Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Бібліотечні видання (4)Вища освіта (17)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=кейс<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-47 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Матейко Г. Б., Матвісів М. В., Пилюк І. І., Горбаль Н. Б.
Назва : Використання кейс-методу при викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Use of case method in teaching the discipline "Children infectious diseases"
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 3. - С. 160-163 (Шифр АУ50/2023/3)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ДЕТСКИЕ ИНФЕКЦИИ -- CHILDHOOD INFECTIONS
ДИАГНОСТИКА ДИФФЕРЕНЦИАЛЬНАЯ -- DIAGNOSIS, DIFFERENTIAL
КОМБИНИРОВАННОЕ ЛЕЧЕБНОЕ ВОЗДЕЙСТВИЕ -- COMBINED MODALITY THERAPY
Анотація: Кейс-метод є інтерактивним методом навчань, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності, сприяє розвитку клінічного мислення в студентів, дозволяє проводити аналіз і діагностику проблеми та вміло її вирішувати. В статті описано розроблений структурований кейс-метод для використання на практичних заняттях при вивченні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» для студентів 6-ого курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету. В представленому кейсі викладено клінічну ситуацію з конкретними даними пацієнта для оцінки знань і вмінь студентів. При вирішенні таких кейс-задач на практичних заняттях студенти поглиблюють та розширюють знання про причини розвитку тих чи інших захворювань у дітей. Вдосконалюють здатність оцінки і аналізу ситуаційних критеріїв, вміння складати алгоритм діагностики і дифдіагностики і обирати тактику лікування. Такий метод навчання дозволяє студентам на основі власного досвіду формулювати висновки, застосовувати на практиці одержані знання, мати власний погляд на проблему, представлену в кейсі, а також активно формувати комунікативні та творчі здібностіThe case method is an interactive training tool that allows bringing the learning process closer to real practical activity, promotes the development of clinical thinking in students, it allows them to analyze and diagnose a problem and solve it effectively. The designed structured case study is described in the article. It is used for practical classes on the discipline "Children infectious diseases" for the 6th-year students of the medical faculty of the Ivano-Frankivsk National Medical University. A clinical situation with specific patient data is demonstrated in the case study for assessing students' knowledge and skills. When solving such cases in practical classes, students deepen and expand their knowledge about the causes of various diseases in children. They improve the ability to assess and analyze situational criteria. Students also improve their ability to compile a diagnostic and differential diagnosis algorithm and choose treatment tactics. This learning method allows students to formulate conclusions based on their own experience, apply the acquired knowledge in practice, have their own perspective on the problem presented in the case study, and also actively form communicative and creative skills
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Art of Medicine -2023р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В. П. Особливості порушень вуглеводного обміну у пацієнтів на гострий панкреатит як передумова розвитку в них цукрового діабету/ В. П. Андрющенко, М. М. Тутка (стр.7-12)
Борзих Н. О. Застосування методів мануальної терапії, кінезіотерапії та електроміостимуляції при торакалгіях на тлі остеохондрозу хребта/ Н. О. Борзих [та ін.] (стр.13-19)
Вадзюк С. Н. Особливості психоемоційного стану в осіб юнацького віку з різною теплочутливістю/ С. Н. Вадзюк, Т. В. Дживак (стр.20-24)
Вдовенко А. В. Ультразвукова картина фетоплацентарного комплексу в оцінці затримки росту плода у вагітних після перенесеної коронавірусної хвороби-2019/ А. В. Вдовенко (стр.25-30)
Голод Н. Р. Ефективність застосування скандинавської ходьби у пацієнтів після холецистектомії на довготривалому етапі реабілітації/ Н. Р. Голод (стр.31-35)
Давидюк С. С. Роль комп’ютерної томографії, ультразвукової діагностики та магнітно-резонансної томографії органів малого тазу у диференційній діагностиці сарком матки/ С. С. Давидюк [та ін.] (стр.36-41)
Дмитрук М. Б. Програма оцінки якості ходи в осіб після перенесеного мозкового інсульту/ М. Б. Дмитрук (стр.42-48)
Заславський П. С. Зміна структурно-функціональних характеристик дистальних відділів верхньої кінцівки як показник ефективності програми фізичної терапії та ерготерапії у поранених із наслідками вогнепального поліструктурного перелому кісток передпліччя/ П. С. Заславський (стр.49-54)
Kletskova O. M. Assessment and determination of motivational factors for weight loss and indicators of the functional state of obese women in the rehabilitation process/ O. M. Kletskova, A. M. Rudenko (стр.55-59)
Кобак Л. О. Прогностичне значення діагностично цінних лабораторних маркерів системного червоного вовчака для визначення ймовірности виникнення коморбідних синтропічних уражень органів системи кровообігу/ Л. О. Кобак [та ін.] (стр.60-72)
Кубрак М. А. Периопераційні зміни стану здоров’я пацієнтів з ускладненими формами раку товстого кишківника/ М. А. Кубрак, С. М. Завгородній (стр.73-76)
Лаврін О. Я. Оптимізація засобів первинної профілактики захворювань тканин ротової порожнини у віськовослужбовців збройних сил України/ О. Я. Лаврін (стр.77-82)
Махлинець Н. П. Тривожні стани в дітей та їхній вплив на розвиток шкідливих звичок/ Н. П. Махлинець (стр.83-88)
Нагорна О. Б. Результати динаміки оцінювання функціонування рук дітей, які потребують неонкологічної паліативної допомоги/ О. Б. Нагорна, Л. Л. Примачок (стр.89-94)
Ногас А. О. Динаміка змін функціональних обмежень і активності верхніх кінцівок у пацієнтів з ревматоїдним артритом під впливом технології реабілітаційних заходів/ А. О. Ногас (стр.95-99)
Орел М. А. Особливості когнітивних порушень у хворих на артеріальну гіпертензію у поєднанні з гіпотиреозом/ М. А. Орел, Л. П. Мартинюк (стр.100-105)
Piatnochka V. I. Morphometric features of changes in the muscles of the anterior abdominal wall after implantation of the capromesh mesh combined with prp in the experiment/ V. I. Piatnochka, I. I. Dovha (стр.106-111)
Палієнко М. В. Оцінка ступеня реактивної тривожності в підлітків з вегетативними розладами/ М. В. Палієнко (стр.112-115)
П’ятночка В. І. Клініко-експериментальний аналіз ефективності використання оптичного збільшення в ендодонтії/ В. І. П’ятночка, І. І. Довга (стр.116-120)
Ханюков О. О. Роль анемії у розвитку нефатальних серцево-судинних подій та прогнозування ризику їх виникнення у пацієнтів з ішемічною хворобою серця/ О. О. Ханюков, I. O. Заяць (стр.121-129)
Хміль С. В. Ретроспективний аналіз клініко-анамнестичної картини пацієнток із безпліддям і невдалими спробами екстракор-порального запліднення в анамнезі на тлі коморбідності лейоміоми матки та хронічного ендометриту/ С. В. Хміль, Н. Я. Петришин (стр.130-136)
Хміль С. В. Ретроспективний аналіз клінічної картини пацієнток зі зниженим оваріальним резервом при довгому та короткому протоколах стимуляції овуляції в програмах допоміжних репродуктивних технологій/ С. В. Хміль, Н. Ю. Терлецька (стр.137-143)
Яцишин Р. І. Кількісний і морфометричний аналіз тромбоцитів при системній склеродермії: вивчення зв’язків із запаленням і активністю захворювання/ Р. І. Яцишин, О. І. Дрогомерецька (стр.144-148)
Kostyshyn A. B. Main trends in the development of odern medical education/ A. B. Kostyshyn [та ін.] (стр.149-155)
Малюванчук С. В. Особливості самостійної роботи при вивченні фармакогнозії студентами фармацевтичного факультету ІФНМУ/ С. В. Малюванчук (стр.156-159)
Матейко Г. Б. Використання кейс-методу при викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби»/ Г. Б. Матейко [та ін.] (стр.160-163)
Бакалюк Т. Г. Реабілітаційні підходи до підліткового ідіопатичного сколіозу в міжнародній практиці/ Т. Г. Бакалюк [та ін.] (стр.164-168)
Каліновська І. В. Сучасні погляди на роль прогестерону у патогенезі генітального ендометріозу/ І. В. Каліновська, Т. В. Скапчук (стр.169-173)
Остафійчук О. Р. Сучасні погляди на проблему захворювань пародонту у жінок під час вагітності/ О. Р. Остафійчук, Т. М. Дмитришин, С. О. Остафійчук (стр.174-179)
Voloshynovych M. S. Multiple hemangiomas on the head of the penis/ M. S. Voloshynovych [та ін.] (стр.180-183)
Сильветки її життя... До 103 -річчя з 184 дня народження Ванджури Ірини Петрівни (стр.184)
Цікаві статті :
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : Текст или завантажити  - 5.789 Mb
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Garvasiuk O. V., Namestiuk S. V., Tkachuk S. S., Guz L. O., Velyka A. Ya., Lapa G. M.
