Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)Бібліотечні видання (8)Вища освіта (15)Краєзнавство (17)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=знання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-38 
1.


    Стасенко, Т.
    Сучасна гастроентерологія: знання, що допомогають лікувати і вилікувати [Текст] / Т. Стасенко // Український медичний часопис. - 2016. - № 2. - С. 6-7


MeSH-головна:
ГАСТРОЭНТЕРОЛОГИЯ -- GASTROENTEROLOGY (методы, организация и управление, тенденции)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Присяжнюк, П.
    Дати не просто знання, а знання якісні [Текст] / П. Присяжнюк // Фармацевт практик. - 2017. - № 11. - С. 30-32


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология, тенденции, этика)
МЕДИЦИНА ТЕРРИТОРИАЛЬНАЯ -- COMMUNITY MEDICINE (кадры, обучение, организация и управление, тенденции, этика)
Анотація: Про особливості підготовки провізорів у Чернівцях розповідає Петро Присяжнюк, канд. хім. наук, доцент кафедри медичної та фармацевтичної хімії, декан фармацевтичного факультету Буковинського державного медичного університету
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Знання з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей [Текст] = Knowledge of microbiology in the system of training the students of medical specialties / О. І. Карбованець [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 381-384. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МИКРОБИОЛОГИЯ -- MICROBIOLOGY (кадры, обучение, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Актуальність матеріалу, викладеного у статті зумовлена значущістю знань з мікробіології в системі підготовки студентів медичних спеціальностей “Лікувальна справа”, “Стоматологія”, “Фармація”. Мета — визначення змісту знань мікробіологічного матеріалу, організації процесу їх формування, ефективного засвоєння в системі підготовки студентів медичних спеціальностей. В роботі проаналізовано зміст, форми формування і засвоєння знань з мікробіології студентами медичних спеціальностей; застосовували теоретичні, емпіричні методи аналізу даних. ,Визначено, що мікробіологічні знання, є важливою складовою предметної компетенції студентів та базовими для забезпечення природничо-наукової і їх професійно-практичної підготовки. Встановлено, що зміст знань навчальної дисципліни “Мікробіологія” становлять наукові знання, факти, принципи, ідеї, закони, закономірності, теорії, які потребують всебічного вивчення й усвідомлення студентами. Структура знань, що їх повинні засвоїти студенти виражається у системі понять, умінь, навичок, які втілюються в практику навчання за допомогою різноманітних форм, методів, засобів та методичних прийомів. Встановлено, що організація процесу формування та засвоєння знань, отримані студентами при вивченні навчального предмету “Мікробіологія” повною мірою зумовлюється різноманітністю чинників (групової навчальної діяльності, методу проектів, розробленої структури організації та проведення самостійної роботи, наукового гуртка), які в комплексі сприяють ефективному засвоєнню мікробіологічних знань. Навчання мікробіології, яке виражається у цій системі є важливою складовою предметної компетенції студентів забезпечує їх високу природничо-наукову і професійно-практичну підготовку, що приводить до формування та якісного засвоєння цілісної системи знань, зумовлених вимогами програми. Набуття й засвоєння знань є цілеспрямованим, поетапним і довготривалим процесом. Перспективи подальших досліджень вбачаємо в удосконаленні та використанні визначених матеріалів в системі підготовки студентів інших освітніх галузей знань
Дод.точки доступу:
Карбованець, О. І.
Коваль, Г. М.
Гасинець, Я. С.
Куруц, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Дедишина, Л.
    За знання платять гроші [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2013. - № 12. - С. 30-31


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, тенденции, экономика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Дедишина, Л.
    З усіх скарбів знання найцінніше [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2014. - № 7/8. - С. 8-9


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (история, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история, кадры, методы, организация и управление)
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (история, кадры, методы, обучение)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Дедишина, Л.
    Знання і відповідальність [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2014. - № 12. - С. 36-37


