегративний підхід з переходом від домінуючого напруження пам’яті до мислення й інтелекту. Матеріал і методи. Проаналізували ефективність підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування за допомогою класичного методу та запропонованого алгоритму. Результати. Запропонований аналіз на кожному практичному занятті 10 тестових завдань із бази даних “Kрок” українською мовою і п’яти тестових завдань англійською мовою професійного спрямування за таким алгоритмом. Сторінка зошита для практичних занять розділяється вертикальною лінією таким чином: 2/3 - робоча ділянка і 1/3 - поле. Далі проводиться вибір тестових завдань з банку даних за темою заняття і виписується одне тестове завдання на одній сторінці у верхній частині робочої ділянки, тобто необхідно використовувати 10 сторінок зошита для україномовних тестів і п’ять сторінок для англійської мови професійного спрямування. На другому етапі відмічається правильна відповідь*. Третій етап - необхідно пояснити письмово, чому позначена відповідь правильна і чому кожен дистрактор є відповіддю неправильною. Четвертий етап - підкреслити ключові слова в тесті. П’ятий етап - знайти пояснення всіх термінів, які трапляються в тесті, правильній відповіді і дистракторах та виписати їх на полях. Висновки. Застосування запропонованого алгоритму в п’ять етапів аналізу тестових завдань із відкритої бази даних “Kрок” українською мовою і тестових завдань англійською мовою професійного спрямування дозволяє удосконалити традиційні види навчання, перейти від класичної підготовки студентів до складання ліцензійних інтегрованих іспитів «Крок», Єдиного державного кваліфікаційного іспиту, англійська мова професійного спрямування з домінуванням напруження пам’яті (свідомості минулого) до переважного використання мислення (поняття, судження, висновок) та інтелекту (аналізу, синтезу, абстракції, конкретизації, узагальнення), що дасть можливість всебічного усвідомлення суті тестових завдань та сприяти формуванню усвідомлення практичної діяльності лікаряThe problem of high-quality training of specialists in the medical field is a significant issue worldwide, including in Ukraine. It is necessary to achieve a threefold task when forming a highly professional specialist: successful completion of the licensing integrated exam "Krok", improvement of one's practical skills and medical manipulations in the conditions of a simulation center and clinic, and formation of awareness of the practical activity of a doctor thanks to the use of an integrative approach of pathophysiology. Objective. To compare the quality of students' preparation for taking licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm, which consists of five stages and makes it possible to provide an integrative approach with the transition from dominant memory stress to thinking and intelligence. Material and methods. We analyzed the effectiveness of preparing students for taking the licensing integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, and the English language for professional purposes using the classical method and the proposed algorithm. Results. The proposed analysis of 10 test tasks from the license integrated exam “Krok” database in Ukrainian and 5 test tasks in English for professional purposes in each practical session according to this algorithm. A notebook page for practical classes is divided by a vertical line as follows: 2/3 of the working area and 1/3 field. Next, test tasks are selected from the data bank on the topic of the lesson and 1 test task is written on 1 page in the upper part of the work area, i.e., you need to use 10 pages of the notebook for Ukrainian-language tests and 5 pages for professional English test. At the second stage, the correct answer is marked*. The third stage is to explain in writing why the indicated answer is correct and why each distractor is an incorrect answer. The fourth stage is to underline key words in the test. The fifth stage is to find an explanation of all the terms found in the test, the correct answer and distractors and write them in the fields. Conclusions. The application of the proposed algorithm in 5 stages of analysis of test tasks from the open database licensing integrated exam "Krok" in Ukrainian and test tasks in English for professional purposes allows to improve traditional types of education, to move from classical training of students to passing the license integrated exam "Krok", the Unified State Qualification Exam, English language professional orientation with a predominance of stress on memory (consciousness of the past) to the predominant use of thinking (concepts, judgments, inferences) and intellect (analysis, synthesis, abstraction, concretization, generalization), which will allow understanding the essence of test tasks and contribute to the development of awareness of the essence of the doctor's practical activity
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гулбрандсен П., Шредер Т., Мілерад Дж.
Назва : Папір чи екран, рідна мова чи англійська: що ліпше? Рандомізоване дослідження
Місце публікування : Лікарський вісник. - 2004. - Т. 49, № 2. - С. 35-38 (Шифр ЛУ6/2004/49/2)
Предметні рубрики: Слепого отбора метод контролируемый
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)