Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Вища освіта (14)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=анкетування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 108
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Юнакова Н. М.
Назва : Алгоритм клінічної діагностики та лікування гіперчутливості в залежності від даних анкетування пацієнтів. Частина 2
Паралельн. назви :Algorithm of clinical diagnostics that lіkuvannya hypersensitivity in the presence of the given questionnaire of patients. Part 2
Місце публікування : Сучасна стоматологія. - 2021. - № 5. - С. 8-10 (Шифр СУ67/2021/5)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ДЕНТИНА ЧУВСТВИТЕЛЬНОСТЬ -- DENTIN SENSITIVITY
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
ФТОРИДЫ МЕСТНЫЕ -- FLUORIDES, TOPICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
Анотація: Стаття розміщена при фінансовій підтримцікомпанії ТОВ «ГлаксоСмітКлайн Хелскер ЮкрейнТ.О.В.». Включена інформація відображає точку зору автора і може не співпадати з позицією ТОВ «Глак-соСмітКлайн Хелскер Юкрейн Т.О.В.»
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гавриленко Ю. В., Лайко А. А., Степанова О. В.
Назва : Клінічні особливості стану ЛОР-органів у дітей, хворих на цукровий діабет 1 типу за даними анкетування
Місце публікування : Журн. вушних, носових і горлових хвороб. - Київ, 2016. - N 5с. - С. 18 (Шифр ЖУ4/2016/5с)
MeSH-головна: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 1 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 1
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЧЕСКИЕ БОЛЕЗНИ -- OTORHINOLARYNGOLOGIC DISEASES
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дзяк Г. В., Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Захаров С. В., Канюка Г. С., Ліхолетова Н. В.
Назва : Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування
Паралельн. назви :Formation of positiVe changes in the Work of academy teachers’ on the basis of questioning
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 98-101 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті звернено увагу на можливість за даними анкетування викладачів виявляти проблеми викладачів і формувати позитивні зміни в поліпшенні їх роботи
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черепій Н. В.
Назва : Діагностика факторів ризику хронічного обструктивного захворювання легень за даними анкетування осіб організованого колективу
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 448-452 (Шифр ВУ80/2015/19/2)
MeSH-головна: ЛЕГКИХ БОЛЕЗНЬ ХРОНИЧЕСКАЯ ОБСТРУКТИВНАЯ -- PULMONARY DISEASE, CHRONIC OBSTRUCTIVE
ЭПИДЕМИОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EPIDEMIOLOGIC STUDIES
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ ГРУППЫ ЛИЦ -- OCCUPATIONAL GROUPS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кавин В. О., Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Назва : Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”
Паралельн. назви :Analysis of the survey of ivano-frankivsk national medical university students on completion of study course “Operative surgery and topographic anatomy”
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 69-72 (Шифр МУ7/2017/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета дослідження – вивчення думки студентів про організацію навчального процесу по завершенню їх навчання на кафедрі “Клінічна анатомія і оперативна хірургія”. Матеріали та методи дослідження Анкетування студентів третього курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”. Запитання, які були поставлені в анкеті, стосувалися організації навчального процесу на кафедрі “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” в умовах кредитно-трансферної системи, проведення практичних занять викладачами кафедри, виконання та засвоєння студентами медичного факультету практичних навиків. Разом з тим, з метою вияснення “виживання знань” у студентів, в анкету були включені два запитання з ймовірними відповідями з тем минулого модуля. Результати і обговорення. Отримані результати анкетування показали перспективу подальшого удосконалення навчального процесу з дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на медичному факультеті. Дана дисципліна є важливою перехідною ланкою між теоретичними та клінічними дисциплінами. На цьому етапі студенти мають змогу оволодіти практичними навиками, які в подальшому стануть складовою частиною діагностичного чи лікувального процесу. Як показало анкетування, студенти бажають більше приділяти часу практичним навикам, відпрацьовувати техніку їх виконання, акцентуючи увагу на забезпечення та можливості засвоєння практичних навиків. Постійний діалог зі студентською аудиторією позитивно впливає на організацію навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи, яка запроваджена в Україні згідно з Болонською декларацією. Це не тільки не суперечить, але дозволяє виробити у студентів додаткову мотивацію до навчання, посилити їх бажання до самоосвіти та вдосконалення, постійного оновлення своїх знань, що лежить в основі реформи вищої освіти, яка проводиться в Україні. Висновок. Проведене анкетування продемонструвало шляхи покращення викладання дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на сучасному етапі, дозволило розробити нові підходи до відпрацювання практичних навиків студентами, що допоможе у подальшому повноцінному вивченні студентами клінічних дисциплін
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безрук В. В.