Назва : The effectiveness of interactive methods in the educational process
Паралельн. назви :Ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 2. - С. 77-83 (Шифр КУ27/2023/22/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метод "мозковий штурм"--клінічне мислення--іспит--"кейс-метод"
Анотація: Interactive teaching methods organize the learning process as the teachers’ and students’ creativity combination. The use of these methods in the educational process is based on the principles of scientific quality, informativeness and self-development, the relationship between theory and practice, and the optimal combination of individual and collective activity. An important feature of interactive games is their ability to motivate the student for learning, for socialization and professional development promotion. Moreover, teachers should provide an opportunity to test knowledge in practice and in an urgent situation, and integrate students’ skills and abilities. The aim of the work – to review and justify the use of interactive teaching methods, as well as business and role-playing games in a medical institution of higher education and to propose a brainstorming method for practical training. Іnteractive teaching methods include creative tasks, small group work and educational games, the use of public resources (inviting a specialist, attending thematic excursions), involving students in social projects, studying the material through an interactive lecture, student-teacher and peer-to-peer methodologies, working with visual materials, using and analyzing video and audio materials, the case method, analyzing a situation from the participant’s practice, testing, questionnaires, an exam with further analysis of the result. The use of interactive teaching methods ensures the activation of mental activity, leadership qualities of the student, develops clinical and critical thinking of the future specialist. The practice of applying the «brainstorming» method is considered to be promising for improving the quality of knowledge acquisition, it is a simple technique; its methodology is easy to understand and also to apply in the course of practical activities of the teacher. Conclusions. Game-based teaching methods in higher education can be the basis for purposeful modeling of the integral structure of the future doctor’s professional activity. The main advantages of interactive teaching methods are the possibility of activating students’ independent cognitive and mental activity, increasing motivation to study the discipline, increasing self-esteem in the process of obtaining positive results, and developing skills in modern information technology. The main goal and essence of the brainstorming method is to improve the training of specialists, their training and development of professional skills to a high level of qualification. This method stimulates the intuitive thinking in the process of searching for ideas and suggestions, develops communication skills and group work, develops clinical thinking, and increases the effectiveness of decisionsІнтерактивні методи навчання організовують навчальний процес як спільну творчість викладача та студентів. Використання у навчальному процесі цих методів базується на принципах науковості, інформативності та саморозвитку, взаємозв’язку теорії та практики, оптимальному поєднанні індивідуальної та колективної активності. Важлива особливість інтерактивних ігор – їх здатність мотивувати навчання студента, сприяти соціалізації та професійному розвитку, надання можливості перевірити знання на практиці та в ургентній ситуації, розвивати й інтегрувати навички та здібності. До інтерактивних методів навчання відносяться творчі завдання, робота в малих групах та навчальні ігри, використання суспільних ресурсів (запрошення фахівця, відвідування тематичних екскурсій), залучення студентів до участі у соціальних проєктах, вивчення матеріалу шляхом інтерактивної лекції, методології «студент у ролі викладача» та «кожен вчить кожного», робота з наочними матеріалами, використання та аналіз відео-, аудіо- матеріалів, «кейс метод», розбір ситуації з практики учасника, тестування, анкетування, іспит з подальшим аналізом результатів тощо. Застосування інтерактивних методів навчання забезпечує активізацію розумової діяльності, лідерських якостей студента, розвиває клінічне та критичне мислення майбутнього фахівця. Практика застосування методу «мозковий штурм» вважається перспективним для покращення якості засвоєння знань, це проста техніка, в методологію якої легко вникнути і так само застосовувати під час практичної діяльності викладача. Мета роботи – обґрунтувати доцільність використання інтерактивних методів навчання, навчальних ділових і рольових ігор у медичному закладі вищої освіти, а також впровадження методу «мозковий штурм» під час проведення практичного заняття. Висновки. Ігрові методи навчання у закладі вищої освіти можуть бути основою цілеспрямованого моделювання цілісної структури професійної діяльності майбутнього лікаря. Головними перевагами інтерактивних методів навчання є можливість активізації самостійної пізнавальної і розумової діяльності студентів, посилення мотивації до вивчення дисципліни, підвищення самооцінки в процесі отримання позитивних результатів, розвиток навичок володіння сучасними інформаційними технологіями. Головна мета і суть методу «мозковий штурм» – покращення підготовки фахівців, їх тренування і розвиток професійних навичок до рівня високої кваліфікації. Завдяки цьому методу в процесі пошуку ідей та пропозицій стимулюється інтуїтивне мислення, розвиваються комунікабельність та вміння роботи в групі, розвивається клінічне мислення, підвищується ефективність прийнятих рішень
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bambuliak A. V., Kuzniak N. B., Lopushniak L. Ya., Dmytrenko R. R.
