Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Бібліотечні видання (6)Вища освіта (6)Краєзнавство (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дослідницька<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.
Шифр: Б119244/2012/12
   Журнал

Безпека життєдіяльності . - Виходить щомісячно
2012р. N 12
Зміст:
Зейда, В. Які екзотичні фрукти варто їсти взимку / В. Зейда. - С.2-3
Вовченко, Н. Що необхідно знати про алергію на холод / Н. Вовченко. - С.3-5
Примірна інструкція з охорони праці, безпеки життєдіяльності під час протирання вікон, стін та проведення пилососних робіт. - С.6-7
Прохорова, Л. М. Науково-дослідницька діяльність учнів як шлях до формування всебічно розвиненої особистості / Л. М. Прохорова. - С.8-9
Єфремова, Н. Л. Єдина методична тема - ефективний шлях трансформації педагогічної ідеї в практику / Н. Л. Єфремова. - С.9-12
Богданович, Л. М. Поширення інноваційних технологій з підготовки школярів до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій / Л. М. Богданович. - С.12-14
Нетребенко, А. Забезпечення продуктивності групового заняття в системі функціонального навчання / А. Нетребенко. - С.15-17
День цивільного захисту - особлива увага для керівників закладів. - С.17-28
Прохорова, Л. М. Виконання законодавства з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах для дітей з особливими потребами / Л. М. Прохорова. - С.29-30
Мельник, А. М. Екстрений комплект ресурсів, або «тривожна валіза» / А. М. Мельник. - С.30-33
Шпонтак, І. М. Заходи безпеки на воді в зимовий період / І. М. Шпонтак. - С.33-34
Желобецька, Т. Ф. Ризик як оцінка небезпеки внаслідок надзвичайних ситуацій / Т. Ф. Желобецька, О. М. Федорін, О. О. Стукальский. - С.35-38
Степневська, Я. В. Роль екобіотехнології в системі управління безпекою життєдіяльності / Я. В. Степневська, М. М. Плис, В. Т. Сметанін. - С.38-40
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Прохорова, Л. М.
    Науково-дослідницька діяльність учнів як шлях до формування всебічно розвиненої особистості [Текст] / Л. М. Прохорова // Безпека життєдіяльності. - 2012. - № 12. - С. 8-9

Рубрики: Медицинская помощь--организ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2020/1
   Журнал