MeSH-головна:
АПТЕКИ -- PHARMACIES (законодательство и юриспруденция, организация и управление, снабжение и распределение, экономика)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции, экономика)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Анікін, І. О.
    Безпека та якість внутрішньовенних ліпідів для новонароджених: сучасні знання та майбутні перспективи (Частина I) [Текст] / І. О. Анікін, В. І. Снісарь // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2021. - Т. 11, № 2. - С. 41-52. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЖИРОВЫЕ ЭМУЛЬСИИ ВНУТРИВЕННЫЕ -- FAT EMULSIONS, INTRAVENOUS (прием и дозировка)
ИНТЕНСИВНАЯ ТЕРАПИЯ НОВОРОЖДЕННЫХ -- INTENSIVE CARE, NEONATAL (использование)
Анотація: Передчасні пологи зумовлюють розвиток "метаболічного шоку" у новонародженої дитини, важкість якого обернено протилежна масі та терміну гестації. Немовлята втрачають можливість отримувати нутрієнти природнім, трансплацентарним шляхом, а здатність засвоювати молоко матері обмежена через незрілість. Стандартом зростання передчасно народженої дитини є внутрішньоутробний зріст мозку та тіла плода, для досягнення якого потрібна не тільки достатня кількість основних нутрієнтів, але і їх якісний склад. Нутрітивна підтримка недоношених новонароджених часто є проблемою, особливо, якщо діти мають захворювання перинатального періоду, перебувають на штучній вентиляції легень, що погіршує їх катаболічний стан. Стресовий стан обмежує продовження фізичного зростання дитини протягом перших кількох тижнів після пологів, що асоціюється з хронічною захворюваністю та неврологічною інвалідизацією в майбутньому. Одним, а іноді єдиним шляхом надходження основних нутрієнтів стає парентеральне харчування, при якісному проведенні якого можливо задовольнити більшість харчових потреб недоношених малюків. Протягом останніх років розроблено якісні протоколи з парентерального харчування, дотримання яких дозволяє досягти мети забезпечення потреб дітей. Вони передбачають достатньо агресивний підхід до інфузії амінокислот та ліпідів, але серед лікарів все ще існують побоювання використовувати раннє парентеральне харчування. Особливо обмеження стосуються внутрішньовенних ліпідів, вони базуються на декількох догмах, які свідчать про те, що інфузія ліпідів може бути пов’язана з пошкодженням тканин легенів, печінки, сприяє розвитку сепсису та тромбозам. Існує кілька нещодавніх оглядів, які спростовують ці догми. У нашій публікації ми хотіли б надати короткі базові дані щодо безпеки використання ліпідних емульсій, які використовують у новонароджених. Також, надати дані про позитивний вплив ліпідів на деякі біохімічні процеси та стани, з акцентом на їх особливості в залежності від складу жирової емульсії. Огляд літератури, який надано, може використовуватися для перегляду клінічної практики, для пошуку оптимальних стратегій застосування ліпідних емульсій, з урахуванням їх хімічних складових, що дозволить підвищити якість виходжування недоношених новонароджених. Мета роботи – провести аналіз наукових літературних джерел для вивчення та систематизації даних про сучасні аспекти використання ліпідних емульсій у новонароджених.
Дод.точки доступу:
Снісарь, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Awareness and knowledge of sexually transmitted diseases among population in Georgia (epidemiological survey) [Text] = Обізнаність та знання про хвороби, що передаються статевим шляхом, серед населення Грузії (епідеміологічне дослідження) / M. Shvelidze [et al.] // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2021. - N 4. - P56-60. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ПОЛОВЫМ ПУТЕМ ПЕРЕДАВАЕМЫЕ БОЛЕЗНИ -- SEXUALLY TRANSMITTED DISEASES (диагностика, профилактика и контроль, терапия, эпидемиология, этиология)
МЕДИЦИНСКАЯ ГРАМОТНОСТЬ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH LITERACY
ГРУЗИЯ -- GEORGIA (REPUBLIC)
Анотація: Sexually transmitted infections (STIs), often known as sexually transmitteddiseases, are still a major public health concern across the world. According to WHO estimates, sexually transmitted diseases (STIs) have an annual incidence of 357 million cases among which chlamydia (131 million), gonorrhoea (78 million), syphilis (5.6 million) and trichomoniasis (143 million), half of those among young people aged 15—24. Every day, almost one million people worldwide develop an STI, and the majority of them are ignorant of their infection status, making them a source of infection for others. The frequency and consequences of this on the health and socioeconomic condition of whole nations, particularly African countries, have long been regarded as a serious emergency