Назва : Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists
Паралельн. назви :Застосування симуляційних технологій та кейс-методу при професійній підготовці майбутніх стоматологів
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2023. - Т. 22, № 3. - С. 91-97 (Шифр КУ26/2023/22/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
Анотація: Implementation of innovative learning and teaching methods based on modern pedagogical technologies is essential for further eff ective development of higher stomatological education. At the current stage of development of the public health sphere, more and more attention is paid to patient safety, ethical issues, increasing responsibility of medical staff , high level of professional qualifi cation and rapid evolution of procedures and methods. The above requires adaptation of educational programs and the use of all the educational instruments and technologies available in professional training of future dentists. Objective of the study was to conduct a theoretical analysis of scientifi c psychological- pedagogical, methodological and medical publications, educational-methodological activity of the Department concerning application of pedagogical technologies in the process of professional training of future dentists. Material and methods. Psychological-p edagogical, methodological literature, materials of scientifi c-p ractical conferences, and educational-methodological activity of the Department were analyzed. To achieve the goal, specify the essence and peculiarities of application of modern pedagogical technologies in the educational process the following theoretical methods were used: analysis, synthesis, substantiation, comparison, systematization, pedagogical modeling, and theoretical prognosis. Conclusions. Application of simulation educational technologies and case-method in training of future dentists promotes formation of abilities and practical skills, professional competence, personal development, ability to possess optimal behavior and diff er in the eff ectiveness of actions in various clinical situations. Simulation training allows you repeatedly and accurately reproduce important scenarios and algorithms of actions, and provides the opportunity to adapt the educational situation for every student. Application of modern pedagogical technologies in learning and teaching the academic discipline «Surgical Dentistry» provides controlling, teaching and educational functions. Controlling function includes assessment of student knowledge and skills, teaching function requires certain level of knowledge achieved, and educational function provides formation of essential individual qualities by learners. Eff ective organization of independent and classroom activities of students by the teacher promotes development of clinical thinking, which is an integral basis for the formation of qualifi ed and successful doctorsДля подальшого ефективного розвитку вищої стоматологічної освіти потрібно впроваджувати інноваційні методи навчання й викладання, засновані на сучасних педагогічних технологіях. На сучасному етапі розвитку сфери охорони здоров’я все більше уваги приділяється безпеці пацієнтів, етичним питанням, збільшенню відповідальності медичних працівників, високому рівню професійної кваліфікації та швидкій еволюції процедур та методів. Вищезазначене вимагає адаптування навчальних програм та використання усіх наявних освітніх інструментів й технологій при професійній підготовці майбутніх стоматологів. Метою дослідження було провести теоретичний аналіз наукових психолого-педагогічних, методичних та медичних публікацій, навчально-методичної роботи кафедри щодо застосування педагогічних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх стоматологів. Матеріал і методи дослідження. Аналіз психолого- педагогічної, методичної літератури, матеріалів науково- практичних конференцій, навчально- методичної роботи кафедри. Для досягнення мети, уточнення сутності та особливостей використання сучасних педагогічних технологій в освітньому процесі застосовано теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння, систематизація, педагогічне моделювання, теоретичне прогнозування. Висновки. Застосування технологій симуляційного навчання та кейс-методу при підготовці майбутніх стоматологів сприяє формуванню умінь та практичних навичок, професійної компетентності, розвитку особистості, здатності володіти оптимальною поведінкою та відрізнятися ефективністю дій в різних клінічних ситуаціях. Симуляційне навчання дозволяє багаторазово та точно відтворювати важливі сценарії та алгоритми дій і надає можливість адаптувати навчальну ситуацію для кожного студента. Використання сучасних педагогічних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Хірургічна стоматологія» забезпечує контролюючу, оскільки виявляє знання та навички студентів, навчальну, тому що вимагає досягнення ними певного рівня навчання та виховну функції, оскільки відбувається формування особистісних якостей здобувачів освіти. Ефективно організовуючи самостійну й аудиторну діяльність студента, викладач сприяє розвитку клінічного мислення, що неодмінно стає основою формування кваліфікованих та успішних лікарів
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Клінічна анатомія та оперативна хірургія -2023р. т.22,N 3
Цікаві статті :
Гур’єв С. О. Аналіз клініко-анатомічної характеристики дорожньо-транспортної травми в умовах обласного міста. Повідомлення третє: тяжкість пошкодження / С. О. Гур’єв, В. А. Кушнір, В. І. Гребенюк (стр.6-14)
Войницька О. М. Краніометрична характеристика тім’яних кісток склепіння черепа людини з урахуванням статі та краніотипу/ О. М. Войницька (стр.15-21)
Луцик В. І. Порівняльний аналіз морфологічних порушень гемомікроциркуляторного русла та скелетних м’язів задніх кінцівок щурів із біохімічними змінами на системному рівні при гострій ішемії-реперфузії за умов гострої крововтрати/ В. І. Луцик, П. Р. Сельський (стр.22-31)
Пальтов Є. В. Зміни структурної організації клітинних компонентів у шарах сітківки та ланках її гемомікроциркуляторного русла у хронічний період експериментального опіоїдного впливу та під час корекції цих змін на ультраструктурному рівні/ Є. В. Пальтов [та ін.] (стр.32-47)
П’ятночка В. І. Порівняльна гістологічна характеристики змін тканин передньої черевної стінки після імплантації сітки «capromesh» в комбінації з prp та «легкої» поліпропіленової сітки в експерименті/ В. І. П’ятночка, І. І. Довга (стр.48-58)
Кошарний В. В. Деякі варіанти фетальної топографії довгих гілок крижового сплетення/ В. В. Кошарний [та ін.] (стр.59-63)
Дзюбановський І. Я. Етапність морфологічних змін органів-мішенів при експериментально–змодельованому гострому перитоніті/ І. Я. Дзюбановський, А. А. Ковальчук, О. І. Дзюбановський (стр.64-70)
Польовий В. П. Проблеми хірургічного лікування ускладнень злоякісних новоутворень шлунка/ В. П. Польовий [та ін.] (стр.71-76)
Свіргун М. В. Аналіз виникнення післяопераційної когнітивної дисфункції у пацієнтів із ожирінням після ендопротезування кульшового суглобу під спінальною анестезією/ М. В. Свіргун, А. І. Семененко (стр.77-83)
Редько О. С. Ультраструктурні зміни печінки щурів зі змодельованим гострим респіраторним дистрес-синдромом та після корекції мезенхімальними стовбуровими клітинами у ранні терміни експерименту/ О. С. Редько, А. І. Довгалюк (стр.84-90)
Bambuliak A. V. Application of simulation technologies and case-method in professional training of future dentists/ A. V. Bambuliak [та ін.] (стр.91-97)
Мельничук С. П. Вивчення предмету «побічна дія ліків» – невід’ємна складова формування основ раціональної фармакотерапії у студентів-медиків/ С. П. Мельничук [та ін.] (стр.98-103)
Небесна З. М. Досвід створення та викладання вибіркової дисципліни «Актуальні питання медичної ембріології» для підготовки здобувачів другого рівня вищої освіти зі спеціальності 222 «Медицина» в Тернопільському національному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ З. М. Небесна [та ін.] (стр.104-108)
Родинський О. Г. Модифікація нейронних взаємодій та функціональної активності медіаторних систем за умов метаболічного синдрому/ О. Г. Родинський, О. І. Селезньова (стр.109-114)
Луців Є. Р. Канцерогенез легень: характеристика, причини, закономірності та механізми виникнення/ Є. Р. Луців, Н. В. Огінська (стр.115-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dudnyk V. M., Furman V. G., Kutsak O. V., Izyumets O. I.