Медична освіта
2020р. № 1 . - 165.20, р.
Зміст:
Derevianko, Т. V. Formation of the personality of a future doctor through extracurricular activities atthe department of microbiology, virology and immunology: experience and perspectives / Т. V. Derevianko, I. M. Zviagolska. - С.5-10. - Bibliogr. at the end of the art.
Fedchyshyn, N. O. Peculiarities of future pe teachers’ training at the higher educational establishment / N. O. Fedchyshyn, N. I. Yelahina. - С.11-15. - Bibliogr. at the end of the art.
Potapova, Т. М. The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy / Т. М. Potapova [et al.]. - С.16-20. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Sliesarchuk V. Yu., Podpletnia O. A., Lohvynenko N. V.
Savaryn, T. V. The use of game elements in the study of medical terminology in higher medical educational establishments / T. V. Savaryn, I. A. Prokop. - С.21-26. - Bibliogr. at the end of the art.
Volyanska, L. A. Problem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses / L. A. Volyanska [et al.]. - С.27-30. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Vorontsova Т. O., Burbela E. I., Rohalska Y. V.
Bauer, T. Bilingualism and interference as tendencies of linguistic development of modern educ ationalspace in conditions ofeducational internationalization / T. Bauer, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina. - С.31-35. - Bibliogr. at the end of the art.
Khaniukov, O. O. Research competency at the undergraduate level of higher education / O. O. Khaniukov, L. V. Sapozhnychenko, О. V. Smolyanova. - С.36-40. - Bibliogr. at the end of the art.
Kolodnytska, O. D. Latin phraseological fund as a source of developing future p hysicians’ lexic al competence / O. D. Kolodnytska, Η. B. Palasiuk, I. I. Vorona. - С.41-44. - Bibliogr. at the end of the art.
Kulbashna, Ya. A. A modern model of masters’ in dentistry professional training / Ya. A. Kulbashna [et al.]. - С.45-49. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Malanchuk V. O., Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Zakharova V. O.
Lomakina, Yu. V. A technology of communicative competence development of future doctors in the process of professional training / Yu. V. Lomakina [et al.]. - С.50-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bulyk R. Ye., Tymofiieva M. P., Fedoniuk L. Ya., Muzyka N. Ya.
Nazarevych, L. Т. Theoretical and practical approaches to teaching Ukrainian as a foreign language at TNTU / L. Т. Nazarevych, N. R. Denysiuk, N. I. Havdyda. - С.56-61. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, О. V. Development of the foreign students’ cognitive activity at the practicals of Ukrainian / О. V. Nazaruk. - С.62-66. - Bibliogr. at the end of the art.
Protsyk, Η. M. Project method: past and future / Η. M. Protsyk. - С.67-71. - Bibliogr. at the end of the art.
Rodionova, V. V. The role of a scientific circle in students’ professional training / V. V. Rodionova [et al.]. - С.72-76. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Hlyniana L. A., Hashynova K. Yu., Razumnyi R. V.
Synyshyna, V. M. Methodological approaches to professional training of future practical psychologists / V. M. Synyshyna. - С.77-81. - Bibliogr. at the end of the art.
Stefanyshyn, K. L. Apracticalasthemajnformoftheeducational process on the discipline "Ukrainian as a foreign language” at the higher school / K. L. Stefanyshyn. - С.82-86. - Bibliogr. at the end of the art.
Yelahina, N. I. Games as a means of learning a foreign language by medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.87-92. - Bibliogr. at the end of the art.
Zencaka, Andra. The role of adult vocational education in business environment in Latvia / Andra Zencaka. - С.93-101. - Bibliogr. at the end of the art.
Demianchuk, M. R. Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges / M. R. Demianchuk. - С.102-105. - Bibliogr. at the end of the art.
Kichula, M. Ya. Pedagogical approaches in the process of training medical students / M. Ya. Kichula. - С.106-111. - Bibliogr. at the end of the art.
Sheremeta, L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign / L. P. Sheremeta. - С.112-116. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Professional culture in the context of future doctor training / I. I. Vorona, I. A. Prokop. - С.117-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ханюков, О. О.
    Дослідницька компетентність на додипломному рівні навчання [Текст] = Research competency at the undergraduate level of higher education / О. О. Ханюков, Л. В. Сапожниченко, О. В. Смольянов // Медична освіта = Medical education. - 2020. - N 1. - С. 36-40


MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
НАУЧНЫЕ ОБЩЕСТВА -- SOCIETIES, SCIENTIFIC
Анотація: Метою роботи є обґрунтування виділення окремого поняття «дослідницька компетентність» та висвітлення шляхів формування дослідницької компетентності у студентів закладу вищої медичної освіти на прикладі роботи студентського наукового товариства на базі кафедри внутрішньої медицини 3 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». У статті на основі існуючого законодавства України та вимог сьогодення обґрунтовано необхідність імплементації дослідницької компетентності у навчання студентів закладу вищої медичної освіти. З позицій власного досвіду та даних літератури наведено бажані цілі навчання з урахуванням можливості засвоєння «дослідницької компетенції». Проаналізовано роботу студентського наукового товариства (СНТ) клінічної кафедри, як один із можливих шляхів набуття дослідницької компетентності. Наведено аспекти роботи студентів у СНТ, які сприяють набуттю бажаної компетентності, а також ті, які можуть перешкоджати оволодінню нею. Дослідницька робота – це потужний поштовх до мотивації навчатися, оскільки спрямовує студентів на науковий пошук. Під час відвідування СНТ студенти розвивають навички літературного пошуку, критичного засвоєння інформації та оцінки існуючої первинної дослідницької літератури; формулювання наукової проблеми, що потребує вирішення; розробки та використання відповідних методів дослідження, що допоможе у вирішенні цієї проблеми; розуміння статистики та обробки даних із наступним представленням їх до літературних наукових джерел. Робота в СНТ виховує та формує професіонально необхідні якості, включаючи командну роботу, можливості управління часом та навантаженнями, розуміння медичної етики та ряд комунікативних навичок, що сприяє випускникам бути більш конкурентоспроможними на сучасному ринку праці. На сьогодні робота в СНТ залишається одним із оптимальних існуючих варіантів впровадження дослідницької компетентності у процес навчання магістрів медичного профілю, але він не забезпечує повне охоплення усіх здобувачів вищої освіти, як того вимагає закон України
Дод.точки доступу:
Сапожниченко, Л. В.
Смольянов, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)