The epidemiology of STIs, the history and physical findings, screening standards, and the overall approach to combat STIs are all covered in this article. Infections covered in terms of causation, epidemiology, and risk factors include gonorrhea, Chlamydia trachomatis, Trichomonas vaginalis, syphilis and trichomoniasis. For a variety of reasons, the worldwide illness burden represented by STI remains unclear. First, many STIs are asymptomatic; second, diagnostic procedures are unavailable in some of the most affected nations; and finally, surveillance systems are non-existent or very poor in many parts of the world. According to the World Health Organization, there were 340 million new cases of syphilis, gonorrhoea, chlamydia infection, and trichomoniasis in 1999. In the European Union, there has been an increase in the incidence of gonorrhoea and syphilis in recent years. The survey instrument was an online self-administered anonymous questionnaire conducted in Georgia using Google survey software, which automatically populates and saves digital responses to a secure database protecting participant confidentiality throughout the surveying process. The survey was conducted in 2019. The opportunity to participate in the questionnaire was one-time. The question naire for this study was developed based on a review of literature. Health education, early diagnosis and treatment, screening for asymptomatic infections, contact inquiry, and immunization for illnesses for which a vaccine is available should all be used in STI prevention and control. In general, the studies reported low levels of knowledge and awareness of sexually transmitted diseases. Although, as shown by some of the findings on condom use, knowledge does not always translate into behavior change, adolescents’ sex education is important for STD prevention, and the school setting plays an important role
Інфекції, що передаються статевим шляхом (ІПСШ), які часто називають захворюваннями, що передаються статевим шляхом, як і раніше, є серйозною проблемою для суспільної охорони здоров’я в усьому світі. За оцінками ВООЗ, щорічна частота ІПСШ становить 357 млн випадків, у тому числі хламідіозу — 131 млн, гонореї — 78 млн, сифілісу 5,6 млн та трихомоніазу — 143 млн. Половину з цих випадків виявляють у молодих людей віком від 15 до 24 років. Щодня майже 1 млн людей у всьому світі хворіє на ІПСШ, і більшість з них не знають про свій інфекційний статус, що робить їх джерелом інфекції для інших. Частоту і наслідки цього для здоров’я та соціально­економічного стану цілих націй, особливо африканських країн, тривалий час розглядали як надзвичайну ситуацію
У статті представлено відомості про епідеміологію ІПСШ, анамнез та фізичні дані, стандарти скринінгу та загальний підхід до лікування ІПСШ. Інфекції, які розглядають з точки зору причинно­наслідкового зв’язку, епідеміології та чинників ризику, включають гонорею, Chlamydia trachomatis, Trichomonas vaginalis, сифіліс та трихомоніаз. Тягар ІПСШ в усьому світі залишається невизначеним через низку причин. По­перше, багато ІПСШ мають безсимптомний перебіг; по­друге, в деяких із найбільш постраждалих країн діагностичні процедури недоступні; по­третє, в багатьох частинах світу системи епіднагляду відсутні або недостатньо фінансуються. За даними ВООЗ, у 1999 р. було зареєстровано 340 млн нових випадків сифілісу, гонореї, хламідіозу та трихомоніазу. В Європейському Союзі останніми роками спостерігають зростання захворюваності на гонорею та сифіліс. Інструмент опитування був анонімним онлайн анкетуванням, яке проводилося в Грузії з використанням програмного забезпечення Google, яке автоматично генерує та зберігає цифрові відповіді в безпечній базі даних, захищаючи конфіденційність учасників протягом усього процесу опитування. Опитування проводилось у 2019 році. Можли­вість брати участь у анкетуванні була разовою. Анкету для цього дослідження було розроблено на основі огляду літератури. Рання діагностика та лікування, скринінг з метою виявлення безсимптомних інфекцій, контактне опитування та імунізація від хвороб, від яких є вакцина, — все це необхідно використовувати для профілактики та лікування ІПСШ. Результати дослідження підтвердили в цілому низький рівень знань та поінформованості про ІПСШ. Деякі висновки свідчать, що знання про використання презервативів не завжди сприяють зміні поведінки. Для профілактики ІПСШ важливим є статеве виховання підлітків у школах
Дод.точки доступу:
Shvelidze, M.
Durglishvili, N.
Kvirkvelia, V.
Gagua, G.
Kolyadenko, K.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Боярчук, О. Р.
    Знання та вміння медичних сестер щодо орфанних захворювань [Текст] = Knowledge and skills of nurses regarding orphan diseases / О. Р. Боярчук, І. М. Антонюк // Неонатологія, хірургія та перинатальна медицина. - 2023. - Т. 13, № 3. - С. 17-25. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БОЛЕЗНИ РЕДКИЕ -- RARE DISEASES (диагностика, патофизиология, уход, этиология)
МЕДСЕСТРИНСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОЦЕНКА -- NURSING ASSESSMENT (статистика, тенденции)
МЕДСЕСТРИНСКИЙ ДИАГНОЗ -- NURSING DIAGNOSIS (статистика, тенденции)
ИММУНОДЕФИЦИТ ОБЩИЙ ВАРИАБЕЛЬНЫЙ -- COMMON VARIABLE IMMUNODEFICIENCY (диагностика, патофизиология, этиология)
