Пошуковий запит: (<.>K=анкетування<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 108
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Art of Medicine - 2022г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Іванюк А. Характеристика стану організації кардіологічної допомоги населенню Київської області за матеріалами анкетування пацієнтів/А. Іванюк, О. Канюра // Український науково-медичний молодіжний журнал, 2020,N № 4.-С.25-29
|
>3.
| Ільков О. В. Менеджмент пацієнтів із COVID-19 на рівні ПМСД в Україні : аналіз результатів анкетування сімейних лікарів порівняно зі світовими стратегіями/О. В. Ільков, П. О. Колесник // Сімейна медицина. -К., 2021,N № 2/3.-С.5-11
|
>4.
| Іщенко О. Анкетування пацієнтів щодо якості наданих медичних послуг/О. Іщенко // Управління закладом охорони здоров’я. -К., 2017,N N 6.-С.61-71
|
>5.
| Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Аналіз даних анкетування лікарів медичних закладів Вінницької області щодо основ проведення серцево-легеневої реанімації/Л. В. Распутіна [та ін.] // Буковинський медичний вісник. -Чернівці, 2020. т.Т. 24,N № 2.-С.91-101
|
>7.
| Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”/В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта, 2017,N № 1.-С.69-72
|
>8.
| Аналіз стану та проблем реалізації державних програм із доступності ліків на основі анкетування медичних фахівців/А. С. Немченко [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2020. т.Том 6,N № 4.-С.32-39
|
>9.
| Анкетування здобувачів освіти як засіб моніторингу якості медичної освіти в умовах дистанційного навчання/І. М. Скрипник [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2021,N N 3/4.-С.23-26
|
>10.
| Анкетування студентів стоматологічного факультету як засіб внутрішнього моніторингу навчального процесу на кафедрі/В. О. Кавин [та ін.] // Архів клінічної медицини. -Івано-Франківськ, 2017,N N 1.-С.38-40
|
>11.
| Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти/О. І. Бульбук [та ін.] // Art of Medicine, 2022,N N 2.-С.120-123
|
>12.
| Антомонов М. Ю. Методичні питання анкетування в еколого-гігієнічних дослідженнях/М. Ю. Антомонов // Довкілля та здоров’я. -Київ, 2022,N N 1.-С.67-75
|
>13.
| Архів клінічної медицини - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Білоус Т. М. Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)/Т. М. Білоус, М. Н. Гарас, Г. В. Легкун // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. -Х., 2017,N N 1.-С.16-20
|
>15.
| Безрук В. В. Оцінка впровадження медико-технологічних документів та якості нефрологічної допомоги на основі анкетування лікарів/В. В. Безрук // Галицький лікар. вісн.. -Івано-Франків., 2016. т.Т. 23,N № 1.-С.103-106
|
>16.
| Бичков М. А. Специфічність анкетування та ендоскопії в діагностиці гастроезофагеальної рефлюксної хвороби серед пацієнтів ревматологічного профілю/М. А. Бичков // Клінічна та експериментальна патологія, 2011. т.Т. 10,N № 2 (ч.2).-С.6-8
|
>17.
| Буковинський медичний вісник - 2013г. т.17,N 2 (Введено оглавление)
|
>18.
| Буковинський медичний вісник - 2020г. т.24,N 2 (Введено оглавление)
|
>19.
| Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту - 2015г. т.19,N 2 (Введено оглавление)
|
>20.
| Вісник проблем біології і медицини - 2014г. т.2,N 4 (Введено оглавление)
|
|
|