Назва : Heritable amegacariocytic thrombocytopenia: description of a clinical case
Паралельн. назви :Спадкова амегакаріоцитарна тромбоцитопенія: клінічний кейс
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 1. - С. 27-30 (Шифр ВУ80/2022/26/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ТРОМБОЦИТОПЕНИЯ НЕОНАТАЛЬНАЯ АЛЛОИММУННАЯ -- THROMBOCYTOPENIA, NEONATAL ALLOIMMUNE
ДЕТИ -- CHILD
ГЕМОРРАГИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- HEMORRHAGIC DISORDERS
ПОЛИМОРФИЗМ ГЕНЕТИЧЕСКИЙ -- POLYMORPHISM, GENETIC
МУТАЦИЯ -- MUTATION
СЕКВЕНИРОВАНИЕ ДНК -- SEQUENCE ANALYSIS, DNA
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Анотація: Features of the clinical course and differential diagnosis of hereditary thrombocytopenia, characterized by the development of pancytopenia in childhood, are described. It was found that the main manifestation of this pathology is hemorrhagic syndrome, accompanied by the presence of polymorphic, polychrome, asymmetric hemorrhagic rashes, frequent bleeding from the mucous membranes. The Mpl gene (1p34) was sequestered to confirm the diagnosis and establish the genomic mutation. Complex diagnosis of this disease requires a comprehensive and interdisciplinary approach involving a coordinated team of hematologists, geneticists, immunologists, neurosurgeons and ophthalmologistsОписані особливості клінічного перебігу та диференційної діагностики спадкової тромбоцитопенії, що характеризується розвитком тромбоцитопенії в ранньому дитячому віці. Було встановлено, що основним проявом даної патології є геморагічний синдром, що супроводжувався наявністю поліморфних, поліхромних, асиметричних геморагічних висипань, частими кровотечами зі слизових оболонок. Для підтвердження діагнозу та встановлення геномної мутації було проведено секвенування гена Mpl (1p34). Складна діагностика даного захворювання потребує комплексного та міждисциплінарного підходу з залученням координованої робочої команди зі складом гематолога, генетика, імунолога, нейрохірурга та офтальмолога
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2022р. т.26,N 1
Цікаві статті :
Nabil Basim Yousif Haddad. Transverse body sizes in men with benign nevi/ Nabil Basim Yousif Haddad (стр.6-11)
Сенюк І. В. Вивчення антиоксидантної та антицитолітичної активності екстракту з листя сливи домашньої/ І. В. Сенюк, В. М. Кравченко, О. В. Ткаченко (стр.12-16)
Данилевич В. Міжхребцеві диски поперекового відділу хребта у чоловіків і жінок: pозміри, співвідношення, моделювання/ В. Данилевич (стр.17-26)
Dudnyk V. M. Heritable amegacariocytic thrombocytopenia: description of a clinical case/ V. M. Dudnyk [та ін.] (стр.27-30)
Кушта А. О. Оцінка динаміки відновлення акту ковтання в післяопераційному періоді у хворих з онкопатологією/ А. О. Кушта (стр.31-34)
Gadzhula N. G. Vertical root fracture diagnosis in endodontically treated teeth/ N. G. Gadzhula [та ін.] (стр.35-38)
Кутовий О. Б. Фактори ризику виникнення панкреатичних фістул після панкреатодуоденальної резекції/ О. Б. Кутовий, К. О. Денисова (стр.39-43)
Лисиця Ю. М. Випадок хвороби Бехчета в практиці лікаря/ Ю. М. Лисиця, Л. В. Пипа, Р. В. Свістільнік (стр.44-48)
Франчук У. Я. Оптимізація ранніх маркерів діагностики прееклампсії на тлі метаболічного синдрому/ У. Я. Франчук [та ін.] (стр.49-52)
Бартюк Р. С. Захворювання мілких судин мозку та варіабельність артеріального тиску/ Р. С. Бартюк (стр.53-58)
Фельдман Д. А. Динаміка показників вуглеводного обміну у хворих на гострий інфаркт міокарда з супутнім цукровим діабетом 2 типу протягом 6 місяців спостереження/ Д. А. Фельдман (стр.59-65)
Олійник В. С. Особливості перебігу грипу у дітей і сучасні можливості специфічної профілактики/ В. С. Олійник, Л. О. Ющенко (стр.66-71)
Фоміна Л. В. Невус Шпіц (випадок із практики)/ Л. В. Фоміна [та ін.] (стр.72-76)
Гощинський В. Б. Про особливості підготовки хворих із венозною трофічною виразкою в амбулаторних умовах до виконання радіочастотної абляції вен/ В. Б. Гощинський, Б. О. Мігенько, Ю. Ю. Свідерський (стр.77-81)
Piskun A. O. Aspirin and calcium as a preventive therapy of early and late preeclampsia/ A. O. Piskun (стр.82-85)
Хіміч С. Д. Порівняння успішності студентів на кафедрі загальної хірургії при різних формах навчального процесу/ С. Д. Хіміч [та ін.] (стр.86-90)
Usenko O. Yu. Indications of oxygenation after thoracic operations depending on the method of selection of dual endobronchial tube used/ O. Yu. Usenko [та ін.] (стр.91-94)
Шапринський В. В. Математичне прогностичне моделювання реоклюзій у хворих з оклюзійно- стенотичними захворюваннями магістральних артерій інфраренального відділу аорти/ В. В. Шапринський, В. О. Шапринський, О. М. Очередько (стр.95-100)
Сурсаєва Л. М. Предиктори розвитку та моделі прогнозування в діагностиці хронічної серцевої недостатності на тлі гіпертонічної хвороби/ Л. М. Сурсаєва, В. М. Жебель (стр.101-107)
Князькова П. В. Аналіз розподілу ге4977574-поліморфних варіантів гена ANRIL у пацієнтів із гострим коронарним синдромом різної статі/ П. В. Князькова, В. Ю. Гарбузова (стр.108-112)
Грохотов В. А. Кадрові ресурси як складова забезпечення якості та доступності стоматологічної допомоги населенню України/ В. А. Грохотов, Н. М. Орлова (стр.113-118)
Кучеренко О. М. Актуальні питання та проблеми сексуальної освіти серед молоді на прикладі студентів ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. М. Кучеренко [та ін.] (стр.119-124)
Чорна В. В. Альтернативні шляхи введення ресуститації на догоспітальному етапі при невідкладних станах/ В. В. Чорна [та ін.] (стр.125-129)
Горбатюк О. Корекція сексуальної дисфункції у жінок постменопаузального віку/ О. Горбатюк [та ін.] (стр.130-134)
Якименко О. Г. Абдомінальний біль у дітей при гнійно-запальних захворюваннях органів черевної порожнини та з гострими ускладненнями цукрового діабету І типу: огляд літератури/ О. Г. Якименко, С. О. Сучок (стр.135-141)
Фегер О. В. Злоякісні новоутворення органів дихання як проблема сучасності/ О. В. Фегер (стр.142-147)
Нетроніна О. В. Аберантне глікозилювання пухлин головного мозку/ О. В. Нетроніна [та ін.] (стр.148-152)
Горовий В. І. Лапароскопічна за лобкова простатектомія в хірургічному лікуванні доброякісної гіперплазії простати (огляд літератури)/ В. І. Горовий [та ін.] (стр.153-159)
Данилів С. І. Використання Callisia fragrans L. у народній та офіційній медицині/ С. І. Данилів, О. В. Бучко (стр.160-164)
Мазур О. П. Книжкові скарби: колекції сектору рідкісної книги та/ О. П. Мазур (стр.165-169)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Український науково-медичний молодіжний журнал -2022р.,N 4 спецвип
