Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Бібліотечні видання (4)Вища освіта (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кейс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/М. М. Сулейман // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.75-78
2.

Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/М. О. Левків // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.71-74
3.

Павленко І. А. Кейс-метод у викладанні теми "Коматозні стани"/І. А. Павленко // Медицина неотложных состояний. -Донецк, 2016,N № 8.-С.119-123
4.

Heritable amegacariocytic thrombocytopenia: description of a clinical case/V. M. Dudnyk [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2022. т.Т. 26,N № 1.-С.27-30
5.

Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету/О. М. Олещук [та ін.] // Art of Medicine, 2018,N N 2.-С.123-129
6.

Антоненко М. Ю. Сучасні технології вищої освіти. Кейс-метод у фаховій підготовці лікарів-інтернів-стоматологів/М. Ю. Антоненко, О. А. Значкова // Современная стоматология. -К., 2015,N № 2.-С.128-131
7.

Лахно О. В. Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій/О. В. Лахно // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2016,N № 2.-С.22-25
8.

Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта. -Тернопіль, 2019,N N 2.-С.79-85
9.

INSPE комплексно оснащує клініки. Кейс з Одеси // Новини стоматології. -Львів, 2019,N N 1.-С.46-52
10.

Формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургів засобами технології "кейс-стаді"/Р. С. Гуревич [та ін.] // Клінічна хірургія. -Київ, 2019. т.Том 86,N N 7.-С.63-67
11.

Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта, 2021,N № 1.-С.93-97
12.

Самура І. Б. Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти/І. Б. Самура, О. В. Тихоновський // Буковинський медичний вісник. -Чернівці, 2020. т.Т. 24,N № 1.-С.227-233
13.

Дрок В. О. Кейс-метод в навчальному процесі лікарів-інтернів/В. О. Дрок // Современная стоматология. -Киев, 2018,N N 2.-С.97-99
14.

Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта. -Тернопіль, 2018,N N 3.-С.70-73
15.

Курдиш Л. Ф. Впровадження кейс-методу для підвищення якості викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота"/Л. Ф. Курдиш // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту, 2013. т.Т. 17,N № 1.-С.174
16.

Використання кейс-методу при викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби»/Г. Б. Матейко [та ін.] // Art of Medicine, 2023,N N 3.-С.160-163
17.

Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська // Медична освіта, 2013,N № 1.-С.16-20
18.

The effectiveness of interactive methods in the educational process/O. V. Garvasiuk [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія, 2023. т.Т. 22,N № 2.-С.77-83
19.

Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists/A. V. Bambuliak [та ін.] // Клінічна анатомія та оперативна хірургія, 2023. т.Т. 22,N № 3.-С.91-97
20.

Міждисциплінарний семінар і "кейс"-метод: взаємодоповнюючі форми проблемного навчання/О. Є. Кондрин [та ін.] // Галицький лікарський вісник, 2010. т.Т. 17,N № 2.-С.121-126
 1-20    21-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)