КИСТОЗНЫЙ ФИБРОЗ -- CYSTIC FIBROSIS (диагностика, патофизиология, этиология)
АРТРИТ ЮВЕНИЛЬНЫЙ -- ARTHRITIS, JUVENILE (диагностика, патофизиология, этиология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Роль медичної сестри у наданні як комплексної, так і індивідуальної допомоги пацієнтам з орфанними захворюваннями є однією з ключових. Працюючи у тісному контакті з лікарями та пацієнтами, медичні сестри виконують важливу функцію інформаційної підтримки для пацієнтів та їх сімей, сприяючи координації, контролю та забезпеченню безперервного догляду. Відповідно, медичні сестри повинні володіти певним спектром знань і вмінь щодо найбільш поширених орфанних захворювань. Метою дослідження було визначити знання та вміння медичних сестер щодо певних орфанних захворювань. Матеріали та методи дослідження. Проведено анонімне та добровільне опитування медичних сестер на базі обласної дитячої клінічної лікарні в період з квітня до травня 2023 року. В опитуванні взяли участь 63 медичні сестри закладу. Опитувальник включав 27 запитань, які стосувалися соціально- демографічних даних респондентів та орфанних захворювань, які найчастіше зустрічаються в практиці медичних сестер закладу: первинних імунодефіцитів (ПІД), spina bifi da (SB), муковісцидозу та ювенільного ідіопатичного артриту. Результати дослідження представлені у вигляді описової статистики. Порівняння частотних параметрів проводили за допомогою критерію хі-квадрат. Відмінності між параметрами вважали статистично значущими при р0,05. Статистичний аналіз результатів анкетування проводили за допомогою статистичного пакету STATISTICA 10.0 та редактора таблиць Microsoft Excel 2003. Проведення дослідження та публікація матеріалів схвалено комісією з біоетики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (протокол № 73 від 03.04.2023 р.). Дослідження проведено у межах НДР кафедри дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України «Удосконалення методів діагностики, лікування та реабілітації найбільш поширених захворювань дитячого віку», номер держреєстрації 0122U000039. Результати дослідження. Серед респондентів переважали особи жіночої статі (96,8%) віком від 31 до 50 років (63,5%), працівники стаціонару (90,5%); більша частина з яких були досвідченими працівниками із стажем роботи більше 20 років (52,4%). Загалом більшість респондентів (71,0%) правильно вказали, які захворювання належать до рідкісних. Відсоток правильних відповідей, які стосувались знань про орфанні захворювання коливався від 47,9% щодо ПІД до 77,5% щодо SB, тоді як правильні відповіді про вміння були в межах від 41,3% щодо SB до 63,0% щодо ПІД. Загалом медичні сестри продемонстрували кращі знання, ніж вміння щодо орфанних захворювань (р
The role of the nurse in providing comprehensive and individualized care to patients with rare diseases is one of the key roles. Nurses work closely with physicians and patients and play an educational role for patients and their families, facilitating coordination, monitoring and continuity of care. Therefore, nurses should have a certain range of knowledge and skills regarding the most common rare diseases. The aim of research was to determine the knowledge and skills of nurses regarding some specific rare diseases. Material and methods. An anonymous and voluntary survey of nurses was conducted at the regional children’s clinical hospital from April to May 2023. A total of 63 nurses from the hospital participated in the survey. The questionnaire consisted of 27 questions related to the sociodemographic data of the respondents and rare diseases. The most common rare diseases encountered in the practice of nurses at the hospital were primary immunodeficiencies (PID), spina bifida (SB), cystic fibrosis, and juvenile idiopathic arthritis. The research results are presented in the form of descriptive statistics. Comparisons of frequency parameters were made using the Chi-square test. Differences between parameters were considered statistically significant at p0.05. Statistical analysis of the survey results was performed using the statistical package STATISTICA 10.0 and Microsoft Excel 2003 spreadsheet editor. The research and the publication of the materials were approved by the Bioethics Committee of the I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (protocol № 73 dated 03.04.2023). The study was conducted within the framework of the research project of the Department of Children’s Diseases with Pediatric Surgery of the I. Horbachevsky Ternopil National Medical University “Improvement of methods of diagnostics, treatment and rehabilitation of the most common children’s diseases”, registration number 0122U000039. Results. The majority of respondents were female (96.8%), between the ages of 31 and 50 (63.5%), and employed in the hospital setting (90.5%). Most were experienced workers with more than 20 years of experience (52.4%). Overall, the majority of respondents (71.0%) correctly identified which diseases are rare. The percentage of correct answers regarding knowledge of rare diseases ranged from 47.9% for PID to 77.5% for SB, while correct answers regarding skills ranged from 41.3% for SB to 63.0% for PID. Overall, nurses demonstrated better knowledge than skills regarding rare diseases (p