Цікаві статті :
I науково-практична конференція з міжнародною участю «Комунікація як необхідна складова освітнього процесу майбутніх лікарів та провізорів»
Doroszewska А. Interdisciplinarity of medical communication - in research and teaching/ А. Doroszewska (стр.5)
Doroszewska А. Teaching communication to midwifery and nursery students/ А. Doroszewska, J. Zawanowska (стр.6)
Chylińska J. Teaching medical psychology and medical communication - experience and strategies of the department of health psychology of the warsaw medical university/ J. Chylińska, D. Włodarczyk (стр.7)
Sobczakl Krzysztof. Selected educational strategies in the teaching of medical communication/ Krzysztof Sobczakl, Oliwia Lenkiewicz (стр.8)
Басманов С. М. Оптимізація викладацького процесу у англомовних студентів на кафедрі анестезіології та інтенсивної терапії у сучасних умовах/ С. М. Басманов [та ін.] (стр.9)
Біденко Н. В. Комунікативна компетентність як важлива складова професійної діяльності лікаря - стоматолога дитячого/ Н. В. Біденко, О. І. Остапко (стр.10-11)
Бойко Ю. М. Важливість проведення комунікаційних заходів у випадках формування хімічних, біологічних, радіонуклідних та ядерних загроз на території України/ Ю. М. Бойко [та ін.] (стр.12-13)
Бондар С. С. Значення комунікативних навичок трансплант- координатора в отриманні згоди родичів померлих осіб на вилучення органів для трансплантації/ С. С. Бондар (стр.14-15)
Власенко О. М. Аналіз комунікативної діяльності учасників освітнього процесу М(Ф)ЗВО залежно від форми навчання/ О. М. Власенко, П. В. Микитенко, І. І. Кучеренко (стр.16-17)
Гнатюк В. В. Харизма та її місце у професійній діяльності лікаря і фармацевта/ В. В. Гнатюк, В. Ю. Дяченко, Є. Л. Самойлов (стр.18-19)
Демидчук А. С. Комунікативна складова серед студентів початкових курсів змішаної форми навчання на кафедрі гістології та ембріології/ А. С. Демидчук [та ін.] (стр.20)
Жук О. В. Комунікативний процес: природа, структура, аспекти/ О. В. Жук (стр.21-23)
Зайцева Г. М. Особливості парадигми комунікації при викладанні дисципліни «Загальна та неорганічна хімія» для студентів фармацевтичного факультету/ Г. М. Зайцева [та ін.] (стр.24-25)
Коломієць Т. В. Формування комунікативних навичок майбутніх провізорів на заняттях з іноземної мови/ Т. В. Коломієць (стр.26-27)
Кучин Ю. Л. Формування професійної комунікації у студентів закладів вищої освіти/ Ю. Л. Кучин, Н. М. Ергард (стр.28-29)
Лехніцька С. І. Термінологічна складова професійної комунікації фармацевта/ С. І. Лехніцька, І. В. Саханда, Ю. М. Литвин (стр.30-31)
Лимар Л. В. Діагностика формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоровя/ Л. В. Лимар (стр.32)
Литвиненко Н. П. Формування комунікативних навичок у контексті фахової підготовки майбутніх лікарів/ Н. П. Литвиненко, Т. В. Сергієнко (стр.33-32)
Любарець С. Ф. Дистанційне навчання студентів-стоматологів у закладі вищої освіти - виклики сьогодення/ С. Ф. Любарець (стр.35-36)
Піскунова А. Ю. Забезпечення якості освіти у закладі фахової передвищої освіти засобами дистанційного навчання/ А. Ю. Піскунова, І. І. Кучеренко (стр.37)
Прудка Л. М. Психологічні методи впливу мас-медіа на сучасну молодь в умовах військового стану/ Л. М. Прудка (стр.38-39)
Садовнича О. В. Перформативи як засіб реалізації любовної магії в латинських tabellae defixionum/ О. В. Садовнича (стр.40-41)
Скрипник Р. Л. Особливості розвитку комунікативних навичок студентів медичних факультетів на практичних заняттях з офтальмології/ Р. Л. Скрипник, Н. А. Тихончук, Н. К. Гребень (стр.42)
Чабан О. С. Комунікація з пацієнтом, який вас бачити не хоче, не те що розмовляти/ О. С. Чабан (стр.43-44)
Чалий О. В. Дистанційний формат вивчення вищої математики і статистики курсу «Медичної і біологічної фізики» як одна з форм навчання студентів медичних закладів вищої освіти/ О. В. Чалий, Н. В. Стучинська, І. Ф. Марголич (стр.45-46)
Шевчук О. Є. Використання інформаційних технологій в медицині, за умов дистанційної форми навчання/ О. Є. Шевчук, Ю. М. Бойко (стр.47)
Шматко В. І. Комунікативна стратегія діалогу як фаховий потенціал підготовки лікаря-стоматолога/ В. І. Шматко (стр.48)
Алейник С. Л. Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків/ С. Л. Алейник, Ж. М. Полова (стр.49)
Бабійчук Г. Г. Диференційований підхід діагностики та лікування ехінококових кіст печінки у дітей в мультидисциплінарній команді/ Г. Г. Бабійчук [та ін.] (стр.50-51)
Біляков А. М. Телемедицина в діяльності судово-медичного експерта/ А. М. Біляков, Н. М. Ергард (стр.52-53)
Буц О. Р. Синдром Рея, як ускладнення гострих кишкових інфекцій у дітей. Клінічний випадок/ О. Р. Буц [та ін.] (стр.54-55)
Несин О. Ф. Сучасний підхід до діагностики та лікування атопічного хейліту/ О. Ф. Несин [та ін.] (стр.56-57)
Процюк Р. Г. Подолання стигми, стигматизації та дискримінації хворих на туберкульоз/ Р. Г. Процюк [та ін.] (стр.58-59)
Чалий О. В. Нобелівські премії на межі медицини та природничих наук: дисципліна за вибором для студентів вищих медичних закладів/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.60-61)
Чалий О. В. Конструювання змісту та структури вибіркової навчальної дисципліни «Медична апаратура: фізичні та біофізичні принципи»/ О. В. Чалий [та ін.] (стр.62-64)
Бадду К. Клініко-фармокологічні аспекти лікарського засобу, що пригнічує перистальтику кишечника під час лікування діареї у онкохворих/ К. Бадду, І. О. Афанасьєва (стр.65)
Бржевський К. В. Суб’єктивна важливість комунікативних навичок лікаря/ К. В. Бржевський (стр.66-67)
Валькман С. Р. Лінгвістичний аспект в ендокринологічній термінології/ С. Р. Валькман, О. В. Садовнича (стр.68-69)
Блятон О. П. Використання лабораторно-лікувальної системи у визначенні гормону кортизолу - як основного тесту при хронічному стресі/ О. П. Блятон, Л. Б. Десятнюк (стр.70-71)
Паламарчук Ю. В. Вивчення дисципліни «Основи медичної інформатики» майбутніми бакалаврами стоматології/ Ю. В. Паламарчук, Н. В. Стучинська (стр.72)
Прохоренко І. А. Віртуальні симулятори labster в процесі підготовки майбутніх магістрів стоматології/ І. А. Прохоренко, Н. В. Стучинська (стр.73)
Салма И. К. Опитування фармацевтів про вакцинацію проти сезонного грипу/ И. К. Салма, І. О. Афанасьєва (стр.74)
Татьянич-Радківська Т. І. Термінологічна складова комунікативних навичок косметолога/ Т. І. Татьянич-Радківська [та ін.] (стр.75-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Алейник С. Л., Полова Ж. М.