Назва : Оцінка впровадження медико-технологічних документів та якості нефрологічної допомоги на основі анкетування лікарів
Місце публікування : Галицький лікар. вісн. - Івано-Франків., 2016. - Т. 23, № 1. - С. 103-106 (Шифр ГУ1/2016/23/1)
Примітки : Библиогр.: с. 104-108
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ДОКУМЕНТАЦИЯ МЕДИКО-СТАТИСТИЧЕСКАЯ КАК ТЕМА -- RECORDS AS TOPIC
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА -- QUALITY INDICATORS, HEALTH CARE
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годованець О. І., Котельбан А. В., Мороз П. В.
Назва : Оцінка стану стоматологічного здоров’я та якості життя дітей-дошкільнят за результатами анкетування батьків
Паралельн. назви :Assessment of the state of dental health and quality of life of preschool children according to the results of the parents’ questionnaires
Місце публікування : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2020. - N 4. - С. 86-92 (Шифр КУ44/2020/4)
MeSH-головна: КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
ДЕТИ -- CHILD
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ОБСЛЕДОВАНИЯ -- DENTAL HEALTH SURVEYS
Анотація: Карієс тимчасових зубів є важливою соціальною проблемою дитячого віку в усіх країнах світу, адже поширеність цього захворювання коливається від 25 до 72 %. Вважається, що основною причиною руйнування зубів є результат життєдіяльності карієсогенних мікроорганізмів за умови високої насиченості вуглеводами та зниженої карієсорезистентності зубів. Неповноцінна гігієна ротової порожнини, несприятливі умови для самоочищення зубів, надмірне споживання солодощів, недостатнє надходження фторидів є одними з найвагоміших чинників ризику розвитку карієсуCaries of temporary teeth is an important social problem of childhood in all countries of the world, because the prevalence of this disease ranges from 25 to 72 %. It is believed that the main cause of tooth decay is the result of the activity of cariogenic microorganisms under conditions of high carbohydrate saturation and reduced caries resistance of teeth. Poor oral hygiene, unfavorable conditions for self-cleaning teeth, excessive consumption of sweets, insufficient intake of fluoride are among the most important risk factors for caries
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ільков О. В., Колесник П. О.
Назва : Менеджмент пацієнтів із COVID-19 на рівні ПМСД в Україні : аналіз результатів анкетування сімейних лікарів порівняно зі світовими стратегіями
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2021. - № 2/3. - С. 5-11 (Шифр СУ21/2021/2/3)
Примітки : Бібліогр.: с. 10
Предметні рубрики: COVID-19
MeSH-головна: УХОДА ЗА БОЛЬНЫМ МЕНЕДЖМЕНТ -- PATIENT CARE MANAGEMENT
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Поява нового збудника інфекційних хвороб SARS COVID-19 швидко спричинила виникнення епідемії, а згодом і пандемії у 2020 році. Наразі у світі накопичено достатньо описових даних щодо менеджменту пацієнтів із COVID-19, проте у багатьох країнах світу ще нечітко розроблено доказові протоколи для різних рівнів медичної допомоги. Тому актуальним є проведення порівняльного аналізу щодо ведення пацієнтів із коронавірусною інфекцією на рівні первинної медико-санітарної допомоги (ПМСД) у різних країнах
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мочульська О. М.