Дод.точки доступу:
Антонюк, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Черкасов, С. В.
    Гіпотетичні знання у процесі розпізнання хвороби. Методологічні питання [Текст] = Hypothetical knowledge in the recognition process of disease. Methodological issues / С. В. Черкасов, Д. В. Політанська // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2018. - Т. 22, № 4. - С. 707-713. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БОЛЕЗНИ СИМПТОМЫ ИЛИ ПРИЗНАКИ (ВНЕШ) -- DISEASE ATTRIBUTES (NON MESH)
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
ПРОГНОЗ -- PROGNOSIS
Анотація: Важливою складовою діагностичного процесу є використання лікарем різноманітних видів і форм гіпотетичного знання. Проте єдиного розуміння змісту таких понять, як “творча здогадка”, “вихідне припущення”, “робоча гіпотеза”, “наукова медична гіпотеза”, “діагностична гіпотеза” серед представників наукового медичного співтовариства досі немає. Це зумовлює обмеженість процесу гіпотезування, що виявляється у відсутності чіткого розуміння процедур формування гіпотези та її використання як засобу отримання конкретного результату. Тому за мету даної статті поставлено проведення логіко-гносеологічного аналізу форм ймовірного знання у медичній діагностиці: з’ясування їх специфіки та відмінностей, функцій, які вони виконують, механізму їх конструювання у клініці. Гіпотеза представлена як форма розвитку знань та фундаментальна одиниця, що займає чільне місце в процесі діагностичного пошуку. Авторами наголошується наявність діалектичної дії зворотного зв’язку: чим менше ознак хвороби фіксує гіпотеза, тим імовірніше, що у подальшому дослідженні, обстеженні хворого будуть присутні факти, що спростовують її і тому клініцист повинен ретельно зважувати кожен новий факт
An important component of the diagnostic process is the use by a doctor of various types and forms of hypothetical knowledge. However, there is still no single understanding of such concepts as “creative guess”, “initial assumption”, “working hypothesis”, “scientific medical hypothesis”, “diagnostic hypothesis” among the representatives of the scientific medical community. This leads to a limited hypothesis process, which manifests itself in the absence of a clear understanding of the procedures for forming the hypothesis and its use as a means of obtaining a certain result. Therefore, the purpose of this article is to conduct logical and epistemological analysis of the forms of probable knowledge in medical diagnosis: the clarification of their specifics and differences, the functions they perform, the mechanism of their design in the clinic. The hypothesis is presented as a form of knowledge development and a fundamental unit that plays a prominent role in the diagnostic search process. The authors emphasize the presence of the dialectic effect of the feedback: the less signs of the disease fix the hypothesis, the more likely that in the further study, the examination of the patient will present facts that understanding it, and therefore the clinician must carefully weigh every new fact
Дод.точки доступу:
Політанська, Д. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Віцюк, А.
    Знання норм української мови як передумова успішної діяльності сучасного фахівця у галузі фармації [Текст] / А. Віцюк // Фармацевт практик. - 2019. - № 9. - С. 48-49. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
УКРАИНА -- UKRAINE
ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (законодательство и юриспруденция, обучение, тенденции)
Анотація: Сьогодення висуває нові вимоги до сучасного спеціаліста будь-якої галузі. Фахівці повинні дуже швидко реагувати на зміни в інформаційному, економічному, соціальному та мовному просторах, визначати пріоритетність проблем та приймати правильні рішення для їхнього розв’язання. Досягнення таких якостей можливе за умови оволодіння основами української літературної мови. Це невід’ємна складова зростання та удосконалення особистості загалом та фармацевта зокрема. Мова — це неперервний процес пізнання світу, освоєння його людиною, засіб спілкування, передання власного досвіду іншим і збагачення досвідом одночасно. Саме тому необхідно знати норми української мови, щоб бути висококваліфікованим та конкурентоздатним фахівцем у галузі фармації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    П’ятночка, І. Т.
    Знання історії туберкульозу - запорука успіху і застереження від помилок [Текст] = Tuberculosis history knowledge - the key to success and warning against mistakes / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2019. - N 4. - С. 94-99