Назва : Перспектива використання кейс-методів на практичних заняттях з технології ліків
Місце публікування : Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2022. - № 4 спецвип. - С. 49 (Шифр УУ14/2022/4 спецвип)
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ТЕХНОЛОГИЯ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- TECHNOLOGY, PHARMACEUTICAL
Анотація: Глобалізація цифрової трансформації освіти, масштабні виклики сучасності, такі як пандемія ко- ронавірусної інфекції, воєнний стан в Україні та дистанціювання учасників освітнього процесу зумовлюють впровадження нових та вдосконалення традиційних освітніх методів навчання, в тому числі з використанням новітніх інструментів дистанційної освіти. До сучасного фахівця, що має повну вищу освіту, у сфері фармації висувається ряд вимог, таких як здатність самостійно приймати рішення у проблемних ситуаціях, швидко реагувати у нестандартних випадках, проявляти високий професіоналізм у стресових та кризових ситуаціях. Одним із інноваційних методів викладання є кейс-метод (рольова гра, гра «акторів»), частота застосування якого зростає з урахуванням сучасних тенденцій розвитку методики викладання у закладах вищої освіти. Основа використання рольової гри полягає в індивідуальному підході до кожного здобувача вищої освіти, спонуканні до самостійного мислення, вирішенні певних проблемних питань, прояву індивідуалістичних якостей. Власне методика case-study полягає у моделюванні певної ситуації, постановки проблеми та виявлення способів її вирішення. Варто зазначити, що основна роль у проведенні кейсів покладається саме на обговоренні студентами, викладач здебільшого пропонує кейс та спостерігає за обговоренням. Мета: Впровадження кейс-методів у навчання здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету Національного медичного університету імені О.О. Богомольця на практичних заняттях з технології ліків
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Prokop I. A., Savaryn T. V.
Назва : Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology
Паралельн. назви :Метод аналізу конкретних ситуацій (кейс-метод) як педагогічна технологія
Місце публікування : Медична освіта. - 2021. - № 1. - С. 93-97 (Шифр МУ7/2021/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
Анотація: Статтю присвячено проблемі використання кейс-методу як інтерактивного методу навчання у медичній освіті. Розглянено історію виникнення, класифікацію та види демонстрації кейсів, етапи роботи з сase-study методом, проблему інтерактивності й доцільності використання цього методу під час навчання студентів-медиків на заняттях латинської та англійської мовThe article focuses on the issue of using case method as an interactive way of training in the medical education. History as well as classification and types of case demonstration, alongside with the steps of case study implementation, interactivity and feasibility for the use of the method in training medical students at Latin and English classes are considered
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Буковинський медичний вісник -2020р. т.24,N 1
Цікаві статті :
Авраменко Н. В. Можливості сучасних методів діагностики у жінок із безпліддям при хронічному ендометриті/ Н. В. Авраменко, В. Ю. Постоленко (стр.3-9)
Андрейчин C. М. Оцінка ентеросорбції у хворих на подагру/ C. М. Андрейчин, У. О. Мудра (стр.10-17)
Морфометричний аналіз ефективності заміщення кісткових дефектів тканинними еквівалентами на основі мультипотентних мезенхімальних стромальних клітин у стоматології (стр.18-27)
Богомолов А. Є. Сенсибілізація до алергену жита у пацієнтів з алергічним ринітом та атопічною бронхіальною астмою: порівняння діагностичних параметрів/ А. Є. Богомолов (стр.28-34)
Бойманов Ф. Х. Морфология и метрические свойства кожных ран, причиненных национальными узбекскими ножами/ Ф. Х. Бойманов, С. И. Индиаминов (стр.35-39)
Використання лазерної спектрофотометрії як біофізичного методу визначення вмісту ендотеліну-1 у пацієнтів з артеріальною гіпертензією (стр.40-45)
Особливості клітинного імунітету у хворих на системні захворювання сполучної тканини з хронічною активованою простою герпетичною інфекцією (стр.46-53)
Garmash O. V. Dependence of the periodontal state of individuals who were born macrosomic on their height-weight index at birth/ O. V. Garmash (стр.54-66)
Джуряк В. С. Адаптаційно-компенсаторні реакції організму хворих на есенційну артеріальну гіпертензію за хронічної хвороби нирок/ В. С. Джуряк (стр.67-73)
Резистентність до ацетилсаліцилової кислоти у пацієнтів із перенесеним гострим ішемічним інсультом (стр.74-78)
Міщенко О. М. Остеоінтеграція дентальних імплантатів з різними типами поверхні/ О. М. Міщенко, О. В. Солодовник, О. М. Олешко (стр.79-89)
Молодцов В. Є. Морфологічні особливості печінки при алкогольному гепатиті у поєднанні з гіпертонічною хворобою/ В. Є. Молодцов, І. С. Давиденко, О. І. Федів (стр.90-98)
Нечитайло Д. Ю. Особливості термографії у школярів із артеріальною гіпертензією/ Д. Ю. Нечитайло, Ю. М. Нечитайло, Т. М. Міхєєва (стр.99-106)
Особливості функціональної активності вагінального епітелію при місцевому лікуванні атрофічних вагінітів (стр.107-114)
Прокопів О. В. Кір у дітей першого року життя/ О. В. Прокопів, С. А. Лишенюк, Н. М. Прикуда (стр.115-120)
Решетник Л. Л. Особливості клінічного прояву генералізованих захворювань пародонта у хворих на нервову анорексію/ Л. Л. Решетник (стр.121-127)
Sarkisova Y. V. Diagnosis of the time since death by using of the azimuth-invariant Muller-matrix microscopy method of the human vitreous body/ Y. V. Sarkisova (стр.128-133)
Солов’юк О. А. Клініко-діагностичне та прогностичне значення порушення біомаркера жирової тканини у хворих на цукровий діабет 2-го типу із ожирінням та порушенням вуглеводного обміну/ О. А. Солов’юк (стр.134-141)
Оцінка ефективності кардіоцитопротекції в лікуванні хворих на гострий інфаркт міокарда та стабільну стенокардію шляхом цифрової обробки ЕКГ (дигіталізації) з подальшою її експертною оцінкою (стр.142-151)
Фік В. Б. Субмікроскопічні зміни пародонта при моделюванні хронічного опіоїдного впливу впродовж десяти тижнів та медикаментозній корекції/ В. Б. Фік, Г. М. Дмитрів, Є. В. Пальтов (стр.152-157)
Clinical course features of non-alcoholic steatohepatitis on obesity background in comorbidity with chronic obstructive pulmonary disease (стр.158-166)
Патогістологічні та гістохімічні особливості змін тканини печінки при неалкогольному стеатогепатиті залежно від наявності ішемічної хвороби серця (стр.167-173)
Становлення топографії кровоносних судин верхніх сечових шляхів у плодовому періоді онтогенезу людини (стр.174-180)
Чаплинська Н. В. Клінічний аналіз випадків тромбоемболій дрібних гілок легеневої артерії у пульмонологічних відділеннях центру легеневих захворювань м. Івано-Франківська за 2017-2018 роки/ Н. В. Чаплинська, В. Т. Рудник, Н. З. Позур (стр.181-187)
Чернецька Н. В. Ефективність застосування аторвастатину у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень із супутнім цукровим діабетом типу 2/ Н. В. Чернецька (стр.188-194)
Зараженість кліщів, відібраних від людей в Україні, збудниками деяких бактеріозів (стр.195-201)
Юрценюк О. С. Динаміка рівнів тривожності, депресії, алекситимії та нейротизму у студентів залежно від курсу навчання/ О. С. Юрценюк (стр.202-206)
Загричук О. М. Використання засобів інтерактивних технологій у пізнавальній діяльності студентів при вивченні дисципліни "Медична біологія"/ О. М. Загричук, І. Б. Привроцька, Л. Я. Федонюк (стр.207-212)
Про-екологічне виховання студентів-медиків в освітньому просторі (стр.213-221)
Моніторинг якості оформлення медичної документації випускниками-стоматологами (стр.222-226)
Самура І. Б. Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти/ І. Б. Самура, О. В. Тихоновський (стр.227-233)
Імунотерапія раку порожнини рота і ротоглотки (стр.234-241)
Рябенко Т. В. Аналіз впливу злоякісних новоутворень на стан кісткової системи та з’ясування дії протипухлинних хіміопрепаратів на регенерацію кісткової тканини (огляд літератури)/ Т. В. Рябенко, А. О. Понирко (стр.242-249)
Соловей В. М. Сучасні погляди на предиктори невиношування вагітності в ранні терміни гестації (огляд літератури)/ В. М. Соловей (стр.250-256)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Самура І. Б., Тихоновський О. В.
