Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (14)Вища освіта (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=вправи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.


    Юрочко, Ф.
    Вправи для вашого мозку [Текст] / Ф. Юрочко // Медицина світу. - 2008. - Т. 25, № 6. - С. 347-348

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    О’Ріордан, М.
    Рухатися ніколи не пізно: фізичні вправи знижують ризик смерті серцево-судинних захворювань у людей літнього віку [Текст] / М. О’Ріордан // Мистецтво лікування. - 2013. - № 9/10. - С. 58


MeSH-головна:
(физиология)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED (психология, физиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Авраменко, А. О.
    Вплив фізичної вправи ЛФК "нахил вперед" на рівень внутрішньошлункового тиску у хворих на хронічний гелікобактеріоз із різним ступенем обсіменіння слизової шлунка [Текст] / А. О. Авраменко, Т. М. Яблонська // Медицинская реабилитация, курортология, физиотерапия : Науч.- практ. журн. - 2012. - № 4. - С. 55-56. - Библиогр.: с.56

Рубрики: Helicobacter инфекции--диагн

   Желудка язвенная болезнь--диагн


   Физическая культура лечебная--методы


Дод.точки доступу:
Яблонська, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Oja, P.
    Фізичні вправи корисні для здоров’я, але які з них пов’язані з тривалістю життя? [Текст] / P. Oja, P. Kelly, Z. Pedisic // Артеріальна гіпертензія. - 2017. - № 1. - С. 96

Дод.точки доступу:
Kelly, P.
Pedisic, Z.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Корост, Я. В.
    Фізичні вправи і гідратація [Текст] / Я. В. Корост // Ліки України. - 2014. - № 3/4. - С. 12-15


MeSH-головна:
(физиология)
(физиология)
РЕГИДРАТАЦИОННАЯ ТЕРАПИЯ -- FLUID THERAPY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Парунян, Л. М.
    Вправи, серце і здоров’я [Текст] / Л. М. Парунян // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2015. - Т. 19, № 2. - С. 519-524


MeSH-головна:
ФИЗИЧЕСКАЯ НАГРУЗКА -- EXERCISE
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
СМЕРТЬ ВНЕЗАПНАЯ -- DEATH, SUDDEN (патология, профилактика и контроль)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (диагностика, патофизиология, профилактика и контроль, эпидемиология, этиология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Швидка їзда на велосипеді: інтенсивні вправи збільшують тривалість життя // Мистецтво лікування. - 2012. - № 1. - С. 32

Рубрики: Жизни ожидаемая продолжительность

   Физическая нагрузка


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
ЯЗЫКОЗНАНИЕ -- LANGUAGE ARTS
Анотація: The article deals with the practical usage expediency of English language communicative exercises as a component of medical students’ professional competence. The essence of foreign language competence as a constituent of the professional culture of Health Care worker is ascertained. The formation of a medical student’s foreign language competence is an important concept of the professional education in higher educational medical establishments and is realized by mastering the features of language competence at its phonetic, lexical and grammatical levels of study. The attention is concentrated on the necessity of educational communicative exersices’ analysis as a core component of English for Specific Purposes (ESP). The problems of special subject contents within the course of ESP, selection of teaching materials, development of students’ communicative component in the mastering of the English language skills are examined. The main components of the medical students’ lexical competence are described; science-based classification system of exercises for the formation of communicative competence is considered; the necessity of lexical mastering for proper opinion formation is emphasized. The examples of communicative lexical exercises for the implementation of professional speech activities of medical students in professional English classes are suggested. The practical usage of the communicative exercises develops speech skills and abilities for an opportunity to evaluate, express own opinions and promote self-development and self-actualization of medical students is clarified in this article
Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності використання англомовних комунікативних вправ як складової формування фахової компетентності у студентів медичних ВНЗ. З’ясовано суть іншомовної компетенції, що є важливим концептом професіограми майбутнього працівника охорони здоров’я. Наголошується, що формування іншомовної фахової компетентності студента-медика є невід’ємним аспектом професійно орієнтованого навчання у медичному ВНЗ і здійснюється шляхом опанування особливостей мовної компетенції на її фонетичному, лексичному та граматичному рівнях вивчення. Увага акцентується на необхідності аналізу навчальних лексичних завдань як фундаментальної основи курсу іноземної мови за професійним спрямуванням (ESP). Розглядаються питання змістового наповнення курсу ESP, відбору навчального лексичного матеріалу, розвитку комунікативного компонента в процесі оволодіння студентом іншомовними фаховими уміннями. Охарактеризовано основні складові лексичної компетенції студентів-медиків, розглянуто науково обґрунтовану класифікацію системи вправ для формування мовленнєвої компетенції; наголошено на необхідності засвоєння лексики для правильного оформлення висловлювання. Запропоновано зразки комунікативних лексичних вправ, які необхідні для здійснення фахової мовленнєвої діяльності студентів-медиків на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням. З’ясовано, що використання комунікативних завдань на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням розвиває мовленнєві навички та вміння, які надають можливість давати оцінку, висловлювати власну думку і сприяють саморозвитку та самоактуалізації студентів-медиків
Дод.точки доступу:
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Терапевтичні вправи у процесі фізичної реабілітації спортсменів із травматичними ушкодженнями опорно-рухового апарату (на матеріалі футзалу) [Текст] / Е. Ю. Дорошенко [та ін.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2019. - Том 12, N 3. - С. 357-364