MeSH-головна:
ТУБЕРКУЛЕЗ -- TUBERCULOSIS (история)
УКРАИНА -- UKRAINE
ФТИЗИАТРИЯ -- PHTHISIOLOGY (тенденции)
Анотація: Мета: привернути увагу лікарів до проблеми туберкульозу через знання історичного минулого і застерегти від помилок на майбутнє
Матеріали і методи. В основу покладено літературні повідомлення, дані офіційної статистичної звітності, а також власні багаторічні спостереження та дослідження. Результати. У статті наведено найважливіші дані щодо туберкульозу в історичному аспекті як у світовому масш­табі, так і в Україні. Проаналізовано статистичні дані про захворюваність, смертність від туберкульозу, ефективність його лікування в розрізі десятиліть. Звернено увагу на необґрунтовано хибні думки, що всі питання про туберкульоз вже вирішені та є утопічні прогнози про його ліквідацію як розповсюдженого захворювання у багатьох країнах світу. Україну спіткала така ж ситуація, що призвело до епідемії туберкульозу (1995 р.). Завдяки міжнародній допомозі, цілеспрямованим діям українського уряду вдалося зупинити спалах епідемії. Попри успіхи у подоланні туберкульозу в Україні за останні роки виникли деякі стратегічні помилки в боротьбі з цим захворюванням. Обговорено сприйняття передового світового досвіду, його втілення щодо реорганізації протитуберкульозної служби в Україні. Висновки. Досвід світової та вітчизняної фтизіатрії дозволяє фахівцям повніше зрозуміти проблему туберкульозу як захворювання з його поліморфним патоморфозом і невдачами в боротьбі з ним. Проте проявляються стратегічні прорахунки, поспішно закриваються протитуберкульозні заклади, скорочується ліжковий фонд і кількість фтизіатрів
Purpose: to attract the attention of doctors to the problem of tuberculosis through knowledge of the historical past and to warn against mistakes in the future
Materials and Methods. It is based on literary reports, official statistical reporting data, as well as our own long-term observations and studies. Results. The article provides the most important historical data on tuberculosis both globally and in Ukraine. The statistical data on morbidity, mortality from tuberculosis, effectiveness of its treatment for decades are analyzed. Attention is drawn to unfounded misconceptions that all questions about tuberculosis have already been resolved and there are utopian predictions about its eradication as a common disease in many countries of the world. Ukraine suffered the same fate, which led to the tuberculosis epidemic (1995). Thanks to international assistance, the targeted actions of the Ukrainian government, it was possible to stop the outbreak of the epidemic. Despite successes in overcoming TB in Ukraine in recent years, there have been some strategic mistakes in the fight against this disease. Perceptions of the best international experience, its implementation on the reorganization of the TB service in Ukraine are discussed. Conclusions. The experience of world and domestic phthisiatry allows specialists to better understand the problem of tuberculosis as a disease with its polymorphic pathomorphism and failures in the fight against it. However, strategic miscalculations are appearing, antituberculous institutions are being hurriedly closed, the number of beds and the number of TB specialists are decreasing
Дод.точки доступу:
Корнага, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Парновський, Б.
    Знання для діла [Текст] / Б. Парновський, Н. Бик, О. Заліська // Фармацевт практик. - 2013. - № 6. - С. 30-31