Назва : Кейс-метод як ефективний інструмент професіонально-орієнтованого навчання у закладах вищої медичної освіти
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2020. - Т. 24, № 1. - С. 227-233 (Шифр БУ5/2020/24/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України орієнтація на входження до європейського освітнього простору, сучасні процеси соціально-економічного розвитку зумовлюють необхідність теоретичного осмислення та якісного оновлення системи професійної підготовки лікаря в закладах вищої медичної освіти, а навчальний процес вимагає подальшого удосконалення. Мета роботи — підвищення ефективності навчального процесу та створення вміння під професійним кутом зору, сприймати, самостійно осмислювати будь-яку наочну, вербальну інформацію, ухвалювати власні обґрунтовані рішення, визначати оптимальні шляхи реалізації цього рішення. Матеріал і методи. Останніми роками модернізація української медичної освіти орієнтована на пошук нових, ефективних методів навчання. На основі проведеного контент-аналізу ключового поняття дослідження з’ясовано, що кейс-метод являє собою не просто реалістичний опис подій, а єдиний інформаційний комплекс, що дозволяє зрозуміти ситуацію. Результати. Нові освітні стандарти вищої медичної освіти сфокусовані на реалізації компетентнісного підходу в підготовці майбутніх лікарів. Викладачі повинні орієнтуватися на особисту і професійну індивідуальність кожного студента, використовувати в процесі навчання диференційований підхід, інтерактивні форми і методи навчання. Для реалізації цієї мети викладач повинен навчитися розробляти сценарій практичних занять, віддаючи перевагу сучасним активним та інтерактивним методам та технологіям, серед яких — кейс-метод. Впровадження у навчальний процес кейс-технологій сприяє формуванню у студентів навичок здійснювати компетентні і конструктивні дії під час проведення ефективної і безпечної фармакотерапії. Важлива роль відводиться розкриттю сутності та основної ідеї кейс-методу, визначенню переваг та недоліків при застосуванні даного методу в навчанні студентів вищого медичного навчального закладу. Здійснена класифікація кейс-методу, визначено орієнтовний алгоритм роботи викладача та студента над кейсом. Висновки. Застосування кейс-методу при вивченні студентами медичного факультету дисциплін «Фармакологія» і «Побічна дія ліків» дозволяє підвищити якість засвоєння цих дисциплін, удосконалити застосування теоретичних знань про лікарські засоби та їх побічну дію, а також забезпечує розвиток особистості майбутніх лікарів, їх професійних якостей та клінічного мислення.
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Клінічна хірургія -2019р. т.86,N 7
Цікаві статті :
Boyko V. V. Surgical methods of prophylaxis of primary insufficiency of the bronchus stump sutures/ V. V. Boyko [et al.] (стр.3-8)
Агаев Э. К. Эффективность применения человеческого плацентарного гидролизата в профилактике несостоятельности швов кишечных анастомозов/ Э. К. Агаев [и др.] (стр.9-12)
Дронов А. И. Проблемные вопросы эндоскопического билиарного стентирования/ А. И. Дронов [и др.] (стр.13-17)
Ратчик В. М. Оценка вариантов патологии поджелудочной железы у больных с осложненными формами хронического панкреатита в отдаленном послеоперационном периоде/ В. М. Ратчик [и др.] (стр.18-22)
Мазур А. П. Порушення системи гемостазу під час коронарного шунтування на працюючому серці/ А. П. Мазур, П. В. Гурін, М. М. Бабіч (стр.23-26)
Діденко С. М. Роль інтраопераційної ангіографії в лікуванні гострої непрохідності артерій нижньої кінцівки/ С. М. Діденко, В. Ю. Субботін (стр.27-31)
Русин В. І. Біологічна некректомія та вакуум-терапія в комплексному лікуванні декомпенсованої хронічної венозної недостатності нижніх кінцівок/ В. І. Русин [та ін.] (стр.32-35)
Ляховський В. І. Особливості лікування та загоювання трофічних виразок нижніх кінцівок змішаного генезу/ В. І. Ляховський, О. М. Безкоровайний, А. В. Сидоренко (стр.36-41)
Усенко О. Ю. Динамічна лімфаденектомія як складова мультидисциплінарного підходу під час оперативних втручань з приводу раку підшлункової залози/ О. Ю. Усенко [та ін.] (стр.42-45)
Думанський Ю. В. Використання маркера проліферативної активності Кі-67 для аналізу ефективності комплексного лікування хворих з місцево-розповсюдженим раком молочної залози/ Ю. В. Думанський [та ін.] (стр.46-49)
Павлов Б. Б. Метод радиочастотной холодноплазменной нуклеопластики в лечении поясничной дискогенной радикулопатии/ Б. Б. Павлов, Я. В. Фищенко, Л. Д. Кравчук (стр.50-52)
Савчук Р. В. Якість життя пацієнтів після цистектомії як основний орієнтир вибору методу деривації сечі/ Р. В. Савчук, Ф. І. Костєв, С. В. Головко (стр.53-56)
Гуда Б. Б. Результати хірургічного лікування хворих з диференційованим раком щитоподібної залози у хірургічній клініці впродовж 20 років/ Б. Б. Гуда [та ін.] (стр.57-62)
Гуревич Р. С. Формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургів засобами технології "кейс-стаді"/ Р. С. Гуревич [та ін.] (стр.63-67)
Горбатюк О. М. Синдром короткої кишки у дітей: особливості патогенезу, клінічних проявів і лікування (аналіз літературних джерел та власні спостереження)/ О. М. Горбатюк, А. С. Лаврик, В. В. Кучерук (стр.68-76)
Ковтун Г. И. Успешное хирургическое лечение массивного тромбоза правых отделов сердца у больной с онкологическим анамнезом/ Г. И. Ковтун [и др.] (стр.77-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуревич Р. С., Цехмістер Я. В., Калашнік Н. В., Коберник О. М., Лисенко О. Ю.