MeSH-головна:
СПОРТИВНЫЕ ТРАВМЫ -- ATHLETIC INJURIES (диагностика, лекарственная терапия, реабилитация, этиология)
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES (использование)
СУСТАВЫ -- JOINTS (повреждения)
Анотація: Мета роботи – дослідити й експериментально перевірити ефективність застосування терапевтичних вправ у процесі фізичної реабілітації гравців у міні-футболі після травматичних ушкоджень опорно-рухового апарату. Матеріали та методи. В експериментальних дослідженнях взяли участь 36 спортсменів віком 18–27 років, які протягом 2016–2019 рр. були членами збірної команди ЗДМУ з футзалу. Кількісні показники травматичних ушкоджень опорно-рухового апарату визначені у тренувальному та змагальному процесах протягом річних циклів підготовки за результатами опрацювання офіційних протоколів змагань і медичних карток спортсменів. У процесі дослідження використали методи: аналіз, узагальнення відомостей наукової літератури та мережі Internet, педагогічні спостереження, аналіз офіційних протоколів змагань, аналіз медичних карт спортсменів, педагогічний експеримент констатувальної спрямованості, методи математичної статистики. Результати. Аналіз, узагальнення даних, що отримали, дає можливість констатувати: головною особливістю застосування терапевтичних вправ в узагальненій програмі фізичної реабілітації є те, що, крім відновної, вони мають ще й тренувальну спрямованість і комплексно впливають на відновлення стабільності та рухливості у травмованих суглобах, м’язового тонусу та координації рухів, пропріоцептивної функції, спеціальних рухових умінь, навичок, фізичних якостей, загальної та спеціальної фізичної працездатності. Висновки. Основними терапевтичними вправами, що використовують у процесі фізичної реабілітації спортсменів у футзалі після пошкоджень опорно-рухового апарату, є масажні, вправи стретчингу, циклічні локомоції низької інтенсивності, на напруження і розслаблення здорових кінцівок, вправи лікувальної гімнастики, кондиційного тренування для великих м’язових груп, дихальні вправи, локальні вправи на тренажерах і технічних засобах реабілітації.
Дод.точки доступу:
Дорошенко, Е. Ю.
Малахова, С. М.
Черненко, О. Є.
Гурєєва, А. М.
Шаповалова, І. В.
Сазанова, І. О.
Олійник, М. О.
Світлична, Т. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Муней, В.
    Біль у спині. Які вправи допоможуть і які зашкодять? [Текст] / В. Муней, С. Леггетт // Медицина світу. - 2000. - Т. 8, № 2. - С. 106-111


MeSH-головна:
ПОЗВОНОЧНИКА БОЛЕЗНИ -- SPINAL DISEASES (патофизиология, профилактика и контроль, терапия, этиология)
Дод.точки доступу:
Леггетт, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)