Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (1)Краєзнавство (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=клінічне мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


   
    The effectiveness of interactive methods in the educational process [Text] = Ефективність застосування інтерактивних методів у навчальному процесі / O. V. Garvasiuk [та ін.] // Клінічна та експериментальна патологія. - 2023. - Т. 22, № 2. - P77-83. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-головна:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Кл.слова (ненормовані):
метод "мозковий штурм" -- клінічне мислення -- іспит -- "кейс-метод"
Анотація: Interactive teaching methods organize the learning process as the teachers’ and students’ creativity combination. The use of these methods in the educational process is based on the principles of scientific quality, informativeness and self-development, the relationship between theory and practice, and the optimal combination of individual and collective activity. An important feature of interactive games is their ability to motivate the student for learning, for socialization and professional development promotion. Moreover, teachers should provide an opportunity to test knowledge in practice and in an urgent situation, and integrate students’ skills and abilities. The aim of the work – to review and justify the use of interactive teaching methods, as well as business and role-playing games in a medical institution of higher education and to propose a brainstorming method for practical training. Іnteractive teaching methods include creative tasks, small group work and educational games, the use of public resources (inviting a specialist, attending thematic excursions), involving students in social projects, studying the material through an interactive lecture, student-teacher and peer-to-peer methodologies, working with visual materials, using and analyzing video and audio materials, the case method, analyzing a situation from the participant’s practice, testing, questionnaires, an exam with further analysis of the result. The use of interactive teaching methods ensures the activation of mental activity, leadership qualities of the student, develops clinical and critical thinking of the future specialist. The practice of applying the «brainstorming» method is considered to be promising for improving the quality of knowledge acquisition, it is a simple technique; its methodology is easy to understand and also to apply in the course of practical activities of the teacher. Conclusions. Game-based teaching methods in higher education can be the basis for purposeful modeling of the integral structure of the future doctor’s professional activity. The main advantages of interactive teaching methods are the possibility of activating students’ independent cognitive and mental activity, increasing motivation to study the discipline, increasing self-esteem in the process of obtaining positive results, and developing skills in modern information technology. The main goal and essence of the brainstorming method is to improve the training of specialists, their training and development of professional skills to a high level of qualification. This method stimulates the intuitive thinking in the process of searching for ideas and suggestions, develops communication skills and group work, develops clinical thinking, and increases the effectiveness of decisions
Інтерактивні методи навчання організовують навчальний процес як спільну творчість викладача та студентів. Використання у навчальному процесі цих методів базується на принципах науковості, інформативності та саморозвитку, взаємозв’язку теорії та практики, оптимальному поєднанні індивідуальної та колективної активності. Важлива особливість інтерактивних ігор – їх здатність мотивувати навчання студента, сприяти соціалізації та професійному розвитку, надання можливості перевірити знання на практиці та в ургентній ситуації, розвивати й інтегрувати навички та здібності. До інтерактивних методів навчання відносяться творчі завдання, робота в малих групах та навчальні ігри, використання суспільних ресурсів (запрошення фахівця, відвідування тематичних екскурсій), залучення студентів до участі у соціальних проєктах, вивчення матеріалу шляхом інтерактивної лекції, методології «студент у ролі викладача» та «кожен вчить кожного», робота з наочними матеріалами, використання та аналіз відео-, аудіо- матеріалів, «кейс метод», розбір ситуації з практики учасника, тестування, анкетування, іспит з подальшим аналізом результатів тощо. Застосування інтерактивних методів навчання забезпечує активізацію розумової діяльності, лідерських якостей студента, розвиває клінічне та критичне мислення майбутнього фахівця. Практика застосування методу «мозковий штурм» вважається перспективним для покращення якості засвоєння знань, це проста техніка, в методологію якої легко вникнути і так само застосовувати під час практичної діяльності викладача. Мета роботи – обґрунтувати доцільність використання інтерактивних методів навчання, навчальних ділових і рольових ігор у медичному закладі вищої освіти, а також впровадження методу «мозковий штурм» під час проведення практичного заняття. Висновки. Ігрові методи навчання у закладі вищої освіти можуть бути основою цілеспрямованого моделювання цілісної структури професійної діяльності майбутнього лікаря. Головними перевагами інтерактивних методів навчання є можливість активізації самостійної пізнавальної і розумової діяльності студентів, посилення мотивації до вивчення дисципліни, підвищення самооцінки в процесі отримання позитивних результатів, розвиток навичок володіння сучасними інформаційними технологіями. Головна мета і суть методу «мозковий штурм» – покращення підготовки фахівців, їх тренування і розвиток професійних навичок до рівня високої кваліфікації. Завдяки цьому методу в процесі пошуку ідей та пропозицій стимулюється інтуїтивне мислення, розвиваються комунікабельність та вміння роботи в групі, розвивається клінічне мислення, підвищується ефективність прийнятих рішень
Дод.точки доступу:
Garvasiuk, O. V.
Namestiuk, S. V.
Tkachuk, S. S.
Guz, L. O.
Velyka, A. Ya.
Lapa, G. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)