Назва : Формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургів засобами технології "кейс-стаді"
Місце публікування : Клінічна хірургія. - Київ, 2019. - Том 86, N 7. - С. 63-67 (Шифр КУ5/2019/86/7)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна: ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ -- GENERAL SURGERY
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета. Обґрунтувати передумови моральної поведінки та розкрити методики застосування технології «кейс-стаді» для формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургівМатеріали і методи. Проаналізовано освітньо-професійну програму підготовки фахівців за спеціальністю 222 «Медицина», навчальні плани та програми первинної спеціалізації лікарів в інтернатурі з хірургічних спеціальностей, ситуативні вправи. В експерименті взяли участь 418 осіб, які навчалися, та 24 викладачі медичних закладів вищої освіти. Дослідження проведено з використанням теоретичних (бібліографічний аналіз), емпіричних (спостереження, бесіди, анкетування, експертні оцінки, тестування, ранжування) методів та методів математичної статистики. Результати. Узагальнені показники сформованості етичних знань і вмінь в експериментальній групі, учасники якої навчалися із застосуванням технології «кейс-стаді», зросли в порівнянні з відповідними показниками контрольної групи. Висновки. Застосування технології «кейс-стаді» передбачає залучення майбутніх лікарів-хірургів до активного аналізу різних професійних ситуацій, набуття ними певного досвіду професійних взаємин з колегами, хворими та їх родичами, іншими суб’єктами взаємодії
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Єгудіна Є. Д., Сапожниченко Л. В., Козлова Ю. В.
Назва : Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків
Паралельн. назви :Іmplementation of case-method in the formation of clinical thinking of medical students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 79-85 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: У статті висвітлено досвід впровадження кейс-методу в навчальний процес у вищих медичних навчальних закладах для підвищення якості підготовки студентів-медиків, формування та вдосконалення клінічного мислення. У процесі роботи було використано об’ємний інформаційний матеріал та особистий досвід із урахуванням принципів системного підходу та аналізу. Наявність персонального клінічного архіву дозволить мати архівний матеріал для використання в навчальному процесі, при аналізі клінічного випадку та використанні даних у науковій роботі. Кейс-метод як метод аналізу конкретного клінічного випадку дозволяє розкрити та сформувати необхідні для подальшої трудової діяльності якості та здібності студентів-медиків, формує клінічне мислення, аналітичні здібності, самостійність у прийнятті рішення, комунікативність, навички роботи з достатньо великим об’ємом інформації. Сучасні методи та засоби інформаційних технологій необхідно цілеспрямовано впроваджувати в клінічну практику та навчальний процес для розвитку професійних навичок, формування клінічного мислення, накопичення клінічного досвіду
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : INSPE комплексно оснащує клініки. Кейс з Одеси
Місце публікування : Новини стоматології. - Львів, 2019. - N 1. - С. 46-52 (Шифр НУ9/2019/1)
MeSH-головна: СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ЛЕЧЕБНЫЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- DENTAL CLINICS
СТОМАТОЛОГИЧЕСКОЕ ОБОРУДОВАНИЕ -- DENTAL EQUIPMENT
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ ИНСТРУМЕНТЫ -- DENTAL INSTRUMENTS
Анотація: Цей проект був і залишається с повненим взаємного натхнення та енер ії. Сергій Гончарук, власник і головний лікар Першого приватного стоматологічного центрув Одесі, виношував ідею своєї клініки 20 років, обдумуючи та уявляючи найменші деталі. Неменш ретельно і уваж но шукав партнерів для створення проекту, тих, хто не просто зміг би продати обладнання найкращих брендів, ай стати провідником у масштабному бізнес-проекті
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Новини стоматології -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Федотова О. Л. Багатофакторна оцінка властивостей А-силіконових матеріалів при виготовленні двошарових базисів знімних протезів/ О. Л. Федотова (стр.6-10)
Штамніц Б.-Е. Поліхромна гібридна кераміка: колірний перехід одним натисканням кнопки/ Б.-Е. Штамніц (стр.12-13)
Kordiyak A. J. Adverse Reactions to Dental Materials: Review of Possible Causes and Methods for the Diagnosis/ A. J. Kordiyak, B. R. Malanyak, O. J. Kоrdiyak (стр.14-19)
Симоненко Р. В. Двошарові пластинкові протези з еластичною підкладкою - експлоративний підхід Використання м’якої підкладки Ufi Gel® P ("VOCO", Німеччина) як засобу для зменшення термінів адаптації до знімних протезів/ Р. В. Симоненко (стр.21-25)
Мовчан О. В. Потреба в ортопедичному лікуванні знімними пластинковими протезами жителів м. Харкова і Харківської області/ О. В. Мовчан (стр.26-30)
Сливка М. М. Центральне співвідношення у структурі оклюзійної взаємодії: аналіз та систематизація даних літератури/ М. М. Сливка, М. Ю. Гончарук-Хомин, О. О. Красножон (стр.32-39)
Yanishen I. Laboratory Justification for the Selection of a Soft Substrate and Acrylic Plastics in the Manufacture of Two-layer Designs of Removable Dentures/ I. Yanishen [et al.] (стр.41-44)
INSPE комплексно оснащує клініки. Кейс з Одеси (стр.46-52)
Дорошенко С. І. Типи росту лицевого черепа за J. Jarabak у пацієнтів з глибоким прикусом та їх діагностичне значення/ С. І. Дорошенко [та ін.] (стр.54-59)
Кривенко Л. С. Неінвазивна діагностика захворювань пародонту у дітей з атопією та ортодонтичною патологією/ Л. С. Кривенко (стр.60-62)
Годованець О. І. Надкомплектні зуби. Клінічний випадок/ О. І. Годованець, Т. І. Муринюк, І. С. Марчук (стр.64-66)
Осокіна О. І. Аналіз причин та способів корекції стоматофобії/ О. І. Осокіна [та ін.] (стр.67-69)
Бандрівський Ю. Л. Дослідження параметрів мінерального складу ротової рідини у хворих на генералізований пародонтит різного ступеня важкості в осіб з різною груповою приналежністю крові/ Ю. Л. Бандрівський (стр.70-74)
Удод О. А. Сучасні тенденції та підходи до прогнозування карієсу зубів/ О. А. Удод, Г. С. Вороніна (стр.75-79)
Батіг В. М. Вплив поліморфізму гена рецептора вітаміну D на генетичну детермінованість хронічного пародонтиту. Огляд літератури/ В. М. Батіг [та ін.] (стр.80-83)
Терехова Т. М. Результати дворічної профілактики карієсу зубів у молодших школярів із застосуванням фторвмісних препаратів/ Т. М. Терехова, О. І. Мельникова (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко О. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ О. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва ; Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-102)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дрок В. О.
Назва : Кейс-метод в навчальному процесі лікарів-інтернів
Місце публікування : Современная стоматология. - Киев, 2018. - N 2. - С. 97-99 (Шифр СУ4/2018/2)
Примітки : Бібліогр.: с. 98
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-47 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)