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЕ -- COMMUNITY PHARMACY SERVICES (кадры, организация и управление, тенденции, экономика)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, экономика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (кадры, методы, тенденции)
Дод.точки доступу:
Бик, Н.
Заліська, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Дедишина, Л.
    Знання, а не підкуп [Текст] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2012. - № 12. - С. 56-57

Рубрики: Фармацевтические службы территориальные--ист--кадры

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Мамчур, В.
    Медичні знання є базовими для сучасного провізора [Текст] / В. Мамчур, В. Опришко, Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2013. - № 3. - С. 22-23


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (кадры, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление)
Дод.точки доступу:
Опришко, В.
Дедишина, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Поглиблюємо знання вихователів з питань безпеки життєдіяльності дошкільнят [Текст] // Безпека життєдіяльності. - 2012. - № 1. - С. 20-21

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Вітенко, І. С.
    Знання психології-невід’ємний компонент професійної діяльності лікаря загальної практики [Текст] / І. С. Вітенко // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 1999. - Т. 3, № 2. - С. 420-423


MeSH-головна:
ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS (обучение, психология)
ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- FEEDBACK, PSYCHOLOGICAL (этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


   
    Майбутньому лікарю досконалі знання української мови [Текст] / В. І. Ляховський, Д. Г. Дем’янюк, О. М. Люлька // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 66-68


MeSH-головна:
ЯЗЫКИ -- LANGUAGE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы)
Дод.точки доступу:
Ляховський, В. І.
Дем’янюк, Д. Г.
Люлька, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Лутак, Н. Г.
    Студентській молоді - міцні знання з безпеки життєдіяльності [Текст] / Н. Г. Лутак // Безпека життєдіяльності. - 2013. - № 5. - С. 16-18

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.
Шифр: Б119244/2012/1
   Журнал

Безпека життєдіяльності . - Виходить щомісячно
2012р. N 1 . - 16.58, р.
Зміст:
Типова навчальна програма нормативної дисципліни «Цивільний захист» для вищих навчальних закладів для всіх спеціальностей за освітньо-кваліфікаційними рівнями «спеціаліст», «магістр». - С.2-3
Безпека учнів в межах підготовки та проведення «Євро-2012». - С.4-5
Економічна безпека населення, або Нова хвиля кризи. - С.5
Примірна інструкція з охорони праці, безпеки життєдіяльності під час організації прогулянки в дошкільному навчальному закладі. - С.6-7
Як захистити себе від перепадів погоди. - С.8-9
Щоб не допустити біди!. - С.9-10
Хто такий незнайомець? Конспект заняття з безпеки життєдіяльності для дітей середньої групи (5-й рік життя). - С.11-13
Опорні конспекти - ефективність та якість навчального процесу. - С.13-14
Основи безпечної поведінки закладаються в дошкільному віці. - С.15-18
Обговорюємо питання розвитку емоційного інтелекту учнів. - С.19
Поглиблюємо знання вихователів з питань безпеки життєдіяльності дошкільнят. - С.20-21
Так змагаються й святкують в Калиті. - С.22
Науковий підхід до вироблення єдиних стандартів безпеки. - С.23-24
Керування автомобілем в ожеледицю потребує особливої уваги. - С.25
Безпека на дорогах - наша спільна відповідальність. - С.25-27
Я, ти, він, вона - разом дружна ми сім’я!. - С.28-29
Ожеледиця! Подбайте про свою безпеку і застерігайте інших. - С.30-31
Небезпека обмороження. - С.31
Ризик смертельного травмування працівників. - С.32-36
Дерева подій - сценарії можливих аварій. - С.36-40
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)