Назва : Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)
Паралельн. назви :Peculiarities of distance learning at the department of the children’s diseases with pediatric surgery of I. Horbachevsky Ternopil national medical university (analysis of the results of the students survey)
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 47-53 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Технології дистанційного навчання стали невід’ємною частиною освітнього процесу сучасного покоління викладачів і студентів, у тому числі у медичних вищих навчальних закладах України, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок даного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Мета дослідження – проаналізувати результати анонімного он-лайн анкетування студентів 2–3 курсів медичного факультету ТНМУ щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки лікарів при дистанційному навчанні під час вивчення педіатричних дисциплін, що дозволить оцінити формат он-лайн викладання з позиції студентів. Для реалізації даної мети було проведено анонімне он-лайн анкетування вітчизняних студентів 2–3 курсів (n=42) медичного факультету ТНМУ за допомогою платформи Google Form. Аналіз та узагальнення результатів анонімного он-лайн анкетування констатували наявність різного рівня оцінювання (від 1 до 10 балів) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі, – інтерквартильний розподіл середньої становив 9,0 балів, але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 6,0 балів. Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2–3 курсів медичного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій, які вивчаються. Переважна більшість студентів 2–3 курсів медичного факультету ТНМУ вважає позитивним досвідом навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як можливість для безперервнoгo саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань, вважаючи його зручним і доступним, індивідуалізованим, прозорим із можливістю незалежного оцінювання. Опитані студенти вважають, що дистанційна форма навчання при вивченні педіатричних дисциплін може бути адаптованим доповненням до аудиторної форми, але не як самостійна форма навчання, оскільки специфіка професії лікаря пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій. Технології дистанційного навчання в системі вищої медичної освіти актуальні в наш час і повинні постійно вдосконалюватися, шляхом використання сучасних освітніх цифрових платформ, якісного методичного контентного наповнення web-ресурсів, запровадження ефективної системи контролю якості отриманих знань, щоб сприяти адаптації до нових реалій освітнього процесу та забезпечити високу якість освітиDistance learning technologies have become an integral part of the educational process of the current generation of teachers and students, including in medical universities of Ukraine, under difficult anti-pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely, the analysis of the medical students opinion on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. Purpose of research: to analyze the results of anonymous online questionnaires of the 2–3 years students of the Medical Faculty TNMU, to justify their expectations in relation to the quality of distance learning of pediatric disciplines, which will assess the online teaching format from the perspective of students. To achieve this goal, an anonymous online questionnaire of domestic 2–3 years students (n=42) of the Medical Faculty TNMU was conducted using the Google Form platform. Analysis and synthesis of the results of anonymous online questionnaire found a different level of assessment (from 1 to 10 points) such component as the justification of their own expectations about the quality of training in distance format – interquartile distribution was 9.0 points, but the quality of improving their own practical competencies – only 6.0 points. The most common proposal to improve the quality of education, according to students of 2–3 years of the Medical Faculty TNMU, is to increase opportunities for practical skills and professional competencies that are studied. The vast majority of 2–3 year students of TNMU Medical Faculty consider that it is a positive experience of distance learning, considering it as an opportunity for continuous self-development and independent deepening of the theoretical knowledge base, considering it convenient and accessible, individualized, transparent with independent assessment. Corresponding students believe that distance learning of pediatric disciplines can be adapted to complement the classroom form, but not an independent form of education, as the specifics of the medical profession is need to learn and improve practical skills and competencies. Distance learning technologies in the system of higher medical education are actual nowadays and should be constantly improved through the using of modern digital educational platforms, high-quality methodological content of web-resources, introduction of an effective quality control system to facilitate adaptation to new realities of educational process and to ensure high quality education
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Никоряк Г. І.
Назва : Рівень надання стоматологічної допомоги військовослужбовцям (за даними анкетування)
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 2. - С. 190-192 (Шифр БУ5/2013/17/2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)